SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Bcaa

    Post
    Odżywki i suplementy

    Długość treningu aerobowego zależy od celu i czasu w jakim go wykonujesz. Jeśli jesteś nastawiony na utratę tłuszczu to najlepiej wykonywać aeroby w momencie kiedy zapasy glikogenu są najmniejsze - rano po przebudzeniu i zaraz po treningu siłowym. Jeśli aeroby dasz zaraz po jedzeniu możesz wykonywać je stosunkowo dłużej, jeśli po ostrym treningu lu

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2115 Data: 2010-07-21 21:15:08 Liczba szacunów: 0
  • kluczowe pytanie w diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pamiętaj, ze sama kalorycznosć diety to nie wszystko. To w jakim stopniu spalać będziesz tłuszcz w jakim mięśnie zależy również od podaży nieenergetycznych składnikó pokarmowych oraz proporcji b/w/t. Generalnie należy jednak uznać za dość prawdopodobne, że deficyt przekraczający 1000kcal może okazać się zbyt głęboki i spowodować istotne straty w tk

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 645 Data: 2013-01-14 12:17:33 Liczba szacunów: 0
  • Klata kulturystu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja chciałbym tylko powiedzieć że to co wyczytałeś to totalne bzdury. To tak jakbyś ćwiczył tylko martwy ciąg na plecy. Chodzi o to że aby jakiś mięsień rósł trzeba go atakować z każdej strony. Unikanie poziomu nawet przez kulturystów to uniemożliwia. Ale u nich jest inna sprawa trochę więc może i skos olewają niektórzy, chociaż wątpię. Moje zdanie

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1715 Data: 2013-03-31 19:46:33 Liczba szacunów: 0
  • Bolące golenie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Masc oczywiscie okresowo - tak jakbys zamiast lodem smarowal sie mascia. Jak biegasz to pamietaj tez zeby nie hamowac zbyt szybko chociaz to raczej bardziej grozi ludziom biegajacym krotkie dystanse. Takie hamowanie mocno obciaza wlasnie te miesnie z przodu piszczela i potem cholerstwo boli ;). Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4755 Data: 2003-09-21 15:34:05 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc z dietom na mase

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. Jest okej, daj więcej białka 2.Jest okej ale pełnowartościowy posiłek składa się z białka tłuszczy i węglowodanów. Tu węglowodanów nie ma. 3.Ryż i banan to słabe rozwiązanie. Daj ryż biały+MIĘSO lub jajka żebyś miał z czego te mięśnie budować :) 4.to samo co w 2. 5.To samo co w 1.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 579 Data: 2015-09-18 20:55:20 Liczba szacunów: 0
  • jak schudnac szybciej - mimo trwania diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    m ciele. 1000 kalori? Facet 185 cm? 3 razy silownia? Samobojca - tak - odchudzanie - nie. Bledy jakie popelniles sa karygodne, zaloze sie ze polowa tych kg jakie straciles to miesnie. Nie chudniesz bo two ogranizm wszedl w stan "oszczednosci". Wskazowki: 1. Uwazaj na IG. Tylko ww o niskim IG. 2. 5 dni dieta + 1 dzien normalne jedzenie (be

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2133 Data: 2002-10-03 04:18:23 Liczba szacunów: 0
  • Skutki uboczne treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeśli będziesz trenował "z głową" to żadnych skutków ubocznych nie powinno być. Jeśli zamierzasz iść w kierunku bezwzględnej mega masy to twoja szybkość może spaść lecz jeżeli bedziesz trenował powoli i stopniowo to nic takiego sie nie powinno stać. Co do siły, kiedy tak trenujesz mięśnie mają jej więcej skurcz jest mocniejszy i sz

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2133 Data: 2007-09-01 22:41:37 Liczba szacunów: 0
  • jak zrobic ladny brzuch po cyklu na mase?

    Post
    Trening dla początkujących

    ch. Moze po prostu kolega tak to sformulowal myslac poprawnie a ja zle to odebralem. Nie zrobisz ladnego brzucha bedac na cyklu masowym, to zbyt trudne na takim etapie i z malym doswiadczeniem. Ale trenujac go sumiennie masz juz podstawe do pozniejszej redukcji z tego wzgledu ze miesnie brzucha sa wypracowane , ale pod warstwa tluszczu. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1353 Data: 2009-03-26 10:03:25 Liczba szacunów: 0
  • 30 dniowy hardcorowy plan aerobowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ogólnie to nie polecam robić aerobów w ten sam dzień, co trening siłowy. Nawet z zabezpieczeniem jakim jest ścisła dieta i suplementacja aminokwasami, czasem może się zdarzyć, że ktoś popali własne mięśnie.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1723 Data: 2009-12-06 23:27:50 Liczba szacunów: 0
  • 30 dniowy hardcorowy plan aerobowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Można robić aeroby 3 h po siłowym ( najlepsze wieczorne wypady na jogging) Jak dla mnie to zrób cos takiego. Biegaj systemem : 20 minut bieg ciągły 5x100 w tempie 20 sec na jedną Przebieżkę. 4x50 Skipy 30 minut bieg ciągły Jest to system przygotowawczy do treningów lekkoatletycznych. Poprawi ci się wydolność i siła biegowa :) Basen traktuj jako uro

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1723 Data: 2009-12-07 20:47:59 Liczba szacunów: 0
  • żółty ser na redukcji?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    oczywiście że ckd fat 25% wcześniej 39,5% no i troche o mięsnie strach teraz bo mam tak że z 44 posło mi w bicku an 42 ale już miesko widc zalezy mi tylko na pozbyciu się z bebecha i troche jeszcze z ud musze zbić a wole troche dłuzej an redukcji posiedieć a zabezpieczać się przed ktablizmem ile sie da więc te 20g białka z rana zostić w tej sytuac

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 6117 Data: 2005-05-27 10:24:16 Liczba szacunów: 0
  • Dieta i ćwiczenia..

