SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Dieta na masę - ocena (73kg)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za odpowiedź, myślałem, że rano najważniejsze są węglowodany złożone (zrobiłem sobie budyń z kaszy jaglanej), białka i tak sporo wyszło na przestrzeni dnia (tak mi się wydaje). Cukier staram się ograniczyć, następnym razem spróbuję zamiast tego cukru dorzucić banana. Co do jajek to nie wiedziałem, że na miękko lepsze. Trening z własnym cięża

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1126 Data: 2015-08-07 12:01:44 Liczba szacunów: 0
  • jak dobrze ułozyc pal treningowy na redukcje

    Post
    Trening w domu

    Dzień 3 -Przysiady ze sztangą klasyczne 4x8 -Podciąganie na drążku lub wiosłowanie sztangą 3x8 -Martwy ciąg 4x6-8 -Wyciskanie sztangi leżąc 4x12 -Wyciskanie hantli siedząc (mięśnie naramienne) 3x12 -Dipsy w wersji na triceps lub odwrotne pompki 3x8 -Uginanie przedramion ze sztangą 3x12 -Skłony z obciążeniem (allaszki) 3x12 Zmieniony przez -

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1976 Data: 2017-05-12 17:03:44 Liczba szacunów: 0
  • HST - 2 pytania dla doświadczonych w temacie

    Post
    Trening w domu

    Dzięki za sugestię, zrobię jednak progresję powtórzeń - nie chce mi się już kolejnych maksów mierzyć; poza tym na wyciągu mięśnie pracuję jednak trochę inaczej. Mam jednak kolejne pytanie - jak obliczacie % ciężaru dla podciągań na drążku czy też dipsów - bierzecie % tylko z podwieszonego ciężaru, czy też łącznej masy ( ciężar ciała + ciężar podwie

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 661 Data: 2010-02-13 14:16:50 Liczba szacunów: 0
  • dieta low FAT

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wychodzę z założenia, że mięśnie buduje się jedząc mięso. Logiczne =D. Munga ma rację. Sam studiuję i muszę oszczędzać. 1kg ryżu w biedrze kosztuje grosze, kurczak 14-15, mrożone warzywka 3zł i jajka 10szt L 4zł. Jak się chce to można... A u Ciebie widzę raczej ślepą nadzieję, że to WPC cuda zdziała. To jest UZUPEŁNIENIE białka w diecie, a nie jeg

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1951 Data: 2015-01-19 18:40:13 Liczba szacunów: 0
  • Do fachowców lub zaawansowanych

    Post
    Odżywki i suplementy

    jakto wylaczajac super genetykow, niedlugo kazdy bedzie mogl, i nie bedzie cos takiego jak super genetyka, kto bedzie chcial to bedzie mial ;) A autorowi proponuje synthol i odsysanie tluszczu, moze wtedy bedzie myslal ze zredukowal tluszcz i zbudowal miesnie. nastepnym razem patrz do wyszukiwarki

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 930 Data: 2004-09-11 16:55:18 Liczba szacunów: 0
  • Do tej pory Split czy jest sens zaczynac FBW?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zielnie? albo 4x? a ja jestem zwolennikem dostarczenia bardzo szybko pokarmu do miesni czy to w postaci carbo czy bcaa bo wiadomo katabolizm a czy te aeroby zle nie wplyna na miesnie jezeli bede stosowal je przed kazdym treningiem czy po treningu? a jezeli chodzi o trening to wyglada: klatka 4cw pierwsze 2cw po 4s 12/10/8/6 i kolejne 2cw 3s 12/10/

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1654 Data: 2009-11-11 20:21:03 Liczba szacunów: 0
  • Na mase!!!

    Post
    Doping

    Ja byłem kiedys taki jak Ty (identyczne wymiary i waga).Od września zacząłem chodzić na siłownię,przestałem pić,palić;),i ułożyłem sobie dobra dietkę i plan treningowy.Dokupiłem do tego wszystkiego białko serwatki (MATRIX-OLIMP) i KREATYNKĘ TEZ OLIMP, oraz dekstroze.I wten sposób na koniec listopada ważyłem 78 kg a w łapie poszło mi z 30 na 35cm<

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1219 Data: 2004-02-20 11:18:08 Liczba szacunów: 0
  • weronikav/dziennik/90 dni do celu

    Post
    Trening dla początkujących

    Kiedyś instruktor na siłowni powiedział mi, że moje zapotrzebowanie to około 1400/1600 kcal. Sugerując się tym wyliczyłam, że tygodniowo 3500 kcal spalę na siłowni, a około 3000 na diecie 1000 kcal.Teraz widzę, że kalkulatory wyliczają mi 1700-2000 kcal dziennie. Więc z tego wynika, że muszę zwiększyć dzienną kaloryczność 0 200-250 kcal i będzie do

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 4139 Data: 2008-09-30 16:26:27 Liczba szacunów: 0
  • prawie 18 lat nowe zdj str 3,4

    Post
    Galeria Zdjęć

    taki trochę nie okrojony jeszcze.. ale to się da zrobić po latach. gęste mięśnie. fajne... sam spójrz w lustro i ocen czego brakuje. porównaj z sylwetką np Zane'a o ile dążysz do takiej. masz strasznie długi tułów więc trzeba będzie mocno plecy rozwinąć aż do pasa (drążek chwyt za głowę)

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 9198 Data: 2010-05-14 21:35:33 Liczba szacunów: 0
  • Plan tygodnia

