SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • VARJO99/Mój pierwszy dzienniczek/Masa > w przyszłości rzeźba

    Post
    Trening dla początkujących

    10 września 2010 - 5 dzień cyklu. Waga przed treningiem i po treningu (także aerobowym) pokazała 72,4 kg :) Trening barków + przedramię. Dorzuciłem 3s wyciskania sztangi do barków i zmniejszyłem ilość unoszeń. Po 25 min aerobów i no właśnie .. bieżnia zajęta więc wbiłem się na rowerek. Robiłem interwałowo aby ostro się zmęczyć przez 20 min i zachci

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 6297 Data: 2010-09-10 21:39:43 Liczba szacunów: 0
  • ćwiczenia na uda i biodra czyli odtłuszczenie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Powiedz mi tylko, czy jestes gotowa zmienic o 180` swoje podejscie do cwiczen, zaczac cwiczyc krotko i intensywnie. Powiedz jeszcze co wolisz, czy podzial w tygodniu na rozne miesnie, moze byc nawet dobry bo da odpoczc twoim miesniom. Czy sprobujesz cwiczyc cale cialo przy kazdym treningu. Silowe widze powiedzmy 3x czwarty dzien zostawimy na inny i

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-14 12:16:23 Liczba szacunów: 0
  • ćwiczenia na uda i biodra czyli odtłuszczenie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    moja przykładowa dieta" pos.1 godz.9 do 50g musli (nasina słonecznika,dyni,otręby przenne len mielony,orzechy i od czasu do czasu figi suszone plus płatki owsiane) zalewam to kefirem 0% 150g. posiłek 2 12,12.30 filet z kurczaka do 120g,jedna trzecia woreczka ryżu brązowego warzywa najczęściej sałata lodowa,papryka,seler nać,szczypior,ogórek. R

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-14 17:25:03 Liczba szacunów: 1
  • MałaA - nowe dobrego początki

    Post
    Ladies SFD

    Wstyd się przyznać, ale ogólnie mnie trochę pobolewa i to bez ćwiczeń. Wydaje mi się, że ten mój wcześniejszy trening, który był na wszystko ma z tym związek. Ćwiczyłam w nim wszystko i z obciążeniami i było chyba za duzo i masz tu babo placek...co do ławki, to własnie tak robię. Mam pytanie - czy schodząc w dół mam jakby zwijać kręgosłup jednocze

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 5475 Data: 2016-04-20 17:38:59 Liczba szacunów: 0
  • bol plecow

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Te ćwiczenie (poziomka) zmusza głównie do intensywnej pracy mięśnie których przeciążenie jest odpowiedzialne za wiele przypadków bólowych kręgosłupa. Mięśnie brzucha są ćwiczone przy okazji. Jeśli kogoś nie boli to nie ma problemu, ale jak zaczyna to warto poszukać bardziej celowanych ćwiczeń na brzuch. Także poziomki na jakiś czas bym zaprzestał.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1833 Data: 2006-08-29 09:24:48 Liczba szacunów: 0
  • Lena - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Kingu, ten kokos mam od dawna, w końcu się przeterminuje, czeko-sezam krótko i na razie jadłam tylko raz :) Smakuje :) Mam jeszcze dużą chęć spróbować maliny, ale te paczki za wielkie jak na moje potrzeby. Powinny być jednorazówki jak musli :D Z brzuchem każdy, jak trochę wciągnę, to widzę te mięśnie, zarysowują się, ale jakże opornie! Spalacza się

    Odpowiedzi: 1726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-31 22:48:09 Liczba szacunów: 0
  • Lena - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Brzuchol wyglada super, nie katuj sie juz bardziej, jedynie co to reszta ciala moze sie zajmij, jakies miesnie na rekach mozna zbudowac tez w domu. Uloz sobie program na to co masz i probuj, moze obadaj jakies silownie bo to jest fajne. Przynajmniej ja lubie :) tym bardziej teraz jak mam przerwe to sie cala rwe zeby isc :) Pozdrowienia i zdrowka zy

    Odpowiedzi: 1726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-08 09:51:10 Liczba szacunów: 0
  • Lena - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Rion ćwiczenie wykonywane na max czyli do momentu kiedy jesteś w stanie wykonywać ćwiczenie poprawnie technicznie.- Jaki zakres uważasz za odpowiedni w treningu mięśni brzucha? w treningu FBW w ten właśnie sposób ćwiczyłem brzuch po każdej sesji treningowej robiłem dwa ćwiczenia na mięśnie brzucha w 3 superseriach zakresy powt były barzo różne ale

    Odpowiedzi: 1726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-02 11:11:09 Liczba szacunów: 0
  • Lena - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    W wykrokach jak troszkę ich zrobisz ( jakieś 100 tyś powt ) sama będziesz czuć jaka długość jest optymalna , które mięśnie parcują Lena a co z drugim zestawem ćwiczeń ? Zmieniony przez - rion10 w dniu 2010-05-06 14:26:47

    Odpowiedzi: 1726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-06 14:26:20 Liczba szacunów: 0
  • Lena - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Lena daj mięśniom troszkę czasu ach Wy kobiety w gorącej wodzie kąpane Mięśnie się wzmocnią , przystosują do przeciążeń i będzie dobrze Zawsze w danym łańcuchu funkcjonalnym odpada najsłabsze ogniwo , najczęściej najmniejsza partia więc to normalna że małe partie wymiękaja ( pewnie triceps) ale on jak się wzmocni to jest naprawdę wytrzymałym zawo

    Odpowiedzi: 1726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-12 14:05:42 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy raz na forum, 18 lat i trochę ćwiczę w domu.

