SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • trening z priorytetem do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    hakaem, jakie zmiany byś proponował? uważasz, że za dużo ćwiczeń robię? nie czuję się wybitnie zmęczony po tym treningu, mięśnie wracają do sił po paru godzinach? co z klatką? dzięki za odpowiedź. postaram się ustosunkować do Twoich rad i nanieść kilka poprawek.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1025 Data: 2010-08-05 16:52:20 Liczba szacunów: 0
  • załóż się! myślicie że wygram?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ia to radze ci miec w zanadrzu jakis mocny no-booster, albo zostawic sobie 20-30g nitro2 i wziac cala porcje przed decydujacym treningiem - raz ze sila bedzie wieksza, dwa ze miesnie beda wieksze przy mierzeniu trening sugeruje 8-6 powtorzen, zeby proporcjonalnie rosla sila z masa, 2 cwiczenia podstawowe z tym zakresem ruchu + jedno izolowane z 1

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2484 Data: 2006-02-17 20:22:26 Liczba szacunów: 0
  • załóż się! myślicie że wygram?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ia to radze ci miec w zanadrzu jakis mocny no-booster, albo zostawic sobie 20-30g nitro2 i wziac cala porcje przed decydujacym treningiem - raz ze sila bedzie wieksza, dwa ze miesnie beda wieksze przy mierzeniu -- beda dzienniczki treningowe, i ocena przyrostow sily na ich podstawie to samo dotyczy obowdow mierzonych co tydzien i wagi sprawdzanej n

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2484 Data: 2006-02-17 21:16:26 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocenę planu

    Post
    Trening dla początkujących

    napisałeś "-podciąganie końca sztangi w opadzie-3s" a potem "odpadają. Martwe ciągi itp. także" przecież martwy i wiosło pół-sztangą to są podobne ćwiczenia, przynajmniej angażują podobne mięśnie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 568 Data: 2009-06-16 20:22:47 Liczba szacunów: 0
  • Arginina - konkretne pytanko

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    hormonu wzrostu, glukoganu czy insuliny, poniewaz po podaniu doustnym to nie wystepuje. Arginina pelni wiele funkcji w organizmie. -zwieksza poziom tlenku azotu(ktory buduje miesnie, jak rowniez byc moze i wielkosc plodu) -przenosi i magazynuje azot -wspomaga proces rehebilitacji po urazach, powstania kolagenu i pobudza odpornosc. -jest prekursore

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 8436 Data: 2004-01-29 20:15:37 Liczba szacunów: 0
  • Biceps 50 cm!!!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    lol prawda jedzcie jak swinia i cwiczcie a będą efekty ja cwicze jakies 3/4 miechy i mam 41 w bicu jak zaczynalem mialem 34 nietrzeba koksu zeby miec mięśnie,zalezy tez czy geny są dobre:P

    Odpowiedzi: 158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-06-17 23:55:51 Liczba szacunów: 0
  • Biceps 50 cm!!!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Panowie na nadgarstku jest miesien i to nawet nie jeden popatrzcie sobie jak pracuja. miesnie te pracuja podczas skrecania przedramienia i prostowania palcow Zmieniony przez - Bykos w dniu 2007-06-19 11:03:14

    Odpowiedzi: 158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-06-19 11:02:17 Liczba szacunów: 0
  • Witam. Pomocy!!!

    Post
    Galeria Zdjęć

    makro,ulozdiete i wrzuc w odp dziale do poprawek,do tego cwiczenia,ew aero i moze byc to rower,bieganie,bieznia i bedzie levial tluszcz..i nie wierze jak ktoras osobawyzej zewyjdzie Ci rekomp,bo to jest bardzo trudne nawet na poczatku i watpie ze bedziesz palil tluszcz i budowal miesnie,obierz realny cel czyli redukcja i to nie lekka tylko solidna

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 5829 Data: 2017-12-30 15:54:23 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jesli wiesz ze to jest okej dla ciebie - nie czepiam sie Triceps: j.w Przedramiona: ok Plecy: dodaj SZrugsy Nogi: patrzac na triceps czy biceps- stanowczo za malo a tylne miesnie uda i na przednie tez. Poniedzałek: Barki, Biceps, Brzuch Wtorek: Klatka, Triceps Czwartek: Plecy, Nogi Piątek: Barki, Przedramie, Brzuch Sobota: Klatka, ergo

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 734 Data: 2008-04-02 08:46:01 Liczba szacunów: 0
  • thorin - dziennik redukcyjny

    Post
    Trening dla początkujących

    To jest FBW? W tych planach nie ma miejsca na takie zabawy jak prostowanie ud, wyciskanie nogami, rozpiętki tylko lecisz wielostawy. Ja na redukcję polecam oryginalne 5x5 Billa Starra + cardio w DNT. Czysta siłówka mega intensywność i przy przerzucaniu takiego żelastwa nie ma mowy o tym by na redukcji popalić mięśnie - to trening ciężki utrzymuje n

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 5703 Data: 2013-02-01 23:03:41 Liczba szacunów: 0
  • TRENING +30 LAT-ków

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Blomdina - a masz spodenki rowerowe z wkładką? Bardzo pomagają na bóle siedzenia. Warto się wykosztować i kupić jakiś droższy model. Są też dostępne majtki z wkładką, które można założyć pod inne ubranie. A co do żywienia na trasie to polecałbym jeszcze owoce suszone i batoniki musli (dają energię, witaminy, mikroelementy, a nie zamulają tak jak pa

