SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • brzuch !! jaki trening dla mnie??

    Post
    Trening dla początkujących

    no taki zeby był troszke bardziej widoczny i zeby miesnie były bardziej wypukłe. A ten trening A6W co by mi dał jakie efekty?? Zmieniony przez - jarasek71 w dniu 2007-12-23 20:55:45

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 8653 Data: 2007-12-23 20:47:55 Liczba szacunów: 0
  • dieta białkowa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Chcesz budować mięśnie to pomnóż te kcal razy 4 i rozpisz diete jeszcze raz i nie ograniczaj za wszelką cenę tłuszczy bo takim odżywianiem możesz sobie poważnie zaszkodzić.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1207 Data: 2012-06-24 16:08:05 Liczba szacunów: 0
  • Giętkie palce :/

    Post
    Trening dla początkujących

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Mięsień_zginacz_głęboki_palców i jeszcze http://pl.wikipedia.org/wiki/Mięsień_prostownik_palców To sa miesnie odpowiedzialne za palce. Widocznie masz za słabe przedramiona i sciegna. Możesz w sklepie sportowym kupic sobie sprezyne do cwiczen nadgarstka-poprawia siłe chwytu i naprawde daje w palce-sam tego uzywałem aż

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5222 Data: 2009-08-23 23:29:40 Liczba szacunów: 0
  • Giętkie palce :/

    Post
    Trening dla początkujących

    Raczej te prostowniki i zginacze mam w dobrym stanie, na siłę w nadgarstku tez nie narzekam, tylko ta gibkość palców, myślałem ze jak są tam jakieś mięśnie to je wytrenuje i będzie git, no ale jak nie ma to się z tym pogodzę jakoś, a do moich przedramion od dłuższego czasu przykładam szczególną wagę bo chce mieć wielkie i silne. No w takim razie d

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5222 Data: 2009-08-23 23:41:26 Liczba szacunów: 0
  • Adam Podwapiński - roczna transformacja i kontynuacja

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj dzień regeneracji, akurat mam trochę nauki na jutro. Całe ciało obolałe, mięśnie przechodzą w stan hibernacji %-) Szamka na dzisiaj zrobiona, na zdjęciu 450g włoszczyzna paski oraz 700g kury + 500g ryżu (połowę z tego zjadłem o 18:00, drugą połowę zjem troszkę przed 21:00) http://i58.tinypic.com/23u8tjq.jpg Zmieniony przez - ADAMSKY95 w dni

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 4791 Data: 2014-04-24 19:13:15 Liczba szacunów: 0
  • Jako gimnastyka korekcyjna

    Post
    Sztuki Walki

    Ja poleciłbym Ci Karate z Kyokushin włącznie i te starsze ze względu na metodyke treningu i na to, że bardzo dobrze wpływa on na kręgosłup. Są to bardzo symetryczne style, więc leczą skoliozę. Szczególnie na Kyokushin bardzo dobrze możesz sobie wzmocnić mięśnie pleców. Jeśli nie będziesz trenował wyczynowo(czyt. zawodnik) to obejdzie się także bez

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4500 Data: 2002-11-19 19:42:08 Liczba szacunów: 0
  • Trening na worku + siłownia

    Post
    Sztuki Walki

    No ok wielkie dzieki:) Soga przyznałem już wcześniej... A powiec, ttreningi na worku mogą być cały czas tym samym schematem?? I czy np z tych wszystkich ćwiczeń jakie mi podaliście plan na siłowni układałbym w ten sposób że np- 6tygodni ćwiczyć siłowo dynamicznie, a drugie 6tygodni typowo kulturystycznie żeby mięsnie miąły nowe bodźce...

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 4674 Data: 2011-09-17 14:57:45 Liczba szacunów: 0
  • Metanabol + Omadren potrzebuje pomocy

    Post
    Doping

    przy tej wadze i doświadczeniu treningowemu to oma z metanabolem tak cie po.pier.do.lą że ci sie odechce koxu, układ hormonalny ci po***ią i tyle..wodą podejdziesz , odstawisz towar wszystko zleci i tak to bedzie, ty nawet trenować nie potrafisz a po 2 miesiącach to mięsnie dopiero sie przyzwyczają do treningów.. powodzenia głąbie

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3288 Data: 2008-02-17 14:20:19 Liczba szacunów: 0
  • bieganie dla lekkiego zrzucenia sadła

    Post
    Po 35 roku życia

    kie. Dziś wypiłem 0,5l soku marchewkowego i pół bułki z masłem. na pewno nie będę biegał bez śniadania, bo ja mam pracę. I muszę być w formie, wysoka aktywność... Ze stawami to jest tak: bolą niezależnie od nawieszchni po 40-50min biegania. Ale sądzę że to przez słabe miesnie, musze nad tym popracować. buty mam reboki takie niebieskie, z przeceny.

