SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Redukcja 121 KG na 86 KG (2 lata pracy)

    Post
    Galeria Zdjęć

    To prawda ;/ Jest trochę lipa. Gdyż tak jak pisali inni spaliłeś dużo Fatu i mięśni ;/ tera jesteś taką jakby cysterną ,beczka ;/ pomimo tych 35 Kilo mniej . Fakt ,że udało Ci się spalić dużo KG. Tera bd musiał ciężko pracować ,aby mięśnie wróciły bo jak narazie to sam tłuszczyk w worku ;/. Mimo wszystko gratki za pracę . Powodzenia.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 9472 Data: 2012-07-25 11:27:15 Liczba szacunów: 0
  • Bieganie na spalanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Teoretycznie nie ma możliwości palenia fatu aerobami bez palenia mięśni bez odpowiedniej suplementacji jeśli chodzi o porę poranną czy po treningu siłowym. Im mniejszy poziom glikogenu w mięśniach tym lepiej palisz tłuszcz, ale zarazem, a właściwie przede wszystkim mięśnie, które są zdecydowanie lepszym paliwem w tym momencie, bo najbardziej energo

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1245 Data: 2010-09-17 00:52:03 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na Masę (Porażka) jak podbić kcal, zmniejszyć węgle?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. Co dziwne od 1,5 miesiąca kombinuje z dietami, ale to były diety redukcyjne. Za bardzo nie schudłem, ale za to mięśnie były ładniejsze, klatka ładniejsza. I dzisiaj przyszła mi waga, i dowiedziałem się że zawsze jadłem 4x więcej kaszy i ryżu niż myślałem (100g = 400g) bo zawsze liczyłem że jeden woreczek ma 100g, a tu jadłem 400 ^^ i nic nie prz

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 9170 Data: 2012-07-16 19:22:35 Liczba szacunów: 1
  • Dieta na Masę (Porażka) jak podbić kcal, zmniejszyć węgle?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    faftag, no właśnie tu jest problem, zamierzam jadać/jadam tak codziennie, chyba że powinienem zrobić jakąś inaczej i np. zrobić dwie diety A i B i coś w stylu fbw, tylko czy jest sens tak wymyślać? Warzywa jem jem, do każdego posiłu kalafior/brokuły, pomidory, marchew, i czasami coś innego, ale pół kilo się spokojnie nazbiera;)

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 9170 Data: 2012-07-17 20:46:06 Liczba szacunów: 0
  • JEDZENIE W NOCY NIE POWODUJE TYCIA?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    w sumie to i tak ogolny bilans kaloryczny decyduje o wzroscie/spadku wagi ale nie polecam ww prostych przed snem gdyz hamuja one wydzielanie hgh w nocy - a wiadomo, ze hgh to taki magik, ktory zamienia tluszcz w miesnie ********************** Pozdrawiam anar " Niewykorzystane sytuacje lubia sie mscic "

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 6204 Data: 2003-11-16 21:40:08 Liczba szacunów: 0
  • SNiZ

    Post
    Galeria Zdjęć

    ramiona to Twój zdecydowany atut. Brzuch możesz spokojnie robić częściej, praktycznie co 2 dzień dowlić. Napewno mięśnie się bardziej uwypuklą Zmieniony przez - Matat w dniu 2010-10-15 23:36:09

    Odpowiedzi: 1673 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-15 23:35:14 Liczba szacunów: 0
  • SNiZ

    Post
    Galeria Zdjęć

    Wegle to podstawa,musza byc by napedzac metabolizm,poza tym to one pierwsze hamuja katabolizm,swider1919 chyba o tym nie zapomniales? Diete ketogeniczna sprobowalem tylko raz i dziekuje za nia,spala miesnie w moim przypadku. Do autora,na pierwszych fotach wygladasz o niebo lepiej :) i ile juz ciagniesz diete?J.w startujesz?

    Odpowiedzi: 1673 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-19 23:18:01 Liczba szacunów: 0
  • SNiZ

    Post
    Galeria Zdjęć

    chodzi o zasysanie przepony jednocześnie napinając miesnie brzucha, pomaga to w trawieniu, gdy jestem głodny zwłaszcza teraz to tak się bawię żeby zająć mozg czymś i nie myśleć ciągle o żarciu;p

    Odpowiedzi: 1673 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-20 22:29:11 Liczba szacunów: 0
  • SNiZ

    Post
    Galeria Zdjęć

    Hehe zaj**iście że nie ograniczasz się jedynie do siłowni to mega ważne od czasu do czasu wyskoczyć na basen porozciągać mieśnie, potem tylko lepsze samopoczucie i chęć do kolejnych treningów. zycze sukcesów

    Odpowiedzi: 1673 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-01 11:29:38 Liczba szacunów: 0
  • SNiZ

    Post
    Galeria Zdjęć

    mam kolege, co na siłowni byl pare razy w zyciu, waski w barkach, w raczkach po 35cm, a na klate wyciska 120 spokojnie i ma takie cycki ze nie jeden co pare lat tyra na silowni takich nie ma.. sam mu zazdroszcze takiej klaty, pekate miesnie klaty, to jest tylko zasluga genu

    Odpowiedzi: 1673 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-06 22:09:35 Liczba szacunów: 0
  • rozgrzewka??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Polecam "Atlas Ćwiczeń" : "Rozgrzewka-Jest bardzo istotnym elementem treningu. Zaniedbanie jej lub wykonanie niepoprawnie może być przyczyną wielu, często niebezpiecznych kontuzji. Każdy trening, nawet lekki powinien być nią poprzedzony. Jak powinna wyglądać rozgrzewka? Przede wszystkim powinna obejmować swoim zakresem część ciała, k

