SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • sportowa sylwetka

    Post
    Po 35 roku życia

    ten_nowy2- Już kiedyś ci pisałem że moim zdaniem masz za mało masy mięśniowej że jesteś szczupły z niewielkim brzuszkiem . Teraz to nawet tego brzuszka nie masz i zostało ci tylko szczupłość. Jak chcesz bardzo dobrze wyglądać to możesz to osiągnąć bez sterydów na krótki okres 2-3 miesiące max. Ale żeby dobrze wyglądać musisz nabić masy mięśniowej

    Odpowiedzi: 1288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-08 10:15:41 Liczba szacunów: 0
  • sportowa sylwetka

    Post
    Po 35 roku życia

    ten_nowy2- Już kiedyś ci pisałem że moim zdaniem masz za mało masy mięśniowej że jesteś szczupły z niewielkim brzuszkiem . Teraz to nawet tego brzuszka nie masz i zostało ci tylko szczupłość. Jak chcesz bardzo dobrze wyglądać to możesz to osiągnąć bez sterydów na krótki okres 2-3 miesiące max. Ale żeby dobrze wyglądać musisz nabić masy mięśniowej

    Odpowiedzi: 1288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-08 10:46:14 Liczba szacunów: 0
  • Realyanek - walka z hormonami i chorą służbą zdrowia!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Staaaryyy... Coś Ty z sobą zrobił? Chociaż te zdjęcia mi coś przypominają - mnie z czerwca/sierpnia. Miałem swój temat w dziale zdrowie "Blokada psychiczna" i uczęszczał do psychologa, bo nie mogłem jeść - anoreksja. I powiem Ci tak: lepiej jedz, nie przejmuj się węglami itd. Bo to jak Ty teraz wyglądasz, to ja bym się wstydził w lustro spojrzeć. S

    Odpowiedzi: 212 Ilość wyświetleń: 10109 Data: 2012-01-08 09:43:03 Liczba szacunów: 0
  • Akcja tuning! DT Lumki str 17

    Post
    Ladies SFD

    razy, nie wiem czy to cos daje i pewnie nie mozna tego nazwac interwalam, ale fajnie mi sie tak wyzyc i ladnie sie przy tym poce :D Zrobilam dzisiaj pomiary i chyba mi jakies miesnie urosly! 8-) Pomiary 4.03 17.03 zmiana Waga 52 52 0 Reka 23,5 23 -0,5 Pod biustem 71 73 +2 Talia 60 60 0

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 11948 Data: 2014-03-17 09:06:05 Liczba szacunów: 0
  • Akcja tuning! DT Lumki str 17

    Post
    Ladies SFD

    Lumka, to ja ci coś powiem z własnego doświadczenia;-)%-) Zapomnij na jakiś czas o udach, nie przejmuj się tym i jedz porządnie, ćwicz. Zobaczysz, za parę miesięcy okaże się, że dysproporcja się zmniejsza, dół ciała będzie optycznie wydawał się mniejszy a może i zacznie stamtąd spadać. Ten tłuszcz, który gruszki mają na dole ciała jest zbiornikiem

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 11948 Data: 2014-05-18 20:59:27 Liczba szacunów: 0
  • Akcja tuning! DT Lumki str 17

    Post
    Ladies SFD

    lepiej zlapac rownowage w przysiadach, no i robilam 4 min 20s przysiady, 10s przerwy, przysiady staralam robic jak najszybcej, po skonczonym treningu piekly mnie uda i bolaly miesnie, troche posapalam, ale przy sprintach czuje, ze bardziej mnie poniewieraja %-) i mysle, ze nastepnym razem sprobuje burpees co o tym myslisz? jak naucze sie ich robic,

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 11948 Data: 2014-06-20 15:04:32 Liczba szacunów: 0
  • Akcja tuning! DT Lumki str 17

    Post
    Ladies SFD

    : Moje cialo, mimo, ze nie widac tego tak moze na zdjeciach przed i po bardzo sie zmienilo, jest jedrne, celulit prawie zniknal, lubie na siebie patrzec w lusterku i napinac miesnie hahah tak robie to przy kazdym treningu jak jakas wariatka, ale to ze szczescia! Moje kompleksy POWOLI znikaja! A tylek taaaaki twardy 8-) Co mi dala dieta? Przedewsz

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 11948 Data: 2014-06-24 21:02:24 Liczba szacunów: 0
  • Diastasis recti- dziwny problem.

