SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 3!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    czy wyciskanie sztangielek na plusie, i to samo wyciskanie ale na maszzynie to nie czasem dublowanie tego samegoo ruchu? rozumiem ze w przypadku wolnego ciezaru inaczej te miesnie sa aktywowane niz na maszynie; wyciskanie na maszynie mogloby byc tym zamiennikiem?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-29 23:47:15 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 3!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    zmina uchwytu spowodowała ze mięsień dostał inny bodziec niz zawsze no i masz zakwasy :P . Zmiana cwiczeń zawsze dobrze oddziaływuje na mięśnie dlatego dobrze jest często zmieniać plan treningowy

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-31 08:58:31 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 3!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    co różni ćwiczenia -przyciąganie wyciągu górnego do klaty i -przyciąganie wyciągu górnego do karku? jakie mięśnie są angażowane w tych ćwiczeniach? można wrzucić te dwa ćwiczenia podczas jednego treningu?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-31 10:44:32 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 3!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Hej mam pytanko. Trenuje już od dłuższego czasu na siłowni i troche sobie mięśni wyrobiłem (przynajmniej jakieś zarysy, gdy się napne), nie jestem bardzo chudy, mam sporo zbędnego tłuszczu (według mnie, często się zbyt krytycznie oceniam). Jestem zdania, że przez ten tłuszcz mięśnie są mniej widoczne, a chcę to zmienić. Mam 193 cm wzrostu, 85 kg wa

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-18 20:05:29 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs Biceps & Triceps wg ojan'a

    Post
    Po 35 roku życia

    1.jak dla mnie brak regeneracji ,to jak miesnie moga rosnąc? 2.htz 75% sukcesu w tym wieku 3.nabial do lamusa,ewentualnie na noc twarozek 4.węgle z konfitur i dzemow i kompotow zastąpic weglami z ryzu brązowego kaszy gryczanej,czasami z ziemnaiakow i makarony razowego 5.nie bac sie odzywek one nie gryzą,a pomoc moga ,chociazby na psychike 6. SIŁA R

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-13 22:23:51 Liczba szacunów: 0
  • Brak tu SPAMU, brak też kasy, niema supli NIEMA MASY - SPAM !!

    Post
    ActivLab

    Easy git, rozbiły się i jest git a u ciebie ? Mleko powiedz mi czy trenując o 11:30 klate z tricem wytrzymałosciowo + o 19 tego samego dnia trening KB 2h z ostrą rozgrzewka na klatę mięśnie ogarną? po trenie KB zarzuce BCAA

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-09 00:07:29 Liczba szacunów: 0
  • Jaki shake??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Efekt jaki oczekuję to redukcja tkanki tłuszowej i zamiana jej na suchą masę mieśniową. - wygorowane oczekiwania. Tluszcz w miesnie sie nie zamienia. Gdy pali sz tluszcz - zazwyczaj tracuisz tez trochę miesni, gdy budujesz miesnie - zyskujesz tez troche tluszczu. Efekt koncowy zalezy od relacji bilans kaloryczny - zapotrzebowanie. Jesli w ogole sz

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 769 Data: 2010-02-25 23:02:16 Liczba szacunów: 0
  • Mój pierwszy plan treningowy - proszę o ocenę i poprawienie błędów

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek Klatka: -WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 5*12 -WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 4*12 -ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 4*12 -ROZPIĘTKI W SIADZIE NA MASZYNIE 2*12 po pierwsze to albo masa albo ładna sylwetka a nie wszystko naraz. Radziłbym Ci popracować nad masą a dopiero potem nad

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 1938 Data: 2009-02-26 11:29:25 Liczba szacunów: 0
  • Mój pierwszy plan treningowy - proszę o ocenę i poprawienie błędów

    Post
    Trening dla początkujących

    Więc tak - po pierwsze jak na ogólno-rozwojówce robiłeś taki hardcore to bardzo nie dobrze. Wiadomo nawet jakbyś robił więcej serii i tak by Ci mięśnie skoczyły ponieważ masz prawie zerowy staż treningowy. Przez pierwsze 2-3 miesiące zawsze są największe przyrosty. Po tym okresie koniec, wszystko zwalnia i właśnie WTEDY trzeba dodać ćwiczenia/serie

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 1938 Data: 2009-02-26 13:01:02 Liczba szacunów: 0
  • Poczatkujący

    Post
    Trening w domu

    rening: Poniedziałek: 1.Trójgłowe ramion, mieśnie piersiowe, naramienne skośne brzucha najszersze grzbietu pompki z 1 reka na taborecie 4 x 15 powtorzen 2.Trojgłowe ramion, miesnie piersiowe pompki na taborecie 4 x 15 3.przysiady z obciazeniem 4 x 15 środa: 1. klatka (klasyczna z pleckiem z obciążeniem) 4 x 15 powtorzen 2. klatka (nogi i rece na

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 818 Data: 2009-12-20 21:48:39 Liczba szacunów: 0
  • Plan Do Oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    jade na tym planie cały czas. wiem ze robie za duzo cwiczen ale podczas mniej powtorzen i seri moje miesnie w ogole nie cierpia. teraz jak tak cwiczylem to dobiero czułem co to znaczy prawdziwa pompa. czyli 2xklatke z tricepsem odrzucic i zrobic sobie 3 dni treningowe pon wt sr?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 891 Data: 2013-01-10 15:52:53 Liczba szacunów: 0
  • trening na mase do oceny jestem laska