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 4948 Data: 2012-04-23 10:07:17 Liczba szacunów: 0
  • bieganie dla lekkiego zrzucenia sadła

    Post
    Po 35 roku życia

    Masz 36 lat. Zakładam, że w wieku ok 20 lat twoja aktywność fizyczna skończyła się a wcześniej była na poziomie rekreacyjnym (wf w szkole, czasem trochę sportu popołudniu, w wakacje góry lub pływanie itd). Przez tych ok. 16 lat twój organizm nie był zmuszany do wysiłku (w znaczeniu sportowym) a i wcześniej nie byłeś wyczynowcem. Nagle zaczynasz bie

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 4948 Data: 2012-05-16 11:25:00 Liczba szacunów: 0
  • totalnie zielony i co gorsza chudy

    Post
    Trening dla początkujących

    musisz wyliczyc sobie zapotrzebowanie kcal, dodac do niego 500-100 kcal i powoli wdrażac swoja dietę, no i odpowiedeni trening i co wazniejsze dac czas na odpoczynek chyba ze zalezy ci na samym tlszczu to wtedy gorzej

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 992 Data: 2005-10-15 09:33:00 Liczba szacunów: 0
  • Skutki głodówki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie podam ci b/t/w jakie miałem przed redukcja bo ja po prostu nic nie jadłem a jak coś to serek naturalny. Ważyłem wtedy 105kg i w ciągu 2 miesięcy doszedłem do 87 a potem już miesiąc do 75 i dalej do 73. Ja te b/t/w rozumiem że ile gram jadłem białka, tłuszczu i węglowodanów bo chyba o to chodzi 1. mnożymy wagę x 24 godziny = podstawowe zapotrze

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 6107 Data: 2009-11-17 15:33:32 Liczba szacunów: 0
  • Pompki przetrenowanie?

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam nie mam pojęcia jak ułożyc własny plan ćwiczeń ;/ Mam ok 100+kg obciążenia Mój wiek 19lat waga 61/2 kg wzrost 167cm Mięśnie mam bo ćwiczę ale mój trening jest taki że robię pompki ,brzuszki i na bica ćwiczę i tyle i to robię co 2 dzień ,3x w tygodniu .. Więc proszę pomóżcie coś

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4312 Data: 2011-12-27 19:10:36 Liczba szacunów: 0
  • co zrobic by wzmocnic ....

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    treningi, dostał trenera, nikt nie ******lił bez sensu ze zrobi sobie krzywde, trzeba robić to poprostu z głową (nie pisze zeby wyciskał 100) ale niech ćwiczy, wzmacnia swoje miesnie - z rozwagą i my tu jestesmy po to aby mu w tym pomóc. Myślicie ze jesli my nic mu nie doradzimy to zrezygnuje z treningów, wręcz przeciwnie zacznie sam ćwiczyc i wted

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2666 Data: 2004-09-03 08:47:39 Liczba szacunów: 0
  • Prosze doradzcie mi z treningiem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.htm przeczytaj przeanalizuj ułóż zarzuć do oceny. PS: pamietaj że zamiast klaty i bica masz jeszcze inne miesnie które trzeba ćwiczyć. Zmieniony przez - pyzaaaa w dniu 2007-02-05 20:17:42

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 681 Data: 2007-02-05 20:16:57 Liczba szacunów: 0
  • Masa,rzeźba a budowa ciała

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    co do diety to nie chodziło mi o to że jej nie mam tylko że na razie najważniejsza dla mnie jest sprawa jak dalej ćwiczyć gdyż nie jestem zbyt bardzo "kształtny". tak jak napisane jest,tak robię choć dokładnie nie liczę ale staram się jeść te 1.5 g białka na kg masy dziennie. przyzwyczaiłem się już do tego systemu(wybrane partie w dzień) i wolałbym

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 906 Data: 2014-08-04 19:17:20 Liczba szacunów: 0
  • Masa,rzeźba a budowa ciała

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ok.rozumie. tylko nie wiem czy dobrze Ty mnie zrozumiałeś.nie chce w tym momencie zrobić rzeźby. jeszcze chce tą masę podciągnąć tylko nie wiem zbyt bardzo do ilu żeby później ładnie było;) a i tłuszcz zamieniać na mięśnie to chodziło mi o to jak Ty napisałeś. sory że pisze ogólnikowo:) a i zapomniałem,mam 180 cm wzrostu i 82kg wagi.nie wiem czy co

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 906 Data: 2014-08-05 12:27:16 Liczba szacunów: 0
  • Treningi MIstrzów Tomek Danielak i Tobiasz Rusek :klata,ramiona!!!

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Kolejne ćwiczenie-super set -na Hamerze,na górę klaty i na suwnicy w nietypowy sposób-na mieśnie przy mostku-jak widać-działa super ! https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18882156_10211393883980987_5579642977928100787_n.jpg?oh=d1bfef0d53b47005fe566e87bfa19b4b&oe=59E146DF https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18740738_1021139428363

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 8511 Data: 2017-06-03 21:58:06 Liczba szacunów: 0
  • Posiadam pytanie typu lamerskie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    e. Tam w sumie wszystko jest bardzo ladnie napisane w tym atlasie. Owszem ciezko jest cos wiekszego rozpisac biorac pod uwage sprzet jakim dysponujesz. Na pompkach i ogolnie treningu domatora dlugo nie pojedziesz, uksztaltujesz troszke miesnie a predzej czy pozniej bedzie trzeba albo zakupic lawke z gryfem i ciezarami albo zapisac sie na silownie.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1860 Data: 2006-06-08 21:32:11 Liczba szacunów: 0
  • Mały advise by sie przydał.

    Post
    Trening dla początkujących

    Strasznie dużo serii w tym planie. Generalnie zasada jest taka, że na duże mięśnie powinno się robić 12 - 16 serii. Jeżeli Twoim celem jest odchudzania ( a jest) to aeroby i trening siłowy powinieneś łączyć a nie dzielić. Czyli jedna sesja : ćwiczenia siłowe + rower/biegi. Everr podesłał Ci linka do ACT. To świetny plan na początek. Choć też bym

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1755 Data: 2007-05-28 08:06:57 Liczba szacunów: 0