    Post
    Trening dla początkujących

    A) DIETA. Białko nie jest potrzebne, jak nie dostarczysz odpowiedniej ilości ww i tłuszczy. Pamiętaj, że dieta trochę kosztuje, chociaż można oprzeć się o tańsze składniki, np. ryż i makaron. Białko zwierzęce jest niestety najlepsze, co trochę kosztuje. Redukcja wymaga zdrowej diety. B) Trening siłowy bez odpowiedniej diety nie przyniesie żadnych e

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1421 Data: 2015-12-04 11:54:57 Liczba szacunów: 1
  • trening na szybkość

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    W piłce nożnej inaczej niż w sprintach np. na 100m bardziej liczy się przyspieszenie niż prędkość maksymalna. Oczywiście że musisz dysponować dobra wytrzymałość szybkościową lecz przyspieszenie stanowi klucz do sukcesy w pojedynkach na boisku. Aby poprawić przyspieszenie musisz: 1) od strony siłowej: -popracować nad siłą mięśni dwógłowych (tylnia

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 13515 Data: 2006-12-14 15:56:29 Liczba szacunów: 0
  • FBW do konsultacji

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    OK to grupy funkcyjne 1. Plecy -MC -Wiosłowanie sztangą (półsztangą,hantlą) -Drążek 2. Klatka piersiowa -hantle (skos w gorę,płasko, nie mam możliwości robienia skosu w dół- może dobrze się sprawdzą moje quasi poręcze, czyli dosyć wysokie oparcia od krzesełek) -sztanga (j/w) 3. Ramiona (przedramiona)+obręcz barkowa ( czy odzielnie?) Biceps: Ugina

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 15447 Data: 2006-12-01 22:09:44 Liczba szacunów: 0
  • FBW do konsultacji

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jestem po pierwszym tygodniu treningu bo zaczalem kilka dni wcześniej. Pierwsze wrażenia: Trening jest dobrze skonstruowany odnośnie doboru ćwiczeń i kolejności. Czuje się po nim b. dobrze. Aż dziw ale nigdy nie mialem tak spompowanych bicepsów i nóg - mimo, że robie na 1 sesji tylko jedno ćwiczenie 3x15 (biceps)... Moze dlatego ze 15 powt. w serii

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 15447 Data: 2006-12-13 22:51:30 Liczba szacunów: 0
  • FBW do konsultacji

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trochę trwało ale jest!!! No tera to wypas Dzień 1 - domowy - (wszystko po 3 serie po 15 powt, odpoczynki 60 sekund) -rozpietki na płaskiej lawce -wioslowanie sztangielką w opadzie -przenoszenie sztangielki zza glowy lezac -brzuszki do boku -unoszenie sztangielek przodem nad glowe -przysiady ze sztangielkami trzymanymi po bokach (podkladki 2

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 15447 Data: 2007-01-27 17:38:12 Liczba szacunów: 0
  • .:: Cykl Rahsh'ego i Lopeza20 ::.

    Post
    Doping

    rode) Kox rzucil m isie na mUzg i zrobilem dzis shota ktory wypada jutro lol Waga +0,5kg chyba lustro = IMO i innych znaczna roznica podrzezbilem sie, troche fatu spalilem, miesnie sa wyrazniejsze lepie jzaznaczone i jakos tak wieksze moze lapka troszke poszla... sila napewno UP WAZNE! Dzis mi sie skonczyl 1 flakon EQ!!! Bylo tam tylko 8,5cm!!!

    Odpowiedzi: 315 Ilość wyświetleń: 19593 Data: 2005-03-29 22:20:51 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy- Dysfor

    Post
    Trening w domu

    JA bym powiedział że dobrym bo mięśnie się mogą "przyzwyczaić" do jednego ćwiczenia i gorsze efekty mogą być

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2687 Data: 2009-05-13 18:21:07 Liczba szacunów: 0
  • Siatkówka - Nabieg do ataku!! Pomóżcie

    Post
    Inne dyscypliny

    Hehe Nie no nie mozesz sie tak przyczepiac jarasek, moim zdaniem najwazniejsza jest szybkosc reki i nadgarstek a nie zadne miesnie Chociaz wiadomo ze jest ich sporo bioracych udzial przy ataku. Mozna by było podzielic na miesnie nhog, gorsetu tułowia, obreczy barkowej, konczyny górnej i samej ręki Atak to nie tylko łapa !! Jeszcze trzeba w odpow

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 12569 Data: 2007-10-07 14:16:26 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla średniozaawansowanego, z priorytetem na nogi i ?gigaseriami? na ramiona

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam po dłuższej przerwie. Trenuję teraz od około 3 tygodni, zwyczajny split. Stwierdziłem że nie ma sensu przy mojej ilości mięśni robić aż tak dokładniej wycinki, bo będe jak suchar. Zszedłem do około 15% i zaczynam masę. @ronnie220, zainteresowałeś mnie tym artykułem o Push/Pull/Legs, całkiem fajnie to wygląda. Szukałem dziś coś na szybko i zna

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1642 Data: 2015-10-21 18:18:41 Liczba szacunów: 0
  • Drugie podejście, proszę o opinie - (dieta) i trening nie wiem jaki...

    Post
    Trening w domu

    kooteK92: czytałem, muszę to przemyśleć, bo np. nogi mam ok (pomijając trochę fatu), a skupiłbym się na plecach, powinienem też wzmocnić ramiona, bo w niedalekiej przyszłości chciałbym robić pompki na poręczach, a póki co to mi się nie udaje. Maciek737: tak, cały czas chodziło o stacyjny, tylko zawsze nie wiedzieć czemu przypisywałem go do obwodowe

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 5070 Data: 2009-04-19 14:20:41 Liczba szacunów: 0