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    - jesli to prawda to jest to porazka na calej lini - imo dziewczyna/kobieta powinna wygladac delikatnie, subtelnie (ktos to dobrze ujal przede mna), po prostu kobieco. Co do umiesnienia to podobaja mi sie szczuple talie i lekko zarysowane miesnie nog. Wiadomo, ze jak pannie wisi biust to trzeba ja kulturystycznie "naprawiac" (chyba ze kto

    Odpowiedzi: 170 Ilość wyświetleń: 15161 Data: 2005-08-25 19:41:57 Liczba szacunów: 0
  • MaSSSSa nie idzie??? WHY?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zdobywać 1-2kg masy MIESNIOWEJ na miesiąc, jeśli idzie wiecej na wadze to znaczy ze idzie i tluszcz a nie mięśnie. Masa u cb idzie ostro, jeśli 2kg w 3 tygodnie, ja bym te kalorie obciął żeby ta waga tak nie szalała, chyba chcesz miec miesnie a nie tluszcz?? Jeśli pomogłem to liczę na Soga. Zmieniony przez - Killing232 w dniu 2012-01-31 15:03:55

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 521 Data: 2012-01-31 15:03:24 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę + rzeźba / redukcja brzucha

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I w ostatnim zdaniu opisałeś własnie problem o który mi chodzi. W takim razie po tym co mówisz gdzie i kiedy jest czas na redukcje / rzeźbę brzucha ? Zakładając wszystko teoretycznie teraz na przykład będę się masował, urosnę, zwiększę masę mięśniową więc osiągnę swój cel ale co za tym idzie urośnie brzuch i poziom tłuszczu. Więc aby zrzucić brzuch

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1666 Data: 2014-01-30 00:27:37 Liczba szacunów: 0
  • Jak pozbyć się tłuszczyku? 3-mies. zastój, może jakieś suple?

    Post
    Ladies SFD

    Czytam wszystkie artykuły których linki od was dostaje. Ćwiczenia z hantelkami mam na fitnessie (tbc), czasami rezygnuję z fitnessu na rzecz siłowni jeżeli akurat godz zajęć mi nie odpowiada. Dlatego pytam czy na mięśnie brzucha nie powinnam więcej robić? A co powiesz na temat michy? to plan na dzisiejszy dzień Zmieniony przez - Opcja w dniu 2012-

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2402 Data: 2012-04-10 14:00:35 Liczba szacunów: 0
  • Tomek, 23 lata, nowe fotki str. 58

    Post
    Galeria Zdjęć

    Dziękuję- miło to czytać:) Dorzucam dwa zdjęcia zrobione na dniach. Trochę zaczynam żałować,ze nie przykładałem się do brzucha- bo o ile u niektorych byloby widać te mięśnie po zrzuceniu tkanki tłuszczowej u mnie się tak ładnie nie prezentują- mam nadzieję,ze uda mi się to nadrobić. Zmieniony przez - Tomekfit w dniu 2009-07-15 10:05:45

    Odpowiedzi: 635 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-15 10:05:01 Liczba szacunów: 0
  • Tomek, 23 lata, nowe fotki str. 58

    Post
    Galeria Zdjęć

    k będę mial rozstawione nogi/stopy na treningu. Wykonuję ok 5-6 serii zasadniczych od 12 do 6 powtorzeń czasami do 3. WYkroki są dobrym ćwiczeniem,ale raczej na ksztaltowanie mięsni ud, a wiadomo,zeby ksztaltowac to trzeba mieć co :) To jaki zastosujesz rozstaw nog/stop musisz zadecydować sam, rób tak,zeby jak najbardziej czuć miesnie, pozdrawiam

    Odpowiedzi: 635 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-18 16:13:29 Liczba szacunów: 0
  • maja128k, dziennik i kilka pytań

    Post
    Ladies SFD

    Skoro już dodałam ten sam post 3 razy to chociaż jedną odpowiedź edytuję. Dziś zrobiłam trening B Martwy ciąg: 10 kg plus gryf około 7kg wyciskanie stojąc 13kg przyciąganie drążka 27,5 kg wykroki 2x10 kg uginanie nóg leżąc 30 kg pompki 10 powtórzeń w jednej serii Nie chciałam przesadzić z obciążeniem kosztem techniki, ale mimo wszystko czuję mięśn

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1720 Data: 2015-06-12 20:11:17 Liczba szacunów: 0
  • Program treningowy.

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam wszystkich. Siema ;] Pragnę rozpocząć trening na siłowni. Potrzebuję do tego jakiegoś odpowiedniego programu i porad osób bardziej obeznanych z tematem. Na siłowni już wielokrotnie ćwiczyłem, lecz nigdy w sposób zorganizowany, mając jakiś konkretny plan. Proszę o wszelkiego rodzaju porady, ułożenie odpowiedniego planu treningowego i/lub pod

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5013 Data: 2008-05-28 19:40:34 Liczba szacunów: 0
  • Program treningowy.

    Post
    Trening dla początkujących

    Bardzo dziękuję za porady. Trening FTW mi się podoba, postaram się potem jakiś plan według niego ułożyć. Zastanawiają mnie dwie rzeczy: Po pierwsze nie zauważyłem w nim żadnych ćwiczeń na mięśnie brzucha, czemu? Po drugie jeśli mam np. 6 ćwiczeń, każde z nich po 2 serie to rozumiem, że najpierw robię pierwszą serię wszystkich 6 ćwiczeń, potem drug

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5013 Data: 2008-05-28 21:47:05 Liczba szacunów: 0