SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja 3

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pytanie: "przenoszenie hantla za głowę" (w moim przypadku linki wyciągu dolnego) wykonywać przy treningu klatki piersiowej czy pleców? A jeżeli trenuję planem push/pull to w dniu push czy pull? :-) W tym ćwiczeniu - w zależności od techniki wykonania można kłaść nacisk na klatkę lub mięśnie grzbietu. Więc sam zadaj sobie pytanie najpierw czemu to ć

    Odpowiedzi: 1673 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-28 16:32:00 Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja 3

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Po prostu wzorowałem się na tym jakoby dopiero żyłowanie na maxa dawało impuls, by mięśnie "wskoczyły" na wyższy pułap. Wykresy wskazywały, że dopiero takie bodźce pozwalają na poprawę siły, ale będę eksperymentował i obejrzę tą audycję.

    Odpowiedzi: 1673 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-11 11:59:30 Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja 3

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeżeli zależy Ci głównie na MASIE MIĘŚNIA, to trenuj partię raz w tygodniu ale naprawdę ciężko. U mnie trenowanie partii 2 x week ubijało mięśnie, zamiast rozbudowywać. Oczywiście to kwestia indywidualna, niektórzy mogą rosnąć przy treningu partia 2 x week. Możesz dać priorytet na plecy przez 4-6 tygodni, wtedy oszczędzaj trochę inne partię, szczeg

    Odpowiedzi: 1673 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-20 14:43:49 Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja 3

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeżeli zależy Ci głównie na MASIE MIĘŚNIA, to trenuj partię raz w tygodniu ale naprawdę ciężko. U mnie trenowanie partii 2 x week ubijało mięśnie, zamiast rozbudowywać. Oczywiście to kwestia indywidualna, niektórzy mogą rosnąć przy treningu partia 2 x week. Możesz dać priorytet na plecy przez 4-6 tygodni, wtedy oszczędzaj trochę inne partię, szczeg

    Odpowiedzi: 1673 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-20 19:47:21 Liczba szacunów: 0
  • prosze o opinie, dieta redukcyjna, kobieta!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mi sie wydaje, ze powinnas wzmocnic miesnie plecow. Mnie na jesieni przy pracy siedzacej i braku ruchu tez plecy bolaly, tez przy schylaniu. teraz jest ok. zmuszalam sie i cwiczylam wznosy z opadu co kilka dni, powoli zwiekszalam liczbe powtorzen. teraz po 2 miesicach plecy nie bola, cwiczenia sprawaja mniejsza trudnosc. P.S. ja tez lubie papke z p

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 7388 Data: 2009-03-19 22:08:34 Liczba szacunów: 0
  • prosze o opinie, dieta redukcyjna, kobieta!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    przy twoim problemie silownia moze okazac sie zbawinna, tylko silne miesnie gwarantuja prawidlowa postawe i zdrowe stawy oraz kosci.

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 7388 Data: 2009-03-20 08:10:33 Liczba szacunów: 0
  • Co na początek - ACT czy FBW?

    Post
    Trening dla początkujących

    ytasz. drugim cwiczeniem NIE JEST mc !!! pisalem o opcjach,ktore moglbys zastosowac. 7. Wspiecia na palce 2s ok. 20 powtorzen co to znaczy- ok.20powt. ? lydki to takie same miesnie,jak inne i podlegaja tym samym prawom. zakladasz sobie jakis przedzial i jesli wykonasz gorny pulap powtorzen,na nastepnym treningu-zwiekszasz ciezar i zaczynasz od po

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 6645 Data: 2009-09-21 00:45:19 Liczba szacunów: 0
  • cykl 6 co wziąść

    Post
    Doping

    k powinien wygladac prawidlowy trening.idziemy pozniej robic klate on seria 78 a ja 150.toria to nie wszystko ziomek.piszesz ze chcesz cwiczyc kulturystyke,mma,chodzic do szkoly i chlac.to kiedy ci maja te miesnie urosnac miedzy jednym a drugim kileliszkiem?zdecyduj co chcesz robic i rob to a przy twoich wymiarach to bym sie z tego zalania cieszyl

