SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Pogłębiona fizjologiczna kifoza. Problem. Nie wiem co zrobić. Pomóżcie, doradźcie.

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, ciężko powiedzieć po samym zdjęciu. Tutaj widać skoliozę widać łuk na plecach i jeden bark jest niżej - pytanie czy stoisz na obu wyprostowanych nogach i i ich długość jest równa. Pytanie również odnośnie miednicy - czy nie jest zrotowana. W takim przypadku już wchodzą ćwiczenia asymetryczne, korekcyjne. Widać pogłębienie lordozy lędźwiowej

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 5411 Data: 2014-09-27 10:28:16 Liczba szacunów: 0
  • Baciar Dziennik Lepiej Póżno Niż Wcale

    Post
    Po 35 roku życia

    BF+23% a BMI 23?? coś mieszasz albo masz wielką oponę tylko na brzuchu a na reszcie ciała zero tłuszczu. TDEE to dzienny bilans na 0. chcesz przymasować +300 kcal, zredukować -300 itp. itd. Gwidu, a co w tym dziwnego? Widziałeś kiedyś tabelę? Prawidłowe BMI dla faceta to 20-25. Górna granica %BF - mieszcząca się w normie to też 18-22%. Są to wartoś

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 6305 Data: 2014-10-25 06:58:10 Liczba szacunów: 0
  • Kowanator - Redukcja i Siła

    Post
    Trening dla początkujących

    Popieram Boksero zacznij fbw. Zagęscisz mieśnie, poprawisz siłę i przy odpowiednim żarciu zredukujesz trochę fatu. Bardzo dobry trening.

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 8602 Data: 2011-01-19 13:00:19 Liczba szacunów: 0
  • Kowanator - Redukcja i Siła

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki ale niestety mam złą wiadomość ;/ Dziś trena nie było ponieważ od soboty strasznie bolą mnie mięśnie wewnętrzne ud przy pachwinach.Brzmi śmiesznie ale nie mogą ruszać nogą na boki.Dotego dziś źle stanołem i mi w kostce przeskoczyło ;/.Tak wiem wiem zaraz bedzie gadka że sie opiedalam ale,dziś nie dałem rady tego trena zrobić (ledwo chodze a

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 8602 Data: 2011-03-15 20:57:25 Liczba szacunów: 0
  • Kowanator - Redukcja i Siła

    Post
    Trening dla początkujących

    .Witajcie i żegnajcie :P Wpadłem tylko żebyście nie myśleli że sie opyerdalam bo tak nie jest. Ćwiczyłem cały czas miałem tyzdzień przerwy. Skończyłem z FBW powód 1.Koniec obciążenia - (mc wl przysiad po 62,5 kg na 5 powt na 15 po 45 -55 uznałem że nie ma sensu) Lece teraz Splitem życzcie mi powodzenia ;)) Fatu spadło sporo :) Waga narazie może nie

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 8602 Data: 2011-04-30 21:41:48 Liczba szacunów: 0
  • Białko lub Gainer + zamiana tłuszczu na mase mięśniową

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie ma tak latwo ze fat zamieni sie w miesnie mozesz spalic fat i pozniej zbudowac miesnie mozez zostawic fat i probowac budowac miesnie - ale majac duzy fat proba zbudowania samego miesnia skutkuje zazwyczaj dodawaniem kolejnej tkanki tluszczowej

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 5131 Data: 2011-02-23 21:10:17 Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie

    Post
    Sztuki Walki

    Ja ekspertem nie jestem, ale kilku rad mogę udzielić :D (z góry sorki za brak fachowej terminologii) 1. jeżeli robisz mostek, warto także później rozciągać mięśnie w inny sposób (w drugą stronę? :D), np robisz mostki, a potem siadasz w siadzie prostym i rozciągasz mięśnie z odcinka lędźwiowego poprzez skłony do stóp. 2. wg mnie dobrym ćwiczeniem do

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1918 Data: 2013-04-02 14:47:53 Liczba szacunów: 0
  • Michal_Wro / Pierwszy poważny trening

