SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Tight + L-karnityna? dla Dziewczyny:)

    Post
    Odżywki i suplementy

    mi sie zmieniło, nie głodze się, chce pozbyc sie tłuszczyku ktory jak juz wspominałam z miesniami rowniez przytył, wazyłam najmniej 46kg teraz ponad 10kg wiecej ale wiem ze miesnie waza wiecej dlatego tak nie rozpaczam bo z tego co przytyłam to głownie masa miesniowa, chce prowadzic zdrowy sportowy i aktywny tryb zycia ( w zwiazku ze studiami jes

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2205 Data: 2008-02-24 21:55:07 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc dla 16 latak : "męskie piersi"

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Idź na siłownię. Masz za mało mięśnia i redukcja Cię wysuszy. Poza tym słabe mięśnie bardzo taką redukcję ograniczają. Diety żadnej nie stosuj, bo ciągle rośniesz i deficyt kaloryczny może prowadzić do niedoborów.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 8504 Data: 2009-03-07 12:58:16 Liczba szacunów: 0
  • Domowka 16 latka.

    Post
    Trening w domu

    Witam Szkoda ze ćwiczyłeś tak mało grup mięśniowych Zapoznaj się z tym planem i zacznij nim ćwiczyć http://www.sfd.pl/Plan_treningowy_dla_os%C3%B3b_pocz%C4%85tkuj%C4%85cych-t359947.html efekty będą jeszcze lepsze. Drugim planem jaki mogę Ci zaproponować to ( z użyciem ekspander ) 1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1166 Data: 2007-12-20 19:44:09 Liczba szacunów: 0
  • Opinia.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening 5 dni w tygodniu stosują ludzie, dla których kulturystyka jest pracą. Nie ma potrzeby robienia takiego ciężkiego treningu jeśli nie zarabiasz na tym pieniędzy. 3 treningi w tygodniu wystarczą. Przyda sie 1 dzień przerwy między treningami dla lepszej regeneracji. Podziel sobie po 3 grupy na każdym treningu i mięśnie kapturowe ćwicz razem z g

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 854 Data: 2004-02-22 23:17:29 Liczba szacunów: 0
  • problemy z kręgosłupem - jak go wzmocnić ?

    Post
    Inne dyscypliny

    no cóż można na siłce ale lepiej w Twoim wieku narazie odpuść tym bardziej że masz problemy z kręgosłupem przede wszystkim musisz wzmocnić dolny odcinek, więc polecam: http://www.veoh.com/videos/v803584jMmKdfnB zrób sobie po seryjce każdego co 2 dzień, ale delikatnie żebyś znowu nie przedobrzył. spokojnie i cierpliwie a dalej to możesz chodzić na

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 12044 Data: 2008-07-28 20:43:19 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś zrobiłem Zestaw B , i mimo bardzo słabego dnia trening fajny i myslę że zrezygnuje ze splitu i zostane na FBW poprostu będę dokładać co jakiś czas coś. Kolejne pytanko , od czego tak bardzo mi strzelają kości ? Jak sie rosciagam z rana strzelają mi wszytskie możliwe kości czy mięśnie , na treningu zwłaszcza podczas przyciagania sztangi do brod

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 659 Data: 2016-03-31 20:24:46 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening fajnie wchodzi tyram go już 2 tygodnie , z kaloriami aktualnie 2200kcal , i od wczoraj bardzo dokładnie patrze na makro myślicie że 160B 70T i reszta węgle czyli około 200-230 jest ok na redu ? Schudłem może 2kg w ciągu 2msc narazie , ale mięśnie jako tako nie spadają a brzuch powolutku coraz lepiej :D Cardio po treningu 10min starczy ? Mi

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 659 Data: 2016-04-13 17:00:56 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla bardzo szczupłego

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ojejciu ile informacji na raz. Wielkie dzięki a rady. Bardzo możliwe, że kiedyś zdecyduje się wybrać na siłkę, teraz póki nie przejdę pierwszego semestru na studiach nie chcę się tam zapisywać. Zastanawia mnie jedno z tego co piszesz, że na siłce pełno ludzi z brzuchami, taki których ramie można objac jak swoj nadgarstek. Bo ja sobie zawsze myśla

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5208 Data: 2007-10-06 19:42:30 Liczba szacunów: 0
  • Zmieniony plan by **adzik123** do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    tak patrze teraz to rzeczywiscie to niema sensu taki trening, tym bardziej, wlasnie to polaczenie plecow z nogami, czy klatki z barkami . trzeba dążyć do tego , zeby zmeczyc miesnie na caly tydzien na 1 treningu, wiec technike trzeba szlifowac a nie isc na łatwizne :D A co bys powiedział o takim : 1.klatka 2.plecy 3.wolne 4.barki+biceps+ triceps 5

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 763 Data: 2012-11-02 11:42:42 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego.

