SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Mr. Olympia PHIL HEATH

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    iednio zaprezentowac swojej monstrualnej masy miesniowej, co zawsze zauwazali sedziowie. Dillett, zyskal sobie miano zawodnika ktory lepiej wyglada stojac luzno niz napinajac miesnie. Jesli chodzi o budowe, wielkie ramiona plus stosunkowo male miesnie barkow dawaly nieco komiczny wyglad. I jesli dolozymy do tego nisko osadzone obojczyki Dillett pr

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-19 23:02:10 Liczba szacunów: 0
  • TREC sponsoruje: gruszka85. Podsumowanie str. 32

    Post
    Ladies SFD

    Marta, jaka ucieczka no cos Ty %-) odwadnianie robie wczesniej bo udalo mi sie teraz 4dni wolnego pod rzad, potem zaczyna sie szalenstwo swiateczne w pracy wiec nie dalabym rady *** wklejam sobie tutaj zasady odwadniania plus trening coby nie szukac aha, co z suplementami? brac, nie brac? przez 4 dni nie jemy nic prócz źródeł białka, tłuszczu i zie

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-14 11:26:19 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    to i ja wrzucę swój plan - jadę na nim już 2 miesiące i mi się podoba, ale proszę o sprawdzenie czy nie ma jakiś dramatycznych błędów: staż: 2 lata regularnych treningów, wiek: 20 lat, waga: 88kg, %bf: około 20, dieta: jest dobra :), suplementacja: chwilowo brak, cel: masa plan 3 dniowy Dzień I Główne mięśnie zaangażowane: Klatki piersiowej (góra,

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-31 20:14:45 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przepraszam za podwójnego posta ale niestety nie mogę edytować a mogło być trochę niejasno, więc poprawiam: staż: 2 lata regularnych treningów wiek: 20 lat waga: 88kg %bf: około 20 dieta: jest dobra :) suplementacja: przy dobrej diecie nie widze potrzeby - za jakiś czas kupuje ostrowię cel: masa plan 3 dniowy Dzień I Główne mięśnie zaangażowane: Kl

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-01 01:29:25 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    _AGRESOR nie wiem czy jest sens przesadzanie liczyc na AAKG- ono jest potrzebne lecz w połączeniu z kreatyna i innymi dodatkami wcale nie musi jej byc az tak duzo- cp jest przykladem właśnie tego. Poniedziałek (Klatka) Klatka: 1). Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 15,12,10,8,6 (progresja) 2) Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-23 11:26:34 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    charmantin PONIEDZIAŁEK: 1.Klatka: - wyc. sztangi na lawce plaskiej 4x 12-10-10-8 - wyc. hantli na skosie 4x 12-8 - rozpietki 2x 10 - przenoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławki poziomej 2x 10 2.Biceps: - uginania ze sztangą stojac 4x 12-8 - uginania ze sztangielkami (uchwyt młotkowy) 3x 12-8 - uginania o kolano 3x 10 WTOREK:

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-07-23 13:12:49 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zstaw dloni) - 3 serie Pompki z nogami wyzej (zmienny rozstaw dloni) - 3 serie Pompki w podporze tylem (zmienny rozstaw dloni) - 3 serie Do tego jeszcze poranny trening na miesnie brzucha (ABS albo a6w) -ok. Stomp I klatka wyciskanie na plaskiej - 5x8 SKOSNEJ DO GÓRY 3X8 rozpietki - 8-8 biceps uginanie ramion mlotek - 10-8-8 -8 mo

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-11 17:30:51 Liczba szacunów: 0
  • pare pytan odnosnie mego planu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    7.PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM: -główne mięśnie zaangażowane w ćwiczeniu-najszersze grzbietu, obłe większe, obłe mniejsze, mięśnie równoległoboczne -wykonanie-Siadamy płasko przed wyciągiem dolnym nogi zaparte o stabilny punkt oparcia i chwytamy rączkę wyciągu. Przyciągamy ją do brzucha, utrzymując przez cały czas tułów w po

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 976 Data: 2006-11-18 21:45:25 Liczba szacunów: 0
  • dieta i trening dla kobiety do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1 rozpietki ze sztangielkami na krzeslach - klatka piersiowa 2) unoszenie sztangielki bokiem - miesnie naramienne 3) prostowanie przedramienia zza glowy ze sztangielka - miesnie trojglowe ramion 4) podnoszenie sztangielki w opadzie - miesnie najszersze grzbietu, oble mniejsze i wieksze, rownolegloboczne 5) sklony tulowia z lekkim gryfem - miesni

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 5433 Data: 2006-09-06 22:37:22 Liczba szacunów: 0
  • dieta i trening dla kobiety do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1) rozpietki ze sztangielkami na krzeslach - klatka piersiowa 2) unoszenie sztangielki bokiem - miesnie naramienne 3) prostowanie przedramienia zza glowy ze sztangielka - miesnie trojglowe ramion 4) podnoszenie sztangielki w opadzie - miesnie najszersze grzbietu, oble mniejsze i wieksze, rownolegloboczne 5) wznosy barkow - miesnie dzwigacze lopa

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 5433 Data: 2006-09-06 23:05:13 Liczba szacunów: 0
  • Dokonania największego strongmana

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    SPA, co do tego, że trójboiści nie powalczą w strongmenach to się grubo mylisz! Właśnie do strogmentów przeszedł Robert Szczepański z STS-Skarżysko-Kamienna, aktualny Mistrz Polski w TS w kat. +125 kg. Zobaczymy jak on sobie poradzi w s-menach. A na świecie najlepsi strongmeni rekrutowali się z bardzo dobrych trójbositów! Poczytaj trochę historii,p

