SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • posilek po aerobach

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a bym z lekka zrzucic troszke cm... Z Zapisalam sie na basen 3 razy w tyg mniej wiecej zaraz po tym jak wstaje, ...wczesniej wstepuje na stadion chwilke pobiegac i pocwiczyc miesnie brzuszka... Powinnam to wykonywac naczczo ? ? ? a pozniej zjesc na sniadanie duzo bialka... TAK ? ? ? moze polecicie mi jakies bialko w pugulce :) da rade ? Wieczorem

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 6542 Data: 2003-08-04 19:52:56 Liczba szacunów: 0
  • technika wyciskania , zasadnicze kwestie

    Post
    Trening dla początkujących

    Chcesz dowiedzieć się więcej o technice wyciskania to zajrzyj do działu "Trójbój siłowy". Masz rację przy takim ułożeniu sztangi obciążenie przejmują w dużej mierze barki. Ludzie łapią różnie w zależności od partii mięśni, którą mają lepiej wyrobioną, żeby im łatwiej się wyciskało. Szeroki chwyt angażuje mięśnie klatki piersiowej w więks

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 522 Data: 2010-08-10 23:19:31 Liczba szacunów: 0
  • jakie odżywki do Diety i treningu na rzeźbę

    Post
    Trening dla początkujących

    poprostu mało życzliwosci na forum , wszedzie wszechobecny hejt, czlowiek sie ocos zapyta a tu negacje z kazdej strony zamiast odpowiedz na pytanie , przykre to, na innym forum uzyskalem odpowiedz wiec temat uwazam za zamkniety Wcale się nie dziwie. Tu jest tylko jedna racja i najichsza racja... . Powodzenia życzę i odżywki robią swoje. Ja zażywam

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 1557 Data: 2016-04-05 20:04:48 Liczba szacunów: 0
  • Low kicki

    Post
    Sztuki Walki

    Kup maść "arcalen" oraz plastry do przyklejania "Altacet". "Arcalen" zastosuj z rana a po dwóch godzinach przyklej w bolące miejsce plaster "Altacet" i noś go kilka godzin tak około 5-6. Jak go ściągniesz to odczekaj powiedzmy też te kilka godzin i np. przed snem znów posmaruj "arcalen'em". Gdybyś m

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 4756 Data: 2011-09-15 15:58:25 Liczba szacunów: 0
  • Zapotrzebowanie przy diecie 1500 kcal pomocy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jak to jest z tymi kaloriami. Niedawno przeczytałem w poradach napisanych przez jakiegoś lekarza dietetyka że dorosły facet który ma pracę siedzącą i mało ruchu fizycznego powininej spożywać maksymalnie 2300 kalori. Skoro kolega zredukował kalorie do 1500 to chyba nie jest jakieś drastyczne ograniczenie prawda ? Oczywiście przy założeniu że

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3561 Data: 2010-11-10 10:15:58 Liczba szacunów: 0
  • Zapotrzebowanie przy diecie 1500 kcal pomocy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Skoro kolega zredukował kalorie do 1500 to chyba nie jest jakieś drastyczne ograniczenie prawda ? Kolega waży sporo i nie ma jednej zasady i wyliczenia na ilu kaloriach się chudnie i w jakim tempie. Jeśli będzie trzeba później z czegoś ciąć kalorie, to zostanie mu tyle ile napisała akneraj. Zjadam 1500 kalori a spalam 2500 to chyba logiczne jest or

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3561 Data: 2010-11-10 10:24:41 Liczba szacunów: 0
  • Zapotrzebowanie przy diecie 1500 kcal pomocy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    organizm poddany podobnemu wysiłkowi przystosowuje się w celu osiągnięcia efektu jak najmniejszym kosztem, oczywiście wysiłku nie da się wykonać poniżej pewnego minimum, i tym minimum na pewno nie jest zero :) osiągnięcie tego nazywane jest stagnacją, bardzo dobrze to widać przy robieniu masy, (http://www.sfd.pl/Adaptacja_metaboliczna-t218872.html)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3561 Data: 2010-11-12 00:55:27 Liczba szacunów: 0
  • Fatalna genetyka słabe efekty

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening nie dla Ciebie.Nie ma podziału na mięśnie duże i małe.Poczytaj o treningu FBW,będzie dla Ciebie najlepszy,jeżeli jednak preferujesz split,to ułóż taki,aby trenować poszczególne partie mięśni 2x w tygodniu.Wszystko znajdziesz w internecie,najlepszy prosty trening,a ćwiczenia złożone i po każdych 2 miesiącach treningu minimum tydzień odpoczyn

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1671 Data: 2015-02-26 07:44:19 Liczba szacunów: 0
  • Boks, garda, BÓL

    Post
    Sztuki Walki

    Wiem o jakie ćwiczenia ci chodzi :), robimy to zawsze na rozgrzewce na MMA. Ej mam do was pytanie. Trzeci dzień robię kapturki i zaczęły mnie nap*****lać barki. Nie chodzi mi o mięśnie ale o Zawiasy. Odpuściłem sobie kaptury i już ich nie robię :)

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 5465 Data: 2010-10-23 20:13:35 Liczba szacunów: 0
  • Prohormony

    Post
    Doping

    Nie pomogą. Wino pozwala uwydatnić mięśnie, a u Ciebie nie ma tych mięśni, przynajmniej nie są w takim stanie żeby je móc uwydatnić. Niestety. Zredukuj jeszcze na sucho, a potem spokojnie wejdziesz na porządną bombkę i wtedy dopiero zobaczysz potęgę saa. Zmieniony przez - skint73 w dniu 2012-12-27 19:52:55

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1299 Data: 2012-12-27 19:51:55 Liczba szacunów: 0
  • potrzebna pomoc..