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek weekendu początek. Zaczęty od basenu (wcześniej oczywiście też był basen, czyli w poniedziałek i środę). Standardowo 1750m w 45'. Zmęczenie mięśni jeszcze odczuwalne, szczególnie triceps nie pozwalał na szybsze, a raczej normalne pływanie kraulem. Chciałem szybciej, nie mogłem. Na siłowni za to dostałem w tyłek. Nie mogłem nawet zrobić zało

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 11329 Data: 2012-03-25 13:50:54 Liczba szacunów: 0
  • Cola ZERO - nie powoduje wyrzutu insuliny = nie spowalnia procesu redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Albo redukcja była przeprowadzona źle i zrzuciłeś z siebie całe mięśnie, a nieszczęsny tłuszcz został. Proponuję Ci, żebyś wstawił tutaj swój przykładowy jadłospis w formie zrzutu potreningu.pl, oraz opis swojego treningu.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 6877 Data: 2013-06-15 11:01:25 Liczba szacunów: 0
  • balt080 - ogień.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś miał miejsce trening klatki piersiowej, pleców oraz tricepsów. Niestety obudziłem się o 6:00 a że ćwiczę rano trening już o 7:30. Siły oczywiście miałem mniej, jak to rano ale odżywka przedtreningowa swoje uczyniła. 6:00 - pobudka 6:30 - twaróg z jogurtem, Amino5500 (2), BCAA (2) 7:00 - SAW (dwie miarki), Carbonox (dwie miarki), BCAA (2), Amin

    Odpowiedzi: 132 Ilość wyświetleń: 6497 Data: 2013-08-02 11:05:51 Liczba szacunów: 0
  • balt080 - ogień.

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak jak napisał chilion i antek, pas na takim ciężarze jest najgorszym możliwym pomysłem. Wyłączysz z pracy przy martwym mięśnie brzucha i prędzej nabawisz się poważnych problemów z plecami przy jakiś wyciskaniu stojąc czy przy schylaniu się po sztange do wiosłą bo będziesz miał mało stabilny korpus edit. pomijając że taki ciężar jest niepoważny na

    Odpowiedzi: 132 Ilość wyświetleń: 6497 Data: 2013-09-01 13:21:49 Liczba szacunów: 0
  • balt080 - ogień.

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie jestem ekspertem ale pas na plecy (dobrze zrozumiałem?) chyba nie jest za dobry przy np. MC bo wtedy masz pełna izolację i przeciążasz plecy, a brzuch przestaje pracować przez co nie tylko nadwyrężasz dolne partie pleców, ale i osiągasz mniejsze wyniki siłowe, poczytaj trochę o tym bo mogę się mylić a szkoda Twoich pleców, pozdro! pełną izolac

    Odpowiedzi: 132 Ilość wyświetleń: 6497 Data: 2013-09-02 10:31:18 Liczba szacunów: 0
  • Jak walczyć z oponką- jesteście ostatnią deską ratunku

    Post
    Ladies SFD

    no niestety brzuszek miałam zawsze. Wszyscy mi zawsze mówili z czego ty się chcesz odchudzać przecież jesteś szczupła, a ja zawsze miałam brzuch, którego pod ubraniem nie widać. Jedyną dietą taką znaną była kopenhaska ale wytrzymałam chyba ze 4 dni na niej. A tak były tylko zwykłe ograniczenia. trening: bieżnia interwałami (zaczynałam od chodu zw

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 4383 Data: 2012-06-14 20:39:55 Liczba szacunów: 0
  • Trening brzucha dla pań bez przyrządów!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ćwiczenie na mięśnie skośne Ułóż się w pozycji takiej, jak w poprzednim ćwiczeniu. Przenieś ciężar tułowia i ręce w prawo. Kiwrując się w tę samą stronę unieś tułów o 30 stopni jednocześnie unosząc prawą ugiętą nogę do momentu, gdy udo ustawi się prostopadle do podłogi (w pozycji końcowej górne partie tułowia i noga są uniesione). Napnij mięśnie br

