SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Trening aerobowy bez angażu mięśni łydek

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jej! Zylam w obludzie "milych" ludzi uwazajacych, ze mam miesnie:P A tu prosze:D. Ciesze sie, ze moge cos z tym zrobic:) DZIEKUJE WAM ZA RADY!!! Jestem wlasnie po interwalowych biegach i musze przyznac, ze nie wiedzialam, ze bedzie tak ciezko:P Ale lubie wyzwania:D Wiec do dziela! Jeszcze raz Wam dziekuje!:*

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 9094 Data: 2009-07-22 06:43:21 Liczba szacunów: 0
  • Wakacyjny konkurs Biring Sally Up wg ojana

    Post
    Po 35 roku życia

    Panie Janie jestem zaskoczona ;-) W pompkach są 4 poprawne powtórzenia a później to już taniec własny ;-) I klatka powinna mieć cały czas kontakt ze sznurkiem na dole :-) W przysiadach przy 11 powtórzeniu był mały błąd, ale w sumie 26 zrobione. W brzuszkach jedna piosenka ok, czyli 28 powtórzeń, niestety nie było wystarczająco długie przytrzymania

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 6894 Data: 2018-08-09 14:33:00 Liczba szacunów: 0
  • a ja co mam trenowac [ dziwny przypadek ]

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    do planu ****mastera :> 1 . mam 17 lat wzrost 185 cm waga 72 kg budowa - chudzielec chude kosci - raczej tak 2 . trenuje juz cale 2 miesiace prawie 3 z przerwa okolo tygoodnia ostatnio podczas swiat tak 5-6 dni 3 . trening to taki super rozpisany nie byl 2 razy wtygodniu robilem kazda grupe miesni przy 3 dniowych odstepach cwiczac okolo 4 cwi

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1008 Data: 2003-12-31 12:19:35 Liczba szacunów: 0
  • gino

    Post
    Doping

    ja klatka od jakiegos czasu zaczela dziwnie wygladac. Od zawsze troche odstawala lecz teraz bardziej. Jestem na cyklu omena decki i mety. Jak staje bokiem to przypomina troche kobieca ale dodam ze jest twarda. Tak jakby miesnie dziwnie sie rozwijaly. Czy to moze byc lekkie zatluszczenie czy powinienem wziasc cos profilaktycznie? Moj tluszcz to 14%

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3348 Data: 2008-04-29 12:41:51 Liczba szacunów: 0
  • Japońskie pompki

    Post
    Sztuki Walki

    jest kilkadziesiąt różnych możliwości robienia pompek - każdy sposób jest inny i inaczej działa i na inne mięśnie. Twoje pytanie jest zatem źle postawione.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 7272 Data: 2009-12-24 22:46:32 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase po cyklu do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no jasne, że znam ale chciałem raczej zapytać o opinie i sugestie czy partie trenowane w tej kolejności będą odpowiednio się regenerować itd. Jeżeli chodzi o ćwiczenia to nie będę może teraz pisał wszystkiego ale opieram się w zdecydowanej większości na wolnych ciężarach i ćwiczeniach wielostawowych. Wyciskanie sztangi przed i za głową często robię

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 607 Data: 2016-11-23 00:09:14 Liczba szacunów: 0
  • Od czego i kiedy zacząć??

    Post
    Odżywki i suplementy

    przegladalem ten bf -poziom otluszczenia.. nie mam teraz kaloryfera.. tzn dosc silne miesnie brzucha ale nie widac kalor. bo mam jakies 7mm tłuszczu na brzuch(skóry) a przy diecie na mase zuelnie tego tluszczu bedzie wiecej.. jak robic kaloryfer? przy diecie duzo cwiczyc brzuch taak? bo chcem zeby gora byla duza a brzuch i nogi dosc normalne:P no i

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2266 Data: 2006-05-28 18:49:24 Liczba szacunów: 0
  • Co da dużo siły??

    Post
    Trec

    czyli tak proponujesz... wtedy np klata+ triceps w poniedziałek później dzień przerwy w środę plecy + biceps i w piątek nogi barki. Może tak być? No możliwe że nie nadążają się regenerować mięśnie. Kiedyś jak po kilkudniowej nieobecności poszedłem na trening do wiele większe ciężary moglem podnosić. może jednak w tym tkwi mój problem. masz soga za

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1571 Data: 2009-08-26 18:16:28 Liczba szacunów: 0
  • jak ćwiczyć kickboxing i budować muskulaturę

    Post
    Sztuki Walki

    Skoro waga leci - jesteś na ujemnym bilansie kalorycznym - innymi słowy spalasz więcej niż jesz. Tracisz nie tylko tłuszcz ale i mięśnie. Jeśli chcesz utrzymać stan rzeczy musisz być na zerowym bilansie - czyli dostarczać tyle kalorii ile zuzywasz, Jak chcesz rosnąć musisz mieć bilans dodatni, czyli jeść więcej niż zużywasz. Czyli - obecnie jesz za

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3594 Data: 2009-04-14 23:01:58 Liczba szacunów: 0
  • Bieganie czy szybkie marsze

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wydaje mi się, że lepsze podczas odchudzania będą szybkie marsze, przeczytałam pare artykułów na ten temat i podczas biegania mogą się bardziej rozrosnąć mięśnie, natomiast przy szybkim marszu nie.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2144 Data: 2010-08-09 22:07:25 Liczba szacunów: 0
  • pytanie o metode 10 x 10

