SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Dziwna sprawa

    Post
    Trening dla początkujących

    Dostałeś odpowiedź. Ile chcesz ich usłyszeć?? Każdy ma napisać to samo ?? po co jak już wiesz że pompa g**** ma się do masy-- nie chodzi o to żeby napompować mięśnie krwią i heja. Dużo gadania, mało czytacie-- jak chcesz mieć pompę to szukaj po forum na ten temat jak uzyskać kosmiczną pompę/ http://www.sfd.pl/MEGA_POMPA_TRENINGOWA_BEZ_NO_BOSTEROW_

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1472 Data: 2009-09-15 15:28:16 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening ??

    Post
    Trening dla początkujących

    No więc plan mam z linka którego podałeś (tematu) Próbuje od poniedziałku. Mam też pytanie. Jeżeli chodzi o aerobik to bieganie wystarczy? I czy po treningu mam biegać bo podobno wtedy mięśnie pobudzone do spalania tłuszczu są (po treningu). Po 4 tygodniach mam przejść do FBW??

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1615 Data: 2008-07-11 20:27:18 Liczba szacunów: 0
  • zaczelem robic nogi 2mc temu i dupa niczym armata

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    bo cieplo sie wkoncu zrobilo:d martwego ciągu nigdy nie robiłem bo pierw chciałem wzmocnić plecy innymi ćwiczeniami dopiero potem do niego przejsc, a w atlasie wyczytalem ze miesnie posladkowe tez sa zaangażowane, czy zaczac stosowac? liczac na pomniejszenie czy takze na rozrost, zdaje mi sie ze rozsadnej odp nie uzyskam i wiekszosc bedzie "s

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 5035 Data: 2007-05-20 00:34:56 Liczba szacunów: 0
  • zaczelem robic nogi 2mc temu i dupa niczym armata

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a bym sie tym nie przejmuje a na pewno nie zaniedbywał nog!!! Nie rób po prostu głębokich przysiadów i zrezygnuj z wyciskania na suwnicy (z tego co zauwazylem bardzo angazuje miesnie posladkowe nawet przy przy niepełnych wypychaniach) i to tyle. Z aerobami nie przesadzaj bo bo ci masa spadnie ze wszystkich partii miesniowych (chyba, ze tak chcesz)

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 5035 Data: 2007-05-20 11:54:13 Liczba szacunów: 0
  • Więcej Ćwiczeń Na Biceps I Triceps

    Post
    Trening dla początkujących

    ja to w FBW nie robie bicepsa ani tricepas i jest dobrze, czujze zmeczenie tych miesni poniewaz cwicza one przay innych cwiczeniach takich jak: triceps: -wyciskanie szangi na plaskiej -wyciskanie sztangi z klatki biceps: -wioslowanie sztanga -podciaganie podchwytem nie widze potrzeby dokladania cwiczen na te miesnie

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3069 Data: 2009-03-17 17:34:28 Liczba szacunów: 0
  • Więcej Ćwiczeń Na Biceps I Triceps

    Post
    Trening dla początkujących

    lepiej ty poczytaj te artykuly ... na silownie wiecej nie oznacza lepiej.. miesnie rosna podczas odpoczynku a nie podczas wysilku, wysilek to jest tylko bodziec PolskaPola - lepiej poczekaj na odpowiedz doswiadczonych forumowiczow typu : georgu, IvErSoN, rion10 i traktor71 oni ci lepiej doradza

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3069 Data: 2009-03-17 17:58:08 Liczba szacunów: 0
  • Więcej Ćwiczeń Na Biceps I Triceps

    Post
    Trening dla początkujących

    W ciągu tygodnia tyle jest serii. W splicie jest w ciągu jednego dnia. Policz ile serii na partie wychodzi w splicie i w FBW (oczywiscie w skali tygodniowej) Większy wycisk w sensie, że bardziej angażuje się mięśnie. Ja zawsze myslalem ze cwiczenia sa od angazowania a nie plan. Udowodnij jakos Twoje słowa. Przysiady źle działają (czyt. obciążają)

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3069 Data: 2009-03-17 18:13:02 Liczba szacunów: 0
  • Więcej Ćwiczeń Na Biceps I Triceps

    Post
    Trening dla początkujących

    Koleś pakuje ok 5 miechów - widać efekty lecz ma słabiej rozwiniętą górę klatki. No to widac jakis fenomen skoro po 5 mc widac niedoskonalosci i konieczne jest korygowanie. Jak wiemy na ławeczce płaskiej bardziej są angażowane dolne mięśnie klatki piersiowej. No to zle wiemy. Który plan rozwinie lepiej klatkę piersiową? A komu tutaj chodzi o klatk

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3069 Data: 2009-03-17 18:29:55 Liczba szacunów: 0
  • Bieganie - nogi - rzeźba

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kurde, jak kobieta "niechce zeby mi cycuszki zmalały" Jesli bedziesz biegał tak żeby podnieść ogólną wytrzymałość, na długie dystanse i z dużymi obciążeniami to napewno stracisz na masie, choć przede wszystkim tłuszczowej. Jednak intensywny trening biegowy trudno pogodzić z intensywnym treningiem siłowym który ma budować mięśnie. Widziałe

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 4009 Data: 2002-07-10 19:33:12 Liczba szacunów: 0
  • Metabolizm

