SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Pomocy :(

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zarówno Joe jak i TY macie rację :) Ja wyszedłem z podobnego założenia. Ćwiczyłem na masę ale ciągle byłem nie zadowolony bo moje mięśnie nie wyglądały za ciekawie. Wszędzie była warstewka tłuszczy co psuło cały efekt. Zjechałem parę kg przez dietę redukcyjną, siłownię i aeroby i teraz jest znaczna poprawa. Oczywiście nie zrobiłem się nagle zdechla

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1499 Data: 2005-08-17 12:15:45 Liczba szacunów: 0
  • AB SWING - PYTANIE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Weider'a z odpowiednią dietą 2) nie zgodze sie co do nieskutecznosci tego twister maxa :P ja kupilem cos takiego, wprawdzie o innej nazwie ale prawie identyczne, i mi uroslu miesnie przedramienia... moze dlatego ze niegdy nie cwiczylem za bardzo tych miesni ale napewno nie jest nieskuteczny ;) przypuszczam ze Ty Maniek juz wczesniej lape cwiczyles

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2548 Data: 2005-05-15 16:49:53 Liczba szacunów: 0
  • AB SWING - PYTANIE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pamieci zapamietalem ... koszulke Polsatu !! To jest sciema, owszem wierci w brzuchu cacy i wogole, ale kompletnie nic nie daje, ani jesli chodzi o rzezbe ani jesli chodzi o miesnie. Tak jak koledzy wyzej, lepiej juz kupic 2 - kilowe sztangielki w najblizszym tesco, od tego zaczac. Ja tak zaczynelem i szczerze mowiac ten okres wspominam chyba najl

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2548 Data: 2005-05-15 21:31:05 Liczba szacunów: 0
  • 4 cykl.. deka+propek+wino? czy cos innego...

    Post
    Doping

    zacznij na sucho. miesnie maja "pamiec" i powinienes szybko wrocic do formy. pozniej prop z winem i bedzie git

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1193 Data: 2007-08-12 19:16:51 Liczba szacunów: 0
  • Jak dziewczyna moze przybrac na wadze

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cwiczy? ______ Kawosz ____________________________ Doradca w Odżywianiu text roku: "JA JEM DUŻO. Na obiadek np jem często jakąś pizze (duzo białek, sama ekspedientka mi to mówiła) jakieś chipsy i frytki (ziemniaki to też białka). Pozatym ja mam doskonały metabolizm i nie moge przytyć bo pokarm mi w mięśnie wchodzi a nie w m

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1908 Data: 2003-10-29 08:21:11 Liczba szacunów: 0
  • Jak dziewczyna moze przybrac na wadze

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Z cwiczen moze zaczac od ktoregos cyklicznego treningu z Fitnessu. Co do zalozen diety to lekka masa (fitnesowa) czyli 4g WW, 1g bialka i 1g tluszczy na kg wagi. Zobacz to: http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=113704 ______ Kawosz ____________________________ Doradca w Odżywianiu text roku: "JA JEM DUŻO. Na obiadek np jem

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1908 Data: 2003-10-30 07:38:04 Liczba szacunów: 0
  • Niesamowity brzuch...:(

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ZKS15 dzieki napewno bede te 42 dni robil ten plan ale sadze ze mam miesnie zbyt slabe zeby utrzymaly mi brzuch...widac mi je nawet ale sa zbyt zlabe i brzuch sie wypina:(zobaczymy pozyjemy wielkie dzieki!!!

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 5178 Data: 2004-06-12 21:11:33 Liczba szacunów: 0
  • Wydęty brzuch jak balon - co z nim zrobić?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Ok, będę ćwiczył dalej, ale czy te mięśnie się trochę zepną i całość wciągnie? Tzn. brzuch wystaje tak głównie dla tego, że go rozpycha od środka, a nie że wisi zwał tłuszczu. Węglowodanów trochę wcinam, ale staram się je dzielić na ileś mniejszych posiłków, a nie jeden duży. Dzięki za odpowiedz

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 5368 Data: 2013-01-09 22:03:39 Liczba szacunów: 0
  • Rzeźba i spalanie na silowni,posiłki po treningu

    Post
    Ladies SFD

    Teraz kilka moich pytań :-) Czy mogę jednoczesnie spalac tluszcz i rzezbic miesnie? Myslalam, że jak ok 1h zajmuje mi trening silowy (Po 15-18 powtorzen w 3 seriach: nogi, klatka, plecy, biceps triceps i brzuch na maszynach) to po treningu powinnam biegać 30min i oprocz pracy nad miesniami na takim treningu bede tez gubila tluszczyk, ale teraz poj

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1088 Data: 2013-04-06 18:53:00 Liczba szacunów: 0
  • Skolioza piersiowa

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Masz racje, jednak jeśli chodzi o moje barki to nie jest duża różnica wysokości, można zauważyć gdy wiesz czego szukasz, dołeczek w klatce może 1-2cm max, z tym że mięśnie krzywo rosną (znów zauważyć można po chwili obserwacji). Nie liczę na cuda a jedynie choć minimalne poprawienie estetyki i przywrócenie naturalnej symetryczności ciała.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1688 Data: 2013-05-18 20:44:04 Liczba szacunów: 0
  • Wydęty brzuch jak balon - co z nim zrobić?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    na moje to z powodu zlego ustawienia miednicy jest ..... nie rob brzuszkó klasycznych tylko probuj cwiczyc miesnie brzucha w zwisie - unoszac nogi - tym samym bedziesz pracowal nad dolem brzucha i stabilizacja miednicy ...... poza tym popracowal bym nad odcinkiem ledzwiowym kregoslupa...

