SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Prosze o ocene diety na mase,,,

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jezeli wszystko policzyles to moze byc. Co do treningu to nie zapominaj, ze przy cwiczeniach miesni glownych cwiczysz tez miesnie pomocnicze i tak np. cwiczac barki cwiczysz tez tricepsy. Dlatego trening 3 razy w tygodniu bedzie OK. Pozwoli to na regeneracje organizmu. ______ Kawosz ____________________________ Kucharek w Jadloda

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 904 Data: 2003-11-24 09:28:52 Liczba szacunów: 0
  • kiedy robić brzuszki?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ławeczkę zastępuje podłoga , drabinki zaś drążek do zamontowania w futrynie drzwi - około 40 zł w prawie każdym sklepie ze sprzętem sportowym do ćwiczeń na mięśnie skośne brzucha wystarczy kij od szczotki (skręty tułowia) i małe obciążenie do skłonów bocznych (tanie hantelki lub nawet butelki z wodą) dla chcącego nic trudnego

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 12674 Data: 2004-04-10 13:24:43 Liczba szacunów: 0
  • Osiem Powodów, Dla Których Wszyscy Powinni Robić Sprinty

    Post
    Inne dyscypliny

    Witam bardzo ciekawy artykuł naprawdę w pełni zgadzam się z osoba która go napisała , biegałem bardzo dużo interwalów nie przekraczając 15 - 20 min i naprawdę byłem strasznie zdziwiony jak moja sylwetka się zmieniała w zadziwiający sposób (naprawdę nie było łatwo miałem wiele kryzysów , lecz to było głownie w głowie ) jedyny raz przesadziłem po kt

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 7944 Data: 2013-05-01 11:01:11 Liczba szacunów: 0
  • ile razy się podciągniecie?

    Post
    Inne dyscypliny

    Słuchaj JoObY. Ja też nie mogłem ani razu. Po prostu musisz podejść doskoczyć do drążka i podciagnąć sie tyle ile możesz.Chociaz nawet i te 20 cm ale musisz przystosowywac mięsnie do wysiłku. Na początku mozesz próbowac podchwytem bo jest ławtwiej ( tak mi sie wydaje ). Po nie długim czasie bedziesz mógł wykonac całe podciagnięcie.

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 10158 Data: 2003-10-02 17:28:21 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja problem: waga spada a pas nie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wrzucać do poczytania post z 2003 to jak powiedzieć kup malucha to najlepszy samochód. %-) Co do tematu - pas nie spada, a inne miejsca? Reszta wymiarów też praktycznie stoi / minimalnie leci np udo biceps. Głównie zależy mi na wyglądzie mojego ciała spadek body fatu gdzies do 12-14% chyba że nadal będę źle wyglądał, obecnie podejrzewam że jest ok

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3838 Data: 2014-10-24 16:12:20 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla 15-latka : Ocena?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    co do planu to Ci nie powiem bo specem nie jestem , ale napewno brzuch 2xtydzień , rób w pon , sro , piątki ten plan ... co do rośnięcia - było gdzieś o tym na forum , w młodym wieku jesli ćwiczysz na małych obciążeniach to urośniesz , kręgosłup nie jest mocno obciązony , ale jest stymulowany do wzrostu<mięśnie pomiędzy kręgami> , więc rośnie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 922 Data: 2007-06-19 17:22:33 Liczba szacunów: 0
  • Trening przedWeselny)

    Post
    Trening dla początkujących

    2,5 tygodnia cięzkiej diety za mną:) nawet świeta były dla mnie inne jak dotychczas:) po bieganiu czuję mięsnie których nigdy nie czułem, miałem straszne zakwasy ale juz przechodzą:) biegam co drugi dzien z dziewczyną około 6 km, pierwszy raz tą trasę robiliśmy w godzinę,a wczoraj już około 43 minut:) po tym stwierdzamy ze nasz kondycja sie poprawi

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2172 Data: 2009-04-17 16:38:15 Liczba szacunów: 0
  • Rzezba Brzucha, Brak Diety

    Post
    Trening dla początkujących

    Aha pomiędzy ćwiczeniami nie rób przerw. Tylko tam gdzie sa 2s rób pół minutowe. Jak 2s zacznie być za mało dodaj 3s ;d. A gdy będziesz robić te pół brzuchy bardzo ważne jest abyś przytrzymał chwile tułów i napiął mięśnie 2sek wystarczy. Co do diety to Ci sie przyda . Ogranicz jedzenie tłuszczu i będzie git. Tabele kaloryczne znajdziesz na portalu

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 4157 Data: 2009-08-30 19:29:29 Liczba szacunów: 0
  • Odnośnie "Treningu dla początkujących" Mawashiego

    Post
    Trening w domu

    To jakiej masy powinieneś zejść aby mięśnie były "widoczne" zależy od Twojej genetyki. Jeżeli chcesz schudnąć to tak jak napisał Radek - dieta to podstawa, zajrzyj do działu Odchudzanie i poczytaj podwieszone tematy. Poza tym trening i aeroby(np. bieganie, rowerek).

