SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Streching - dodatek

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Toche wiecej na temat rozciagania : "Ćwiczenie giętkości polega na delikatnym rozciąganiu, które prowadzi do wzrostu długości mięśni oraz zwiększa zakres ruchu w stawach. Może to być wykonywane jako seria różnych ćwiczeń rozciągających, albo w ramach większego programu ćwiczeniowego, np.joga, taniec. Ze względu na to, że głównym celem rozciąga

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-07-14 15:47:47 Liczba szacunów: 0
  • Streching - dodatek

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Streching-przed czy po treningu danej partii mięsni.. Zdecydowanie zalecam ..po, to sprawdzone pod warunkiem że interesuje nas dynamika mięsni..czyli dynamiczny ruch ciała,( piłka nozna, karate, itp) Głowna ZASADA STRECHINGU;NAPNIJ-ROZLUŻNIJ -ROZCIĄGNIJ. Podczas dynamicznej rozgrzewki i w trakcie treningu głownego mięsnie sie spinają i wykonuja dyn

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-31 01:41:46 Liczba szacunów: 0
  • Kapitan Wodka - Pol-czlowiek, pol-litra

    Post
    Trening dla początkujących

    kg - teraz pas - pas 80 cm, waga 73.3 kg (ale tu bylem imo lekko odwodniony) Wg analizy od marca do dzis poszlo 6 kg, z czego 3.5 kg to fat, nieco mniej jak 1 kg to niestety miesnie a reszta to woda/tresci zoladkowe itd. mysle. Jestem przykladem jak nie robic redu - spadki w wadze sa za duze wzgledem spadkow obwodow, a osiagniety BF w okolicach 12

    Odpowiedzi: 1556 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-28 05:57:29 Liczba szacunów: 0
  • nubivagant - nawrócenie zbłąkanej duszy

    Post
    Ladies SFD

    właśnie tutaj zastanawiałam się, czy te 7,5 kg liczyć w ogóle, bo to nie były rozpiętki, tylko raczej ich parodia... |-) po prostu mięśnie tak mi się trzęsły, a jeszcze dobrałam sobie większe obciążenie, bo myślałam, że dam radę - niestety nie dałam. hm, jest dużo facetów, którzy od czasu do czasu mówią, co robię źle, ale głównie to obserwuję siebi

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 3284 Data: 2013-02-02 17:05:22 Liczba szacunów: 0
  • Skóra czy tuszcz?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wlasnie na low-carbie jestem caly czas, i waga leci w dol ale miesnie razem z tluszczem, chcialbym zachowac miesnie pozbywajac sie resztki z brzucha

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 773 Data: 2013-06-28 14:22:59 Liczba szacunów: 0
  • Problem z kolanem.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Na silce, zrob sobie rowerek stacjoanrny jesli masz takowy na swojej pakerni, ladnie rozgrzeje miesnie nie obciazajac stawu. Uwazaj na siebie i wrzucaj tutaj to jak sie czujesz i czy bole ustepuja/nasilaja sie.Zapisales sie juz do lekarza? Dobrze by bylo gdybys to zrobil jak najszybciej, bo to moze byc przetrenowanie, nie dajesz stawom zbyt wielkie

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 11363 Data: 2005-11-16 00:21:55 Liczba szacunów: 0
  • trening podwojnie dzielony 4x tydzien ;)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    mi wydaje mi się, że tak małą ilością powt. (6) w każdej serii, tylko troche podgrzeje swoje mięśnie zamiast porządnie ich wytyrać i zmusic do przyrostu :P,i z tego co czytalem to takie też opinie chodza czesto po forum ze endo powinni trochę więcej powtórzen robić bo to im daje lepsze efekty, no ale czekam na Twoja opinię co o tym myślisz :) doda

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 4461 Data: 2009-06-13 17:51:00 Liczba szacunów: 0
  • Dyskusja na temat treningu redukcyjnego

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ten trening wydaje mi się, że by się sprawdził przed cyklem masowym, rozciągnięte mięśnie mają więcej miejsca na rozbudowe a każdy wie, że mięśnie rosną tylko na tyle na ile mają miejsca :P ale warto spróbować bo lubie kombinować ;) cały miesiąc pojade tym treningiem i napsize jak efekty ;)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 995 Data: 2010-08-20 20:58:27 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy <Bos06>

    Post
    Trening w domu

    Mam nadzieję z z upływem czasu mieśnie klatki piersiowej i brzucha staną się symetryczne. ;)

    Odpowiedzi: 577 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-29 06:15:57 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy <Bos06>

    Post
    Trening w domu

    mozesz skrocic czas przerwy miedzy seriami/cwiczeniami do 90s. Ale postaralbym sie o obciazenie :]. Co do tricepsa, jak robilem dla poczatkujacych planik Mawashiego to pamietam ze tric szybko sie pompowal. Jak dla mnie genialne cwiczenie na te miesnie :] Pzdr Zmieniony przez - Nihil85 w dniu 2009-09-23 20:41:08

    Odpowiedzi: 577 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-23 20:39:47 Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie rozciągnac moja klate

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    W tym ćwiczeniu, podobnie jak przy wyciskaniu wąsko również ważne jest by pracę wykonywały w głównym stopniu mięśnie piersiowe, w mniejszym stopniu chodzi nam o pracę mięśni trójgłowych ramion. Elementem decydującym o większym zaangażowaniu jednych, bądź drugich mięśni jest pozycja tułowia i ułożenie łokci. Należy wypracować takie ułożenie tułowia,