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzięki za odpowiedź ale nie napisałeś nic o czym bym nie wiedział:P No pomijając te ćwiczenia na brzuch(ABS,ABS2,A6W) Ten trening domatora już czytałem i czasem go wykonuje.. ale to bez sensu. "Jeśli chodzisz raz na siłkę to wdł. mnie niema to zbytnio sensu ,więc możesz sobie to odpuścić."- moim zdaniem lepiej chodzić raz na tydzień niż w

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2492 Data: 2006-09-21 19:44:44 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o podanie stałego planu treningowego dla początkującego.

    Post
    Trening dla początkujących

    urty,mleko, makarony, ryz tunczyk i wiele innych. dzial odzywianie. na mase to przede wszytkim cwicz plecy nogi klata.dwa lekkie treningi w tygodniu albo jeden ciezszy raz w tygodniu.biceps triceps male miesnie nia ma co sie nad nimi rozwodzic.Przed tym jakis trening przygotowujacy poszukaj tutaj. a jedno napewno nie wezmiesz do czerwca 100 kg. xD

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 577 Data: 2009-12-21 20:05:37 Liczba szacunów: 0
  • Czy Carbo jet dobre na zmęczenie mieśni?

    Post
    Odżywki i suplementy

    podchodzisz w sposób fatalny do treningów - nie tak sie to robi, obciążenia trzeba stopniować, organizm bowiem musi miec szanse adaptacji... to co teraz robisz to tak jakbyś co trening stawał do walki z Tysonem albo Gołotą po kilku treningach boksu- tak czuja sie Twoje mięśnie, obite, obolale i znokautowane suplementy tu nie pomogą, odżywki i dieta

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1961 Data: 2009-02-10 20:43:50 Liczba szacunów: 0
  • Trening Ogólno rozwojowy - ocena/pomoc

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Co Ty piszesz Krzysztofitos ? Nogi z barkami ?? Przecież to nonsens, nic z tego nie będzie wgl, zobacz jak te mięśnie są od Sb odległe, najpierw dasz krew do barków a potem nagle do nóg ?? Przecież to nic z tego nie będzie, ja bym nogi robił wgl w oddzielnym dniu, żeby w planie były same nogi i nic więcej.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 580 Data: 2012-08-21 09:27:51 Liczba szacunów: 0
  • Ile razy cwiczyc w tygodniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kalkuluje czy nie to od 3-4 dni ćwiczy sie na mase w niektórych przypadkach robi sie 5 dni oddzielając nogi osobno i bic z tricem na osobnej sesji ale twój starz jest za mały zeby tak cwiczyc, dla ciebie najlepiej by było 3 razy w tyg i max 1,5 godziny spędzac na siłce wliczając w to rozgrzewke i aeroby potreningowe czyli jakis rowerek lub bierzni

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1805 Data: 2005-05-24 13:24:24 Liczba szacunów: 0
  • testosterol jesli birzesz wiecej niz 1 tab????

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak giecik pisał dokup sobie do testosterolu brązer i wsmaruj w mięśnie 30 min przed snem około 5 gram

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 10185 Data: 2005-08-15 14:37:45 Liczba szacunów: 0
  • PROBLEM PODCZAS BRZUSZKÓW!!!!!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Sory za pomylenie płci :) Fsl ma racje. Najpierw lekko odrywasz głowę od ziemi następnie odrywasz barki i spinasz brzuch. 3maj głowę i szyję sztywno. Albo poszperaj w internecie. www.fit.pl - Filmy jest pełno udziwnień czasami nawet dobrych przy spięciach. np. siadasz po turecku po czym kładziesz tułów ale nogi trzymasz mniej więcej tak samo i wted

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 825 Data: 2009-02-26 14:24:04 Liczba szacunów: 0
  • bardzo słabe mięśnie brzucha...

    Post
    Trening w domu

    właśnie dlatego spytałem o coś na plecy i na mięśnie przedramienia ... a nogi mam silne bo uprawiam jeszcze sport extremalny :]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 6910 Data: 2009-10-19 19:48:23 Liczba szacunów: 0
  • Chciałam schudnąć !!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    he :) ja schudlam okolo 7 przez 2 miesiace, ale bardzo poprawilam przy tym miesnie wiec roznica jest gigantyczna ;) Wlasnie w celu obwieszczania swiatu jaka jestem niesamowita, konsekwentna i wspaniala zapisalam sie na forum :) Bede dodawac innym otuchy i pomagac jak moge! :) No, ale praca byla dosc ciezka. 3 razy w tygodniu okolo godziny treningu

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2564 Data: 2006-07-19 16:24:35 Liczba szacunów: 0