SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

odblok po omce

  • Odblok po omce

    Temat
    Doping

    Witam wszystkich jeżeli mógłby mi ktoś pomóc rozpisać jak ma wyglądać odblok po omce to bardzo bym prosił o pomoc oczywiście polecą sogi.A więc tak cykl trwał 12 tyg przez pierwsze 6 tygodni biłem 250mg e7d w następnych 6 tygodniach biłem 250mg e6d i nie ukrywam z cyklu jestem zadowolony siłą poszła ładnie do góry i obwody również, ostatni strzał [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 695 Data: 1/27/2015 8:55:42 PM Liczba szacunów: 0
  • odblok po omce

    Temat
    Doping

    Witam. Biore omke w systemie 1 1 2 2 2 1 1 , czyli mam 10 strzałów Ile wziąść clomidu na odblok?? Rozpiszcie mi to Z góry ThX.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4252 Data: 7/15/2004 12:18:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Co na odblok po omce

    Temat
    Doping

    [...] Piszę tu z prośbą o informację. Mój staż na siłce to pół roku po przerwie 5 letniej. 5 lat temu brałem 15 strzałów omki. Teraz szykuje się na 20 strzałów. Iniekcje będą co trzeci dzień przez pierwsze 5 tygodni, reszta co dwa dni. Proszę o napisanie co będzie najlepsze do odblokowania, i w jakich dawkach. Dodam że mam 174cm wzrostu, 78kg wagi.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1295 Data: 4/27/2015 12:27:18 AM Liczba szacunów: 1
  • Jaki odblok po omce e3d 20 strzałów

    Temat
    Doping

    Witam jak wygląda odblok po 20 strzałąch omki? e3d. Posiadam ruski clomiphene citrate 50mg (24 tabletek), po 21 dniach, zaczynam brać 100mg 50g 50g i tak ile dni? Poprzednie cykle: Cykl 1: Metanabol Cykl 2: Metanabol Cykl 3: Metanabol...

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1866 Data: 8/10/2013 9:05:46 PM Liczba szacunów: 0
  • odblok po omce+mecie proszę o korekte

    Temat
    Doping

    Witam! Interesuje mnie jaki myslicie dać odblok po: 1-10 omka c3d 6-11 meta 30mg cd Mam taką opcje że tydzień po ostatnim strzale omki bym dał hcg 1500iu c2d przez dwa tygodnie a później dzien po ostatnim strzale hcg clomi 1-150mg,2-5 100mg, i do konca po 50mg Jeżeli coś jest nie tak skorygujcie to wszystko z góry dzięki

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 882 Data: 7/8/2009 4:28:27 PM Liczba szacunów: 0
  • odblok po omce i mecie

    Temat
    Doping

    Witam mam pytanie czym mam sie odblokowac po omce ,,wystarczy sam clomid?? i mam jeszcze jednno pytanie jaka odzywke moze zapodac odrazu po skonczonym cyklu zeby spadku zmniejszyc słyszałem o plasma jet z gaspari ...pomozcie:P

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1641 Data: 9/29/2008 10:34:29 AM Liczba szacunów: 0
  • odblok po omce

    Temat
    Doping

    Siema chce bic 15 strzałów omy 1 strzał w tygodniu, jaki radzicie odblok po tym? :)

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2349 Data: 12/21/2009 5:42:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Odblok po omce

    Temat
    Doping

    Witam,właśnie kończę cykl 1-10 omka250/EW Mam do dyspozycji tylko tamoxifen.Myślałem o czymś takim(dni): 1-7 40mg/ED 8-21 20/ED Gdybym sie nie odblokował brałbym dalej 20mg/ED do odblokowana. Co o tym myślicie?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 866 Data: 5/18/2007 12:45:11 AM Liczba szacunów: 0
  • odblok po omce POMOCY!!!

