SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • [ART] obciążenie właśnego ciała - progresja

    Post
    Trening w domu

    dwa dni temu zrobiłem sobie 3 serie i chyba przesadziłem ( chociaż nie robiłe wszystko na max-a) i teraz czuje jeszcze mięśnie wiec poćwiczę dopiero w poniedziałek niech sie zregenerują, tylko nie wiem czy w poniedziałek robić 3 serie czy zostac przy dwóch piaty tydzień ? co radzicie ?

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 18006 Data: 2013-03-01 19:48:51 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose – wytrwale..., lecz bez przesadzania

    Post
    Ladies SFD

    Nolose, dobrze by było, gdybyś wstawiła foty poglądowe. Cięzko powiedzieć, czy przytyłaś, czy to po prsotu mięsnie pleców ruszyły i stąd to niedopinanie stanika.

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 19071 Data: 2015-01-12 08:47:12 Liczba szacunów: 0
  • (L)stworeczek / "po wielu zawirowaniach..." czyli półtora m-ca później

    Post
    Trening dla początkujących

    wymiary i zastanawialam w czym problem, A teraz pozwoilisz ze zapytam Czego ci brakuje???? Osobiscie uwazam ze masz bardzo dobra sylwetke. Nie zaprzecze ze zawsze mozna poprawiac szczegoly, ale powiedz co dokladnie chcesz bysmy wiedzialy co w ogole robic Bo teraz to juz droga do sylwetki w ktorej beda widoczne miesnie, odpowiada ci taka sylwetka?

    Odpowiedzi: 523 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-12 11:36:39 Liczba szacunów: 0
  • (L)stworeczek / "po wielu zawirowaniach..." czyli półtora m-ca później

    Post
    Trening dla początkujących

    nie było mnie kilka h przy kompie, siadam, a tu tka niespodzianka:D dzięki za miłe słowa, wiele to dla mnie znaczy, bo ja się sobie niezbyt podobam /pracuje nad tym/ Ale do rzeczy: tak - najbardziej chciałabym nogi wyszczyplić i wyrzeźbić:) mój ideał (patrzyłam, żeby podobny wzrost był;)) to Obliques oraz Akneraj. Jeżeli droga do sylwetki, o której

    Odpowiedzi: 523 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-12 15:51:59 Liczba szacunów: 0
  • (L)stworeczek / "po wielu zawirowaniach..." czyli półtora m-ca później

    Post
    Trening dla początkujących

    tak myślałam. No nic - poobserwuję i zobaczymy. Mięśnie też ważą :D trening: ponieważ to 3-cu tydzień, superserie: 1a. wyciskanie sztangielek płasko po 8,5kg na rękę: 12 powt. / 12 / 12 1b. wiosłowanie sztangielkami w opadzie tułowia (bez piłki) 3kg: 12/12/10 2a. wyciskanie sztangielek na barki siedząc na rękę 8,5kg: 10 / 10 / 8 2b. wznosy łydek st

    Odpowiedzi: 523 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-23 10:48:08 Liczba szacunów: 0
  • (L)stworeczek / "po wielu zawirowaniach..." czyli półtora m-ca później

    Post
    Trening dla początkujących

    Cleanwater - nie próbowałam. Wygląda fajnie, ale będę musiała poczekać na moment, kiedy będę miała więcej czasu... Natomiast ja pokusiłam się jeszcze o ułożenie "treningu" siłowego... proszę o ocenę, pokornie przyjmę każdą krytykę na przykładzie treningu na piłce Obli - czyli dwa tygodnie serie w parach, potem superserie i gigantserie. I

    Odpowiedzi: 523 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-08 18:51:16 Liczba szacunów: 0
  • Prośba do Mawashiego

    Post
    Trening w domu

    Piszesz, że masz 17 lat i 1,5 lat stażu na siłowni, czyli wychodzi że zacząłeś ćwiczyć jak miałeś trochę ponad 15 i już widoczną wadę postawy, zgadza się??. Zapewne jako młody wilk pakowałeś wszystko w bary, bice i klate (z resztą przyznałeś się do tego) co by się podobać dziewczynom i siać grozę wsród chłopaków na przerwach między lekcjami...i pyt

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-05 00:14:23 Liczba szacunów: 0
  • Szajba - Chasing The White Rabbit

    Post
    Po 35 roku życia

    Kreatyna nie jest tak droga - na Po treningu pisali o jej zaletach w każdej sytuacji (na redukcji też). Budowanie masy na LC - na pewno mięśnie będą wyraźniejsze. Głównie chodzi o brak deficytu kalorycznego - jesteś na małym plusie (lub nawet minusie gdy masz trochę tłuszczyku) i budujesz mięśnie.

