SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Brzuch

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Żaden pan, z panami rozprawilismy się juz dawno temu :) A tak poważnie to Maciek jestem :) tudzież Macciej 2. 2 przykładowe zestawy ćwiczeń na brzuch a) - Skłony w leżeniu, nogi uniesione w górę, ugięte w kolanach, mogą być oparte o krzesło. 4 serie po równą ilośc powtórzeń, dobraną eksperymentalnie, do zmęczenia i bólu. Przerwy po 90 sekund. P

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 8529 Data: 2002-09-04 23:28:13 Liczba szacunów: 0
  • *** Arnold Classic Amatorów 2010 ***

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    nie wiem, ale ma sylwetkę nienaganną i mięśnie jakich się dorobił chyba lepsze niż Winklaar rok temu ;) może byc z niego bardzo ciekawy zawodnik ;)

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 11888 Data: 2010-03-10 11:41:36 Liczba szacunów: 0
  • Klata

    Post
    Trening dla początkujących

    cwiczysz 3 razy w tyg. to staraj sie tak cwiczyc jak ci jednego dnia wypadnie to idz następnego jak sie nie uda to oprocz zakwasów nic ci nie grozi. widac bo miesnie sa napampowane na poczatku zawsze szybko rosnie siła i miesnie ale potem organizmowi zaczyna brakowac energi i składników do budowy miesni , i wtedy znowu zawitasz na forum z pytaniem

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 5843 Data: 2008-11-13 22:43:15 Liczba szacunów: 0
  • beczka88/Dziennik treningowy/Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    zeby byl umiesniony to musza byc miesnie:) jezeli chcesz zebysmy pomogli to musisz wyslac zdjecie jak wyglada normalnie i jak jest wypchany, mozliwe ze jest to rozepchany zoładek, nie wiem jak diete trzymasz ale jezeli to rozepchany zoladek to wtedy zeby go zmniejszyc musisz wyrzucic wszystko gazowane i posilki malutkie i czeste bez najadania i

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 9533 Data: 2011-06-02 22:59:24 Liczba szacunów: 0
  • beczka88/Dziennik treningowy/Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Oficjalnie ogłaszam ,że ławeczka do brzuszków ,jest mi nieprzydatna ,z tego powodu , iż po pierwsze: nie wygodnie się na niej ćwcizy , po drugie: prawie łapią mnie skurcze ,bo nie dopływa krew do mięśnia pod kolanem , bo jak zginam nogę ,to kładę też ten mięsień po drugiej stronie kolana na tych gąbkach i twardo nawet jest i nie dopływa krew mi p

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 9533 Data: 2011-07-04 15:38:54 Liczba szacunów: 0
  • beczka88/Dziennik treningowy/Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam,oto moje fotki znów i proszę o wybranie 1 pytania i odpowiedzenia na nie: Czy robić treningi na masę i dieta? , Czy mogę już sobie biegać co dwa dni 3km lub co 2 dni skakać na skakance 17min? ,Czy mogę sobie co drugi dzień skakać na skakance + podnoszenie różnymi sposobami(różne ćwiczenia jednorazowe)hantli? Podkreślam ,że nie chcę być ''kok

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 9533 Data: 2011-07-28 10:57:35 Liczba szacunów: 0
  • SFD Team - Łukasz Modzelewski - przygotowania do sezonu 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    wiesz co Przemek nie wydaje mi się żeby poleciało bo jest raptem 1cm mniej niż w szczycie masy przy 12kg więcej %-),a bokiem jest w ch** lepiej jeśli przejrzysz foty z zeszłego roku,zresztą jeszcze sporo do zejścia,tzn.sporo - na pewno jakieś 3kg czystego fatu,a ile wagowo to trudno powiedzieć ale będę starał się utrzymywać to 120kg czyli po prostu

    Odpowiedzi: 499 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-02 22:54:45 Liczba szacunów: 2
  • FBW Masa, ocena, poprawa

