SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • FBW ocena/korekta

    Post
    Trening dla początkujących

    MASAKRA jak można robić przysiad na maszynie smitha ? popełniasz podstawowe błędy zniszczysz kolana i kręgosłup przysiady na wolnej sztandze schodzisz poniżej poziomu równoległości, martwy ciąg bez pasa zarówno w przysiadzie jak i martwym limitują Cię mięśnie rdzenia od wielu już słyszałem, że dobrą technikę mają a jak zobaczyłem film to za głow

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 2952 Data: 2012-02-23 19:06:15 Liczba szacunów: 0
  • Bol karku i glowy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    poruszany, ja cos podobnego przechodzilem... prawdopodobnie przetreowales sie i byc moze obecnie jestes teraz pod wplywem jakiegos stresu etc... wtedy latwo o cos takiego ze miesnie karku przetrenuja sie bo sa ciegle napiete i moga uciskac na nerwy, na kregoslup i odczuwasz to w postaci bolu glowy... ogolnie trzeba odpoczac, smarowac kark jakims z

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 7666 Data: 2007-09-06 09:39:27 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny, porady, wskazówki, poprawki.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    stary weź mój plan. świeży jak bułeczka:) układany tu i na e-testosterone. jest za***isty. idealny do Twoich potrzeb. TRENING NA MASE KAZDE CWICZENIE WYKONYWANE 3 RAZY DZIENNIE ILOŚĆ POWTÓRZEŃ DO WSZYSTKICH ĆWICZEŃ X10 MIĘSNIE BRZUCHA WYKONYWANE W KAŻDY DZIEŃ TRENINGU PONIEDZIAŁEK: nogi 1 PRZYSIADY ZE SZTANGĄ 2 UGINANIE NÓG NA MASZYNIE 3 PROSTOWANI

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1036 Data: 2007-08-16 23:24:28 Liczba szacunów: 0
  • Mój plan na caly tydzien. Masa+Rzeźba . Zapraszam

    Post
    Trening dla początkujących

    kinboking lub may tay ? "Cwicze od poniedziałku do soboty tym planem" - nie dziwię się że nie widzisz efektów.Nie ćwiczy się dziennie bo mięśnie nie mają czasu na regenerację. Plan do dupy.Poszukaj w podwieszonych tematach. "Nóg narazie nie robie bo chce jeszcze troche podrosnac" - bzdura ... właśnie nie ćwicząc nóg narażasz się

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1644 Data: 2010-10-16 18:25:54 Liczba szacunów: 0
  • kettlebell

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ćwiczenia odważnikami można podzielić na ćwiczenia eksplozywne takie jak wszelkiego rodzaju rwania,wymachy ,nadrzuty oraz ćwiczenia typowo siłowe jak wszelkiego rodzaju wyciskania żołnierskie ,wiatrak ,wyciksanie boczne , wyciskanie pochylone,siad tureckiitp.Pavel tsatsouline zaleca przy wykonywaniu ćwiczeń siłowych nie przekraczanie 5 powtórzeń ,s

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 9207 Data: 2011-10-31 18:24:05 Liczba szacunów: 0
  • Zeby w czasuie snu nie spadalo.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja zawsze w nocy sie budzę i wtedy też zjadam trochę twarogu, więc ten problem raczej mnie nie dotyczy. Jednak czasem sie zdarza że sie nie obudzę i wtedy jak wstaję rano to czuję się dziwnie, czuję jak ten katabolizm wcina mi mięśnie.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1576 Data: 2005-10-16 08:00:17 Liczba szacunów: 0
  • Dietka do spr.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    co do carbo, według mnie taka ilość starczy, moze byc 10g wiecej i tez sie nic nie stanie, a co do lączenia białka z carbo masz tu wypowiedz Qazara z innego arta "coz przed treningiem ja jednak polecam albo i gainer i tak samo po treningu lub mieszanie wpc/wpi/wph i carbo , szybko i dobrze wypełnia miesnie oraz wzmaga wyrzut insy"

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2230 Data: 2005-08-22 09:21:57 Liczba szacunów: 0
  • Buduje masę - szukam experymentuje i próuje :) _____PUSH - PULL do oceny + pytania

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak już układasz aż 4 plany to proponowałbym jednak dać inne ćwiczenia a nie tylko zmieniać zakres powtórzeń. Chciałem w planach nr2 skupić się na większym ciężarze kosztem ilości powtórzeń, myśląc (może błędnie) że to pobudzi mięśnie do większego wzrostu. Nie chciałem za bardzo mieszać z ćwiczeniami ale może faktycznie to zmienię. Przygotuje zmia

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 610 Data: 2015-12-28 16:27:06 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana obecnego planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, chciałbym wiedzieć gdzie dodać brzuch, gdyż obecnie ćwicze go tak jak mi pasuje. Nie mam też kapturów i przedramion. Wszystkie ćwiczenia to 2 serie po 10 powtórzeń. Być może w niektórych ćwiczeniach, np ze sztangielkami na barki i łydki, pompki tyłem lepiej było by 15 powtórzeń ? Ogólnie ćwiczy mi się dobrze, nie jestem padnięty a mięśnie bo

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 834 Data: 2013-07-25 23:06:00 Liczba szacunów: 0
  • DO SPECJALISTÓW

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Badania przeprowadzone na Uniwersytecie Alabamy (jedna grupa ćwiczyła te same mięśnie raz w tygodniu, druga - trzy razy w tygodniu) wykazały, że w grupie ćwiczącej trzy razy w tygodniu odnotowano większy przyrost masy i siły (o 40%) mięśniowej ZRÓDŁO badań? Bo ja też mogę napisać: "badania przeprowadzone na grupie ochotników w koziej wólce wyk

