SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Plan treningowy dla piłkarza.

    Post
    Trening dla początkujących

    Adifek a gdzie trening bica trica i brzucha? Potrafisz wyciskać sztangę, bez użycia tricepsów? Albo podciągać się bez bicepsów? Ramiona to bardzo mała grupa mięśniowa, pojedyncza głowa czworogłowego jest większa od całego bicepsa... martwy ciąg występuje razem z siadami i wiosłowaniem. Baaardzo słabe połączenie. Nie da się tego rozdzielić przy je

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5714 Data: 2009-04-25 13:05:09 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla piłkarza.

    Post
    Trening dla początkujących

    Nieda się tego rozdzielić przy jednym wariancie treningu. Az tak bardzo to nie obciąża pleców, zwłaszcza jeśli wie się jak stosować progresję ciężarów. Przysiady i martwy ciąg to niemal bliźniacze ćwiczenia, działające na te same partie ale w różnym stopniu. Przysiady i tylko przysiady na początku przygody z siłownią są konieczne, nie ma sensu si

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5714 Data: 2009-04-25 13:37:21 Liczba szacunów: 0
  • Rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    Zaczne od diety ktorej sie bede trzymal: 4 posilki dziennie: 3 w pracy jeden po pracy. 1 posilek - oliwa z oliwek lub 2 plastry sera topionego 2 posilek - ser twarogowy pol tlusty lub pomidor 3 posilek - ogorek lub rybe, przyrzadze dzien wczesniej 4 posilek - noga z kurczaka gotowana lub ryz brazowy + siemie lniane Oczywiscie male ilosci. Trening

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1293 Data: 2011-05-16 14:37:07 Liczba szacunów: 0
  • forma na 28 listopada

    Post
    Ladies SFD

    to moje najswiezsze zdjecia. Nie jest moim celem wygrac w listopadzie a wystartowac i nie spalic sie ze wstydu. chcilabyam sie troche " przytluczyc" w miesnie i spalic tluszcz z bioder. Dlatego chcialabym prosic o pomoc w ulozeniu diety i treningu Narazie robie 4 dniowy split: klatka + tricep nogi plecy + biceps Ramiona /SFD/Images/2015/5/6/489dfc4

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1821 Data: 2015-05-06 14:43:58 Liczba szacunów: 0
  • bad_lands//forma//systematyczność..!//fot.s.3

    Post
    Trening dla początkujących

    ty lepiej rób mase, tłuszcz z nóg tak czy siak powoli zejdzie ale dojdą mięsnie i jakoś to będzie wyglądać zresztą kolega już wszystko powiedział

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 3679 Data: 2011-04-26 10:37:56 Liczba szacunów: 0
  • Szpagat

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja na początku trening nofixa robiłam codziennie. Potem gdy juz osiagnelam szpagat troche sobie odpuscilam i potem znowu wzielam sie ostro za cwiczenia aby uzyskac szpagat turecki. Od czasu do czasu trzeba sobie zrobić dzień przerwy aby mięśnie i ścięgna sie zregenerowaly. Ja tak robiłam i obyło się bez kontuzji i dosyć szybko się rozciągnęłam. Pow

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-08-29 18:37:05 Liczba szacunów: 0
  • niesamowity ból w okolicach krzyży - POMOCY!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    i opuszczone ale nie dotykasz podlogi i odchylajac sie troszke do tylu obracasz tulow max jak mozesz , w jedna i druga strone. Tak samo na podlodze, wyciagasz sie naciagajac miesnie i jednoczesnie zginasz tulow w przeciwna strone niz ugiete kolana. To samo na drazku, wisisz i z ugietymi kolanami robisz sklony. Zmieniony przez - yumbolt w dniu 2009

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 4669 Data: 2009-05-17 18:00:33 Liczba szacunów: 0
  • Grube uda

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    malokoaloryczne ,duzo bialka (3g/1kg ciala) aaaa. przy rowerku dobrze jest zastosowac jakis antykatabolik (glutamina,bcaa, ewentualnie hmb)tak na wszelki wypadek by utrzymac miesnie i ich przez przypadek nie spalic, no i czywiscie duzo wody (do oporu 3-4 l) efekty hmm. u mnie zauwazylem chyba po 2 tygodniach , lydki sie wyrzezbily , uda tez, i es

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 15413 Data: 2003-02-14 12:33:39 Liczba szacunów: 0
  • Diet redukcyjna do oceny, 133kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Banan + nabiał to tylko przykład, dobrze mieć zawsze w domu coś w zapasie, aby szybko przygotować zdrowy "ratunkowy" posiłek. Mając chwilę czasu, warto np. zamrozić jakieś ugotowane/upieczone mięso czy gulasz, poporcjowane do woreczków, mieć w szafie jakieś buraczki czy inne warzywa obiadowe w słoiku; flaczki czy fasolę w sosie pomidorowym (o dobr

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 3200 Data: 2016-08-04 20:01:10 Liczba szacunów: 3
  • aktualna forma