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-01-09 23:57:56 Liczba szacunów: 0
  • Tactical Mohawk - kącik Specjal'sa

    Post
    FITMAX

    Odnośnie butów i biegania - tego też tyczył się mój komentarz parę postów wyżej. Biegasz średnio 2-4x w tygodniu na swoich treningach, w terenie robisz to zdecydowanie rzadziej. Lepiej wspomagać swoje stawy i mięśnie (nie robić sobie z górki, lecz unikać przeciążeń) nie narażając się na kontuzję. Do niedawna biegałem w tych butach - Haix: https://l

    Odpowiedzi: 2388 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-24 22:35:04 Liczba szacunów: 0
  • prostata

    Post
    Doping

    oro "gruczoł sterczowy jest otoczony mocną torebką z mięśni gładkich, kurczą się one podczas wytrysku." to moze podczas orgazmu dochodzi do skurczu ze az rozrywa te miesnie ? stad moj bol ? juz glupi jestem . z drugiej strony znalazlem na necie badania odnosnie wplywu clenu na prostate Department of Urology, Kurume University School of

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 18805 Data: 2010-02-06 07:27:23 Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ // Ćwiczę, bo to wskazane w moim wieku

    Post
    Trening dla początkujących

    Antos098-fajnie wszystko chłopakom wyjaśniasz w każdym drobnym szczególe (przyznam,że ja sporo ominąłem z tych "szczegółów" i stąd tak wiele osób jest tutaj "zmieszanych i niepewnych"),tylko z jedną rzeczą nie mogę się zgodzić. Niepotrzebnie tylko wrzucasz filmiki z przysiadami sumo i zawodnikami TS w sprzęcie. Dave Tate,czy Lou

    Odpowiedzi: 1458 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-17 01:25:13 Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ // Ćwiczę, bo to wskazane w moim wieku

    Post
    Trening dla początkujących

    e to zaloze sie ze i bys wstal 85x12 - gdzie tu widzisz spadek sily? motywacji miej w sobie troche wiecej. Wiem ze jestes przyzwyczajony do niziutkich zakresow bo slabo mecza miesnie....ale to jest jak sztuka dla sztuki. Ale to nie wszystko, znow wracamy na Twoje podsumowanie ze str. 80 : ""Jednak na nowym cyklu wracam do dziesiątek+, bo one lepiej

    Odpowiedzi: 1458 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-01 21:13:18 Liczba szacunów: 0
  • Plan 15 latka do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ŚREDNIO ZAWANSOWANI (w systemie trzydniowym). *Rozgrzewka- Jest bardzo istotna część treningu. Zaniedbanie jej lub wykonanie nieprawidłowo może przyczynić się do wielu niebezpiecznych kontuzji. Każdy trening, nawet lekki powinien być nią poprzedzony. Rozgrzewka w szczególności powinna obejmować swoim zakresem część ciała, którą będziemy

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2944 Data: 2005-12-16 11:30:31 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik budowania formy na 40 urodziny. Kettlebell, siłownia, bieganie, rower.

    Post
    Po 35 roku życia

    Ustalmy na samym początku: to wyłącznie twoja sprawa jak ćwiczysz. Jeśli się odzywam to tylko dlatego, że mam pewne wątpliwości. Może to zresztą być z korzyścią dla reszty chłopaków, którzy czytają Twój temat. Od.1 OK. Cykl oparty o 3 ćwiczenia. Jak (na ile) ten cykl przybliżył cię przez te prawie 4 miesiące do celów z pierwszej strony? Oczywiście

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-29 09:44:59 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik budowania formy na 40 urodziny. Kettlebell, siłownia, bieganie, rower.

    Post
    Po 35 roku życia

    http://www.youtube.com/watch?v=eJzzOgcjOcI Trochę takie odległe od RKC/SF ale w wydaniu Mahlera wygląda zgrabnie. Ciekawe jak z kontuzyjnością. Wyspałem się potężnie. Po raz kolejny rozciągałem wczoraj nogi po bieganiu wg nowej rutyny. Barki i góra o tyle, o ile. 10 minut z 12 na same nogi i okolice (2-ki, 4-ki, łydki, pasmo b-p, pośladki, plecy).

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-17 06:54:26 Liczba szacunów: 0
  • TEST: rewolucyjna masa Pawson (Revenge v.3,Crystal C,Testo-sting) pods.str.38-39

    Post
    Odżywki i suplementy

    aleś mnie pojechał ale generalnie celnie, bo wszystko, co wymieniłeś lubię po trosze dodam tylko, że mam sentyment do muzyki gitarowej jeszcze z czasów małolackich, także numery z pierwszych płyt Metalliki, G 'n R, Biohazardu, Pro Paina, czy nawet Pantery i Dooma nie są mi obce wypiska z wczorajszego treningu wygląda następująco: Barki wznosy bo

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-15 13:33:45 Liczba szacunów: 0
  • TEST: rewolucyjna masa Pawson (Revenge v.3,Crystal C,Testo-sting) pods.str.38-39

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witka wczoraj zrobiłem barki i triceps metodą P/RR/S musze bardzo pochwalić trening, zdecydowanie wypiske wrzucę wieczorem, bo teraz nie mam zeszytu przy sobie a nie wszystkie ciężary pamiętam (ale wchodziły całkiem niezłe). Zrobiłem też kilka fotek, które zdają się być nienajgorsze (bicepsy tyłem w dwóch wariantach oświetlenia i bicepsy przodem),

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-29 10:52:33 Liczba szacunów: 0