SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • 16 rad na nowy rok treningów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1. Niech plan twojego treningu odpowiada twoim celom. Brzmi to prosto, ale wiele osób tego nie robi. Kiedy stwierdzisz, że twoja klatka mogłaby wyglądać lepiej, opracuj sobie czterodniowy plan treningów, w którym przydzielisz sobie po jednym dniu na górę klatki i boki oraz na środek i dół. I to działa! BEZ SENSU NIE DA SIE CWICZYC TYLKO NA BOK, SRO

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 987 Data: 2003-12-17 12:08:10 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose - poszukiwanie swojej drogi

    Post
    Ladies SFD

    Ok, niekórym idzie po grudzie - tak po prsotu jest i to jest niesprawiedliwe. Ale też popatrz na to tak, nolose: -siady. Od 6 tygodni ten sam ciężar, mniejszy, niż w 3 tygodniu -bułgary. od 5 tygodni ten sam ciężar -ht - od 10 tygodni to samo -uginanie, od 10 tygodni to samo -przywodziciele bez postępów -wiosło - zero postępów -ściąganie drążka,

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-19 14:38:20 Liczba szacunów: 3
  • DT nolose - poszukiwanie swojej drogi

    Post
    Ladies SFD

    No tak, w sumie racja. To może inaczej to ujmę: skupić się na treningu, a wtedy poprawa sylwetki i tak nastąpi – to już chyba nie życzenie na poziomie "zamienić tłuszcz w mięśnie"? %-) Czy sugerowałbyś może lepsze dopracowanie tych celów? Zmieniony przez - nolose w dniu 2016-09-14 13:29:02

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-14 13:28:32 Liczba szacunów: 0
  • vajolet / dziennik /Redukcja - podsumowanie str 65-66 ,144

    Post
    Ladies SFD

    nie ale na prawde dobre w ogole odkazajaco. Normalne odczucia potreningowe, zbieranie sie na wymioty (a nawet wymioty) bol tez w tych cwiczeniach, niby to nic pare skokow ale miesnie sie przykurczaja , nie na darmo te wszytskie polaczenia przysiadow wypadow i skokow naywajaj, "leg killer" Probuj w przerwaach rozluzniac troche miesnie, wst

    Odpowiedzi: 2015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-22 10:55:33 Liczba szacunów: 0
  • vajolet / dziennik /Redukcja - podsumowanie str 65-66 ,144

    Post
    Ladies SFD

    he he sama tego chciałaś, walczyłaś z nogami to ci chudna, rosna miesnie a one zjadają tłuszcz, bardzo duzo schudlas i dlatego zaczynają sie mocno rysować ci mięśnie. Tak to właśnie wygląda. 100cm w barkach nie przeszkadza w noszeniu sukienek na ramiączkach , Moja kolezanka nie widziala sztangi na oczy a ma 105 w barach i lata tylko w ramiączkac

    Odpowiedzi: 2015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-12 10:16:15 Liczba szacunów: 0
  • vajolet / dziennik /Redukcja - podsumowanie str 65-66 ,144

    Post
    Ladies SFD

    Ach i no wlasnie robilas osobno biceps i triceps, nie bedziesz robila nie bedzie problemu A pamietasz poczatek: talia....65 teraz 60cm biodra...89cm teraz 88cm udo 51 teraz 49cm biceps 28,5 teraz 29cm masz w bicu tyle ile mialas praktycznie, tylko zamiast tłuszczo mięśnie, to sie zaczyna nazywa "przypakowanie", właśnie masz tłuszcz nik

    Odpowiedzi: 2015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-12 10:19:16 Liczba szacunów: 0
  • Mój "COME BACK" czyli okres przygotowawczy GISZMANA

    Post
    Trec

    Witam, Przy budowie masy, przerwy robię intuicyjnie ale zazwyczaj jest to ok.2 min maks. Czasem przy takich ćwiczeniach jak przysiady lub martwe ciągi wydłużam je do 3/4 minut tak aby uspokoić oddech, wtedy przystępuje do kolejnej serii.Kiepsko byłoby zemdleć mając na plecach sztangę ważącą 160kg.%-) Dzisiaj rozpocząłem trzeci tydzień budowy siły.

