SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Prosze o pomoc w treningu

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    .. no mam jeszcze pytanie ten poprzedni trening .. wykonał swoje zadanie ?? bo moim zdaniem to nie było to za dobre rozwiązanie trening bicepsa i tricepsa 2 x w tyg.. miedzy innymi dlatego że angażowane są te partie także podczas treningu innych grup mięsniowych ! i zdecydowanie mięsnie miały za mało czasu na regneracje .. co do ułozenia treningu

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1918 Data: 2005-02-26 12:33:49 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc w treningu

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ja bym sprobowal takiego treningu: klatka:( po kazdym powtorzeniu zatrzymaj ruch na 1-2 sekundy w maxymalnej fazie ruchu napinajac miesnie) wyciskanie na skosie -kat 30-45 stopni - hantle lub sztanga ( hantle daja lepsze rozciagniecie klatki) 12 10 8 8 wyciskanie na maszynie 10 8 6 6 12 rozpietki 4 serie po 12 biceps uginanie ze sztanga stojac 12

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1918 Data: 2005-02-26 14:21:36 Liczba szacunów: 0
  • Cyber-TEST: Thermal Pro Evolution Dj_Smalec pods str 13

    Post
    Odżywki i suplementy

    mam wg podobna lape do Ciebie a jestem raczej endo/mezo bo potrafie latwo przytyc ale tez latwo miesnie robie wg Mnie... Zmieniony przez - RafaL-eX w dniu 2006-11-18 23:00:27

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-18 22:57:08 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie możesz się podciągnąć ponieważ masz słabe mięśnie grzbietu. Nie wplataj drążka specjalnie do treningu by wyrobić sobie podciąganie-- robisz samą fazę opuszczania-- czyli doskakujesz co drążka w górę i opuszczasz się wolno napinając plecy. posiłek przedtreningowy powinien być spożyty 1.5-2h przed treningiem powinny to być węglowodany złożone o n

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1729 Data: 2009-05-15 16:30:20 Liczba szacunów: 0
  • croNese / masa, masa i masa!

    Post
    Trening dla początkujących

    Rozumiem, zastosuje się do rady doświadczonych osób, siady to zwykłe przysiady, TAK uginanie leżąc to uginanie nóg leżąc na brzuchu, tak? TAK, CHODZI O TYLNE MIESNIE UD Z tymi zestawami mam trenować dwa czy trzy razy w tygodniu? 3X, TYLKO W SYSTEMIE: ABA BAB MC i wykroki w jeden dzień nie będą zbyt męczące? NOGI I PLECY TO PODSTAWA, WALCZ Jak mam

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 5244 Data: 2011-08-06 15:33:51 Liczba szacunów: 0
  • croNese / masa, masa i masa!

    Post
    Trening dla początkujących

    Ból w plecach przechodzi, dostałem leki przeciwzapalne i jeden rozluźniający mięśnie, jest o wiele lepiej, mogę się schylać. Dzisiejszy trening był pozbawiony przysiadów, uginania leżąc. Zamiast wiosłowania sztangą nachwytem zrobiłem sobie 4 serie ściągania drążka do klatki na wyciągu żeby nie obciążać odcinka lędźwiowego, biceps robiłem na modlite

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 5244 Data: 2011-08-17 22:00:35 Liczba szacunów: 0
  • białko a szybkość

    Post
    Odżywki i suplementy

    może być z diety i z odzywki. Dla Twoich potrzeb podstawa to kontrola kalorii, żebyś bardzo nie przytył. Akurat ten makroskładnik jest odpowiedni: hamuje łaknienie, utrzymuje miesnie przy redukcji kalorii, stabilizuje poziom glukozy we krwi, jest najbardziej termogenny...,wiec nie obawiaj sie. Rodzaj treningu ma decydujace znaczenie jak będą wygląd