    Temat
    Doping

    Witam dalem sie skusic na taka sesje: 26 strzalow omy. 1 strzal co 4 dni (tzn: poniedzialek - piatek- wtorek itp) ostatni strzal dalem 5 dni temu prosze o pomoc co z odblokiem bo jestem zielony w tym temacie z gory dzieki

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 793 Data: 2/24/2011 12:50:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Odblok po omce

    Temat
    Doping

    Witam robie trzeci cykl z 20 omki i 100 mety.Chcialbym sie dowiedziec czy 20 tabs clomidu starczy mi na odblok?? Jak tak to w jakich dawkach go brac ??

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1154 Data: 12/29/2007 9:33:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Odblok po omce

    Temat
    Doping

    Witam. Czy odblok po 9 strzałach omena ma sens ? Karol.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1677 Data: 7/24/2010 2:52:57 PM Liczba szacunów: 0
  • odblok po omce

    Temat
    Doping

    Panowie jak w temacie omka szła e5d 250mg przez 10 tygodni. Mam 24 tab clomidu. jak to rozpisać. miedzy omką a clomidem będe bił hcg 500j e2d. z góry dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 372 Data: 6/5/2013 8:26:46 AM Liczba szacunów: 0
  • odblok po omce

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    witam!koncze cykl z omki.przez 12 tyg przyjalem 30 shotow!pytanko czym sie najlepiej odblokowac i jak to brac!?!?dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 446 Data: 8/18/2013 5:42:43 AM Liczba szacunów: 0
  • odblok po aquaviron ,dece i omce

    Temat
    Doping

    witam chcialby sie poradzic jak sie odblokowac po takim cyklu : anavar z primabolanem 6 tygodni - w 4 tygoniu zaczelem brac dece z omka 400/deki na tyd i 5oo/omki na tyd -deki mi zostalo jecze na 2 tygodnie, czyli razem 10 tyg a omki bylo 14 strz czyli 7tyg po skonczeniu omki zaczelem bic aqaviron 12 dni po jednym strz diennie i 12 po 2 strz [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1140 Data: 3/25/2011 2:15:56 PM Liczba szacunów: 0
  • OMKA - WINO....ROZPISKA

    Post
    Doping

    a prop, enan, cypio nie ma sklonnosci do aromatyzacji ?? odblok po omce 4tyg po ostatnim strzale, dlatego dobrze jest na koniec poleciec propem aby latwiej trafic w odblok

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1062 Data: 8/29/2011 6:10:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Drugi cykl. Enat, Meta, Deca

    Post
    Doping

    A na odblok po omce co? clomid starczy?

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 1640 Data: 12/30/2013 12:24:52 PM Liczba szacunów: 0
  • 4amp omki jest sens?masa porad

    Post
    Doping

    to powiedz mi dlaczego odblok po omce robisz po trzech tyg? o ile o tym wiesz i jaka jest dawka lecznicza Zmieniony przez - StachuWLKP w dniu 2007-08-09 17:05:25

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1417 Data: 8/9/2007 5:04:24 PM Liczba szacunów: 0
  • brak odbloku

    Post
    Doping

    "Po co ci odblok po omce?" ...masakra co nie ktorzy ludzie maja w glowach.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3614 Data: 8/26/2011 9:48:22 AM Liczba szacunów: 0
  • odblok po omie co i jak

    Post
    Doping

    odblok po omce i to po takiej dawce? daj spokoj...

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 929 Data: 5/20/2009 10:44:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Omka 1g kiedy HCG

    Post
    Doping

    uzasadnijcie czemu tak a nie inaczej generalnie odblok po omce/sus- od 2 do3tyg po zakonczeniu cyklu generalnie wszystko zalezy od ilosci i dlugosci lepiej puzniej niz za wczesnie poniewaz odblokowujemy sie gdy okres poltrwania steryu w organizmie(az poziom androgenow) opadnie jesli zaczniesz za wczesnie nic ci to nie da

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2890 Data: 12/28/2010 8:50:39 PM Liczba szacunów: 0