    Odpowiedzi: 3870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-23 11:29:41 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja nie będę wbijał, bo po sterydach trądzik się ma i nie trzeba ćwiczyć i mięśnie same rosną ;d

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-05 18:34:02 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    do wiosłowania powracając : nie wątpię, że czułeś najszersze w dolnej części "jakoś" bo na ten obszar jest dużo lepszych ćwiczeń, z lepszym rozciągnięciem, natomiast nie bierzesz pod uwagę, że wiosłowanie w takim pochyleniu rozwija bardzo mocno skośne brzucha i mięśnie wewnętrzne jamy brzusznej, przez co później Twój grzbiet będzie kwadratowy i jed

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-14 22:40:01 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam;-) a wiec rozpoczynamy, ćwiczenia inne, partie podzielone też inaczej. DIETA http://desmond.imageshack.us/Himg259/scaled.php?server=259&filename=dieta20120520.png&res=landing Ok starczy tego opyerdalania sie, dodałem 10gr produktu weglowodanowego do śniadania i 25g do potreningowego. TRENING Barki, bicepsy Wyciskanie sztangi z przed głowy 20x

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-18 21:06:02 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ct za tydzień moge Ci nagrać rozpietki, ale powiem Ci, że jak robiłem je w Futurebody z Mikołajem (arnold69) to robiliśmy 18-stko kg hantlami i zarzutów do techniki nie miał, a i mięśnie dobrze czułem. jake85 jakieś tam mam zdjęcia ale to sprzed chyba miesiąca, a aktualnego nic nie mam, jeśli bede widział jakiś tam progres u siebie to dodam coś ;

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-08 17:59:54 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, jazda z kolejną wypiską;-) DIETA http://www21.speedyshare.com/UxPZd/download/dieta-2012-06-28.png + kilka kawałków placka drożdżowego po treningu;-) TRENING Czworogłowe, dwugłowe ud Fronty 15x48kg / 15x54kg / 15x58kg / 15x62kg Prostowanie goleni na prasie 15x36kg / 15x36kg / 15x36kg / 15x36kg Wykroki ze sztangą 10x24kg / 10x28kg / 10x30kg /

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-10 22:23:42 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Siema po treningu pleców !! DIETA Trzymana w 100% dziennei wychodzi mi 3.3k kcal tak plus minus TRENING Przyciąganie linek siedząc 15x15kg / 15x15kg / 15x15kg / 15x15kg Podciąganie sie na drążku 8xCC / 8xCC / 8xCC / 8xCC Wiosłowanie sztangą 12x50kg / 12x60kg / 10x70kg / 10x70kg Martwy ciąg 6x70kg / 6x90kg / 6x100kg / 6x105kg Trening bardzo dobry, p

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-09 14:07:21 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Chłopaki, przed pracą zjałem 100g owsianych +125g sera białego, zalałem wrzątkiem,, ale gdy jadłem czułem,że te płątki są twarde jeszcze, ale chvj zjeść trzeba. Po godzine w pracy tak mocno rozbolał mnie brzuch, że aż mi sie w głowie kreciło, całyt czas w gardle miałem to żarcie, myśle, nie ma wyjścia, do kibla wkładam palce i bach, zwymiotowałem

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-16 01:55:05 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Siema chłopaki, wracam do prowadzenia dziennika, jeśli tym razem odpuszzcze to prosze Huberta o bana%-) Prowadziłem chwilke dziennik na animalu,ale nie mój klimat, tutaj zaczynałem więc tutaj musze być. Ogólnie to sorka, ale zrobie kopie z 1strony z animala, nie chce mi sie drugi raz to samo pisać. Buli - dziennik treningowy Staż : Dość długi, naw

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-26 23:58:02 Liczba szacunów: 0
  • W kuchni PLUSZKÓW gry i zabawy c.d. %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok to ktora mnie z was rozmasuje? bo mam strasznie spiete miesnie na plecach qrwa czuje sie jak po martwym ciagu ale ze 50 serii Zmieniony przez - JustBe w dniu 2006-11-17 20:30:07

    Odpowiedzi: 13496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-17 20:29:30 Liczba szacunów: 0
  • W kuchni PLUSZKÓW gry i zabawy c.d. %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A ja wlasnie zjadalem twaróg i lece spac...DO jutra DOBRANOC:*:* NIech wam miesnie ladnie rosna...;) PaPa Zmieniony przez - góra-forte w dniu 2006-12-12 22:58:58

    Odpowiedzi: 13496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-12 22:58:01 Liczba szacunów: 0
  • W kuchni PLUSZKÓW gry i zabawy c.d. %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    o to fajnie fak dzis pierwszy raz w zyciu pilerm ostrowie i jest paskudna chyba bede miód dodawal khaine powiedz po japonsku " ale mam male miesnie " Zmieniony przez - cienki ben w dniu 2007-01-25 17:58:52

    Odpowiedzi: 13496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-25 17:58:02 Liczba szacunów: 0
  • Test Controled Labs - White Flood + Green Magnitude pods. str 34-35

    Post
    Odżywki i suplementy

    Niedawno ukonczylem czwartkowy trening... dzisiaj cwiczylem plecy i triceps... Odczucia: masakryczna pompa i techniczne ruchy... Wszystko po to aby maksymalnie rozcwiczyc miesnie, a nie aby swirowac ciezarami... przeciez nie o to tutaj chodzi... Suplementy: Od razu po treningu przyjalem porcje GM 30 min pozniej porcje bialka Dieta: Wlasnie zaczynam

    Odpowiedzi: 365 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-04 14:20:57 Liczba szacunów: 0