    Odpowiedzi: 220 Ilość wyświetleń: 15147 Data: 2003-05-08 11:52:52 Liczba szacunów: 0
  • TRENING +30 LAT-ków

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    witaj chivas: oto moje trzy grosze w temacie - jaka jest alternatywa dla prawidłowego odżywiania się kiedy praucjesz o 8 do 17 a do domu nie wracasz wcześniej niż o 19? tylko nie proponujcie żebym sobie przygotowywał do pracy np. wołowinkę z buraczkami, bo na to nikt nie ma czasu no nie jest to proste ,ale jesli wieczorem przygotujesz sobie np pi

    Odpowiedzi: 220 Ilość wyświetleń: 15147 Data: 2003-05-19 13:45:50 Liczba szacunów: 0
  • TRENING +30 LAT-ków

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    "nie martw sie o tkanke tłuszczową - organizm wszystko zużyje na odbudowe po treningu" Jesteś tego pewien? Bardzo by mi to ułatwiło życie. "trening ma sprawiać przyjemność , a efekty i tak przyjda ,a że wolniej i co z tego jestes amatorem i nigdzie sie chyba nie spieszysz" Do takiego wniosku też doszedłem, nie śpieszy mi się

    Odpowiedzi: 220 Ilość wyświetleń: 15147 Data: 2003-05-22 08:09:39 Liczba szacunów: 0
  • TRENING +30 LAT-ków

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    machanie hantlami w siadzie na lawce skosnej. I mam takie dziwne bole teraz. Troszke inaczej niz "zakwaszone". Takie dziwne uczucie jakby hmm nadciagniecia. Mysle - miesnie pracowaly na dluzszej przestrzeni niz przy np. modlitewniku, czy uginaniu stojac, wiec moze to naturalne? Trenuje okolo roku, po nawet dosc forsownych cwiczeniach bice

    Odpowiedzi: 220 Ilość wyświetleń: 15147 Data: 2003-07-01 21:10:21 Liczba szacunów: 0
  • Judo & wspomaganie

    Post
    Sztuki Walki

    1 Tak 5gr to czubata mala lyzeczka 2 Raczej woda w 90% poniewaz za malo jest w twojej diecie bialka i zbytnio palisz miesnie na judo zeby przytyc. 3 Czy odzywka daje Ci powera- sam powinienes sobie najlepiej odpowiedziec na to pytanie:) aczkolwiek:maltodekstryns jest baza dla budowy weglowodanow o srednim tepie wchlaniania(prawie niespotykane zrod

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2347 Data: 2006-09-23 02:37:53 Liczba szacunów: 0
  • Zamiast redukcji.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie bierzesz pod uwagę jednego - redukcja to nie tylko likwidacja tłuszczu, to również okres kiedy mięśnie otrzymują inne bodźce organizm odzwyczaja się od nadmiaru kalorii odpoczywają ścięgna i stawy od dużych ciężarów poza tym liposukcja działa tylko miejscowo I jeżeli masz tendencję do odkładania tkanki tłuszczowej to efekt ten będzie dosyć krót

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2586 Data: 2006-07-27 18:57:49 Liczba szacunów: 0
  • Nick Scott Ifbb Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Dlatego jednak i forma jest istotna. Chodzi bowiem o to aby przekaz dotarł do odbiorcy i aby odbiorca zrozumiał dokładnie to co nadawca miał na myśli. Dobrym zwyczajem jest wyłożenie wszelkich założeń stojących za naszym twierdzeniem, gdyż niemal wszystkie spory i nieporozumienia miedzy ludźmi biorą się z różnic w rozumieniu słów i terminów, którym

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 5246 Data: 2012-06-25 23:13:06 Liczba szacunów: 0
  • sihaja82: w drodze..

    Post
    Ladies SFD

    Uuuu... Tak się brzucha po porodzie nie ćwiczy I tak dyskretnie zapytam... Mam już silne mięśnie Kegla (trzymanie moczu, etc.), że się za treningi, zwłaszcza siłowe, zabierasz?

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2820 Data: 2011-10-12 12:05:35 Liczba szacunów: 0
  • Plan na rzezbe- poprawa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeśli Twój staż jest zerowy to się nie rzeźb. Z tego co widzę Twoja wiedza też jest na poziomie zerowym, ale nic dziwnego skoro się tym nie zajmujesz. Spalisz oprócz tłuszczu ogromne ilości mięśni, i po odchudzeniu będziesz miał ręce jak patyki. Rzeźbę wykonuje się kiedy zdobyło się już sporo (albo i więcej) masy mięśniowej). Jeśli chcesz zrzucić t

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 789 Data: 2007-01-27 01:37:14 Liczba szacunów: 0
  • Moje pytania - Dasaka

    Post
    Trening dla początkujących

    a do czego ci ten pas? jak do doczepiania dodatkowego obciazenia przy wykonywaniu pompek na poreczach i podciagania na drazku-to ok...ale jesli w innym celu,to smialo mozesz sobie go odpuscic. zadbaj o miesnie pasa biodrowego i bedzie git. pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3213 Data: 2007-12-01 20:47:38 Liczba szacunów: 0