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1058 Data: 2005-06-04 14:51:28 Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie klatki piersiowej

    Post
    Trening w domu

    Joł! :) Też tak wyglądałem jak miałem 14 latek, to normalne, że jest płasko :) Jeżeli tylko nie jest niesymetrycznie czy też nie masz zapadniętego mostka (a tego nie widzę) to ostro potrenujesz i będzie naprawdę dobrze. Pamiętaj, że jeszcze masz czas żeby mięśnie nabrały odpowiedniego kształtu, decydują o tym także hormony i one zaczną cię atakować

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 7803 Data: 2008-11-09 23:09:37 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla chudzielca

    Post
    Trening dla początkujących

    -Uginanie ramion 4x12 -uginanie ręki z hantlem w podporze o kolano 4x12 -uginanie nadgarstków podchwytem 4x12 -uginanie nadgarstków nachwytem 4x12 -podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4x12 -rolowanie sztangi 4x12 -wyciskanie sztangi stojąc 4x12 -podnoszenie sztangi do klatki w opadzie tułowia 4x12 -pompki w podporze tyłem 4x12 -pompki na kr

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2457 Data: 2010-06-15 14:35:47 Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW a szał pyty.

    Post
    Trening dla początkujących

    w pierwszych cyklach na pewno wystarczy martwy i przysiad sprawdziłem na sobie w przypadku cyklów po dłuższych przerwach , co nie zmienia faktu że mięśnie tylnej części uda są często zaniedbywane PS W skróconych fbw też często się je pomija pozdro

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2605 Data: 2008-11-17 12:32:11 Liczba szacunów: 0
  • OCENCIE TRENING NA MASE Z USA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    łapy widać, że są robione tu z duzym naciskiem, ale nie uważam że superserie bicepsu i tricepsu są dobre. kiedy co serie pompujesz na przemian antagonistyczne mięśnie, to nie dokrwisz żadnego z nich do maxymalnych możliwości. myślę że ta metoda nie daje nic próch czasowego napompowania całej ręki co dobrze wygląda na treningu ale chyba nic poza tym

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3888 Data: 2009-01-14 07:13:08 Liczba szacunów: 0
  • CO lepsze rezultaty przyniesie?

    Post
    Trening dla początkujących

    konradxa Cel treningowy : sila masa , Dieta : brak - powiedz mi czym ty chcesz nabrac tej masy powietrzem??? dział ODZYWIANIE i czytanie pytanie i analizowanie i powolutku wprowadzanie w zycie jeżeli chcesz żeby cokolwiek z tego było chyba że chcesz dreptac w miejscu , trening to stymulacja pozniej dostarczanie odpowiednich składników odzywczych a

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 495 Data: 2011-09-21 11:49:36 Liczba szacunów: 0
  • A co jesli..? wasze zdanie na temat pierwszego cyklu

    Post
    Doping

    Jak dla mnie cykl na samej metce i to jednorazowo - jak piszesz, to nieporozumienie. W tak krótkim czasie, złapiesz trochę wagi (wody) mięśnie zrobią się wizualnie większe, ale nie dużo bo masz stosunkowo duży BF, po zakończeniu wszystko zajdzie, Ty wrócisz do punktu wyjścia. Odradzam. Zrobisz jak zechcesz.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 643 Data: 2017-03-07 07:04:06 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase 3 x w tygodniu

    Post
    Trening dla początkujących

    od 80% Twoich maksow, by pozniej moc systematycznie stosowac progresje przez te 6-8 tygodni, ja stosuje co cykl A/B, czyli progresja co 2 treningi brzuch mozesz cwiczyc, jednak nie przesadzaj, cwiczenia zlozone juz mocno stymuluja miesnie brzucha, wystarczy 1 cwiczenie na koniec treningu 2-3x max Zmieniony przez - Drelka w dniu 2009-06-28 14:51:47

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1342 Data: 2009-06-28 14:49:48 Liczba szacunów: 0
  • stretching once again

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie mozesz porownywac sie do innych. Kazdy czlowiek ma inne sciegna i miesnie. U kazdego reaguja one inaczej na rozciaganie. Widocznie Ty potrzebujesz wiecej czasu na to, aby np zrobic szpagat. Nigdy nie siedz w jednej pozycji 20 minut. Rozciagaj sie codziennie po ok 30-40 minut. Poszukaj w Archiwum postu na temat rozciagania, poczytaj posty o szpa

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1750 Data: 2002-04-17 09:11:59 Liczba szacunów: 0
  • Zdjęcie mojego braciszka (starszego)

    Post
    Galeria Zdjęć

    jak nie cwiczy to po***** mamy go oceniac?? tez se kcialbym takie miesnie wyrobic na remontach. Proponuje aby mama zwiekszyla tobie i barciszkowi racje zywnosciowe trzykrotnie.

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 14254 Data: 2003-07-10 19:33:58 Liczba szacunów: 0
  • Kettlebelle i plyometria

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    kettlebell bardzo dobrze rozwija barki i nie ma co porównywać do sztangielek, przełożenie ciężaru w kettlebell jest mniej odczuwalne niż na sztangielce. A podczas ćwiczeń barków kettlebellem, atakujemy mięśnie całkowicie pod innym kątem, iż kettlebell spoczywa nam po zewnętrznej stronie ręki na przedramieniu. Ogólnie super sprawa, 2 razy miałem oka

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 859 Data: 2012-12-06 00:01:25 Liczba szacunów: 0