SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • szmermelek/BLOG--->LEJDIS--->redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    mera, zaszalej i zrob odskok, to jest nawet pozadane, a mineralki naturalne sie lepiej wchlaniaja niz z tabletek i dlatego tak sobie mysle. Nie moga miesnie tak bolec, albo ma sie zakwasy, albo to jakies braki lub objawy przetrenowania, ale troche za szybko, choc kto wie ...

    Odpowiedzi: 243 Ilość wyświetleń: 13382 Data: 2008-02-19 22:07:04 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok jest ale: - nie rozumiem trochę sytuacji z dwugłowym uda- jest to mięsień tego samego typu co biceps, a ty go katujesz 12 seriami. Z czego 8 w dwóch ćwiczeniach są ćwiczeniami izolowanymi i na tej samej zasadzie- żurawie i uginanie w leżeniu. Ja bym zostawił same żurawie na 5 serii. Chyba że masz te mięśnie nie rozwinięte to wtedy wstępnie na ma

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2027 Data: 2014-09-11 11:35:35 Liczba szacunów: 0
  • sprzęt dla początkującego

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Witam, Jestem początkującym i chciałbym zacząć trenować dla ogólnej sprawności, siły i schudnięcia. Jeżdżę też na rowerze górskim, więc szczególnie na najważniejszych mięśniach do jazdy chciałbym się skupić. Waże 95 kg i mam 45 lat. W szczególności więc chce się skupić na mięśniu czworogłowym uda, mięśniach pośladkowych, łydkach, górne i dolne pa

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1711 Data: 2007-05-08 22:02:26 Liczba szacunów: 0
  • FBW czy ten plan może być ?

    Post
    Trening dla początkujących

    I dodam ze faktycznie może za dużo seri ale niektore mieśnie wogóle nie cwiczyłem dopiero zamierzam je cwiczyć dlatego tylko tych seri zeby szybciej rosły .I tak samo wiekszy nacisk na klatke i biceps bym chciał zeby były lepsze rezultaty

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1121 Data: 2009-04-04 21:11:43 Liczba szacunów: 0
  • FBW czy ten plan może być ?

    Post
    Trening dla początkujących

    No dobra mam nadzieje ze teraz nie jest aż tak zle. No to teraz po przeanalizowaniu daje plan który jest na moje mozliwości sprzętowe Poniedziałek seria A Sroda Seria B piątek Seria A Poniedziałek Seria B Sroda Seria A piątek seria B Seria A Klatka: -wyciskanie sztangi na ławce prostej 10/10/10 Barki: -unoszenie hantli bokiem w g

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1121 Data: 2009-04-05 10:46:11 Liczba szacunów: 0
  • góra chuda nogi grube co robić :(

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    e zmniejsza ale wizualnie sylwetka bedzie dalej podobna do tej wczesniejszej. zeby z gruszki zrobic "laske" bedziesz musiala cwiczyc pozniej wlasnie aby wymodelowac miesnie (zakladajac ze spalisz swoj niechciany tluszcz) i zeby twoje uda byly ksztaltniejsze raczej niz szczuplejsze. zreszta mozesz dac najlepiej zdjecie swoich nog/ud, bo by

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 13985 Data: 2004-12-10 17:47:13 Liczba szacunów: 0
  • Ostry trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zy juz robiles taki trening ale moze byc troche lipa z barkami: w sobote dostaja masakrycznie po dupie dostaja pozniej tez w poniedzialek srode i piatek .... szczerze mowiac to nie maja w ogole czasu na regeneracje a przeciez wlasnie w trakcie odpoczynku miesnie rosną a nie podczas treningu jakas suplementacje przewidujesz? moze cos mocniejszego?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 788 Data: 2008-12-07 17:15:15 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Osirek najpierw zrob trening ogolnorozwojowy zeby przyzwyczaic miesnie to wiekszego wysilku a pozniej bierz sie za masowanie. A i nie bierz czasem jakis subli bo za malo trenujesz a pozatym bedziesz mial jeszcze na to czas;)

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1677 Data: 2010-01-16 22:16:19 Liczba szacunów: 0
  • Czy w ten sposób spalę tłuszcz i schudnę??

    Post
    Trening dla początkujących

    Witaj Adrianne! Co Cię tak ciągnie do tej siłowni? Chłopak tam pracuje? A tak na poważnie to zestaw rowerek, orbitrek i bieżnia jest jak najbardziej na miejscu,ale...pewnie jesteś ambitna i zdesperowana skoro przy tak wielkiej liczbie zajęć na uczelni chcesz wcisnąć w to wszystko 6-7 treningów w tygodniu! To się nie uda , ja rozumiem , że oczekujes

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1652 Data: 2010-02-25 12:32:03 Liczba szacunów: 0
  • Maacek ,Konkurs Krata na Lato 2017

    Post
    Po 35 roku życia

    No jak różowe hantelki nie robią roboty;-D no to musze zacząć zielonymi8-) A tak na poważnie to już nie pamiętam kiedy robiłem serie z zapasem...każde ostatnie powtórzenie to max powtórzenie ...nawet niepełne:-P Jedyne mięśnie, które nieraz doznają zakwasów to poślady...i to po wykrokach liczonych w 30-40 na stronę;-D