    Post
    Galeria Zdjęć

    kie osiagnalem na trzy dni przed zawodami bylo calkiem dobrze po kutozie czyli redukcji wegli wazylem 105 kg i bylem plaski jak deska a przez kolejne trzy mialem sie wypelnic(miesnie)i pozbyc wody podskornej niestety cos skopalem i waga poleciala na pysk a woda jak byla tak zostala ala tak to jest jak sie nie ma prawdziwego trenera ani fachowej opi

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-07-06 13:53:14 Liczba szacunów: 0
  • Moje zdiecia

    Post
    Galeria Zdjęć

    z tym wszystkim co piszesz Patryku wydajesz się być pustym i zarozumiałym kołkiem,pikanterii dodają twoje nieudolne tłumacznenia odnośnie tragicznej znajomości <twojej>jezyka ojczystego.Znam ludzi,którzy przebywali za granicą cale lata,niektórzy się tam urodzili,ale nie można nic zarzucić ich polszczyźnie.Ale jak to mówią jezyk człowieka świa

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-11-03 21:08:34 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia czy SW

    Post
    Scena MMA i K-1

    Kolego póki co ćwicz SW. Myślę, że jeszcze przyjdzie czas na wygląd Szwarcenegera. Ja mam 19 lat jestem szczupły i jak na razie nie pali mi się żeby wyglądać jak koks. Wqkr mnie takie typki co mają wielkie mięśnie i g**** w głowie. Szczególnie idzie to zauważyć na basenie, nad wodą itp. Natomiast jeśli ktoś jest w miarę skromny, inteligenty i dobrz

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 9522 Data: 2010-07-31 23:13:29 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Tam nie ma ćwiczeń na wszystkie partie mięśni watpie by taki plan pozwolił mi wyrzeźbić mięśnie i wzmocnić sile ..

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 711 Data: 2013-05-18 10:32:00 Liczba szacunów: 0
  • co myślicie?

    Post
    Trening dla początkujących

    Tyle samo serii na klatke i biceps? Tyle samo serii na plecy i triceps? Popatrz na miesnie i porownaj ich wielkosc...

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 430 Data: 2014-12-02 08:24:42 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs -Poprawa Sylwetki-Szerokie bary wg Lukson

    Post
    Po 35 roku życia

    Kuba to chyba jeden z nielicznych forumowiczów ,który wypróbował ta metode....:) A naprawdę fajnie wchodzi w ćwiczone mieśnie i jest postep na co najmniej 3 tygodnie w treningach danej grupy. https://scontent-a-iad.xx.fbcdn.net/hphotos-ash2/t1.0-9/154617_1618327456256_365906_n.jpg

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 7973 Data: 2014-03-20 18:59:16 Liczba szacunów: 0
  • M-1 Global: Fedor vs Monson LIVE

    Post
    Scena MMA i K-1

    Premier Rosji Władimir Putin, który dzisiaj przyjechał do Hali Olimpijskiej w Moskwie, aby obejrzeć pojedynek w mieszanych sztukach walki (MMA) między Fiodorem Jemieljanienką (Rosja) i Jeffem Monsonem (USA), został wygwizdany przez kibiców sportowych. Buczenie i gwizdy rozległy się, gdy Putin wyszedł na ring, by pogratulować zwycięstwa 36-letniemu

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 17157 Data: 2011-11-20 21:37:25 Liczba szacunów: 0
  • NOWY! plan treningowy :D do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Moglbys nawet wpieprzac metke z deca i surowe buraki!!! A miesnie i tak spalisz!!! Ale skoro tak mowisz to powodzenia...

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 939 Data: 2004-02-12 16:38:37 Liczba szacunów: 0
  • HMBetyl chcesz? No to bierz !!! Tydzień masz, jeśli grasz;-)

    Post
    FITMAX

    ING FORCE -oszczedzasz miesnie i forse!!! Zawsze uzywaj zabezpieczenia - ING FORCE Profesjonalisci dla profesjonalistow - ING FORCE BY FITMAX

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 4625 Data: 2010-05-16 20:43:57 Liczba szacunów: 0
  • PLAN NA MASĘ!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ztangielką i ekspanderem pewnie wiele grup miesniowych zaniedbujesz..- to normalne, bo ciezko przy pomocy tego sprzetu cwiczyc wszytko:) Radziłbym Ci przez miesiac, 3 razy w tygodniu robic ogólnorozwojówke. Jest tu kilka (takze ACT) sam tez mam pare, jesli chcesz. Przyzwyczaisz wszystkie miesnie i za miesiac,dwa- ruszysz z treningiem dzielonym.. ?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1014 Data: 2005-02-05 21:49:43 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Troche za dużo zbędnych pierdół w tym planie. Postaw na same wielostawowe ćwiczenia skoro już decydujesz się na FBW. I jest sens mieć priorytetowe partie podczas redukcji ? Mięsnie i tak nie urosną bo za mało jedzenia.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 942 Data: 2018-04-03 16:08:27 Liczba szacunów: 1