SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Robienie masy a aeroby

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Te 10kg to w większości mięśnie. 3cm w ramionach itd. Diete ma, bo bez tego to raczej bym tyle nie przybrał w niecałe 2 miechy. Chodzi mi o robienie aerobów podczas zdobywania masy i brania kreatyny. Czy to ma jakiś sens, bo to co przybiore to zaraz strace na rowerze?

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 17945 Data: 2005-10-07 00:09:08 Liczba szacunów: 0
  • drazekm - Konkurs Krata Na Lato 2017

    Post
    Po 35 roku życia

    No dobra to moje filmiki do III modułu konkursu :) wynik 99 powtórzeń nie zmieściłem się z setką w trzech minutach https://youtu.be/6qWL0PzaRm4 No i test na mięśnie brzucha pierwszy filmik mi nie wyszedł za krótkie ruchy robiłem,na tym już jest lepiej wynik 35 powtórzeń https://youtu.be/Mva7bjuii7w

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 15119 Data: 2017-05-29 17:04:48 Liczba szacunów: 0
  • Brak progresu

    Post
    Trening dla początkujących

    To rób to co on. %-) Kulturyści są w błędzie i niepotrzebnie tule jedzą. Przecież mięśnie rosną od wody. %-) Zmieniony przez - Tygrys_85 w dniu 2015-12-23 18:36:25

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 851 Data: 2015-12-23 18:35:36 Liczba szacunów: 0
  • Trening obwodowy prosba!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Podaj opis treningów, jakie wykonujesz. Chjodzi o poziom ich intensywności i mięsnie zaangażowane.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3465 Data: 2004-03-21 11:15:56 Liczba szacunów: 0
  • ile w 2 miechy?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzieki, wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo, bo fakt ze miesnie sa ciezsze niz tluszcz i na kilogramy ciezko to przeliczac pozdro

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2155 Data: 2006-12-17 11:05:16 Liczba szacunów: 0
  • Im mniej BIALKA tym lepiej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    .5 kg Wg mnie duze buzi dla Skalara sie nalezy. pan.edek-Najpierw mowiles o normalnej diecie a to jest przyklad gdzie trzeba zwiekszac kalorycznosc diety nie temu,zeby rosly miesnie,a bialka wiecej po to,bo u osoby z nadtarczyca jest ich silniejszy rozpad.Zreszta jesli wzrasta kalortcznosc to i tak trzeba rozlzyc inaczej btw,wiec ilosc bialka tez

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2894 Data: 2008-10-06 07:08:52 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny...

    Post
    Trening dla początkujących

    prznosi trening calego ciala. Dlaczego? Bo zeby wejsc na typowo kulturystyczna forme treningu, tj. splita trzeba wczesniej przygotowac cialo do wiekszego wysilku, przygotowac miesnie do naprawde ostrej zabawy. Moim zdaniem roznymi odmianami FBW, HST, push&pull powinno cwiczyc sie co najmniej pol roku. Zwlaszcza jezeli chodzi o mase. Nie od dzis

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 649 Data: 2010-10-09 23:11:41 Liczba szacunów: 0
  • CKD - pytania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Na CKD jednak zazwyczaj szybko mozna schudnac 6. Co polecacie żeby zapobiec spalaniu mięśni ? /A czy dziewczyna wazaca 50 kg w wieku 17 lat ma jakies szczegolnie wyrobione miesnie7. Czy w dniu ładowania przerwać areoby ? / Ladowanie zaczynasz w ostatni dzien cyklu, po ostrym treningu silowym, odpoczywasz wtedy psychicznie i fizycznie,poza tym to

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 4113 Data: 2005-06-10 23:44:55 Liczba szacunów: 2
  • CKD - pytania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dla faceta to troche może inaczej wyglądac :] Witam, /// WITAM Mam kilka pytań odnośnie diety CKD: 1. Tam gdzie mowa o cykliczności w CKD chodzi o ładowanie ? /// TAK 2. Ładowanie - cytuję: "W dniu ladowania spozywamy 2g bialka na kg wagi ciala i do 60g tluszczu oraz od 6-10g weglowodanow(chodzi o nadkąpesacjie glikogenu)." Czy tu nie

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 4113 Data: 2005-06-10 23:57:14 Liczba szacunów: 0
  • CKD - pytania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    lan treningowy CKD Poniedziałek: / siłownia / CKD /// OK Wtorek: 60 aerobów (rano) / CKD /// OK Środa: / siłownia / CKD /// OK Czwartek: 60 aerobów (rano) / CKD /// OK Piątek: / siłownia, katujemy ostro całe ciało (po południu) / CKD do treningu, potem ładujemy węgle (ładowanie). /// OK , MOZESZ PO SIŁOWNI W PIĄTEK AERO DAĆ Sobota: bez treningu /

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 4113 Data: 2005-06-19 00:24:46 Liczba szacunów: 0
  • split do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Co to ma być? Rozpisz to jak należy oraz wypełnij ankietę działu. poniedziałek: klata,triceps klata 1.wyciskanie sztangi na płasko 3x 14,12,10 2.skos dodatni 3x 14,12,10 3.wiciskanie żolnierskie 3x 14,12,10 4. unoszenie cięzarkek przed siebie 3x 14,12,10 To ćwiczenia angażujące mięśnie naramienne. Zmieniony przez - dudee w dniu 2014-05-1

