SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • MALA PROŚBA HELP!!!

    Post
    Inne dyscypliny

    Dobrze się rozgrzej, wszystkie cześci ciała, nie wiem jakie maasz warunki do trengu ale jak w domu to w statyce. Wykonuj wymachy ramion, krążenia głową, tułowiem itp. tak by poczuć mięśnie każdej części ciała.Rób wznosy ramono w bok najpierw szybko powoli i tak na zmiane, bo musisz też ćwiczyć naramienny mięśeń, grzbiecik ramiona uniesione w bok na

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1063 Data: 2006-02-07 11:34:44 Liczba szacunów: 0
  • Wystająca łopatka - jakie ćwiczenia?

    Post
    Trening dla początkujących

    Mi wystaje prawa łopatka przez skoliozę.Podciąganie nachwytem i wiosłowanie sprawi że będzie lepiej ? No bo przecież te ćwiczenia są na mięśnie pleców,to zmniejszy wystawanie tej łopatki ?

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 11398 Data: 2013-08-06 17:38:16 Liczba szacunów: 0
  • Instruktor Kulturystyki

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Nie wiem ile razy już to pisałem na forum więc znów się powtarzam ;p Jak ja robiłem taki kurs na AWF to w kwestii zdania: -egzamin pisemny z anatomii (tylko mięśnie+ przykładowe ćwiczenie na rozwój tych mięśni i wyjaśnienie jak działa miesień przy takim ruchu) -przygotowanie konspektu treningowego dla 3 danych grup (np osoba 50lat, wyczynowiec na t

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4896 Data: 2012-02-03 11:21:14 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu-3 dniowy split

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Przy programowaniu planu treningowego musisz wziac pod uwage to czy laczysz partie miesniowe gdzie masz glownie miesnie wspolpracujace jak klate z tricem czy tez nie. Jak klate z bicem. Klate na 12 seriach roboczych mozna juz dobrze przetrenowac. Do tego trica na 8 max 10 serii i jest komplet. Reszta analogicznie

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1416 Data: 2015-10-25 07:29:51 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę + kickboxing

    Post
    Sztuki Walki

    tyle, że bardziej zalezy mi na masie a to jest trening pod sw, a co za tym idzie forsuje te miesnie, ktore najciezej pracuja na treningach kickboxingu. Martwie sie czy to wytrzymam bo i tak mam spore zakwasy po treningach, co dopiero jesli cwiczylbym te same partie na siłce :D Cóż no, dochodze do wniosku, ze jesli bedzie dieta, regularnosc w treni

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2185 Data: 2012-11-12 12:47:20 Liczba szacunów: 0
  • co na rozbudowe sylwetki?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tłuszczu na mięśnie nie przerobisz, nie ma bata. Jak narazie to proponowałbym ci zaopatrzyć się w jakieś dobre, tanie białeczko(np. serwatka Extensora) i zwiększyć jego ilość w diecie (jeśli takową posiadasz) kosztem zmniejszenia ilości węglowodanów. Trening w tym wypadku najlepszy będzie chyba hst. pozdro

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1135 Data: 2004-11-05 23:44:47 Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłownię :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj rano ważyłem 85.1kg i miałem 84cm w pasie. Mam szerokie biodra i duże uda, najłatwiej mi tam przybrać czy to mięśnie czy tłuszcz. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/f18394140c16427ab8f13865fd91fa2a.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/0518a56bf5934ba58d5b04c8ab833284.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/e38e1b2e2b2f418588d2a89f15541377.jpg Zmieniony p

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2464 Data: 2015-02-15 10:50:53 Liczba szacunów: 0
  • mam pytanie proszę o odpowiedż w ciągu miecha kogoś doświadczonego

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    .. przestan juz pisac bo sie tylko osmieszasz.. za duzo dragon balla ogladasz chyba.. P.s. Moj brachol ma 1.2m w bicu? a wiesz jak to zrobil? Nalał tam betonu...bo wtedy miesnie sa jak skała.. Aha czyli robisz 40 powtorzen 12 serii francuskiego i nie czujesz zmeczenia na drugi dzien..to co ty kuwa robocop jestes? ziomus ty sie lepiej wez za na

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2374 Data: 2007-04-29 10:40:50 Liczba szacunów: 0
  • mam pytanie proszę o odpowiedż w ciągu miecha kogoś doświadczonego

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ponowie pytania ok bo mi troche nie bardzo odpowiedziałeś czyli ile mam trenować 4 dni wystarczą? a i przedewszystkim chciałbym zwiększyć obwód klatki i bicepsa i czy HMB440 kabsów+creatine400g treca z dekstrozą to dobry pomysł od dzisiaj pije około1l mleka dziennie wystarczy żeby uzupełnic niedobory białka po treningu? i jeszcze jedno jeżeli organ

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2374 Data: 2007-05-02 21:39:41 Liczba szacunów: 0
  • Biceps czy triceps?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja robie na biceps i triceps systemem 12-10-8 sztangielkami i 12-10-8 sztanga lamana. Do tego robie jeszcze inne cwiczenia, ktore angazuja lapy, ale nie bezposrednio te miesnie. Robie to 2 razy w tygodniu i zyje. Tylko mi nie mowicie, ze pewnie nie robie uczciwie ;-) PHCthulhu "Zwyciezca jest ten kto widzi odpowiedz dla kazdego problemu. Przegr

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 8578 Data: 2001-05-02 01:23:36 Liczba szacunów: 0
  • Bluza:P i pytanko co do hmb