    Post
    Ladies SFD

    po prostu masz slabe mięśnie brzucha i one nie trzymają w ryzach wnętrzości... musisz wzmocnić mięśnie głebokie brzucha... mogłabyś nagrać swojego planka? z reguły dziewczyny źle go robią... Zmieniony przez - PUSHhard w dniu 2015-05-20 18:42:13

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1982 Data: 2015-05-20 18:41:53 Liczba szacunów: 0
  • cos mi cienko klatka idzie:-(

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No to zaczynamy aby mieć wspaniałą klatkę wypchniętą do przodu czeba ćwiczyć jej każdy rejon np. dolny, środkowy i górny nie można zaniedbywać żadnej jej części więc na dolną część wyciskanie sztangi na skosie głowa w dół na środkową wyciskanie na ławce poziomej lub rospiętki na płaskiej na górną wyciskanie hantli lub sztangi na ławce skośnej gło

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1792 Data: 2003-03-11 23:05:23 Liczba szacunów: 0
  • Odpowiedź OstroVit w sprawie artykułu w gazecie Perfect Body

    Post
    Odżywki i suplementy

    "Dodam, że wczoraj udało się nawiązać kontakt telefoniczny z panem Kaczką, który przyznał że zestawienia białek są raz w 100g białka a raz w 100g produktu.Najważniejsze jest to, że prawdziwy naukowiec a nawet osoba z tytułem naukowym (bo naukowiec � osoba z tytułem naukowym) nie popełnia tak rażących błędów matematycznych (dodawanie, odejmowanie) c

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 5966 Data: 2013-07-03 12:10:59 Liczba szacunów: 0
  • Universal Nutrition - Animal Pump

    Post
    Universal Nutrition

    Dziś zapodałem zamiast Nano Vapora przed treningiem próbkę. Dla mnie rewelacja, pompa wielka, czułem konkretnie ćwiczone mięśnie. To na plus. Minus: nie było takiego dużego pobudzenia jak przy Nano, nie było skupienia na treningu. W zależności od tego, jak na kogo działa i co dana osoba chce osiągnąć - chyba warte polecenia. Ale ja bym nie kupił, d

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-27 18:00:28 Liczba szacunów: 0
  • konkurs / agak / sila, wytrzymalosc i rekompozycja - podsumowanie strona 27

    Post
    Ladies SFD

    Vena tez sie zdziwilam, ze az tyle serii poszlo Iza ok. myslalam, ze jak zrobie przerwe to miesnie wypoczna i bade miala wiecej sily 26 kwietnia: trening rozgrzewka: wyciskanie na barki 2x6kg x10, 2x8kg x10 wyciskanie waska 20kg x10 3 obowdy (2min przerwy miedzy obwodami, bez przerwy pomiedzy abc) 1a. Wyciskanie sztangielek na barki stojac x6 2x17

    Odpowiedzi: 289 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-26 10:48:14 Liczba szacunów: 0
  • konkurs / agak / sila, wytrzymalosc i rekompozycja - podsumowanie strona 27

    Post
    Ladies SFD

    Aga ja wczoraj wypilam te 6 litrow albo i wiecej i sikalam co 15-20 minut A ile razy dziennie jesz? <ciekawosc> Ann po to, zeby miesnie bylo widac

    Odpowiedzi: 289 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-08 13:33:47 Liczba szacunów: 0
  • konkurs / agak / sila, wytrzymalosc i rekompozycja - podsumowanie strona 27