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Ty poprostu chcesz budować masę, czyli musisz duuuużo jeść, a nie jesteś w stanie tego zrobic w 3 posiłkach! Proponuję 4-5 posiłków z następującymi proporcjami: białko 30% tłuszcze 30% węglowodany 40%, ewentualnie obciąć troszkę białka i tłuszczy na korzyść węgli. Pracuj nad mięśniami, a nie nad tłuszczem! ...ale jakbyś się upierał przy obrośnięciu

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 6102 Data: 2003-07-04 21:34:49 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    co do pasa jeśli nie masz problemów z kręgosłupem to możesz robić spokojnie bez pasa tylko podstawa to nienaganna technika powoli wzmocnisz mięśnie brzucha i pleców jeśli już chcesz zakładać pas to tak aby z tyłu kończył się tuż nad kośćmi biodrowymi ma opasać prostowniki grzbietu

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1157 Data: 2009-09-21 10:25:54 Liczba szacunów: 0
  • Sila, Energia ? HELP

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wiesz pomyłek , ja też tak mam , robiąc serie 12 i więcej , a nawet 10 powtórzeń , bardzo szybko się męcze i jest do o tyle dziwne że tak jak ty , jestem zamiast zmęczony to przymulony po takim treningu tak się działo do pewnego czasu kiedy nagle sobie powiedziałem : k********* jak nic nie idzie , bo z takim problemem to postępów wielkich nie robi

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1741 Data: 2004-05-27 15:40:09 Liczba szacunów: 0
  • Trening, czy dobry?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Barki, przedramiona, brzuch :) Zrób lepiej klatkę z bicepsem, zamień jeden modlitewnik ( bez sensu dwa ćwiczenia na nim, jedno starczy ) na uginanie hantli stojąc. Dodaj 3 serie na triceps. Sztangielki na klatę możesz dać na skośnej, żeby pod innym kątem zaatakować mięśnie. No i plecy - ja bym dodał drążek i martwy ciąg po 3 serie i zmniejszył iloś

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 756 Data: 2013-12-25 11:21:45 Liczba szacunów: 0
  • Bez idealnej diety też da się rosnąć.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Niezdrowe jedzenie też da efekty. Na początku kiedy zaczynasz ćwiczyć jesteś jak tabula rasa - Twoje mięśnie nie miały raczej do czynienia z ciężarami (no chyba, że przerzucałeś węgiel na kolei). W związku z tym w ramach adaptacji przez pewien czas rosną. Rośnie masa i siła ale ten efekt utrzymuje się max 6 miesięcy. Napisz po 6 miesiącach regularn

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 841 Data: 2014-04-07 21:58:12 Liczba szacunów: 0
  • Ból pleców i nóg.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    @TBear Miałem podobnie, od sierpnia 2014 roku do maja 2015... Nieźle mnie trzymało, podczas ćwiczeń było spoko, ale później ból okropny. Mi pomogły zwisy na drążku plus rotacja ciałem podczas zwisu (30 powtórzeń prawo-lewo). Do tego wziąłem blokadę i leciałem na Padoltenie oraz jakimś leku rozkurczowym. Lekarze niewiele pomogli, straciłem kupę kasy

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 756 Data: 2015-09-27 10:38:47 Liczba szacunów: 1
  • trening domowy pytanie

    Post
    Trening w domu

    (czyli produkt uboczny beztlenowych przemian metabolicznch), sa wskaznikiem tego czy trening byl dobry czy nie? Ktos kto nie trenowal nigdy i ma slabo dotlenione i odzywione miesnie zrobi 3 pompki i bedzie wyl z bolu z powodu zakwasow, a doswiadczony kulturysta z kilkuletnim stazem po treningu bedzie mial tylko minimalne zakwasy. Czy to znaczy, ze

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1536 Data: 2008-07-12 13:54:23 Liczba szacunów: 0
  • Kickboxing - w domowych warunkach....

    Post
    Sztuki Walki

    Rozciąganie dynamiczne polega na rozciąganiu jakieś części ciała przez np. machanie rękoma albo nogami... Stopniowo zwiększając zasięg... Oczywiście bez przesadnego katowania danego obszaru który chcemy rozciągnąć jak w przypadku rozciągania Balistycznego... Możesz np. naśladować ruchy których będziesz potem używać np. ciosy... Nie katuj sie zbyt d

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 5901 Data: 2009-08-09 20:49:40 Liczba szacunów: 0
  • Górnaa partia brzucha - za duża?

    Post
    Trening dla początkujących

    A no i chodzi o mieśnie proste, nie skośne. Zdjecie postaram sie jutro wstawić.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 800 Data: 2010-07-14 00:12:56 Liczba szacunów: 0
  • Krata na Lato 2018 wg drazekm modul III

    Post
    Po 35 roku życia

    Z wszystkiego woda,tluszcz i miesnie.

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 8195 Data: 2018-06-18 16:35:36 Liczba szacunów: 0
  • Trening 6 razy w tygodniu

    Post
    Trening dla początkujących

    Dieta ogarnięta i efekty powoli się pojawiają. Staż ciężko powiedzieć ale siłownią interesuje się od 10 lat. Były krótsze i dłuższe przerwy ale tak podliczając to bez przerw to z 4 lata ciągłego by było. To taki podział może się sprawdzić bardzo dobrze, ciężary solidne trzeba targać żeby zabezpieczyć mięśnie, a poza tym im cięższy trening tym więce

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2540 Data: 2018-08-01 10:32:28 Liczba szacunów: 3