    Post
    Odżywki i suplementy

    ryż brązowy może być, natomiast jeżeli masz jeszcze trochę kasy do wydania to polecam w pierwszym rzędzie dokupić białeczko, czy to odżywkę, czy to z pożywienia bo dość wysoka podaż białek pomoże spalać tkanke tłuszczową jak nic no i będzie chronić twoje mięśnie przed rozpadem. proste ale skuteczne. pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2083 Data: 2005-03-19 21:20:20 Liczba szacunów: 0
  • Równy bilans

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie chciałem zakładać nowego tematu, a myślę , że smpa będziesz znał odpowiedź bo właściwie tez to się tyczy odżywiania .. Czy robiąc diete na mase i ćwicząc na mase (8 pow) moja waga będzie szybciej szła? Czy poprostu tak spowoduje , że będzie więcej ważyły mięśnie ? Czy robiąc diete na mase i ćwicząc na rzeźbe ( 12 pow ) moja waga będzie wolniej

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1183 Data: 2011-05-15 20:23:43 Liczba szacunów: 0
  • Jakie ćwiczenie na triceps

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    "Robię ściąganie drążka wyciągu nachwytem stojąc, ale wtedy bardziej czuje mięśnie brzucha i karku (!) niż triceps. W zasadzie trzygłowy zaczynam czuć dopiero w końcowej fazie ruchu" wyglada mi na to, ze za wysoko podnosisz rece przy opuszczaniu wyciagu, pamietaj aby barki i lokcie byly nieruchome, ruch drazkiem wykonujesz samymi przedram

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3043 Data: 2007-07-27 17:49:46 Liczba szacunów: 0
  • Brzuch pomoc!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Moim zdaniem za dużo tych wszystkich cwiczen i aerobow na brzuch, powinienes nie czesciej niz 3-4 razy w tygodniu cwiczyc te miesnie. Radze ci w kazdej sesji treningowe robic 3 cwiczenia po 3 serie 15 powtorzen. nic na sile i zobaczysz efekty w szybkim czasie

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 763 Data: 2012-01-10 20:21:42 Liczba szacunów: 0
  • Nabranie masy przez ćwiczenia na drążku?

    Post
    Trening w domu

    Chyba, że uda Ci się stanąć na nim na rękach Aby mięśnie pracowały, ich włókna muszą się kurczyć. Nie potrafię sobie wyobrazić w tej chwili ćwiczenia na drążku, które wymagałoby kurczenia włókien w mięśniach piersiowych. Ale może mam małą wyobraźnię lub czegoś nie wiem. Modelowym ćwiczeniem są tu pompki: jeśli ustawienie ramion i ruch jest podobny

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 11997 Data: 2008-11-05 10:55:06 Liczba szacunów: 0
  • waga w miejscu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam ja robie przysiady 4 serie po 200 przysiadów nie pełnych na pośladki unoszenie kolan w leżeniu dwie serie po 200 razy unoszenie nogi wyprostowanej w leżeniu tyłem 4 serie po 200 razy i mam super pośladki i nogi dodatkowo na mięśnie wew. ud 1 seria po 40 razy odwodzenie wyprostowanych nóg na boki w leżeniu tyłem nogi i tułow tworza kąt 90% ale

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2137 Data: 2009-08-21 00:32:18 Liczba szacunów: 0
  • fitness i cukrzyca

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    po 1 a diete masz ? jak nie to ukladaj diete i do tego wal inse po 2 - albo spalasz albo robisz miesnie - cala sztuka w tym zeby spadek miesnia byl maly przy odchudzaniu (Bo jakis zawsze bedzie) - insulina transportuje skladniki wiec ograniczyc jej tez nie mozesz za bardzo ale DIETA to podstawa ! 2h to za duzo i jeszcze 5 razy w tyg - jesli chcesz

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1831 Data: 2008-01-19 22:13:56 Liczba szacunów: 0
  • Zastój na klatce

    Post
    Trening dla początkujących

    Dodaj dipsy aby porozciagac troche bardziej miesnie klatki piersiowej i moze zmniejszyl bym troche zakres powtorzen tak do 6 przy jednym cwiczeniu

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1701 Data: 2011-05-08 10:32:50 Liczba szacunów: 0
  • Dzwignie na kregoslup w bjj?

    Post
    Sztuki Walki

    Ja tę 'ciekawą skłonność' zauważyłem u niektórych, hm, judoków (no i u niektórych zbyt 'ambitnych' początkujących). Trzymasz ich w gardzie, a oni cię ciągną (lub szarpią) za głowę, jakby od tego zależało ich życie. No i im nic to w walce nie daje, a mnie potem (bywało) następnego dnia nawalały ponaciągane mięśnie szyi i pleców. I co z takimi zrobi

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 7600 Data: 2006-02-22 03:21:56 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl kreatyny - chce wykorzystać potencjał. Jaka kreatynka?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czytalem i czytalem o tej kreatynie i znalazłem strasznie dużo teorii: Chodziło o dawkowanie kreatyny: 1 Teoria mówi że - kreatyne 5g trzeba brać rano na czczo, na pusty żołądek bo wtedy najszybciej się wchłonie. 2 dawka 5g od razu po treningu - to oczywista sprawa. 2 Teoria mówi że kreatyne 5g trzeba brac 30min przed treningiem (po posilku) poniew

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 2235 Data: 2015-01-27 20:18:19 Liczba szacunów: 0