    Post
    Ladies SFD

    Ostatnie zdjęcia nóg - rewelacja Ogólnie to tak: Brzuch - największa jak dla mnie zmiana, bardzo ładnie zeszło. Ręce - widać zmianę, są bardziej odseparowane mięśnie. Nogi - już wcześniej miałaś ładnie zbudowane, teraz jest rewelacyjnie. Plecy - super Co bym poprawił: Barki - troszkę bym je poszerzył Bardzo wysoko oceniam Twoją przemianę. Do tego

    Odpowiedzi: 289 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-12 17:43:04 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia a wzrost - wejdź :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeżeli trenujesz od miesiąca, to włóż 90% wysiłku w nabieranie techniki. Najlepiej poćwicz trochę z kimś, kto się na tym zna i pomoże Ci robić wszystko prawidłowo. Twój wiek jest piękny na budowanie ciała, ale nie znosi pośpiechu. Porzygać się ze zmęczenia jeszcze zdążysz. Na razie ćwicz tak, jakby cały czas ktoś Cię filmował. Skupienie, dbałość o

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-12-13 10:24:33 Liczba szacunów: 0
  • Klaudiusz Dębowski - droga by zostac kulturysta

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    04.01.2016 Barki + brzuch Brzuch 1. Wznosy nog wiszac na drazku 5 serii po 10 pow 2. Brzuszki na krancu lawki by dodatkowo rozciagnac miesnie brzucha 5s 10-15 pow Barki 1. Wznosy hantli 5s 12,5x15 15x12 17,5x10 17,5x10 9x15+ 2. Wyciskanie hantli siedzac 5s 20x14 22,5x10 25x9 27,5x8 30x7 + drop 3. Podciaganie sztangi do mostka 4s 40x12 50x12 50x10 4

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-04 19:11:39 Liczba szacunów: 0
  • Poradnik mojego pakera

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ch. Mam tendencje go garbienia sie ale jak juz ide do szkoly to mam postawe zolnierza zeby klate lapiej bylo widac. A jak koszulke na wf zmieniam to obowiazkowo trzeba napiac miesnie brzucha. Albo czesto siedze na lekcji i niby sie drapie po brzuch a ja napinam miesnie, moze jakas laska zobaczy . Albo typ w szkole jest ktory podwija rekawy w bluzi

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3853 Data: 2005-02-20 12:00:40 Liczba szacunów: 0
  • Granathar - czyli wycinka a potem jadziem z koksem %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    yy ? to albo dajemy ww po treningu albo nie rozumiem, że ww z owoców i warzyw, ale po treningu to się nie sprawdzi - nie celujemy w frukto, to nie są ww których wtedy potrzebują nasze mięśnie jeżeli pozostajemy przy zasadzie warzywa+owoce to darujmy sobie jakieś specjalne dawki owoców po tr, jemy owoce cały dzień i styknie nie trzymałbym się określ

    Odpowiedzi: 194 Ilość wyświetleń: 7578 Data: 2009-10-24 23:12:55 Liczba szacunów: 0
  • Zizia - redukcja ,)

    Post
    Ladies SFD

    dzisiejszy trening 5 min rower (wysokie obciążenie) 150 pajacy 12powt x 3 serie między seriami skakanie na skakance 40 x 1.wyciskanie sztangielek płasko (klatka) 4kg na rekę 2.francuskie uginanie rak siedząc (triceps) 4kg na rekę 3.wyciskanie sztangielek siedząc (barki) 4kg na rekę 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu (górn

    Odpowiedzi: 555 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-08 22:10:54 Liczba szacunów: 0
  • Zizia - redukcja ,)

    Post
    Ladies SFD

    Dziesjsza miska Wczoraj bez treningu, ale za to dzisiaj sie udało 5 min rower (wysokie obciążenie) 150 pajacy dołożyłam ilosc powt. 15powt x 3 serie między seriami skakanie na skakance 40 x 1.wyciskanie sztangielek płasko (klatka) 4kg na rekę 2.francuskie uginanie rak siedząc (triceps) 4kg na rekę 3.wyciskanie sztangielek siedząc (barki)

    Odpowiedzi: 555 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-11 22:46:23 Liczba szacunów: 0