SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Trenin w warunkach domowych.

    Post
    Trening w domu

    Teraz na zimę nie zależy mi na kształtowaniu elementów pod StreetWorkout, skupiam się teraz na sylwetce ... Za dużo tych pompek w tym treningu. Ja bym wyrzucił je wszystkie a zamiast tego zrobił poręcze 4s Też mi się wydaje, że za dużo, ale w jednym temacie pisali, że tyle powinno być %-) W pierwotnym tym planie były jeszcze pompki z rękami na po

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1154 Data: 2012-10-09 18:12:49 Liczba szacunów: 0
  • Turyna

    Post
    Odżywki i suplementy

    W gospodarce azotowej tauryna pełni rolę podobną do glutaminy może wspomagać jej pracę. Jednakże, generalnie, organizm dysponuje znacznie mniejszą pulą tauryny, niż glutaminy, nawet gdy uzupełniamy taurynę pokarmem lub suplementem, dlatego też prawdopodobnie nie ten kierunek działania tauryny jest najistotniejszy. Tauryna ogranicza wytwarzanie pew

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 11444 Data: 2002-04-20 15:20:59 Liczba szacunów: 0
  • Pare pytan dot. cwiczen

    Post
    Trening w domu

    Ale mięśnie nabiera się przede wszystkim dietą Wątpie, że jak będziesz jadł byle co i mało to nabierzesz mięśnia, na początku coś tam napewno, ale zbyt dużo to nie będzie.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 989 Data: 2009-04-14 08:59:37 Liczba szacunów: 0
  • Macieeek |siła i definicja|

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam ! Trening 14.03.12 Plecy+biceps Plecy Martwy ciąg 12x70kg , 10x80kg, 8x90kg, 6x100kg, 4x110kg Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki w szerokim chwycie 12x45kg, 10x50kg, 8x60kg Przyciąganie drążka wyciągu dolnego do brzucha 12x50kg, 10x60kg, 8x60kg Wiosłowanie sztangielką 10x18kg, 8x21kg, 6x24kg Biceps Uginanie przedramion ze sztangie

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1654 Data: 2012-03-14 18:12:36 Liczba szacunów: 0
  • Klata

    Post
    Trening dla początkujących

    Spróbuj tego : Jest to zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywane w celu spalenia tkanki tłuszczowej zalegającej w ich obrębie oraz do znacznego wzmocnienia wszystkich mięśni brzucha. Ćwiczenia "szóstki" wykonuje się jedno po drugim bez żadnych przerw na rozluźnienie mięśni "szóstka" składa się z sześciu ćwiczeń następujących

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2734 Data: 2010-06-24 21:07:00 Liczba szacunów: 0
  • POTRZEBNA POMOC TRENING NA RZEŻBĘ

    Post
    Trening dla początkujących

    jokeero7 bez masy, czyli bez mięśni nie można mieć wyrzeźbionych mięśni- logiczne. Najpierw trzeba zrobić odpowiednią ilość mięśni a potem je wyrzeźbić. Stała kolejność. Rzeźba pozwoli odsłonić mięśnie z pod tłuszczu, i tylko tyle.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 668 Data: 2011-01-04 16:07:02 Liczba szacunów: 0
  • Jakie suple teraz ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Typ 1 (dt) Śniadanie Jaja kurze całe 120g Chleb zytni razowy 40g Drugie Śniadaie; Chleb żytni razowy 90g Szynak z indyka 50g Obiad; Ryż biały 100g Pierś z kurczaka gotowana 120g Sałatka jarzynowa 120g Oliwa z oliwek 10g Przed treningiem Bana (1cały) ryż biały 40g Trening Massacra,bcaa Po treningu Bcaa, białko Kolacja; Chleb żytni razowy 80g Szynka

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 3792 Data: 2010-06-14 19:06:31 Liczba szacunów: 0
  • Jakie suple teraz ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Okk ;D koło 22 rozpisze te makro, a co mi polecacie na redukcje, bo mięśnie mam dość dobre, ale za bardzo ich nie widać.Myślałem o Thermo Stim lub tse albo to i to + BCAA mega caps / Bcaa xplode powder / może macie jakąś propozycje ? + omega3 + witaminki jakieś + w sumie to nie wiem, chyba wszystko jest, ale jak macie jakieś zastrzeżenia to walić ś

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 3792 Data: 2010-06-15 19:07:07 Liczba szacunów: 0
  • Zakwasy na klatce po splicie

    Post
    Trening dla początkujących

    e sesji na 2x tyg(czyli przy treningu klatki 2x po 6serii zamiast 1x12) powinno wplynac korzystniej na okres zakwasow po treningu i nie zakluci treningu innych partii. To tak w bardzo duzym skrócie - nie bede sie rozpisywal. Co do michy to bardzo prawdopodobne ze Twoje miesnie nie otrzymuja paliwa by moc sie regenerowac. Poczytaj o tym. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1732 Data: 2012-02-29 09:14:29 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs Krata na Lato 2016 - KEBUL 74

    Post
    Po 35 roku życia

    I tak non stop siady katujesz? Przepalisz mięśnie :) nie słyszałeś o sqat every day?