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 5368 Data: 2015-05-03 19:09:46 Liczba szacunów: 0
  • Problem z brzuchem ;)

    Post
    Ladies SFD

    Tak jak pisałam - nie trzymasz brzucha. Mięśnie są po to by ich używać cały czas ;-) nabiał często powodu miękkość ciała, wywalony brzuch itp. Jak wyeliminujesz i za źródła białka dasz mięso, jaja. Postawisz na dobre źródło ww (makaron, pieczywo są ok, ale raz na jakiś czas). Postaw na posiłki zbilansowane, żeby w żadnym nie brakowało czy to ww czy

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2851 Data: 2016-03-09 11:07:27 Liczba szacunów: 0
  • Czy oplaca się brać kreatynę??

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie no pytam sie;p bo robilem na mase kanapki glownie z serem jem zeby bialko uzpeniac do obiadow jem albo ryz abo kasze bo ma duzo biaka wiecej niz ziemniaki i sie pytam jaka kreatyna by pasowala? zeby adnei si ewyrzezbic znaczy miesnie zeby " spuchly"? "byly duze" ;p

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 7156 Data: 2007-12-11 00:18:28 Liczba szacunów: 0
  • EKTO czy MEZO

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    aki masz typ? wiesz ze mamy 21 wiek i wystarczy wpisac w google "bmi" i masz odpowiedz z "lekarskiego" pkt widzenia ( oczywiiscie jest ona falszywa bo maszna wzyc 100 kg i miec niski bf abmi da otyłosć ). jestes chudzina i tyle moze jakies tam zarysy miesnie widac ale te jak masz 10kg niedowagi to wiedomo ze zaden koks nie jestes. takze masa masa

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 776 Data: 2014-07-08 01:37:27 Liczba szacunów: 0
  • Jaka L-Karnityna ???

    Post
    Odżywki i suplementy

    Żadna. L=karnityna jest jak muzyka pop. Wszyscy wiedzą ze to badziew ale słuchają bo popularna jest . Więc L-k'ę to stosują bo (zazwyczaj) tylko to znają. Podstawa to dieta. Tłuszczu przerobić na mięśnie się nie da bo benzyny na karoserie samochodu nie przerobisz . Sprawdź dział odżywianie . Sprawdź diete CKD. Potem spróbuj Thermo fat burnera (tr

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 4580 Data: 2005-06-01 19:59:00 Liczba szacunów: 0
  • Jaka L-Karnityna ???

    Post
    Odżywki i suplementy

    na brzuchu heh dalej mozna bylo pomarzyc Wiec teraz juz troszku poczytalem, wczesniej nie bralem nic podobnego wogole nic nie bralem ... dlatego mysle ze thermaspeed olimpu na poczatek jest tanie i warto sprobowac Tylko jeszcze chcialbym porade czy trzeba by z czyms jeszcze to polaczyc zeby dalo lepsze efekty i zeby miesnie za duzo nie stracily?

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 4580 Data: 2005-06-01 23:20:11 Liczba szacunów: 0
  • Popmki na masę?

    Post
    Trening w domu

    Przepraszam, że daję jedną odpowiedź po drugą, ale w "Treningu domatora" znalazłem niejasny dla mnie fragment: Dla rozwoju wewnętrznych części mięśni klatki wykonujemy pompki w wąskim rozstawie rąk. Gdy chcemy mocniej zaangażować w ćwiczeniu tricepsy, a mniej klatkę to wykonujemy pompki wąsko, ale łokcie prowadzimy wzdłuż tułowia, a nie n

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2590 Data: 2008-04-05 20:14:44 Liczba szacunów: 0
  • prop,superka,winko + antek??

    Post
    Doping

    ja np widze po koledze bierze antka i wino miesnie mu puchna jednak sa bardzo twarde

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1805 Data: 2007-07-21 16:18:20 Liczba szacunów: 0
  • split kazda partia 2x w tyg zamiana

    Post
    Trening dla początkujących

    "chodzi o to ze nie chce robic zadnych cwiczen na miesnie nog... jest mi to poprostu nie potrzebne i niewygodnie mi robic te cwiczenia..." Zdajesz sobie sprawę co byś stracił nie ćwicząc nóg ?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 695 Data: 2011-04-18 17:15:04 Liczba szacunów: 0
  • Prohormony w Uk

    Post
    Polacy za granicą

    witam wszystkich,jestem juz drugi tydzien na massdrolu i powiem wam ze dziala,wszsybko miesnie rosna a efekty kolosalne,ja jesstem zadowolony i jest ok,waga tez idzie do gury,ale powiem dokladnie jak przejde caly cykl to wszystko opisze,zastanawiam sie nad efedryna,ktos bral,mam troszke tluszczyku ma brzuchu i nie moge jego spalic,jest w cholere tr

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 6329 Data: 2009-04-16 17:45:24 Liczba szacunów: 0