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzienki a tu jest link skąd mam te info http://www.forumsportowe.pl/viewtopic.php?t=535 albo i odrazu wkleje 10 x 10 trening godny polecenia!!! Witam Trening ten został opisany w numerze sdw 09/2005 , troche sie naprzepisywałem Przełom września i października to pora powrotu do rutyny normalnego powakacyjnego życia. Wracamy do pracy, szkoły, na

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4643 Data: 2006-11-26 20:23:20 Liczba szacunów: 0
  • Pompki

    Post
    Trening dla początkujących

    Ogólnie żecz biorąc mięsnie się regenerują 36 h. herezje powiadasz chłopcze, to zależy od intensywności treningu, pytanie dotyczyło trica/klaty więc skąd wiesz ze reszty nie cwiczy...

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1743 Data: 2009-12-13 20:31:21 Liczba szacunów: 0
  • Dobry cykl?

    Post
    Doping

    No dobra, tak sobie obserwuje panowie jak fajnie sobie gawożycie. Ale ja nadal nie wiem czy ten cykl co sam sobię wymyśliłem i ten co festus mi podał jest dobry dla mnie. Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenie Ted;Big;Festus;acid;jonasz. To weźcie rozpiszcie mi pożądnie jak i co brać, kiedy i w jakich odstępach czasu. Co do clomidu i nolvadexu(tamoxif

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3648 Data: 2002-12-06 11:11:53 Liczba szacunów: 0
  • 15 lat i ćwiczenia

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    obciazenia dobierz takie zeby nie przeszkadzały ci w prawidłowym wykonywaniu cwiczen, zwroc uwage bardziej na poprawna technike niz na maksymalny ciezar. Na poczatku ucz sie dokładnie spinac miesnie tak abys czuł kazdy z nich w całej fazie ruchu Zmieniony przez - might9 w dniu 2014-04-06 22:37:48

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 997 Data: 2014-04-06 22:37:27 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie nóg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Piorunos jeśli ma diete redukcyjną to dlaczego ma nóg nie ćwiczyć ? na diecie z ujemnym bilansem kalorycznym (redukcja) mięśnie się nie powiększą. Zmieniony przez - Rothen w dniu 2007-11-10 01:58:14

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 7702 Data: 2007-11-10 01:57:54 Liczba szacunów: 0
  • Nie mogę przytyć! HELP!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pabloc10 zartujesz sobie? 4500 kcal? w tym momencie pewnie spozywa kolo 2000-2500.. mati23baz aha no i.. wybij sobie z glowy rosolki i pizze, z czego organizm ma budowac miesnie? z bialego pieczywa, ktore nie ma zadnych wartosci odzywczych poza ciezkostrawnymi weglowodanami? z rosolku? zainteresuj sie zdrowa zywnoscia jako zrodlo weglowodanow zpozy

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2322 Data: 2009-08-10 14:03:33 Liczba szacunów: 0
  • do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    brak drążka to możesz zastąpić wiosłowaniem sztangą w opadzie. i czemu trening masz poniedzialek, wtorek, czwartek, piątek? mięśnie potrzebują regeneracji, więc jak dla mnie 3x w tygodniu np Pon. A Śr. B Pt. A i nastepny tydzien Pon. B Śr. A Pt. B (A - 1szy zestaw cwiczen; B - 2gi zestaw cwiczen) pozdro Zmieniony przez - maślor w dniu 2011-01-26 1

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 897 Data: 2011-01-26 18:25:53 Liczba szacunów: 0
  • 5 razy w tyg trening nóg

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    czy czuję się silniejszy, czy słabszy narazie trudno stwierdzić dopiero czwarty dzień treningów. pierwsze 2 dni były najgorsze cały zakwaszony. teraz wmiare ustaje. jeśli chodzi o treningi i o regeneracje miałbym Jeszcze kilka pytań. od początku: czy lepiej kłaść i wstawać o tej samej porze czy to nie ma zbytnio znaczenia jeśli chodzi o regeneracj

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1597 Data: 2015-07-02 16:46:04 Liczba szacunów: 0
  • Rzucam to wszystko w *****! bo to nie ma sensu....

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    i tam ******ly tylko wiesz kazdy rozwijajacy sie miesiec stopniowo moze Cie ograniczyc... Niektorzy kulturysci czy strong mani podcieraja sie inaczej niz zwykli ludzie bo im miesnie na to nie pozwalaja hehe ale mysle ze musisz poprostu solidnie ogolnorozwojowo trenowac, bo jak widze tak naprawden ie chodzi Ci o silowanie na reke czy kulturystyke-

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4996 Data: 2006-04-02 23:17:12 Liczba szacunów: 0
  • postepy w wyciskaniu.....

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    spoko, to są dodatkowe informacje: 1)prawie 3 miesiące treningu,trenuję 3 razy w tygodniu:wtorek,piątek,niedziela, 2)piątek-barki,brzuch,przedramiona,kaptury niedziela-klatka,grzbiet-górna częśc,tricepsy wtorek-bicepsy,grzbiet-dolna częśc,uda i łydki na każdą grupę wykonuję głównie podstawowe ćwieczenia typu:wyciskania,przysiady,martwy ciąg,ugi

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1290 Data: 2003-09-28 15:53:50 Liczba szacunów: 0