SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Dieta redukcyjna i trening

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Na początku na maszynach będę żeby trochę nabrać siły bo jak siedziałem na dupie całymi dniami i wziołem sie za siebie zapisalem na siłownie itd to mięśnie mam ze tak ujmę lipne :) To narazie moja pierwsza dieta troche było mi trudno szukać produktow. Czy wytarczy jesli odstawie slodycze(zdaza sie troche czekoladki zjesc ale ograniczone mocno) i ró

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 654 Data: 2013-09-13 16:51:41 Liczba szacunów: 0
  • Problem z kolanem i barkiem -siatka

    Post
    Inne dyscypliny

    ie i tabletki najlepiej glukozamina pij mleko galaretke z nozek i jest dobre cwiczenie na kolano siadz sobie na koncu krzesla na poldupku palce u nog daj w gore i sciskaj miesnie uda pamietaj palce trzymaj w gorze i i tak codziennie duzo powtorzen najlepiej na lekcji soie rob polecam i sciagacze nie sa koniecznie jedynie jakies dobre przy duz

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1063 Data: 2005-10-16 21:36:16 Liczba szacunów: 0
  • Metanabol małe dawki na kortyzol

    Post
    Doping

    Sam bym wolał żeby jakoś strasznie nie wypalało :D ,na razie jestem w drugim tygodniu stosowania fosfatydyloseryny i mogę powiedzieć że zauważyłem parę rzeczy np: teraz się uczę nowego języka i wchodzi o wiele lepiej niż przed stosowaniem :D poważnie ,teraz trenuje na 60-70% przez to że kortyzol robi swoje przeciwko mnie i nie ma sensu ćwiczyć na

    Odpowiedzi: 102 Ilość wyświetleń: 7157 Data: 2015-08-31 09:56:46 Liczba szacunów: 0
  • Plan na przyszłość.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Trening siłowy jest o wiele lepszym sposobem na spalanie tłuszczu niż aeroby, szczególnie taki na wolnych obciążeniach, angażujący wszystkie partie mięśniowe. Duża ilość białka w diecie i suplementy typu BCAA skutecznie ochronią mięśnie, jeżeli trening i dieta będą robione z głową. Więc jak dla mnie przede wszystkim siłka i dieta, a aeroby dodatkow

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 577 Data: 2012-06-02 12:32:42 Liczba szacunów: 0
  • Efekty brania kreatyny

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kreatyna.... biorę i nic. 2003-08-17 08:59:15 Suplementacja Ciekawostka o kreatynie.... 2003-08-17 00:50:54 Szatnia Przerwy między seriami 2003-08-16 21:48:58 Trening Kreatyna+HMB(białko)+GLUKOZA 2003-08-16 01:39:57 Suplementacja Zakwasy – czyli czy musi boleć? 2003-08-15 23:49:48 Trening moj trening... 2003-08-15 23:34:08 Trening

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5166 Data: 2003-08-17 09:39:53 Liczba szacunów: 0
  • PROBLEM

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. Trzy miesiące to max. Po tym czasie wchodzisz na zerowy bilans kcal np na 2tyg i ew redukujesz dalej. Im niższy poziom tkanki tłuszczowej, tym lepszej jakości mięśnie można budować (wrzuć zdjęcie sylwetki). 2. Wyznacznikiem efektów są obwody ciała, poziom tkanki tłuszczowej i wygląd sylwetki a nie kg.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 291 Data: 2017-07-20 07:04:34 Liczba szacunów: 0
  • nieproporcjonalne nogi, bardzo proszę o porady

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    http://www.youtube.com/watch?v=dnBhn7YSsnM&feature=related Obejrz sobie to tam masz wiele ćwiczeń jakie możesz wykonywać dla poprawienia pośladek, ud i łydek. Wg masz pewnie typowy cellulit, a nie mięśnie, trenuj systematycznie bo to podstawa do efektów!

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1103 Data: 2009-04-28 19:53:34 Liczba szacunów: 0
  • przysiad...bez ociążeń

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ym cw na te partie, szczegolnie ze byl uraz dołączam sie do wypowiedzi kradama, nie ma w rehabilitacji przysiadów, zamiast nich mozesz robic przykleki z lekkim obciązeniem - miesnie te same pracuja a cw bezpieczniejsze pozdrawiam w atlasie znajdziesz: gif 9a http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi.asp Zmieniony przez - nErO__ w dniu 2009-01-04 01:

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4507 Data: 2009-01-04 01:04:04 Liczba szacunów: 0
  • co kupic? (3 rozne lawki)

    Post
    Targowisko

    Ja bym albo Keltona wziął,albo ta drugą spokey bo ma skos ujemny. A to do nóg w tych ławkach i tak to się do jakiegoś ostrego ćwiczenia nie nadje.a co do rozpiętek to lepiej hantlami bo zawsze sobie równiej mięśnie zrobisz.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1027 Data: 2009-01-31 13:22:21 Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę 5x5, czy 1x12+2x10+1x8 ? + plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiem, wiem. Co do diety - Jem same wartościowe produkty. Nie jem żadnych fastfoodów, piję tylko wodę, odmawiam wszelkim smakołykom i nie miałem w ustach słodyczy od 2 tygodni. Stosowałem diete low carb i zrzuciłem 5 kg. Sam, chcę zrzucić te kg, ale równocześnie, chcę aby mi się mięśnie zaczęły pokazywać.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 277 Data: 2017-03-24 16:39:47 Liczba szacunów: 0
  • Miesnie brzucha, please!!! Jak pozbyc sie tluszczu???