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2555 Data: 2009-10-20 23:10:28 Liczba szacunów: 0
  • Venc1Lq//Dziennik//Po prostu ćwicze

    Post
    Trening w domu

    Lapson1 Dzięki. Też myślę że będzie to dobre wyjście. Wazzup, już tłumaczę. Do szóstego poziomu, przechodząc na najniższej możliwej ilości powtórzeń. Nie przekroczę 15 powtórzeń w każdym ze ćwiczeń, w każdej serii. (nie licząc brzuszków, i wznosów kolan), jeżeli gdzieś będę miał więcej siły, wystarczy wtedy wykonywać dłużej fazę negatywną i silniej

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 6454 Data: 2011-08-10 20:29:19 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ocenę wyników siłowych. Bardzo mała różnica siły tricepsa i klatki.

    Post
    Trening dla początkujących

    w sumie tez racja, klatka sie duzej regeneruje niz partie mniejsze stad przy niepełnej regeneracji brak progresu , miesnie piersiowe to niemalze 1/2 tulowia. zrob sobie przerwe od treningow lub zmniejsz ilosc serii treningu. Zmieniony przez - Streetz Killer w dniu 2015-02-01 12:06:59

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 844 Data: 2015-02-01 12:06:29 Liczba szacunów: 0
  • dłuższy cyklik do oceny. Proszę o porade :)

    Post
    Doping

    lu co 3-4 tygodnie daj 2 x 2500iu co 3 dni, na koniec cyklu to samo tyle, ze co dwa dni i powiedzmy, ze 10-15 tys. Proviron w trakcie cyklu wyrzuc, po co Ci to wyczytałeś, ze miesnie po tym twardnieją czy co ?? zostaw sobie proviron do clomidu, hcg 2 ostatnie tygodnie wina i propa, 3-4 dni po ostatnim hcg z propem zacznij clomid i możesz dac od raz

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 1403 Data: 2015-01-10 10:47:20 Liczba szacunów: 0
  • man without legs - dziennik pokładowy

    Post
    Trening dla początkujących

    No to zaczynam redukcje :) Waga na starcie 89kg Wzrost 189cm Dzien 1 - wtorek Klatka+biceps+25minut interwałów Klatka: 4 serie wl - stałe obciązenie 60kg po 12 powtrzen w kazdej serii 4 serie wl górny skos- stałe obciazenie 50kg po 12 powtórzen w kazdej serii 4 serie krzyzowanie linek wyciagu w staniu stałe obciazenie 20kg po 14 powtrzen w kazdej s

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1917 Data: 2012-03-28 00:25:40 Liczba szacunów: 0
  • 1 rok still rookie

    Post
    Trening dla początkujących

    Boksero - chodziło mniej wiecej to o czym ty piszesz. Tylko ja robiłem po skonczonym cyklu przerwe tydzien albo dwa i zmieniałem cwiczenia intensywnosc powtórzenia. W każdym razie coś trzeba zrobić z treningiem po jego czasie:) jay11 - połącz sobie grupy mięśnie parami bo tak to Ci zejdzie cały tydzien. Dobrez zrobił to Girol. Jedno co zmieniłbym t

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1202 Data: 2011-05-12 21:16:33 Liczba szacunów: 0
  • L-tyrozyna

    Post
    Odżywki i suplementy

    tudia wiec powoli bede musial rezygnowac z ud2.0 - treningi/dieta/samopoczucie po kilku tygodniach tez nie za bardzo niestety. Czuje tez, ze juz troche za dlugo sie redukuje (miesnie, wspomniane samopoczucie /to mi najbardziej 'doskwiera', i mam to co przy pierwszej redukcji - wlosy leca ; )/ od maja/czerwca ostro daje do pieca. btw. qaz tez tak ma

