SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • BLOG KONKURSOWY: "Zabawa w stylu Crossfit" by Bahama

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    to jest rozgrzewka? chyba żartujesz, rozgrzałeś wszystkie mięśnie i przygotowałeś stawy do wysiłku? rozciąganie jest dobre ale najlepiej po treningu

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1806 Data: 2012-07-18 10:36:48 Liczba szacunów: 0
  • Stanisuaf - Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem

    Post
    Trening dla początkujących

    No ale jakie są stereotypy? wysokie powtorzenia nie budują siły, nie warto ich robić, są dla tych co dopiero zaczynają albo nawet i nie, są lekkie i takie coś jest łatwe, regresy na wysokich powtórzeniach nic nie daja, cytuje " palą mięśnie " i inne ciekawe rzeczy:) więc teraz pytanie, kto tu schematami rzucza:)(nie ty Hubert xD)

    Odpowiedzi: 1100 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-22 16:32:52 Liczba szacunów: 0
  • Stanisuaf - Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem

    Post
    Trening dla początkujących

    ie tylko uginanie z supinacja bylo bardzo dobre Taki trening zajal mi 1h 45 min w zaokragleniu. Przerwy naprawde byly krotkie, moze 1 minuta, lub lekko powyzej, tylko dluzsze byly jak zmieniac ciezar musialem to 2-2,5min wychodzilo czasem. Staralem sie dac duza intesywnosc, z tego wzgledu aby lepiej spompowac miesnie i zaoszczedzic troche czasu.

    Odpowiedzi: 1100 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-22 15:43:58 Liczba szacunów: 0
  • nadwaga... pomocy!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Bo wszystko polega na tym, żeby zgubić "tłuszcz" a nie "wagę". Jeśli ktoś chce szybko zgubić "wagę" - może sobie amputować nogi - waga bardzo szybko spadnie, ale czy to będzie to, co tygrysy lubią najbardziej ? Podczas głodówek sadło oczywiście leci, ale lecą też mięśnie i w sumie uzyskany efekt jest lichy. Potem zaczn

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1843 Data: 2006-07-19 10:20:14 Liczba szacunów: 0
  • Trening 2 razy w tygodniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1 dzien - klatka + barki + triceps + brzuch 2 dzien - uda + grzbiet + biceps + łydki jest to ciężki system dlatego , najlepiej robić mniej serii i ćwiczeń na poszczególne grupy po 2 ćw.na każdą grupę w 8seriach na większe mięśnie i 6 serii na małe mięśnie xxxxxl

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1085 Data: 2003-08-20 19:23:23 Liczba szacunów: 0
  • Makroskladniki czy kalorie?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie bardzo rozumiem w czym problem. Pytasz o to, czy żeby budować masę mięśniową trzeba jeść ponad swóje zapotrzebowanie ksloryczne? Przeciez to oczywiste. Jesz powyżej zapotrzebowania -budujesz mięśnie i tkankę tłuszczową. Jesz poniżej zzapotrzebowania - redukujesz tkankę tłuszczową i niestety też mięśnie. Określ jaki jest Twój cel i trzymaj się w

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1449 Data: 2017-09-26 20:15:02 Liczba szacunów: 0
  • Brzuch - redukcja tłuszczu?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kurde, dzieki za rady ;] Porzuciłem bieganie i od 12.05 zacząłem masować brzuch i robiłem abs, poziom I tylko bardziej podrasowany i wyglądał on tak: -1 seria - wznosy zgiętych kolan w zwisie 10 powtórzeń -2 seria - wypchnięcia nóg w leżeniu 30 powtórzeń -3 seria - wypchnięcia nóg w leżeniu 20 powtórzeń -4 seria - skłony tułowia w leżeniu z ugiętym

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-31 21:55:14 Liczba szacunów: 0
  • Brzuch

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wylliam, chodzi o to, że o brzuchu troche na forum widziałem, i nie dojrzałem nigdy nigdzie solidnego wytłumaczenia dlaczego brzuch zawsze można codziennie Jak dotąd jedynym argumentem za tym było to, że... można codziennie I tu coś się chłopakom nie śpieszy powiedzieć co na ten temat wiedzą tylko wyszukiwarką straszą A w wyszukiwarce po wpisaniu &

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2469 Data: 2005-05-08 21:39:16 Liczba szacunów: 0
  • Trening po złamaniu ręki :(

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja złamałam trzon obojczyka na treningu bokserskim, wcześniej dużo chodziłam na siłownie i podobnie jak ty byłam w środku cyklu. W gipsie jestem juz 11 tygodni, bo troche krzywo mnie poskładali. Pierwsze 7 tyg miałam unieruchomione obie ręce, od 3 tyg mam prawa wolną. Poczatkowo sama chciałam ją rozruszać, ale nie dało rady. straciłam wszystkie bar

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 5043 Data: 2008-04-03 22:15:27 Liczba szacunów: 0
  • ogólna redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    no ok moge dorzucić np oliwe z oliwek do pierwszego posilku, tylko wtedy mam obcinac węgle???mam również pytanie o aero...jak je robić skoro nie mam rowerku, a minus 5 za oknem raczej mnie odstrasza od biegania. EDIT. Nio chyba ze bym biegal u mnie na hali...jako ze padam po kilku okrążeniach i nie moge zlapac oddechu(nigdy nie biegalem) to znalazl

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1070 Data: 2009-01-19 07:30:17 Liczba szacunów: 0
  • Domator - osiągniesz więcej niż myślisz