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-04-09 21:33:32 Liczba szacunów: 0
  • Trening brzucha dla pań bez przyrządów!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jest np. przy wyciskaniu hantelki zza glowy - jesli lewy tric jest slabszy niz prawy, to cwiczyc zaczynamy wlasnie od lewego, aby wykonac identyczna liczbe powtoorzen na oba miesnie troojglowe); aczkolwiek jesli jestes w stanie wykonac poprawnie technicznie i z pelnym zaangazowaniem wpierw (powiedzmy) serie spiec na goorna partie mm.brzoocha, a do

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-04-18 00:26:07 Liczba szacunów: 0
  • Popuri - Albo wóz albo przewóz

    Post
    Dzienniki Treningowe

    mnie nie dziwi zmieszczenie takiej iosci jedzenia bo toda rade;-) tylko ze po takiej ilosci naprawde tego fatuie łapiesz wiele, dziwny masz oraganizm;d ja bym sie juz kulał jak jakas piłka;d zastanawiam sie jak mozesz w sobie zmiescici tyle tluszczu 170 g :D nie muli cie czy nic z tych rzeczy ? mocne masz bebechy , ja bym z pol dnia w kiblu siedzia

    Odpowiedzi: 1867 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-31 13:05:58 Liczba szacunów: 4
  • Viki DT/pods. s.33,38/ciąża s.45/powrót s.71

    Post
    Ladies SFD

    PODSUMOWANIE Zaczynając ten dziennik nawet nie myślałam, że tak to się skończy \-) Wróciłam do wypisek tylko po to, żeby w miare ogarnąć miske i przede wszystkim nie zapominać o ćwiczeniach rehabilitacyjnych od fizjo, które były strasznie nudne #-P Zaczynałam pod koniec kwietnia jako połamaniec, który nawet nie mógł ćwiczyć... dlaczego? Zapraszam n

    Odpowiedzi: 1379 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-05 09:19:11 Liczba szacunów: 0
  • Viki DT/pods. s.33,38/ciąża s.45/powrót s.71

    Post
    Ladies SFD

    Dziękuje Wszystkim za miłe słowa };-) :-D Jestem zadowolona z sylwetki, ale mimo to czeka mnie jeszcze sporo pracy, są pewne rzeczy do poprawy ;-) Odpoczełam \-) nawet juz na siłce byłam ;-) Wracam do dziennika, bo tak mi łatwiej ogarnąć co służy moim plecom a co nie :-) Licze też na to, że dziennik pomoże mi pamiętać o rozciąganiu i ćwizeniach od

    Odpowiedzi: 1379 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-16 13:46:16 Liczba szacunów: 0
  • Viki DT/pods. s.33,38/ciąża s.45/powrót s.71

    Post
    Ladies SFD

    7.12 niedziela TRENING * interwały w terenie: 10 min. trucht + 5(4)x30/30 + 12 min. trucht *rozciąganie + ćw. Postanowiłam sie troche przewietrzyć i wykorzystać, że jest jasno, bo w tygodniu wychodze rano - ciemno, wracam - ciemno i nie ma kiedy biegac %-) Ciężko było, bo nadal zakwasy w tyłku trzymały. Interwałów było 5, ale takich w miare tylko 4

    Odpowiedzi: 1379 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-08 19:11:04 Liczba szacunów: 0
  • Viki DT/pods. s.33,38/ciąża s.45/powrót s.71

    Post
    Ladies SFD

    18.06 czwartek (19t, 3d) Dieta - owies, jajko, banan, jabłko, truskawki, twaróg, olej kokosowy, brzoskwinia - ryż, gotowane mięso (wieprzowina, wołowina, kurczak), masło - ziemniaki, masło, indyk, ser żołty, orzechy - chleb z masłem, twaróg, indyk jeszcze w ciągu dnia wpadły truskawki, brzoskwinia, a wieczorem jabłko ;) napoje: kawa z mlekiem, woda

    Odpowiedzi: 1379 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-19 15:26:43 Liczba szacunów: 0