    Odpowiedzi: 472 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-10 21:31:55 Liczba szacunów: 0
  • Dieta 18 latka odchudzanie 3 miesiace !!!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ech... od białka nie urosną ci mięśnie. Oczywiście pomaga on we wzroście mięśni, ale białko kupuje się wtedy kiedy w diecie masz go za mało. Białko w diecie i białko które chciałbyś kupić da ci to samo, a poza tym białka lepiej szukać w normalnym pożywieniu. Tak więc jeśli twoja dieta zapewnia ci wszystkie niezbędne składniki w potrzebnej twojemu o

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 4272 Data: 2009-03-23 21:39:49 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla bardzo szczupłego

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no to jeśli chcesz poprawić klatkę i ręce, to ławka, długi i krótki gryf (prosty lub łamany, jak wolisz ) na rączki no i do tego hantle i podstawowe ćwiczenia : Wyciskania, rozpiętki no i na góre klatki wyciskanie sztangielek na ławce skośnej (moim zdaniem lepsze są sztangielki, ponieważ bardziej pobudzają mięśnie klatki ) zakres powtórzeń od 12-

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5241 Data: 2007-10-06 14:57:37 Liczba szacunów: 0
  • progresja vs stały ciężar

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    hehe , co do gg to raczej samotnikiej jestem i lubie rozmawiac wtedy kiedy ja tego chcę co do dalszych pytań , to tak : - półprzysiady zdecydowanie odradzam , niedość że każdy połowiczny ruch może powodować upośledzenie rozwoju mięsnia to jest to tak naprawde jedno z najbardziej zabójczych dla stawów kolanowych , półprzysiady o wiele bardziej obci

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 14390 Data: 2004-09-16 23:26:53 Liczba szacunów: 0
  • progresja vs stały ciężar

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tzn. taka prędkość/czas ruchów i wogóle zaleca się praktycznie wszystkim ale to wszystko jest tylko takim odnośnikiem , zacznij od tego co powiedziałeś , a nawet możesz spróbować zwolnić ruch to zawsze wywiera dodatkowe napięcie na ćwiczone mięśnie , jednak musze przestrzec cię przed robieniem z tego celu samego w sobie , chodzi poprostu o to żeby

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 14390 Data: 2004-10-02 18:32:53 Liczba szacunów: 0
  • progresja vs stały ciężar

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    po pierwsze to źle robisz planując na przód tak daleko to poprostu nie działa kolejny błąd to myślenie w ten sposób co opisałeś klatkę -- jeśli chcesz dobrych efektów to nie licz/stawiaj na ilość tylko na jakość - jak wyrobisz sobie czucie mięśniowe to nawet ta ilość co już robisz to wyda ci się za dużo , z czasem i z doświadczeniem rzeba o wiele

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 14390 Data: 2004-10-02 20:07:59 Liczba szacunów: 0
  • progresja vs stały ciężar

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    masz racje z tym testosteronem ale źle to pojmujesz , chodzi o to żeby poruszyć jaknajwiększą ilość mięśni w danej chwili przy jaknajmniejszym stresie - własnie dlatego tak dobrze działają ćwiczenia złożone a w szeczgólności przysiady i martwe ciągi które w jednej chwili uruchamiają bardzo dużo mięśni , nie tylko tych głównych - nie tracąc w ten s

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 14390 Data: 2004-10-03 00:27:18 Liczba szacunów: 0
  • progresja vs stały ciężar

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ilość włókien białych jest ważna jeśli praca wykonana przez ciebie jest stosunkowo ciężka i wymaga dużego nakładu pracy , w chwili gdy mięśnie przyzwyczajają się do danego ciężaru białe włókna nie są potrzebne do tego by dany ciężar podnieść i poprostu nie pracują , wtedy uruchamiane są włókna czerwone itd. biorąc pod uwagę twoją wagę i charakter

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 14390 Data: 2004-10-09 22:20:31 Liczba szacunów: 0
  • drazekm - Konkurs Krata Na Lato 2017

    Post
    Po 35 roku życia

    Pomiary z rana waga 67,6 kg obwód w pasie luz 83 cm BF - 16,81% wg. kalkulatora SFD /SFD/2017/4/3/badbaf9374d042da912979f64c0f9f30.jpg analiza składu ciała wg. mojej wagi łazienkowej BF - 21,6% woda - 55% mięśnie - 41,4% kości - 2,9 kg zapotrzebowanie kalorii - 1453 Zmieniony przez - drazekm w dniu 2017-04-03 09:20:56

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 15395 Data: 2017-04-03 09:19:48 Liczba szacunów: 0
  • szybka redukcja - proszę o pomoc.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie się WYDAJE - WYDAJE bo nie wiem ze to od przeciążenia, rano po nocy mięsnie sie regeneruja i sa gotowe do pracy, a potem duzo chodzisz, wiec je obciazasz i to mocno i moze dlatego wieczorem Cię bolą??

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4233 Data: 2008-08-22 21:25:44 Liczba szacunów: 0
  • szybka redukcja - proszę o pomoc.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    prosze,prosze jakas sie dyskusja rozdrozna zrobila ;P Mimi-te miesnie to mnie rozsadzaja po siedzeniu bez ruchu :( albo dlugim staniu-rozmawialam wlasnie ze znajomym-ma taki sam problem. To wina slabego krazenia i niskiego cisnienia atm.Ruch, ruch, ruch ...oto rozwiazanie Makass - a czy ktos tu napisal,ze modelki to 'kapusciane glowki'? Skad sie wo

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4233 Data: 2008-08-24 01:44:36 Liczba szacunów: 0