SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Trening do oceny 6x w tygodniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jak co trening robisz na maksa trening to o progresję ciężaru będzie ciężko, prędzej regres wyłapiesz, możesz co trening sprobować dołożyć powtórzenie w każdej serii lub wykonać dodatkową serie, z czasem zwiekszyc ciężar, możliwości jest bardzo dużo, ale mięśnie muszą dostawać jakiś nowy bodziec do wzrostu Ok. To na płaskiej może dorzuce może 130x6

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 609 Data: 2015-03-30 16:53:27 Liczba szacunów: 0
  • BASEN/EFEKTY

    Post
    Trening dla początkujących

    przecież napisałem jak się odżywiam i czytałem te artykuły. napisze to jeszcze raz: odżywiam się zdrowo i nie jestem na plusie kalorycznym i mam nie dużą ilość fatu na dolnych partiach brzucha ale wystarczającą żeby zasłonić mięśnie chodź brzuch mam płaski. Odchudzał się nie będę bo nnie mam z czego ale jak się pozbyć fatu na brzuchu? Basen i treni

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 5308 Data: 2010-12-05 14:00:23 Liczba szacunów: 0
  • Sylffka79/pomocy w redukcji

    Post
    Ladies SFD

    to trzeba było od razu tak "wiecie, byłam na kopenhaskiej, schudłam, ale wciąż wyglądam niekorzystnie. chce zmienić nawyki żywieniowe by móc jeść zdrowo, zgodnie z zapotrzebowaniem i by bydować mięśnie paląc zalegający i wytworzony tłuszcz .." od razu z taką osobą rozmawia się inaczej .. Nie jestem jeszcze dość kompetentna by rozpisywać

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 5012 Data: 2011-04-30 12:07:24 Liczba szacunów: 0
  • Sylffka79/pomocy w redukcji

    Post
    Ladies SFD

    Martucca tak myślę ze to bardzo łatwo zamienie, jak się tylko zapoznam z ciężarami to można nawet zwiększyć ,) ale wiem że mięśnie muszą też odpoczywać,) Jeśli chodzi o białko to właśnie tak już sobie trochę kombinuję i wolałabym zredukować ww do minimum bo dużo lepiej się wtedy czuję nie jestem taka ociężała.A wyczytałam ze na białku można się prz

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 5012 Data: 2011-05-03 13:15:57 Liczba szacunów: 0
  • Witam ponownie (...)

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak byś mógł zwrócić uwagę na liczbę powtórzeń przy nogach --- przypadkiem nie przesadziłem 16/14 ??? Napisałeś ze dużo więcej to będzie dobrze ;D A Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 12/10 - Uginanie nóg w leżeniu 12/10 - wspięcia na palce w staniu 16/14 Plecy: - Wiosłowanie sztanga 12/10 - Mięśnie kapturowe 12/10 Klatka piersiowa: - Wyciskanie szt

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 817 Data: 2010-10-28 20:52:31 Liczba szacunów: 0
  • Górne partie mięśni brzucha

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja zrobilem 2 cykle a6w i wszystko ladnie tylko, ze wlasnie gorne miesnie nie do konca sie wyksztalcily i wyglada jakby mi zenra wystawaly ;p no chyba, ze to jest spowodowane rowniez tym, ze mam mala klatke....plan za 2 tyg zmieniam na hst, moze pomoze ;)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-21 11:46:04 Liczba szacunów: 2
  • zakwasy - jak z nimi walczyć?

    Post
    Sztuki Walki

    Podstawa to zwiększanie intensywności treningów co jakiś czas wymagajcie od siebie więcej ćwiczcie ciężej a mięśnie polubią nowy wysiłek i stare zakwasy nie będą doskwierały tylko te nowe potem możecie wrócić do lżejszego treningu i nic nawet nie poczujecie

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-25 02:21:09 Liczba szacunów: 1
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Radziłbym zmniejszyć ilość ćwiczeń. Szczególnie barki to takiego czegoś jeszcze chyba nie widziałem. Wrzuć na mięśnie duże 4ćwiczenia po 4 serie. Na mniejsze 3ćw po 4 serie. Co do ilości w serii myślę ,że możesz korzystać z 10/10/10 12/12/10/10 12/10/8/8 przy Twoim nie sprecyzowanym dokładnie celu mogą być , no i nie popadniesz w monotonie:) pzdro

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1488 Data: 2010-04-01 17:45:04 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Trening, żarcie, pasja, podbój kolejnej galaktyki!

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Jakiś czas temu gdy schodziłem na obciążenia po 3-5 powtórzeń wysiadły moje najsłabsze punkty: grzbiet od ciągów i wiosła, kolano od przysiadów. I nic jadę dalej. Właśnie co zrobiłem przerwę w treningach, by wszystko powróciło do normy. Z wiosła, myślę by w ogóle zrezygnować, bo tylko utrudnia regenerację po przysiadach i ciągach, i wali mi plecy.

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 5838 Data: 2018-12-21 10:08:48 Liczba szacunów: 0
  • Temat do CWICZACYCH HST dluzszy okres czasu ---> wasze rady

    Post
    Trening w domu

    seriami robie tak na oko to gdzies pomiedzy 1 minuta a 1,5 minuty.A co do predkosci ruchu to tak na czuje robie po prostu staram sie dosc energicznie wypchanc ciezar i spiac miesnie a opuszczam wolniej ale napewno nei dluzej niz 2 sekundy niezaleznie od cyklu nawet w 15-stakch nie bawie sie w jakies super spowalnianie.. Zmieniony przez - Piorunos

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2827 Data: 2007-12-15 16:35:54 Liczba szacunów: 0
  • słynny prop wino clen?