    Post
    Trening dla początkujących

    Waga przed 62kg, obecnie 81 siła na płaskiej przed 45kg, obecnie 110 drążek przed 3razy, obecnie 21 Traktor, ale mi chodzi o to żebyś mi powiedział ile razy w tygodniu mam ćwiczyć i jakie mięśnie. Ja robię 5razy w tygodniu, ponieważ obecnie nie mam nic do roboty, nie uczę się ani nie pracuje więc mam wolny czas Zmieniony przez - Karas4 w dniu 2012

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 643 Data: 2012-07-15 23:36:51 Liczba szacunów: 0
  • Pare pytan od malolata:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tak sie zle cwiczy... Mozesz walnac sobie troszke przed tren. mala przekaske ale bardzo mala - Nie nalezy trenowac przed snem , chociaz kapiel rozszerza naczynka i rozluznia miesnie to lepiej troche odpoczac... Mysle ze ze 2-3h odpoczynku minimum... - Na kazdym treningu, czy to ciezki dzien czy nie, dawaj sobie w kosc tak samo jak zawsze.... czase

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1513 Data: 2005-04-12 22:00:26 Liczba szacunów: 0
  • OHT - dla kogo?

    Post
    Trening w domu

    Olympic Hypertrophy Training - autor na swojej stronie napisał, że zbudował i buduje w ten sposób mięśnie. To jest połączenie treningu siłowego z interwałami chyba, chyba bo link do kolejnego artukułu nie działa. Sam trening troche na zasadzie HIT'u tylko, wykonuje się 3 serie na każdą partię piramidalnie zwiększając obciążenie w zakresie powtórze

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 4582 Data: 2006-03-21 10:35:27 Liczba szacunów: 0
  • MIEŚNIE BRZUCHA!

    Post
    Trening dla początkujących

    a6w? a6w buduje gorne miesnie brzucha.. polecam zwykle cwiczenia lub abs 2 jak kolega wspomnial :) Zmieniony przez - matiskunxD w dniu 2009-12-08 19:13:49

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 702 Data: 2009-12-08 19:13:26 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja (aeroby) - pytanie

    Post
    Trening dla początkujących

    jest w koncu problem? nie ma takiej potrzeby. kazda forma aktywnosci fizycznej uszczupla Twoje rezerwy energetyczne. wykonujac(katujac!) pompki dodatkowo-dodatkowo stresujesz grupy miesniowe,ktore juz dostaja w dupe podczas cwiczen na silowni(klatka/barki/triceps),a miesnie(sila) ,wiec kiedy beda mialy odpowiedni czas na regeneracje,czyli wzrost?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 887 Data: 2011-09-27 20:24:19 Liczba szacunów: 0
  • wewnetrzna czesc klatki

    Post
    Trening dla początkujących

    Gadałem kiedyś z facetem co ćwiczył 30 lat, był to największy człowiek z jakim zamieniłem słowo. Mówił że nie ma czegoś takiego jak klata zewnętrzna, wewnętrzna, dolna i górna. Jest tylko jeden mięsień klaty (a właściwie dwa, lewy i prawy). Twierdził że kształt klaty jest zapisany w genach i nic na jej kształt nie poradzimy. Owszem wyciskanie na sk

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1381 Data: 2009-11-03 11:02:09 Liczba szacunów: 0
  • Dziwne pytania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a macie może coś o długosci czasu regeneracji poszczególnych włukien i w jakich odstepach najlepiej forsowac miesnie typowo siłowym Ciężarem

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2546 Data: 2006-04-03 15:52:41 Liczba szacunów: 0
  • Pomocy w dokonaniu decyzji !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ale napewno nie spozywam zalecanej ilosci bialka wiec bialko mi sie przyda a BCAA to jest mi potrzebne czy nie ?? Mam pytanie co do bialka .... jezeli zazywam bialko to rosna miesnie a nie tkanka tluszczowa bo mam z tym problem kazdy mowi tylko dokola ze bialko wazne by przybrac na wadze ?? Zmieniony przez - Burger93 w dniu 2014-07-26 20:33:49

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 911 Data: 2014-07-26 20:31:45 Liczba szacunów: 0
  • Do ilu kg zejść z wagą?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Problem w tym, że ja nigdzie nie mam tłuszczu pominąwszy kwestię brzucha. Jak napnę bicepsy to mięsień jest wyraźny, mięśnie klatki piersiowej są małe, ale też wyraźne. Dietę moją rozpisałem wcześniej, treningu rozpisywać nie będę, bo różne stosowałem, jednak są zgodne z założeniami tego forum i potwierdzone przez instruktora. A w pasie mam aktualn

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 6796 Data: 2006-05-04 14:28:55 Liczba szacunów: 0
  • Do ilu kg zejść z wagą?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dodatkowo w podanym tutaj jadłospisie masz w sumie około 125-130g czystego białka, czyli 1.5g białka na 1 kg m.c. No sooooorry, kolego, jak ty chciałeś na tym masę robić? Z czego te mięśnie mają się budować, z ryżu? To ja na redukcji więcej białka jadłam, a ważę 2/3 tego co ty. Podsumowując: we wklejonej powyżej diecie proporcje makroskładników s

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 6796 Data: 2006-05-04 19:53:08 Liczba szacunów: 1
  • Do ilu kg zejść z wagą?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ej najpierw piszerz ze masz 30% bf a teraz ze jak napniesz brzuch to widac miesnie poprostu masz odstajacy brzuch /wydety ( ja mam cos podobnego )nawet jak zrobisz mocna redukcje to i tak bedzie troche odstawal , jak chcesz robic mase to skup sie na poszerzeniu jak najbardziej plecow barkow wtedy ogolny wyglad beddzie lepszy ps . sproboj jesc mal

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 6796 Data: 2006-05-06 11:33:42 Liczba szacunów: 0