SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Pompa czy zakwasy?

    Post
    Trening w domu

    Zakwasy nie są wyznacznikiem treningu. Po pompkach ich nie masz, bo mięśnie się już do nich przyzwyczaiły. Jakbyś teraz zrobił np. 2 tyg. przerwy i później zaczął od pompek, zakwasy napewno by się pojawiły. Jeśli chodzi o pompę, to powinna być ona jak największa, bo wtedy więcej krwi przepływa przez mięśnie i więcej składników odżywczych się do nic

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4422 Data: 2008-07-08 14:01:53 Liczba szacunów: 0
  • Koniec a6w i co dalej?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam ponownie, i przepraszam za odkop tematu ale mam jeszcze pytanie. Ułożyłem sobie plan treningowy na brzuch, który trwa mniej/więcej 30min. Do tej pory cwiczyłem po szkole, lecz teraz chciałbym cwiczyc przed szkołą, lecz nie wiem czy to jest dobry pomysł. Wstawałbym o godz. 6 zwykle po przebudzeniu piłem be powera (w tabletkach), i tak bym pewn

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2731 Data: 2012-05-14 19:11:13 Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Dla mamusi i dla taty, Kurek stawia izolaty

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a ja słyszałem ozzy że im więcej koksu wbijasz tym brdziej czarny się robisz bo koks zawiera geny murzynów co podbijają teścia. Murzyni mają więcej teścia dlatego mają duże k****y, ale jak kujesz koks w mięśnaich to testosteron z k****a idzie w mięśnie i dlatego po sterydach jestes czarny, doj**any i masz małego k****a

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-03 14:35:47 Liczba szacunów: 0
  • Z a K w A s K i :>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    yszałes o tym ,że mięsnie nie rosną na treningu tylko w czasie odpoczynku a u ciebie to jest jeden dzień nic dziwnego ,ze czujesz zakwasy jak triceps robisz 6 dni z rzędu przy klacie ,sam i przy barkach też pracuje i potem od nowa = absurd zajedziesz miesnie i tyle -> poczytaj lepiej Atlas Cwiczen Pozdrawiam Kilop Doradca w dziale Trening

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2677 Data: 2002-10-03 07:56:36 Liczba szacunów: 0
  • Dysproporcja mięśni

    Post
    Trening dla początkujących

    anubis84 hantle moga być dobrym pomysłem oczywiście mniejszy cięzar i pracuj nad symetrycznością ponieważ kontrola posturalna to najważniejsza sprawa a u cb widać na 1 rzut oka asymetrię posturalną. Sam fakt asymetrii barków + zobacz na różnicę w odległości łokci od T oraz widoczna protrakcja barku co może być wynikiem tego że zle wykonujesz ćwicze

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2170 Data: 2016-05-26 14:43:54 Liczba szacunów: 0
  • Ogry rewolucje - esencja SFD

    Post
    Odżywki i suplementy

    jasne. leje z tej wiary co im kortyzol skacze że jedno czy dwa piwa wypili a są na "cyklu" kreatynowym. byl czas imprezowej ascezy i na treningach wcale lepije nie szlo. miesnie i psychika potrzebuja relaksu. byle nie za długiego i byle nie za często

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-23 21:28:58 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA vol. 8

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Aero przed hiitem radze robic powoli, zeby sie rozgrzac. Po hiicie tez pare minut aero, zeby troche ostudzic miesnie i sie wyciszyc. Moze byc na poczatek 10 min truchtu, 5 min hiit, 10 min truchtu. Ja tak zaczynalem :)

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-23 09:39:01 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Malego Macka

    Post
    Trening dla początkujących

    Czułem o dziwo lepiej ;P Albo może mi się wydawało. Uścisk już puszczał po wiosłowaniu bo już spore odciski się porobiły. Fajny trening chociaz już tak zabiegalem się że myślałem że odpuszcze ale się spiąłem i jednak wpadłem na siłownie. Teraz tydzień offu miesnie i psychika od żelastwa musza odpocząć :) http://www.youtube.com/watch?v=91Ml5XPArPY

    Odpowiedzi: 207 Ilość wyświetleń: 10395 Data: 2010-11-14 16:15:17 Liczba szacunów: 0
  • Posilek potreningowy....

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    moze masz problemy z nabieraniem masy bo poniewaz nie zbyt cięzko ćwiczysz?jak bedziesz brał to napewno troche powinno pujść w mięśnie i napewno troche pujdzie w tłuszcz(ale to nie jest problem).ja kiedys wazyłem 98,5 i w 2 miechy schudłem 12,5 kg. od tamtej pory jade na kreatynie i białku i waze 95 kg. ale juz prawie samych mięśnu( no moze mam 5 k

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1988 Data: 2004-01-15 23:08:26 Liczba szacunów: 0
  • PH-alternatywa dla SAA cz.2

    Post
    Doping

    siema mam pytanie jaki rozkład makro polecacie na epi?cel recomp po redukcji chciałbym ubić mięśnie i spalić chociaż 2%bf,na chwile obecna koncze za tydzień redukcje i makro wyglada tak: 2,5B,2,5ww 0,5T przy wadze 86kg wychodzi 2000kcal, zapotrzebowanie niby około 3000kcal typ budowy endomorfik bf na tą chwile 14% myśle ze za tydzień uda się wbić n

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-19 18:12:35 Liczba szacunów: 0
  • PH-alternatywa dla SAA cz.2