    Post
    Doping

    Tłuszcz się pali a mięśnie nabierają twardości. Waga podskoczyła o 4 kg do góry przy sporym spaleniu tłuszczu. Czyli mięcha poszło parę kilo po cyklu bo i spadło dużo tłuszczu. Zaczynałem mocno zatłuszczony z wagą 103 teraz mam wagę 107 i mięsień bardziej ubity. Najbardziej tłuszcz zleciał z bioder. Najciężej tłuszcz zrzucić z brzucha. Przy czym cy

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 13942 Data: 2010-03-30 21:01:00 Liczba szacunów: 0
  • Droga do wymarzonej, wysportowanej sylwetki

    Post
    Ladies SFD

    Tak, redukowałam się. Ogólnie zleciało mi 10,4kg, ale świadomie zdecydowałam się przytyć i tak od wagi początkowej ubyło mnie -5,4kg, choć fat na brzuchu dalej zalega.. he he zgadłaś z tą stroną ;) ja niestety w domu wagi nie mam, niedługo wyjeżdżam na studia, więc raczej tam też nie będę jej miała. Muszę radzić sobie inaczej, choć dla mnie byłoby

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 5340 Data: 2012-09-04 18:14:31 Liczba szacunów: 0
  • POPRAWCIE TRENING PROSZĘ... DZIĘKI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    /nogi przerwa 2 dni jezeli juz sie upierasz przy swoim planie (ale bez sensu isc np na sama klatke na silke) to przerwa wskazana miedzy klatka a tricem, bicem a plecami, powinna byc tez przerwa miedzy barkami a klatka bo naramienne troche pracuja przy klatce ale trzeba uwazac i koncetrowac sie na technice i te miesnie beda wyelyminowane z treningu

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 728 Data: 2006-05-29 01:50:51 Liczba szacunów: 0
  • Masowy plan 8 tygodni

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie akurat bardzo lubię przysiady... uważam że jest to bardzo dobre cwiczenie do rozbudowy nóg i róbie je od zawsze ;) tyle że jakbyś poczytał np Muscular Development to wiedziałbyś że np. przysiady dobrze rozwijają tylko mięsnie dwugłowe i pośladkowe. "Przysiady to nie tyle ćwiczenie na nogi ale na pośladki. Klasyczne przysiady należy zastąpi

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2363 Data: 2010-01-24 12:58:25 Liczba szacunów: 0
  • problem z doborem treningu w fazie początkującej

    Post
    Ladies SFD

    Ciężko. Nie wiem, możesz spróbować pracy z gumami, trx czy pilatesu. Ew. maszyny, gdzie plecy są non stop podparte. Ale siłą rzeczy prędzej czy później mięśnie do wzrostu potrzebują solidnej stymulacji, a to zawsze, nie ważne jaką metodę ćwiczeń wybierzesz, może ociążać core. Budowanie muskulatury bez silnego brzucha i pleców, to trochę jak lepieni

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 508 Data: 2016-02-19 12:03:25 Liczba szacunów: 0
  • PCT po 14tyg

    Post
    Doping

    walisz dawki jak dziecko to tak samo wyglądasz, takie dawki w USA to norma niektórzy swoje pierwsze cykle robią na takich dawkach ale przekonałem się o jednym, że obojętnie ile nie wbijesz "wynalazku" kulturystyka i duże mięśnie to tak naprawdę "kupa czasu" i jeszcze jedno tren za***isty środek na podtrzymanie mięśni na redukcji

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 841 Data: 2010-04-27 05:47:08 Liczba szacunów: 0
  • dojde do 48cm ? powrot do formy

    Post
    Galeria Zdjęć

    tego raz udalo mi sie skonczyc(pod koniec zajmowal mi okolo 25 minut), a dwa razy musialem przerwac. moim zdaniem jest to dobry trening dla kogos kto ma juz w miare widoczne miesnie brzucha i chce tylko dopracowac szczegoly. najlepszy i najbardziej uniwersalny jest dla mnie taki trening: brzuchy na lawce skosnej z obciazeniem + unoszenie nog (jak

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-25 00:50:56 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Dla Endomorfika

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I oczysiwiscie zmiejszajac wegle takze dobrze by bylo abys zwiekszyl ilosci bialek spozywanych na codzien.Uchroni to miesnie przed spalaniem w czasie aerobow i codzinnego ruchu.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 934 Data: 2009-10-09 16:34:47 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    dobra dzięki za pomoc, ale o co chodzi z tym a6w ??? wszyscy mi wszędzie oprócz właśnnie na sfd piszą, że a6w jest genialne i nie powoduje kontuzji... a palić chyba musi nie???? żeby mięśnie były ból musi być 'jak boli to rośnie' :D rutkow sog poleciał :D

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 684 Data: 2012-06-14 15:20:43 Liczba szacunów: 0
  • Cwiczenia - kilka pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie tylko według mnie. Chyba jedyne sprawdzone metody to ważenie podwodne i ultradźwięki. Taka waga jedynie szacuje i to z takim błędem, że możesz przyjąć sobie dowolną wartość i będzie tak samo prawdopodobna. Bzdury piszesz. Porządna waga mierzy do +/- 2% zawartości tłuszczu, a najlepiej zmierzyć grubość fałd tłuszczu w odpowiednich miejscach, por

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 624 Data: 2016-04-23 23:26:53 Liczba szacunów: 0