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie posiadam jeszcze odpowiedniego doświadczenia, ale wydaje mi się, że za dużo tego treningu. Na tym etapie to 3 treningi tygodniowo spokojnie wystarczą i jak chcesz pociągnąć 5-6 treningów tygodniowo bez supli i diety- to wręcz nie realne. Mięśnie muszą odpocząć i odpowiednio się zregenerować, aby mogły rosnąć, bo tak to tylko je zajedziesz i nic

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 642 Data: 2013-06-15 23:44:59 Liczba szacunów: 0
  • 10 kilo w 3 miesiące, kilka dobrych rad

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    do Juniora, słuchaj, jak niechcesz ćwiczyć na mase to poćwicz tylko odpowiednie partie nóg. Miałem kiedyś rozpisane ćwiczenia(poszukaj na necie), żeby zwiększyć skoczność i naprawde pomagają takie ćwiczenia, a jak przy nich Ci miesnie nóg troche podrosna to tym lepiej. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 6964 Data: 2004-08-31 21:35:48 Liczba szacunów: 0
  • Schudłem w 2 tygodnie 4 kilo i styraciłem 17 kg na klate! Dlaczego

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    to ze jesz "mało" jest tego powodem. pierw są palone mięśnie, bo pochłaniaja najwiecej energii :) anorektyczki jedza ( albo wogule nie jedza) i zobacz jak wygladaja. Ułoż sobie diete redukcyjną 5-6 posilkow dziennie, hiit/aeroby i tyle.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 4462 Data: 2008-07-08 12:32:20 Liczba szacunów: 0
  • Siłka + SW w jednym dniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zetestowalem, byłem ok godziny 12 na siłce, klata+tric wg powyzszego planu na wytrzymalosc, po silowym treningu aeroby, o 19 boks. Na boksie juz po rozgrzewce czułem zmeczone miesnie, 0 siły, 0 dynamiki, totalna masakra. Wróce do starego planu FBW, który zaczałęm 3tyg temu, trenowalem 2x w tygodniu i siła szła całkiem ładnie do góry każdego tygodni

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 872 Data: 2010-09-06 22:38:28 Liczba szacunów: 0
  • Zaczynam z pelna para. FBW plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Czym wiecej tym lepiej bo cos czuje ze tym treningiem nie za bardzo zmecze miesnie. Jak robilem na splicie po 14-16 serii na klate i wcale nie bylo dla mnie duzo to co dopiero to. O mniejszych partiach nie wspominajac, pamietam jak robilem 8 serii na bicka to musialem go jeszcze dobijac zeby poczuc ze go wgl robilem Tylko martwy i przysiady mnie za

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 462 Data: 2011-03-10 21:13:22 Liczba szacunów: 0
  • 3dniowy trening na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    ie hantli stojac chwyt mlotkowy 3 razy 15-12 - 12/10/8 uginanie przedramion ze sztanga 4x15-12 - 12/10/8/6 z tym ze moze jednak odwrócił bym kolejnosc <yes> i zostawił tak jak jest a jesli bedziesz miał na tym marne efekty to proponuje zaskoczyc miesnie cwiczeniem "21" bedzie to jakas odmiana i ciekawy bodziec dla bicepsów... zdr.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1236 Data: 2008-08-12 02:00:57 Liczba szacunów: 0
  • Pomożcie prosze (trening) :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    o dwie serie)ZAMAIST TEGO DALBYM IZOLOWANE ALE JAK CHCESZ 4 brzuch itp - ale cos nie idzie nie wiem czemu :P 5 . piatek (klatka - to juz klapa totalna bo nie wiem czemu dolne miesnie klatki nie ida bo gora sie nawet ladnie rzezbi :P): - WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ (8 powtorzen po 3 serie)4-5S - WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAW

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 684 Data: 2006-06-14 21:07:01 Liczba szacunów: 0
  • ~Masa, Siła, Sport ~

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    owni i budowania ciala. Musisz zwrocic sie do dzialu 'odzywianie' i przedstawic swoj problem. Oni pomogą Ci ulozyc taka diete, ze nie bedziesz narzekal na brak energii (twoje miesnie tez). Co do treningu nóg, to po solidnym treningu silowym na nogi, na boisku nie oderwiesz sie od ziemi. Poszukaj w wyszukiwarce treningu na wyskok Hansa - calkiem por

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1458 Data: 2004-11-14 18:26:05 Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie mnie

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    myślę że zrobienie 3 serii z ciężarem 50% maksa robiąc koło 10-12 powtórzeń z krótkimi przerwami i 4 serią do maksa będzie dla ciebie dobre ;) Nigdy się nie zaczyna treningu od ciężaru maksymalnego ! To grozi poważną kontuzją i jest nie efektowne Rozgrzewka to najważniejsza rzecz w treningu ! Pierw mięśnie trzeba rozgrzać, przygotować do pracy ! C

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 4463 Data: 2012-12-26 21:17:32 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Amatora ( redukcja, potem masa)

    Post
    Trening dla początkujących

    no właśnie muszę fotki zrobić, brzuch mniejszy, a czy miesnie zmalały czy nie to nie wiem bo cięzko mi jest okreslic ogladajac siebie codzień :P fotka wstawiona z neta, nie własna, ale z tego co widzę chyba to jest ryż z makaronem i jajkiem, nie wiem ;p

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 5007 Data: 2011-12-01 11:23:34 Liczba szacunów: 0
  • załamany.. czy jest ze mną abrdzo źle? kręgosłup

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jak ktoś Ci mówi "wzmocnić mięśnie grzbietu" i tyle to uważałbym na niego. To jest skrót myślowy formalnie niepoprawny. Po pierwsze najczęściej ważniejsza jest koordynacja niż siła, poza tym mięśni grzbietu jest wiele, no i co z mięśniami brzucha?

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 6042 Data: 2008-08-23 09:49:04 Liczba szacunów: 0