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1079 Data: 2004-09-13 15:04:20 Liczba szacunów: 0
  • Tylko jedno, po przebudzeniu

    Post
    Galeria Zdjęć

    hehe z tego co piszesz wynika to iz: wystarczy wziasc koksy NIC NIE ROBIC a miesnie same powstana z gówna nie myslisz iz same koksy to malo, kazdy musi cwiczyc miesnie nie biora sie z powietrza, zwyklych strzalow no ale jak jestes takim dzielnym rycerzem to serio zycze powodzenia i startuj w zawodach slany tluszczem gdyz nie lubisz rzezby hehe

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 5609 Data: 2006-02-08 17:21:45 Liczba szacunów: 0
  • Piękna dziwczyna ;-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zacznij ćwiczyć i szybko poczujesz różnice. Na zmiany wyglądu trzeba poczekać ale samopoczucie się szybko poprawia :) Ja mam 23 lata, 164 i ważę 54kg. Jakieś 3m-ce temu ważyłam 58 i też nie mogłam na siebie patrzyć. Latem jeżdziłam mnóstwo na rowerze, konno a później przestałam ćwiczyć, objadałam się słodyczami itd. Też stwierdziłam że muszę coś z

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3918 Data: 2004-01-03 19:42:55 Liczba szacunów: 0
  • Piękna dziwczyna ;-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Wszystkich Serdecznie Minęło już troche czasu i moge opowiwedzieć o swoich fitnesowych wrażeniach. Przy mojej skromnej pensji nie mogłam niestety od razu załatwić wszystkiego i dlatego w jednym miesiącu kupiłam strój a w kolejnym karnet na fitness. Ćwiczę już misiąc w fitness klubie Na zajęcia chodze 3 razy w tygodniu, są to zajęcia Body To

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3918 Data: 2004-04-11 20:21:23 Liczba szacunów: 0
  • Maksymalna pompa, czyli rozważania na temat treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jak boli cię łokieć to jak najszybciej idz do lekaża, bo może to byc objawem zapalenia lub uszkodzenia, jakiegoś naderwania chrzastki , problemu ze stawem albo ścięgnami, i jak tego niewyleczysz to może prznieśc się na inne tkanki, mięśnie lub scięgna,a szczegulnie gdy wystepuje w okolicach ramion, wiec leć do lekaża w poniedziałek niech zobaczy c

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 8498 Data: 2006-11-25 02:21:06 Liczba szacunów: 0
  • Szał walki(Berserk)

    Post
    Sztuki Walki

    Witam! Co do osób chorych psychicznie to tszeba miec swiadomosc że lęk (nie strach), depresja, apatia itd są równierz zaburzeniami na tle psychicznym i nie wolno ich wszytskich wrzucać do jednego wora z napisem "psychol". Pozatym nie odróżniż schizofremika w amoku od kolesia który przedawkował amfetamine. I ten co brał narkotyk bedzie gro

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 17042 Data: 2003-01-12 12:39:16 Liczba szacunów: 0
  • skurcze miesni:(

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ki. Skurcze mięśni występują także często po wysiłku fizycznym lub silnym spoceniu się. Nawet jesli nie brakuje Ci mineralow to jednak sprobuj brac jakis preparat z witaminami i mineralami. Pamietaj o plynach!!!! Sprobuj tez cwiczen rozciagajacych. Ostrożnie masuj bolesne mięśnie. Stosuj wilgotne i ciepłe okłady na miesnie. Weź ciepły prysznic.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3762 Data: 2004-03-05 22:26:15 Liczba szacunów: 0
  • Muszę się szybko odchudzić! Prosze o pomoc...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a jeśli będe używał l-karnityny to nic niepomoze w szybszym spaleniu tkanki tłuszczowej?? jeżeli mówicie zebym jadł tyle ile organizm potrzebuje to będe to robił :) zamiast mięsa, wędlin czy kielbas bede spożywał warzywa/owoce :) oraz zlikwiduje fast foody itp. a i jeszcze jedno... czy wskazane jest abym jadl normalne obiady?? np. zchabowy z ziemni

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 13531 Data: 2008-09-13 14:32:56 Liczba szacunów: 0
  • pompki z obciążeniem

    Post
    Trening dla początkujących

    możesz dorzucić popmki jako ostatnie cwiczenie, zrób 2 serie po kilkanascie powtórzeń, najlepiej na jakis np,cegłach czy czymś innym zebys mógł zejśc niżej i dobrze rozciągnąć miesnie. Fajnie pompują mięsnie na koniec treningu.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 5730 Data: 2009-02-08 20:38:12 Liczba szacunów: 0
  • Kontuzja - przepuklina pachwiny

    Post
    Trec

    h? Gowno prawda! Od 6go mca wlaczylem do programu trening nog poczatkowo na maszynach a po ok roku od operacji smigalem przysiady ze sztanga i tak do dzis. 3)trzeba wzmacniac miesnie brzucha?? Trzeba, ale ja nie zrobilem do tej pory ani jednego brzuszka a miesnie rozwijalem poprzez przyiady i martwy! Wystarczylo!! 4)cwiczymy bez pasa! TAK, cwiczymy

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1320 Data: 2011-07-17 16:58:45 Liczba szacunów: 0