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak dla sprawdzenia w domu robiłem przysiad z "drążkiem" na barkach, wydaje mi się, że przysiad robię dobrze, zachowana naturalna krzywizna kręgosłupa i przysiad większy niż 90*(plecy też lekko czuje potem, gdy już na "samym dole"), ale nie o to mi chodzi. Chodzi mi o to, że jak robię przysiad to atakuje mi "chyba" nie

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-03 17:43:07 Liczba szacunów: 0
  • GROT/Blog/ "Żyć mocniej..." fotki str.6,16 i 22,23

    Post
    Trening dla początkujących

    II TRENING PLECY 1.podciąganie na drążku (nachwyt) 4x 3x 2x 2x 2.powolne opuszczanie (nachwyt) 2x5 3.MC 60kg 4x15 BICEPS 4.uginanie ramion ze sztangą prostą 15x25 12x30 6x33 12x25 5.młotowe hantlami stojąc 15x8 12x10 9x12 12x10 PLECY - najszerszy 6.wiosłowanie sztangą (podchwyt) 15x33 12x37 9x41 12x35 7.wiosłowanie hantlą 15x18 12x20 9x22 12x20 8.r

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 9349 Data: 2008-09-11 19:24:33 Liczba szacunów: 0
  • GROT/Blog/ "Żyć mocniej..." fotki str.6,16 i 22,23

    Post
    Trening dla początkujących

    II TRENING tydzień 4 PLECY 1.podciąganie na drążku (podchwyt) 5x 4x 3,5x 3,5x 2.powolne opuszczanie (podchwyt) 2x5 3.MC 60kg 5x16 BICEPS 4.uginanie ramion ze sztangą prostą 15x24 12x28 6x31 12x26 5.młotowe hantlami stojąc 15x8 12x10 9x12 12x10 PLECY - najszerszy 6.wiosłowanie sztangą (nachwyt) 15x34 12x37 9x41 12x35 7.wiosłowanie hantlą 15x18 12x20

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 9349 Data: 2008-10-03 22:18:38 Liczba szacunów: 0
  • GROT/Blog/ "Żyć mocniej..." fotki str.6,16 i 22,23

    Post
    Trening dla początkujących

    III TRENING tydzień 4 BARKI 1.arnoldki 15x14 12x16 9x18 12x16 2.wznosy ramion w opadzie tułowia 15x8 12x9,5 9x11 12x9 3.szrugsy 60kg 4x20 4.przysiad + wyciśniecie 46kg 4x10 + przysiady 60kg 2x10 NOGI 5.wykroki 3x16 6.wspięcia na palce 10kg 3x15 (na nogę) PRZEDRAMIE 3 superserie 7.prostowanie nadgarstków 10/ 10/ 10 8.uginanie nadgarstków 20/ 15/

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 9349 Data: 2008-10-05 12:07:54 Liczba szacunów: 0
  • Hekade / Masa al'a dalibomba / cz2

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    em nawet na pomysł by tak zrobić %-) Panowie, wybaczcie, sogi nie wchodzą :-( Co do trenowania brzucha: nie ma tam mięśni bo nawet nie ma po czym ich być. Naczytałem sie kiedys artów na potreningu czy gdzieś tam że jak sie biega, robi ciezkie martwe, przysiady to miesnie brzucha się podczas tego wzmacniają i nie trzeba ich dodatkowo katować :))

    Odpowiedzi: 1487 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-16 18:36:05 Liczba szacunów: 0
  • Cokta - po prostu ćwiczę

    Post
    Trening dla początkujących

    Cokta jesli robisz biceps na 40 kg i MC na 40 kg to chocbys nie wiem ile powtorzen robil w MC - miesnie prostowniki ORAZ TLOCZNIA BRZUSZNA beda bardziej zaangazowane w uginaniu na biceps. nie mow ze Ci zaleciłem AŻ takie małe obciążenia. tłoczni brzusznej chciałem zebyś nie uzywał, a założenie np 60-70% maxa(tyle co w planach GVT) nie wymusza żadn