    Odpowiedzi: 231 Ilość wyświetleń: 7767 Data: 2016-05-14 19:45:11 Liczba szacunów: 0
  • Podciąganie HELP

    Post
    Trening dla początkujących

    dałbym do tego treningu ściąganie drążka wyciągu górnego zamiast czegoś jeśli masz w ogóle taką możliwość a podciąganie zostawił z negatywnymi, lub normalnymi z pomocą. Dziwne, że w ogóle nic nie poszło, mięśnie najszersze i bicepsy powinny coś ruszyć ile czasu już tak ćwiczysz?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1006 Data: 2009-09-15 23:08:30 Liczba szacunów: 0
  • Problem z nadgarstkiem. Co zrobić ?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ma zadnych zmian. Powiedzial ze nic kompletnie nie widzi. Badal mi cala reke od góry na dół. Powiedzial ze musialem nadwyrezyc ale nie kazal przestac calkowicir cwiczyc zeby miesnie sie nie zastaly ' akurat tutaj nie uwazam ze ma racje. Chyba tylko calkowite odstawienie pomoze. Nadgarstek teraz boli w momencie gdy np robie klatke, mam zgiety na 90

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1300 Data: 2017-12-05 23:24:21 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc fachowca

    Post
    Odżywki i suplementy

    to tak, diete ulozy ci dietetyk. do swojego wzrostu wazysz malo, nie wiem czy jest co redukowac, zapewne jak pocwiczysz troche wiecej to te miesnie zaczna byc widoczne. co do diety, tego ze nie umiesz i kiepski jestes z matmy podsumowac to mozna tylko slowem -lenistwo. aeroby... najlepiej regularnie, 2-3 razy w tygodniu, i z rana albo 30-40 minut a

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 880 Data: 2006-04-29 00:20:59 Liczba szacunów: 0
  • podciąganie na drążku

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Właśnie nie pamiętam. Wiem, że był to Polak, a tej gazety znaleźć nie mogę. Jestem zdania, że jadąc progresją kilogramu jesteś w stanie zwiększyć siłę i ilość powtórzeń, ale nie rezygnowałbym np. z serii na koniec ćwiczenia z większej ilości powtórzeń, aby wytrzymałość też była na dobrym poziomie. Są tu bardziej doświadczone osoby ode mnie i może

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 875 Data: 2011-09-10 19:24:08 Liczba szacunów: 0
  • Mój trening FBW do oceny (błąd?)

    Post
    Trening dla początkujących

    Zrób po jednym ćwiczeniu ale z większą ilością serii (4-5). A jeśli chcesz trenować mięsnie wszechstronnie, to podziel ciało na pół i jednego dnia trenuj górę, zaś kolejnego dół. Wówczas możesz zwiększyć objętość.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 425 Data: 2017-01-26 13:27:14 Liczba szacunów: 2
  • PLAN NA KLATE I BARY :)

    Post
    Trening w domu

    W tym wieku, przy takich wynikach, takim stażu- WYWAL lub sprzedaj tą kreatynę. Kreatyna nie zmieni cię z suchara w kulturystę. A widzę, że z takich założeń wychodzisz... Kreatyna w treningu ma inne zadanie, i jest potrzebna dopiero tak naprawdę przy solidnym treningu z dużymi ciężarami i ogólnym obciążeniem dla organizmu. Na twoim poziomie nie pot

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2309 Data: 2010-03-04 09:18:04 Liczba szacunów: 0
  • Dobry plan ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli muszę to robić na ławce?Bo widziałem typa który wykonywał te ćwiczenie w domu na podłodze.Czy te dni bez regeneracji są dobre ?Według mnie tak ponieważ to jest bez sensu robić 1 dzień przerwy od treningu a potem wykonywać i tak trening na inną partię,bo mięsnie ,które robiłem na poprzednim treningu zdążą się już zregenerować .A co pan o ty

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 724 Data: 2016-09-12 22:46:06 Liczba szacunów: 0
  • bcaa

    Post
    Iron Horse Series

    iecie , glutamina i taki matrix /np mass fizogen/ jest bardzo przydatny. poza tym jesli jesz malo wegli np 250g dziennie to musisz dorzucic tluszczy mnimum 100g, bi inaczej bedziesz redukowal ale swoje miesnie nie tluszcz. byla opisane ckd bardzo dokladnie , polecam , przetestowalem /no fakt ze nieco tescia dodalem w tym czasie / bylo ok. pozdr mc

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1669 Data: 2008-07-30 10:45:01 Liczba szacunów: 0
  • Koszykówka

    Post
    Inne dyscypliny

    zciagania sie przed i po treningu po pierwsze zmniejsza ryzyko kontuzji po drugie jest to bodziec dla naszych miesni do regeneracji a po trzecie przy intensywnym treningu gdy miesnie staja sie silniejsze i twardsze traca swoja elastycznosc i dlatego trzeba sie rozciagac aby podtrzymywac ich poziom elastycznosci. Mam nadzieje ze przekonalem wszystki

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1484 Data: 2008-12-27 11:36:52 Liczba szacunów: 0
  • jeść tylko śniadanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bedzie jojo, no i szkodzi zdrowiu. Spala nie tylko tluszcz ale i miesnie. Nie dostarcza organizmowi wystarczajacej ilosci substancji odzywczych, spowalnia przemiane materii. Pewnie brakuje jej energi na uprawianie sportu i rekreacje. Gdyby jadla sniadanie raz w tygodniu to pewnie efekty byly by jeszcze lepsze. Jak dla mnie podchodzi to pod anoreks

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 7124 Data: 2009-08-05 16:46:31 Liczba szacunów: 0