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 372 Data: 2014-05-16 19:10:23 Liczba szacunów: 0
  • Bardzo potrzebuję pomocy od doświadczonych :)

    Post
    Zdrowie i Uroda

    1. Stożek rotatorów w stawie ramiennym to bardzo ważna struktura, na którą składają się ścięgna aż 4 mięśni. Wzmacnianie tych mięśni(mięsień nadgrzebieniowy, podgrzebieniowy, obły mniejszy, podłopatkowy) wpływa pozytywnie na stabilizację stawu ramienno-łopatkowego, co znaczy, że lepiej zabezpieczają staw, przed niefizjologicznymi ruchami, 2. Ćwiczą

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 677 Data: 2014-06-19 14:32:35 Liczba szacunów: 0
  • Pytania odnośnie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie wiadomo co to dokładnie jest 5. tłuszcz spala się z całego ciala, a nie z samego brzucha. przy typowym kardio (nie maratonach) i przy odpowiednim odżywianiu nie pospalasz miesnie 6. spokojnie używaj. ja codziennie dorzucam do kawy, nie ma to zadnego wpływu na sylwetke 7. na deficycie będziesz chudnąc 8. duże ilości owoców je się np. na paleo. s

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 657 Data: 2015-06-14 06:36:30 Liczba szacunów: 1
  • progresja vs stały ciężar

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    "- co do powtórzeń to jest tak , mięśnie składają się z trzech rodzajów włókien , każde z nich reaguje na inne obciążenie czerwone wolnokurczliwe na obciążenie z którym jesteś w stanie wykonac ok 20-25 powtórzeń , białe wolnokurczliwe na takie z którym jesteś maksymalnie zrobić 12-15 powtórzeń , a białe szybkokurczliwe reagują najbadziej na

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 14106 Data: 2004-09-20 18:44:32 Liczba szacunów: 0
  • progresja vs stały ciężar

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    więc tak , jeśli najlepiej pasuje ci zakres 6-8 to przy nim pozostań , to ma byc trening dla ciebie a nie dla mnie jeśli chodzi o to że jedno ćwiczenie na biceps , w zupełności wystarczy , a nawet odradzałbym wiecej jesli chcesz maksymalnie się skupić na nim , musisz brać pod uwagę to że w czasie ćwiczeń na plecy , jako mięśnie drugoplanowe pracuj

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 14106 Data: 2004-10-01 22:22:46 Liczba szacunów: 0
  • progresja vs stały ciężar

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jedyne co zmienia się w czasie wykonywania martwego ciągu to ugięcie nóg w kolanach i pochylenie tułowia do przodu , reszta ma być idealnie wyprostowane to ma być maksymalna praca grzbietu przy minimalnej pracy nóg żadne inne mięśnie dokładnie jak to powinno wyglądać to możesz w atlasie zobaczyć , tam są takie gify jakby co to pytaj narqua

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 14106 Data: 2004-10-09 20:24:47 Liczba szacunów: 0
  • Szybka rozbudowa miesni nog

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1. Front squat 5 * 6-8 rampa 2. Mc 5 * 6-8 rampa 3. Prostowanie na maszynie 4 * 8-10 rampa 4. Uginanie leżąc 4 * 8-10 rampa 5. Back squat nogo wąsko 4 * 10-12 rampa 6. Żuraw 4 * 10-12 rampa 7. Wspięcia stojąc 3 * 25 progresja 8. Prostowanie 1 * 100 9. Uginanie 1 * 100 To trening, dzięki któremu popchnąłem do przodu nogi zarówno siłowo jak i masowo

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 7281 Data: 2010-02-10 23:26:43 Liczba szacunów: 0
  • Dobry Start ???

    Post
    Trening dla początkujących

    jakiś film by się przydał aby ocenić technikę, ale jeśli nie robiłeś wcześniej to pewnie i technika i to, że mięśnie dostały zastrzyk, którego wcześniej nie miały... może za słaba rozgrzewka, no i może za duże ciężary jak na początek.. jest kilka możliwości, ale na początku prostowniki boleć mogą, mnie naginały że masakra :) muszą się oswoić z tym,

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1356 Data: 2014-03-17 21:51:23 Liczba szacunów: 0
  • Dobry Start ???

    Post
    Trening dla początkujących

    zacznij od mniejszych ciężarów, mięśnie muszą się przyzwyczaić, powoli będziesz zwiększał ciężar, pracuj nad techniką, nie szarp się na początku bo nie ma sensu... a co do tego, że się patrzą a Ty krępujesz to raczej zdrowy odruch obydwu stron, oni bo jesteś nowy i czają... a Ty, bo właśnie jesteś nowy i musisz się odnaleźć w tym towarzystwie... sp

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1356 Data: 2014-03-17 22:35:20 Liczba szacunów: 0
  • pierwsza redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Trochę nie mam czasu ostatnio pisać :( w niedzielę się pomierzyłam i trochę zeszło: biust 90/88 -2 talia 78/77 -1 brzuch 90/88 -2 biodra 94/92 -2 łydka 37/36 -1 waga 60/58.5 -1.5 tylko udziec się nie ruszył. Niewiele tego ale zawsze coś. Teraz chyba się wróci wszystko niestety, bo diety nie ma :( W poniedziałek trening był ciężki, zaczęłam robić

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3896 Data: 2011-10-19 19:37:33 Liczba szacunów: 0