    Odpowiedzi: 670 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-21 23:47:29 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    14.12.2012 r 67 dzień 1# DIETA 6:00 : płatki owsiane 100g , izolat białka 30g , orzechy włoskie 30g , rodzynki 20g + witaminy i minerały , 2 kaps omega3 9:00 : makaron pełnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 140g , oliwa z oliwek 20ml , warzywa 12:00 : makaron pełnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 140g , oliwa z oliwek 20ml , warzywa 14:30 (przed tre

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5235 Data: 2012-12-17 10:27:15 Liczba szacunów: 0
  • Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    waniem 2-3sekundy poczym w szybkim tepie wracasz do nromalnej pozycji i znowu itd. W ćwiczenoach 2,4,6 nogi podnośc równocześnie z ciałem napinając mięśnie od amego poczatku...w ćwiczeniu 6 systematycnie bez przerwy pomiedzy powtorzeniami i nonstop nogi prosto a miesnie brzucha napiwete. Brzuch stopniowo coraz mneijjszy bol dczuwa podczas ćwiczeń.

    Odpowiedzi: 5787 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-02-16 14:27:26 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Aureel

    Post
    Ladies SFD

    DNT, 30 min. cardio i brzuch: 9.odwrotne brzuszki z piłką (mięśnie brzucha, dolna cześć) 75 10.brzuszki skośne na piłce (mięśnie brzucha, skos) 75 11.brzuszki na piłce (mięśnie brzucha) 75 Suplementy: tran, selen + wit. E, Zn+Mg+B6 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7d1426a5dc8a465fa187968ceb453aa9.png

    Odpowiedzi: 428 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-24 22:28:01 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Aureel

    Post
    Ladies SFD

    dziękuję za uwagę - w takim razie damskie pompki out:) DNT, 30 min. cardio i brzuch: 9.odwrotne brzuszki z piłką (mięśnie brzucha, dolna cześć) 75 10.brzuszki skośne na piłce (mięśnie brzucha, skos) 75 11.brzuszki na piłce (mięśnie brzucha) 75 Suplementy: tran, selen + wit. E, Zn+Mg+B6 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/428cd963c7fd4f1f9bdceb8f1ce6282a.p

    Odpowiedzi: 428 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-26 22:52:30 Liczba szacunów: 0
  • Test - VITALMAX by StaRa_EkiPa pods.str 21

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie wiem jak wam ale mi sie te progresje i powtorzenia nie podobają nie wiem jaki jest ich cel...chcesz w tak sposób zaskoczc mięsnie czy jak?

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-04-25 13:50:16 Liczba szacunów: 0
  • Zakręcona w walce o kolejne marzenia czyli romans ze sztangą. karchola.

    Post
    Ladies SFD

    Okej. Wracajac do żywych. Makro staram się trzymać chociaż nie wiem co jest lepsze lekko przekroczyć zapotrzebowanie czy nie dobić? Dziś i wczoraj w rozpisce zło konieczne z zamrażarki czytaj parówki, które niestety ale wielbie. Jedzenie mięsa definitywnie nie stanowi dla mnie problemu, jajko jajkiem popychac również mogę ale przekazanie odpowiedni

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2946 Data: 2016-04-20 12:30:12 Liczba szacunów: 0
  • WIELKI TEST / RYWALIZACJA 10 osób - ''Pasibrzuchy'' - podsumownie str.126!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Okres uważam za średnio udany z większym podkreśleniem na średnio. Pierwsze tygodnie to brak diety i treningów. Najpierw ze względu na zawirowania kredytowo-mieszkaniowe, a potem ze względu na chorobę. Na dobrą sprawę, więc mój test trwał prawie równe 3 tygodnie zamiast 6. Ale w te 3 tygodnie osiągnąłem ostatecznie więcej niż się spodziewałem. Jak