    Post
    Doping

    za knige sie weź chociażby o koxach a te Twoje 16 kg--> chyba ześ do basenu wpadł i wody sie opiłeś przez wasz analfabetyzm poziom forum spada i na dodatek ja sie ucze Prawie zgadłeś po omie(Omnadren) prawie cała masa pochodzi z tąd ,że przy dużym ciśnieniu krew wytrąca wodę która jest wtłaczana w mięśnie reszta masy to chociaz by białko

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1443 Data: 2007-12-30 22:28:31 Liczba szacunów: 0
  • Jak pozbyć się "oponki"

    Post
    Trening dla początkujących

    Chłopie nikt Ci nie wywróży KIEDY będą efekty. Jeśli łudzisz się, że będziesz wyglądał do wakacji jak panowie z kolorowych gazet - nie. A6W sobie daruj. Kluczem jest dieta, jeśli chcesz mieć w ogóle widoczne mięśnie brzucha. I tak jak wyżej, raz w tygodniu na siłowni to za mało, wybacz ale nie da się robić tak żeby się nie narobić. Albo chcesz wygl

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3943 Data: 2013-02-06 15:43:20 Liczba szacunów: 0
  • SFD Pure creatine a VITALMAX Creatin Monohydrate?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ta tylko, że 99% takich 16latków jak on myśli, że mięsnie rosną od odżwyki białkowej i kreatyny. A dieta i ćwiczenia to sa dla amatorów. Był nawet taki pan mądry co stwierdził, że bez ćwiczeń można gainerem robić rzeźbę. A potem są pretensje bo kreatyna nie zadziałała i trzeba było lepiej w stack zainwestować.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1573 Data: 2013-11-11 19:46:42 Liczba szacunów: 0
  • Drążek plus treningi sportów walki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    iczylem nic innego oprocz podciagania , po miesiacu, dwoch robilem 10, ale pozniej zastój i zmienilem plan treningowy. mysle ze ten zastoj wynikal z intensywnosci treningow i miesnie nie dawaly juz rady,wiec trzeba bylo zrzucic z tonu troche. z tego co wiem w wojsku wymagają 10 powtorzen, nawet jak sie przeslizgniesz i zrobisz te ledwo 10, to i tak

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1478 Data: 2017-11-25 12:57:44 Liczba szacunów: 0
  • Drążek plus treningi sportów walki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    miesnie plecow przy maksymalnej intensywnosci treningu, potrzebuja okolo 6-7 dni aby w pelni sie zregenerowac (wypocząć) do kolejnego treningu, a ty napisales ze w pierwszym treningu ma cwiczyc max kazdą serie , i potem są jeszcze 2 inne treningi (w tym jeden rownie ciezki z obciazeniem) nie sadze,zeby to zwiekszylo ilosc podciagniec mysle ze n

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1478 Data: 2017-12-03 21:32:37 Liczba szacunów: 0
  • Drążek plus treningi sportów walki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    miesnie plecow przy maksymalnej intensywnosci treningu, potrzebuja okolo 6-7 dni aby w pelni sie zregenerowac (wypocząć) do kolejnego treningu, a ty napisales ze w pierwszym treningu ma cwiczyc max kazdą serie , i potem są jeszcze 2 inne treningi (w tym jeden rownie ciezki z obciazeniem) nie sadze,zeby to zwiekszylo ilosc podciagniec mysle ze n

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1478 Data: 2017-12-03 21:49:48 Liczba szacunów: 0
  • Drążek plus treningi sportów walki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pewne czesci. Doszlismy juz do konsensu czy jeszcze Ci mało ?? no ok,w sumie troche racji masz,ale z drugiej strony wydaje mi sie,ze takim planem mozna jechac 2-3 miesiace i miesnie nie beda juz dawaly rady. ja podciagne sie prawidlowo 13 razy max, co bys polecil na zwiekszenie tej liczby powtorzen ? dodam,ze pracuje raczej nie 'w biurze' nie łyka

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1478 Data: 2017-12-04 08:26:12 Liczba szacunów: 1
  • SPOSÓB NA AGRESJE TRENABOLOWĄ

    Post
    Doping

    Nie ma sie co spinać.Prawda jest taka,że jeśli ktoś miewa napady szału,wogóle nie powinien sięgać po SAA.Łatwo jest spieprzyć sobie życie i nie sądzę,żeby wieksze mięśnie nam to zrekompensowały. Zmieniony przez - BodyLine w dniu 2008-10-16 16:44:30

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3607 Data: 2008-10-16 16:43:58 Liczba szacunów: 0
  • Skrzyp, a witamina B1

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    O to chodzi, ze chyba długo nie pił i, ze coś takiego nie powinno się z tego powodu stać. Dokłądnie trudno powiedziec jaki jest powód porazenia - bo nie uraz, nie truskawki, nie klęczenie w kościele - samoisnie nastąpiło. Wczoraj bylismy u neurologa i był zdziwiony, że dośc szybko noga wraca do sprawności, ale jednoczesnie zbyt szybko zanikają mu m

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 6867 Data: 2009-08-15 13:52:21 Liczba szacunów: 0
  • Kalkulator BMR i przyrost wagowy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    no 6kg w miesiac to troche sporo ale to moze faktycznie po tej chorobie, ale jak tyle ci bedzie dalej szlo to raczej obetnij bo to nie bedza miesnie tak 1kg jest ok zeby ze 3kg 4 na miecha dochodziło co miesiac , tez mi sie wydaje ze ze 3 gramy bialka to troche za duzo musisz jesc wtedy duzo wazyw zeby nie zakwasic organizmu i to jednak jest spore

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1427 Data: 2013-07-13 23:43:05 Liczba szacunów: 0