    Post
    Doping

    A jakies inne pomysly masz co do recompu?bo ja jestem typem endo-ekto łatwo łapie mase ciężko spalam a do budowy i funkcjonowania potrzebuje dużą ilość kcal i w węgli.Byłem wczesniej na lov carb 1,6gww i tłuszcz spadał ledwo ledwo a mięśnie i sila bardzo szybo,wogóle źle się czyłem zero siły,pompy i brak sil do codziennych czynnosć przeszedłem na

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-19 21:49:47 Liczba szacunów: 0
  • Dieta+Trening=Redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    e zamieniaj na wioslowanie, zostaw lepszego cwiczenia nie ma, ale na plecy dodaj podciaganie, suwnica, juz mowialam daj przysiad. Przy tej wadze tracac 1kg tygodniowo tracisz miesnie i tyle zostaniesz lzejszy ale nie chudszy. Orientacyjnie ok, ale to musisz podliczyc by znac ile to "orientacyjnie" powinno wynosić Zmieniony przez - oblique

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 7085 Data: 2010-05-01 16:43:17 Liczba szacunów: 0
  • masaż a treningi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Też jestem zdania, że najlepiej w dniu treningowym ale według mnie pare godzin po treningu. Tuż po nie ma sensu bo mięsnie i tak są rozgrzane i mocno ukrwione więc masaż niewiele im da. Z kolei własnie dzień po moga być zakwasy więc porządny (pomijam masaze właśnie w celu rozmasowania zakwasów) masaz odpada (chyba ze lubisz ból). Najlepszym wyjście

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 6777 Data: 2006-09-19 15:42:44 Liczba szacunów: 1
  • 12 treningów /tyg - Co o tym sądzicie?

    Post
    Sztuki Walki

    nie jestem jakims specjalista ale moge Ci powiedziec ze za bardzo sie forsujesz. Jesli chcesz zeby miesnie stawaly sie wieksze, to MUSZA miec czas zeby sie zregenerowac. Masz niecale 17 lat, czyli teoretycznie jeszcze 16, moze lepiej byloby odstawic silke i postawic na ogolnorozwojowke? Cwiczac zbyt intensywnie "spalasz" miesnie i gowno z

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2285 Data: 2006-09-15 01:35:04 Liczba szacunów: 0
  • "Jak Piotruś dostał bana %-)" czyli SPAM gdy 17-ty na flacie czeka na lapka

    Post
    Polacy za granicą

    est wypasiony 2. czesc z uczestnikow napewnoe jest tam bo: a) mysla ze sa megakozakami bo na wsi bija kazdego b) daja im 10 k dolcow a to mnostwo piwa c) maja IQ ponizej 15 a miesnie i streetfighting opanowany wiec mysla ze MMA to taki streetfight 3. czesc pewnie jest z tkaich pwoodow z jakich psizesc, pod szantazem, albo namowieni, albo pzoa prog

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-21 23:12:30 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.3

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Za miesiąc kończę cykl masowy z cm3 i chciałbym zrobić po nim redukcję. Czy jeżeli 30 minut przed biegami i basenem będę brał super amino to zabezpieczę mięśnie i pozwolę organizmowi spalać tłuszcze? Dokładnie o to mi chodzi http://www.kulturystyka.sklep.pl/product_info.php/products_id/1355 . A może brać 4 tabsy 30 minut przed i bezpośrednio

    Odpowiedzi: 2998 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-28 22:01:15 Liczba szacunów: 0
  • Trening domowy dobor suplementacji i kilka pytan zoltodzioba

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ale nikt ci nie każe trzymać diety skoro tak się uparłeś tylko chodzi o to że jak chcesz zbudować mięśnie musisz jeść więcej niż wynosi twoje zapotrzebowanie . Wiec jesli nie chcesz trzymać diety to przynajmniej jedz ogromne ilości jedzenia . Kup jakiś gainer chociaż tak podbij kalorie . Tylko licz się z tym że możesz po jakimś czasie wyglądać jak

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 434 Data: 2014-03-16 10:36:35 Liczba szacunów: 0
  • spamik dla małych i tych większych vol 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Z tego wzgledu iz jest to dosc kontuzyjne cwiczenie i nie wiem czy warto cos takiego robic w szczegolnosci iz zajmujecie sie tym hobbistycznie. Kontuzje w mc wynikaja z braku techniki. Prędzej można złapać kontuzje barków od wyciskania zza głowy albo wl. Dopóki nie wchodzisz na pułap ciężarów submaksymalnych (>300% Twojej wagi) nie masz co się

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-16 15:27:23 Liczba szacunów: 0
  • predyspozycje do rodzaju treningu silowego

    Post
    Sztuki Walki

    ze bardziej zamieszać, to topowi maratończycy biegają tez sprinty. Jest też teoria, że większość polskich pięśćiarzy nie ma ciosu bo nie ćwiczy własnie mocy i siły maksymalnej. a skąd moge wiedzieć/jak sprawdzić, z jakich włokien mam zbudowane miesnie i jak to sie ma do treningu jaki mam obrać ktore wlokna sa lepsze? pierwsze slysze o tym pojeciu

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2254 Data: 2018-02-18 23:12:09 Liczba szacunów: 2
  • Crytek - w drodze po sukcess! Masowanie z głowa!

    Post
    Trening dla początkujących

    2-3 nie ma co wiecej te miesnie i tak pracuja w wiekszosci cwiczen bica i trica mozesz tac na trocher wiekszej il. powt

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 4701 Data: 2010-04-24 16:06:18 Liczba szacunów: 0