    Odpowiedzi: 1625 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-28 15:41:26 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Ester Stack + Thermal Blast Xtreme by saib__ - PODSUMOWANIE str. 129

    Post
    Odżywki i suplementy

    Widzę, że rozgorzała dyskusja o high pulls. To będą połowiczne ruchy, staw będzie pracował w naturalnym zakresie - nie będą to żadne nienaturalne ruchy! Obawy o łokcie też zupełnie nie rozumiem. Przecież w ćwiczeniu one tylko i wyłącznie się zginają - jak to może narażać je na szwank? Mięśnie cały czas są napięte, a ciężar jest za mały, by złapać

    Odpowiedzi: 2225 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-26 14:31:02 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Ester Stack + Thermal Blast Xtreme by saib__ - PODSUMOWANIE str. 129

    Post
    Odżywki i suplementy

    znaczylem takie 2 rzeczy jak to jest ze jak napinasz brzuch one dalej sa wklesle? bo u mnie jak napne w takiej pozycji brzuch to sie robia wypukle i czuc 2 takie twarde jakby miesnie to brzuch czy co to jakas wystajaca przepona? od razu mowie ze jest troche tluszczu na brzuchu i ogolnie jak sie napina brzuch to sie napina tak jakby do "srani

    Odpowiedzi: 2225 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-11 13:14:30 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Motywacyjny Gałązki

    Post
    Ladies SFD

    No więc trochę o treningu. Moje treningowe radości: -Jestem dumna z tego, że się zawzięłam i sprowadziłam sobie kurierem (biedny człowiek) te 50 kg żelastwa i że znajduję czas i siłę żeby je regularnie dźwigać. -udaje mi się z treningu na trening zwiększać obciążenia i prowadzić dziennik treningowy (w formie takiej małej szarej koksiarskiej książ

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-02 19:29:24 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Motywacyjny - Invidia

    Post
    Ladies SFD

    O Chodakowskiej nie da się zapomnieć ;-) a szkoda :)) Przeczytaj i porównaj z zestawem proponowanym przez Ewę ćwiczenia których zdecydowanie nie zaleca się wykonywać. Wśród zakazanych ćwiczeń są: - brzuszki - utrwalają rozejście mięśni; - asany, które powodują rozciągnięcie mięśni brzucha, np. mostek, kot z głową w dół; - ćwiczenia wymagające uni

    Odpowiedzi: 554 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-20 00:31:34 Liczba szacunów: 0
  • Przemyślana redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bylo 70 kg i to stanowczo mnie zmobilizowalo. postanowilam sie nie "odchudzać", tylko zmienic swoje nawyki zywieniowe. i styl zycia. a wiec cwicze duuuuzo cardio i miesnie 4 razy w tygodniu okolo 2 godzin, do tego zdrowo sie odzywiam, ale nie jakas specjalna dieta. po prostu ograniczam smazone jedzenie, jem (prawie) zgodnie z IG i drasty

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-02 20:38:28 Liczba szacunów: 0
  • Ciemna strona kulturystyki..[ART.] i dyskusja.

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Nr 3 Kontuzje. Najprostsza recepta: nie ćwiczyć! Ponieważ jednak prawdziwy kulturysta będzie zapewne ćwiczył do końca życia, a może nawet jeszcze dłużej, z tego też względu musi on dbać o takie "drobiazgi" jak ścięgna i stawy w pierwszym rzędzie. O ile nadwerężone mięśnie dają się z czasem zregenerować bez kłopotów, to ścięgna, a w szczeg

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 9991 Data: 2009-07-26 00:25:17 Liczba szacunów: 0