    Post
    Trening w domu

    Nic pora dać wam przykładowy treningo domatora będzie to mój trening do dyspozycji początku miałem tylko 2 hantle dopiero po pół roku dokupiłem drążek a po roku sztangę Plan 3 Dniowy Poniedziałek : klatka+bic KLATKA : 1) Pompki w rozstawie szerokości 5-10cm szerzej od barków 3x15 2) Pompki z nogami na taborecie 3x15 3) Pompki w wąskim rozstaw

    Odpowiedzi: 306 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-20 13:54:56 Liczba szacunów: 1
  • Panowie, pomocy:)

    Post
    Trening dla początkujących

    plan fatalny. Rób po 12-16 serii na duze mięśnie i po 8-12 ma małe. No chyba ze chciałeś po jednej serii z kazdego ćwiczenia które napisałes robić...ale w to troszke powątpiewam) Na początek rób ACT,wszelkiego rodzaju FBW,Splity itp zostaw na później. W tym atlasie z którego korzystałeś jest napsane jakich mięśni nie powinno sie trenowac z dnia na

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 766 Data: 2008-01-30 01:32:35 Liczba szacunów: 0
  • Ektomorfik z brzuchem - poradźcie!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wygląda tak dlatego że w klatce ma 92cm a w pasie 86. A poza tym, dopiero zaczyna przygodę z siłownią więc będzie budował mięśnie i jednocześnie notował utratę tkanki tłuszczowej, taka magia :) Zacząłbym od treningu FBW: http://www.sfd.pl/%5Bart%5D_FBW_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 6945 Data: 2014-03-24 22:58:56 Liczba szacunów: 0
  • Co ze mna?

    Post
    Galeria Zdjęć

    rening. Teraz jesli raz dziennie nie przeplyne 2,5km to strasznie mnie dobija psychika. Basen ma fajne wlasciwosci, po kazdym treningu fustalu czy silowni dobrze rozluznia mi miesnie i chodze mniej spiety. Glownie dlatego zaczalem znow plywac. Co do kolacji, to przy zalozeniu ze chcialbym osiagnać jakis tam poziom wagowy - nizszy to staram sie jak

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4147 Data: 2010-03-21 13:21:31 Liczba szacunów: 0
  • niedotrenowanie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    j cwiczylem 3 cwiczenia po 3 serie, teraz 5 cwiczen po 3,4 serie. Poprostu jak dobrze jemy, wysypiamy sie i ew. przyjmujemy suplementy, odzywki to trzeba odpowiednio obciazyc miesnie by rozly na miare swoich mozliwosci. Oczywiscie mozliwosci te uzaleznione sa od pozsiomu zaawansowania. Jezeli potraficie czuc swoje miesnie i wnioskujecie ze zbyt sla

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2326 Data: 2002-07-23 09:10:13 Liczba szacunów: 0
  • ZDROWE PRZYTYCIE DLA ANOREKTYCZKI

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zgadzam się w 100% z Moralnym! Będzie Ci ciężko teraz zaakceptować wzrost masy ciała nawet jeśli miałabyś zyskać tylko mięśnie! I tak będzie Ci się wydawało, że po prostu tyjesz. Ja wyszłam z anoreksji bo pokochałam sport a nie da się dobrze trenować nie jedząc. Zwiększaj kaloryczność stopniowo, organizm się przyzwyczai bylebyś nie wpadała ze skraj

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4909 Data: 2010-07-06 18:27:07 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT 4 dniowy podział partii + rozpiska do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    uba nieprawda ten system skupia same wolne cieżary same ćwiczenia podstawowe gdzie angazujemy jak najwiecej parti do pracy , np MC w tym ćwiczeniu posrednio pracuja wszystkie miesnie i stawy , małe grupy miesniowe sa przetrenowane w trackie wykonywania cwiczen wielostawowych gdzie uzywasz duch ciezarów i tym samym jest to wystarczajaca stymulacja d

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 7005 Data: 2011-09-13 11:37:09 Liczba szacunów: 0
  • Jakie suplementy i ile?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Oczywiście, że można bez supli, ale, z tego co się dowiedziałem niestety po fakcie, aerobowe bieganie oprócz tłuszczu również mocno "zżera" mięśnie i na moim przykładzie przekonałem się, że jest to prawda. Moim celem była redukcja tłuszczu a nie mięśni. Dlatego uważam, że to głupota, iż nie brałem supli bądź w inny sposób nie zabezpieczyłem się prz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 641 Data: 2012-05-26 17:17:44 Liczba szacunów: 0
  • selekcja zolnierza polskiego

    Post
    Inne dyscypliny

    nie mialem zadbnych problemow z sciegnem, moze przeciazyles, podstawa na esce po wstaniu, kiedy sie miesnie i sciegna pokurczyly, w miare mozliwosci delikatnie porozciagac... Jesli chodzi o mnie to wygodniejszych butow nie mialem, a eske zakonczylem z jednym malym bąbelkiem :) na palcu

    Odpowiedzi: 2251 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-28 07:32:03 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny! Pilne!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tam dobierzemy jak wybierzesz konfigurację. Dobierz ją sam spośród tren. jakie ci napisałem, zaproponuj ilość serii. Ew. się poprawi. w granicach max( ile serii na partię): klatka piersiowa- max12-14(dla b.zaaw.) plecy z mc- 16-18 nogi- 13-16 barki-10-13 biceps- 8-9 trceps-9-10 Masz więc napisane MNIEJ WIĘCEJ gdyż z stażem, poznaniem swego ciała il

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1023 Data: 2010-05-11 17:21:27 Liczba szacunów: 0