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 735 Data: 2009-03-24 10:14:09 Liczba szacunów: 0
  • biceps/triceps 2 razy w tygodniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    meczony i wiadomo ze juz tak ciezko nie pojdziesz i to samo sie tyczy bica po plerach a jesli dolozysz jeszcze do tego nastepny trening rak to bedzie za duzo a szkoda popalic miesnie zamiast rozbudowac!sam chce teraz poprawic lapska wiec bede je robil na jednym treningu bo tak podobno lepiej ale jesli robisz ciezkie treningi ogolnie to raz w tyg w

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 9075 Data: 2009-05-04 12:03:49 Liczba szacunów: 0
  • wakacje=spadki

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    No prosze jaki sumienny...3 lata na siłowni i jak się kategorycznie wypowiadasz kolego. Niekiedy miesiąc to czas na pełną regenerację a nie żadna laba. Jak się nie chla za dużo, wcina odpowiednią ilość białka to i spadków nie będzie niewiadomo jakich. A że istnieje pamięć mięśniowa- to wytopić sadło w lecie i szybko potem można mięśnie sobie odrobi

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4684 Data: 2009-07-26 01:32:35 Liczba szacunów: 0
  • wakacje=spadki

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    latem najlepsza rzecza, ale te twoje "wytopienie" to bedzie strata polowy masy miesniowej i polowy tluszczowej, bo przeciez nie cwiczysz, dostarczasz mniej kalori, miesnie nie otrzymuja bodzcow, sa niepotrzebne organizmowi ktory sie ich pozbywa To takie uproszczenie, ale tak to mniej wiecej wyglada. Ja tez latem nie robie masy tylko lek

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4684 Data: 2009-07-26 23:03:37 Liczba szacunów: 0
  • wakacje=spadki

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    hej panowie. widze, że tu gruba rozkmina i burzliwa dyskusja się zawiązała. Apeluję o rozwagę wszystko zależy od charakteru, od tego jakie dla kogo w życiu wartości są ważne. ja uważam, że swoje w życiu wypiłem już i przez to kv.rw.a straciłem dużo czasu na to by budowac mięśnie. teraz *******e wole nie pic, a regularnie cwiczyc. okazyjnie jak się

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4684 Data: 2009-07-27 13:49:11 Liczba szacunów: 0
  • Suplementy do diety

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Oh, dziękuję za link do tego tematu, szukałem go. Wiek : 17 Waga : 66 Wzrost : 186 Staż treningowy: 3,5 miesiąca Obwód pasa 81 Obwód klaty: 81 Obwód uda: 50 Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): koszykówka, dość często lecz nie trenujący Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : nic Stan zdrowia: wszystko ok Preferowane form

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1499 Data: 2012-09-04 19:04:23 Liczba szacunów: 0
  • Dieta . Co można dodać, a co wywalić ;)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Białe bardziej tuczy, ale pod względem tłuszczu, a ty chcesz mieć mięśnie. A jeśli nie to wróć do poprzedniego zdania :-D Białe pieczywo i ryż tylko w posiłkach okołotreningowych bo szybciej się trawią.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1199 Data: 2012-11-02 20:54:25 Liczba szacunów: 0
  • prawie 18 lat nowe zdj str 3,4

    Post
    Galeria Zdjęć

    no właśnie pozować nie umiem za bardzo:D nogi ćwiczę od niedawna a pozatym strasznie owłosione i miesnie pozakrywane :D wiec narazie nie ma co pokazywać. Dieta jest trzymana gdzies troche powyzej miesiąca i jest to dieta wysokobiałkowa z obniżonymi węglowodanami. Odzywki były, czyli kreatyna i mutant mass ale to wczesniej teraz jem białko i aminok

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 9168 Data: 2010-03-28 15:46:36 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy spalacz

    Post
    Trec

    Dlatego uzbrajam się w cierpliwość i czekam. Może by szło łatwiej gdybym miała sporą nadwagę, wtedy podobno łatwiej się traci przynajmniej te pierwsze kg. U mnie to ok.2 kg, aby tylko uwidocznić mięśnie, a to chyba bardzo trudne.

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 6238 Data: 2010-04-13 12:16:22 Liczba szacunów: 0
  • ARNOLD

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    To moim zdaniem jest bezsensu bo jak zaczna tk wszystko odkrywac to każdy bedzie mógł wygladac jak Arnold każdy bogacz bedzie chcial byc wielkim to dojdzie do tego w pare miesiecy . Mięsnie powinny byc zdobywane cieżką praca i podziwane a nie na stole chirurgicznym jak jakis wielkoglowy doktorek wstawai cos do organizmu bogacza :(. SOBAŃSKI DAMIAN

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 12732 Data: 2002-04-30 14:17:07 Liczba szacunów: 0
  • ARNOLD

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Obecnie są silikonowe mięśnie, ale na co komu to? Przecież i tak siły taki "mięsień" nie ma, a jak chirurg coś spieprzy to bedziemy troche krzywi hehehe A co do genów, to jeszcze dłuuuuuuga droga do stosowania ich w praktyce. Oj naprawde długa.

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 12732 Data: 2002-04-30 15:46:38 Liczba szacunów: 0
  • ARNOLD

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zwierz nie dokonaca jest prawda to co napisales jezeli bys wziol koks nie wygladalbys napewno tak jak coleman albo jak arni byl bys wielki ale miesnie to sprawa tez genetyki . Np pan coleman ma skopany brzuszek :) a wiecie co on teraz robi wstrzykuje sobie geny :) i bedzie jeszcze wiekszy ja jestem tylko ciekaw jednego gdzie jest granica tego SOB

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 12732 Data: 2002-05-22 16:15:42 Liczba szacunów: 0