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    miśnie napewno urosną, ale jeśli pokrywa je gruba tkanka tłuszczowa, to bez diety z ujemnym bilansem kalorycznym oraz zwiększoną aktywnością cardio (plus oczywiście normalny program na siłowni) może być calkiem ciężko. No chyba, że masz bardzo mały %bf, to moze uda się samymi ćwiczeniami. Rożnie bywa. Mój kolega robił 8 minutowy program abs i wyrze

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 9381 Data: 2008-04-12 08:10:28 Liczba szacunów: 0
  • koksy mnie nie kopią, dlaczego?

    Post
    Doping

    kiedy "nafaszerowalem" sie animkami BCAA przed treningiem, bylem w stanie przeprowadzic 3-godzinny (trojbojowy) trening, jednoczesnie bedac w miare spokojny o swoje miesnie - BCAA skutecznie zapobiegaly przesadnemu rozpadowi miesnia podczas tak dlugiego treningu. Dawka przedtreningowa kreatyny zapewniala mi w miare stala intensywnosc cwic

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 5571 Data: 2002-12-25 08:46:33 Liczba szacunów: 0
  • koksy mnie nie kopią, dlaczego?

    Post
    Doping

    kutkuje zwiekszonym wydzielaniem insulinopodobnego czynnika wzrostu (IGF-1). IGF-1 dla twojej informacji jest poteznym czynnikem anabolicznym - czyli mowiac prosciej - buduje miesnie. Samo jednak zwiekszenie wydzielania IGF-1 nic nam praktycznie nie daje. Problem tkwi w specyficznym bialku wiazacym IGF-1, ktore powoduje, ze IGF-1 jest nieaktywny bi

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 5571 Data: 2002-12-28 08:36:39 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny i poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    ja przerwy robie różne.odsapne chwile i jade dalej, nie siedze z zegarkiem w ręku.no dokładasz ciężar co seria a zmniejszasz ilość powtórzeń.ja robie duze miesnie 10-8-6 a male 10-8 i dobrze jest, nie narzekam.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1046 Data: 2009-12-25 10:36:45 Liczba szacunów: 0
  • kręgosłup

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dziękichyba faktycznie będę musiała pójść do lekarza bo po mimo tego że przerwałam cwiczenia nadal boli nawet jak siedzę,leżę i nawet jak chodzę a propo cwiczeń to chdziłam na aeroby(tj.tbc abt atc taebo)to co pisałam że spięc robiłam ponad 100(była to łaczna suma na mięśnie proste skośne boczne itd.)cwiczenia może były intensywne ale na tą partie

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 5820 Data: 2002-05-25 10:04:23 Liczba szacunów: 0
  • Estetyka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Koniu wlaśnie to nie jest tłusz,to jest nawodniony mięsień i to dziwie się bo bez kreatyny jade,żadnych podlewających środków,poprostu takie mam geny że mnie żybko podlewa,ale tak jak pisał kolega wyżej,rzeczywiście jedzenie co 2,5-3h przyśpiesza metabolizm i teraz tak tez robie jem mniej a częściej żeby organizm tego nie odkładał i nie magazynował

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1314 Data: 2009-05-30 16:10:33 Liczba szacunów: 0
  • Lekki ból w dole pleców - jak zaradzić?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tak jak przedmowca to powiedzial mozliwe ze zbyt slabe prostowniki w stosunku do stosowanego ciezaru na cwiczeniach. A przed treningiem polecalbym jakas masc rozgrzewajaca i porzadna rozgrzewke z mocnym naciskiem na ta czesc plecow :) a co do wiszenia to ja tam zawsze robie boli czy nie pozwala mi rozluznic miesnie :)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 7328 Data: 2005-08-08 23:00:39 Liczba szacunów: 0
  • trening - kto odpowie? do znawców

    Post
    Trening w domu

    ak np w hicie, ale moim zdaniem z mojego doswiadczenia podwyzszone tetno powinno tylko pomagac w spalaniu tlusczu. Robisz po to trening zeby spallic tluscz a nie po to zeby miec miesnie jak na MR OLYMPIA. to znaczy ze w cwiczeniu na mase sa długie przerwy i cwiczy sie w pełnym odpoczynku? a w moim treningu mam miec stale podwyzszone tętno 130-140?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 883 Data: 2008-08-16 23:25:45 Liczba szacunów: 0
  • łapanie masy a jadlowstręt ;/

    Post
    Trening dla początkujących

    Co do treningu to podejrzewam że jest za intensywny, albo nie dbasz o spożycie odpowiednich posiłków około treningowych i stąd taki efekt. Mięśnie są coraz bardziej wyczerpane, nie są odżywiane odpowiednio co przyczynia się do braku regeneracji. Nie masz diety- oczywiście jest to uzasadnione. Wiem że masz jadłowstręt ale trzeba z tym walczyć. Poczy

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1258 Data: 2009-05-17 08:36:00 Liczba szacunów: 0
  • gainer czy samo bialko? / olimp, bx

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    chciałbym brać max 2 porcje dziennie czyli ok tych 70 g, w szkole i po treningu czyli ok 10 lub 12 i ok 19:30 lub 18:30, chyba ze zamiast w szkole gdzie białko mógłbym jak i to robie dostarczyć np, z serka wiejskiego , brać przed snem. Nie wiem dokładnie ile powinno się brać i o jakich porach tylko tyle co z opisu produktu na stronie. Po prostu szu

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2598 Data: 2008-12-21 20:07:51 Liczba szacunów: 0