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 789 Data: 2004-02-24 10:53:52 Liczba szacunów: 0
  • Masa. Cheat day raz na tydzień jaki wpływ na rozrost mięśni.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Bo cheat to jest w zasadzie na redukcji ;-) Na masie możesz tak diete ułożyc, że i lody i kawałek ciasta raz w tygodniu wliczysz w bilans, głodny nie chodzisz i nie musisz metabolizmu nakręcać. No dobra, abstrah**ąc od braku czasu... Ale to jest 3 razy dziennie kurczak przez 6 dni w tygodniu? Czy jednego dnia kurczak, drugiego wołowina, tr

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2304 Data: 2016-08-01 18:47:58 Liczba szacunów: 0
  • problem z regeneracją, bardzo proszę o pomoc

    Post
    Odżywki i suplementy

    kazdym treningu to free style: ze 4 serie spięć + 3 serie z drążkiem od miotly na barkach, przy ugietych lekko nogach, stojąc, wykrecam tułów w prawo i lewo, napinając boczne miesnie brzucha... tak jak wspomnialem 10 lat temu cwiczylem ten brzuch z 5-6 razy w tygodniu i efekty byly na prawde bardzo dobre, teraz robie to 4 razy w tygodniu, czy to na

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 4749 Data: 2017-06-08 10:51:04 Liczba szacunów: 0
  • problem z regeneracją, bardzo proszę o pomoc

    Post
    Odżywki i suplementy

    utrzymanie talii w ryzach do wykonywania cw na miesnie brzucha ma sie nijak. i tak, w mojej ocenie 4x week to za duzo. dla przykladu: ja poki co nie wykonalem ani jednej serii stricte na brzuch a krata siedzi jak ta lala i juz lekko wyzyla brzuch, tak wiec wiesz... czas uduwodnic wszystkim, ze mozna miec zaj**isty brzuch bez zrobienia ani jednej se

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 4749 Data: 2017-06-08 11:43:46 Liczba szacunów: 1
  • Push/Pull 4 dniowy do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A cos takiego? : I."Push day" – poniedziałek – ciężko : -przysiady ze sztangą na barkach - 5 serii – 5x -wyciskanie sztangi na ławeczce płaskiej - 5 serii – 5x -wyciskanie sztangi nad głowę - 4 serie – 5x -pompki na poręczach - 4 serie – 6-8x -wspięcia na palce ze sztangą na barkach - 3 serie – 10x II."Pull day" – wtorek – lekko : -podciągan

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1067 Data: 2014-11-10 13:29:03 Liczba szacunów: 0
  • Charakterystyka treningu na masę a siłę z doborem obciążenia, serii i powtórzeń ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Z tych poradników jak pisałem nie ma odpowiedzi na moje pytanie, a jedynie przykłady. Ja i tak z tego nic nie rozumiem. Nie potrafię odróżnić treningu na siłę a masę wraz z doborem ciężaru (którego się nie podaje) oraz serii i powtórzeń. W poradnikach są przykłady. A tak naprawdę można robić inaczej a efekt ten sam. Co to znaczy wolne ciężary (nie

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 7896 Data: 2013-04-08 13:49:42 Liczba szacunów: 0
  • Charakterystyka treningu na masę a siłę z doborem obciążenia, serii i powtórzeń ?

    Post
    Trening dla początkujących

    ążek szeroko nachwytem 3 x max 4. 1-2 ćwiczenia uzupełniające Interpretuje to tak, że na sile duzy ciezar - malo powt. A na mase? Ja zrozuymialem, ze zeby pobudzic bardziej miesnie do rozrostu, a nie uklad nerwowy wiecej powt na mniejszych ciezarach (mniejszym % CM ciezaru maksymalnego) zeby spowodowac wiecej zniszczen w strukturze miesnia, zeby

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 7896 Data: 2013-04-09 13:38:10 Liczba szacunów: 0
  • Charakterystyka treningu na masę a siłę z doborem obciążenia, serii i powtórzeń ?

    Post
    Trening dla początkujących

    podnieś większe ciężary niż by się zdawało. Ale nie o tym mowa. Interpretuje to tak, że na sile duzy ciezar - malo powt. A na mase? Ja zrozuymialem, ze zeby pobudzic bardziej miesnie do rozrostu, a nie uklad nerwowy wiecej powt na mniejszych ciezarach (mniejszym % CM ciezaru maksymalnego) zeby spowodowac wiecej zniszczen w strukturze miesnia, zeby

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 7896 Data: 2013-04-09 21:47:14 Liczba szacunów: 0
  • Wiotkość stawów

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Metody leczenia to tylko takie, że uczysz się posługiwać swoim ciałem tak, aby nie zrobić sobie krzywdy - w zależności od stopnia 'wiotkości'. Czyli albo żeby sobie czegoś nie złamać , albo żeby opóźnić np. powstawanie zwyrodnień (wiotkie stawy mają to do siebie, że szybciej pojawiają się zwyrodnienia, zwłaszcza przy przeciążeniach, wynika to m.in

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-10 23:04:38 Liczba szacunów: 0
  • [b]Jaki trening lepszy ???? [/b]

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Myślę że ten plan powinnien jak na początek wystarczyć jest to trening 6-8 tygodniowy. Do tego polecam aeroby naczczo (powinny trwać ok 35-45minut) z utrzymaniem odpowiedniego tempa czyli oblicz sobie 220-wiek i z tego co wyjdzie 70%(czyli w twoim wypadku to będzie jkieś 142 tętno) wcześniej 30 minut kawę. Co do diety to już zależy ja polecam dietę

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1339 Data: 2005-06-26 12:58:24 Liczba szacunów: 0