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-10-12 19:49:02 Liczba szacunów: 0
  • goldeniak / DZIENNIK - POMPKI

    Post
    Trening w domu

    do ćwiczenia J mam stabilną podpórkę 90 cm, pod ręce dałem 30 cm, jak zmienię zakres to wtedy podłoże coś, na stabilnej lepiej mi się ćwiczy, zawsze po B moje mięśnie są już przemęczone i wszystkiego robię mniej, dziś trening bez B to i większe ilości, ale na razie nie będę zmieniał zakresu, bo następny trening sesja 1, mogą być gorsze wyniki w J.

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-19 18:50:21 Liczba szacunów: 0
  • goldeniak / DZIENNIK - POMPKI

    Post
    Trening w domu

    po wczorajszym treningu mimo ze był mało intensywny pojawiły się silniejsze zakwasy w nogach. 3 stycznia 2012 rozgrzewka: B: 8, 8. B1: suma=70 B: suma=30 I1: suma=40 J: suma=100 G: suma=100 k 1/3 zakresu: suma=70 k 2/3 zakresu: suma=30 c1: suma=50 c3: suma=10 a6 pół zakresu: suma=70 a6 pełny zakres: suma=30 h: suma=30. dziś w plan wprowadziłem ze z

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-03 22:36:07 Liczba szacunów: 0
  • goldeniak / DZIENNIK - POMPKI

    Post
    Trening w domu

    Ostatnio dużo jadłem, to spowodował ze przy chorowałem, na fotkach wyżej ważyłem już prawie 78 kg, wczoraj z rana ważyłem 72,5 kg. W takim krótkim czasie tak waga spadła. Wstawiam dzisiejsze fotki, jak obecnie wyglądam: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/250d2b7da8794fc8ae09a982c447acd0.JPG Ostatnio coś tam trenuje: 20 stycznia 2012 trening B2, C2, A3, A2 21 s

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-24 23:21:12 Liczba szacunów: 0
  • Plan dla początkujących :)

    Post
    Trening dla początkujących

    lekkim progresem ciezaru(w miare mozliwosci) nastepne cwiczenie na prostownik: martwy ciag/dzien dobry - wg upodoban 4 serie walnij i bedzie ok do tego mozesz dodac szrugsy (miesnie czworoboczne), chociaz to nie jest konieczne, to tez wg upodoban i.. jesli bedziesz mial jeszcze sily Biceps -uginanie ramion na modlitewniku(maszyna)-4serie(10-12 pow

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1099 Data: 2009-02-18 17:53:48 Liczba szacunów: 0
  • Testolik+meta polska= brak efektow

    Post
    Doping

    chniety od razu wiadomo o co chodzi wiec koledzy sie śmieją albo taki jeszcze przeszkadząjacy motyw- jadlem ostatnio mieso ktore sie ciezko gryzlo i czulem jak mi pompują sie miesnie twarzy, nie tylko szczeki ale i te wyzej spojrzalem w lustro i wygladalem poprostu jak idiota az sie przestraszylem... na szczescie zeszło Zmieniony przez - UwE w dniu

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 9383 Data: 2009-08-25 19:04:42 Liczba szacunów: 0
  • Naderwany MCL

    Post
    Zdrowie i Uroda

    hamstring to jest po prostu po angielsku grupa mięśni kulszowo-goleniowych,tj półbłoniasty,półścięgnisty i dwugłowy uda,czyli chodzi tu o mięśnie tylnej strony uda.Jazda na rowerze w jakimśtam nieznacznym stopniu je angażuje,ale wiadomo-nie jest to ćwiczenie,które może w jakiś spektuakularny sposób je rozbudować.Typowo siłowe ćwiczenia na hamstring

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 6116 Data: 2013-06-28 14:24:08 Liczba szacunów: 0