    Odpowiedzi: 713 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-23 02:48:24 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę z małą ilością węglowodanów / do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Killing232 sog poszedł, bo właśnie takich konkretnych odp oczekiwałem :) Jeśli chodzi o stosunek BTW, to obliczałem go w oparciu o posty tutejsze i wyszło mi około 3100kcal, a ja mam 2900 więc chyba nie powinno być źle? Powiedz mi, czy mięśnie / masa mięśniowa moze się zwiększyć bez zwiększenia wagi? Bo jak ćwiczyłem ostatnio totalnie bez diety, to

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2035 Data: 2012-08-12 23:08:58 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Bikini Fitness Żaneta Szlęzak

    Post
    ActivLab

    Witajcie! Właśnie wróciłam z treningu. Dziś skatowałam czwórki i pośladki. Dosłownie- nogi zajechane. Teraz padam ze zmęczenia:<. Skróciłam przerwy i dodałam 5 minut więcej cardio. Doszły też poranne interwały na czczo, także redukcja pełną parą^^. TRENING Mięśnie czworogłowe ud: 1) Wyprosty na maszynie siedząc- 25,20,18,15 2) Przysiady na maszyni

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 17156 Data: 2015-02-04 20:57:58 Liczba szacunów: 1
  • Obliques/ 4 tyg. dla plecow Start str.39, Koniec str.61

    Post
    Trening dla początkujących

    No wlasnie bo wszytsko rozbija sie o pytanie :Czy kobieta moze miec miesnie? Bo jak na razie to mezczyzni moga doprowadzac swoje sylwetki do nienaturalnego wygladu i nikt im meskosci nie zabiera, chociaz w normalnych warunkach mezczyna wyglada jak przecietny ektomorficzny 16latek (wystarczy spojrzeć na plemiona prymitywne). A co do kobiet to ciagle

    Odpowiedzi: 646 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-30 10:43:31 Liczba szacunów: 0
  • Obliques/ 4 tyg. dla plecow Start str.39, Koniec str.61

    Post
    Trening dla początkujących

    Co innego ciężarowiec, który ma silne, ale rozłożone w czasie obciążenie na stawy, a co innego skoczek, który otrzymuje bardzo dynamiczne "uderzenie" na staw kolanowy. Dołączam do skromnego grona marudzących, głównie dlatego, że sam baaaardzo lubiłem skakać. I teraz, w wieku 34 lat, baaaardzo wyraźnie to skakanie czuję. Zrobię co prawda 1

    Odpowiedzi: 646 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-06 03:47:58 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kenny'ego (Actimelka)

    Post
    Trening w domu

    Najważniejsze, że ćwiczę :) i robię to co mi się podoba a większość kolegów ma problemy itp ale nie przejmuje się nimi i dalej lecę :) Mamy takiego pewnego kolegę "Rambo", ciągle leją się z niego, że taki mały ale napakowany. Trochę nie pasuje mu to, ale widać, że robi to co kocha i chce robić wiec tak samo postępuję i nie przejmuję się c

    Odpowiedzi: 726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-09 23:17:16 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kenny'ego (Actimelka)

    Post
    Trening w domu

    wazzupku i powiem ci, że dzisiaj nie dałem nawet rozgrzewki dokończyć. Robiłem rozgrzewkę i gdy już sobie stawy "poskręcałem" i na skakance poskakałem to potem jak przyszło zrobić pompki to zrobiłem 3 a zakwasy dały się we znaki. Mam je wszędzie na górze ciała i dzisiaj nie dałbym zrobić nawet po 5 powtórzeń. To chyba przez to, że albo ni

    Odpowiedzi: 726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-16 17:41:57 Liczba szacunów: 0
  • JABI - Adam Jabłoński - Sezon 2013 / 2014

    Post
    Trec

    Jak zwykle szybko, konkretnie i na temat. :) Bardzo dobry kanał, dużo fajnych ciekawostek, szkoda że dziś już trening pleców już za mną ale za tydzeń napewno spróbuje cwiczenia na miesnie obłe. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 366 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-05 19:35:01 Liczba szacunów: 0