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 913 Data: 2005-08-21 22:11:54 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna pomoc przy diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    le sie, ale wegle jednak sa potrzebne. kiedys jadlam nadmiar bialka i w ogole skrobii i mialam rozne problemy zdrowotne z tego powodu, wiadomo. ale teraz wiem, skad ja mialam miesnie na low carb. nie wiem, nie mam zbytnio wiedzy, byc moze sie myle, moze jestem glupia, mam wypalony glikogen w zwiazku z glodzeniem i jeszcze mam zero skrobii jesc...hm

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 7913 Data: 2010-04-14 16:11:31 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna pomoc przy diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bnie. cholera, wykupie ten lek, moze nastroj bedzie lepszy i apetyt mniejszy... po alergologu wyszlo, ze mam uczulenie na orzechy, laktoze, gluten. szkoda. nadal tyje i trace miesnie moze faktycznie sprobowac ta diete optymalna, ale boje sie ryzykowac.. juz nic nie bedzie takie, jak kiedys metabolizm tak wolny...nie wiem, nie mam doswiadczenia w u

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 7913 Data: 2010-04-15 10:23:05 Liczba szacunów: 0
  • bad_lands//forma//systematyczność..!//fot.s.3

    Post
    Trening dla początkujących

    Żeby wspinaczka szła ci lepiej, musisz przede wszystkim rozbudować mięśnie które pracują podczas wspinania. W twoim aktualnym stanie jakakolwiek redukcja i przy takiej diecie to : - pogorszenie kondycji - pogorszenie siły - spadek wydolności i szybkości - spadek masy mieśni - spadek tłuszczu Przemyśl jeszcze raz jaki masz cel, i zastanów się nad ty

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 3767 Data: 2011-04-25 18:39:09 Liczba szacunów: 0
  • prośba o pomoc przy planie na masę

    Post
    Po 35 roku życia

    Zrób pomiary bicepsów i ud (najłatwiej je tak samo pomierzyć). Zmień trening. Powinno Ci przybyć 1cm w bicepsie przez miesiąc a w udach jeszcze więcej. Trenując częściej z pewnością Twoje mięśnie nabiorą kształtu.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2237 Data: 2013-12-02 20:44:35 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Gontarz przygotowanie do sezonu 2015

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ,, Rób zawsze tak, że gdy rano wstajesz a Twoja stopa dotknie podłogi diabeł w piekle mówi O ku..a już wstał" - Dwayne Johnson Dzisiaj czekam nie naprawdę fajny dzień, wychodzę szybciej z pracy wiec trening robie ok 13.30 mięśnie ramion czyli biceps z tricepsem w Super seriach max 20 min i godzina aerobow planu jeszcze dokładnego nie mam, jedno je

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-20 10:29:33 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Gontarz przygotowanie do sezonu 2015

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Wczorajszy trening mięśnie naramienny szybkie tempo i bardzo mocna pompa ;) 1 wyciskanie sztangi przód siedząc 4 x 12 - 8 2 prostowanie ramion bokiem w opadzie tułowia 4 x 12 3 odwrócony butterfly 4 x 12 4 unoszenie ramion bokiem stojąc 4 x 15 - 10 5 unoszenie ramion przodem 4 x 12 -7 na koniec 30 min orbitrek

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-27 08:07:56 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 170/70M

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wim ze bylem przerazliwie chudy, ale to tylko oddaje skale problemu z tluszczem jaki mam. Z niedowagi do granicy otylosci podrosem i uwierzcie nie byly to miesnie. Udalo mi sie zejsc do granicy nadwagi, ale i tak jest niefajnie z sylwetka bo to nadal 25-30% tluszczu. Edit: Zreszta takie zapotrzebowanie mi wyszlo z obliczen i z Vitalmaxowego arkusza

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1168 Data: 2008-01-28 11:03:12 Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie brzucha

    Post
    Ladies SFD

    Jak balonto chyba wtedy, kiedy będziesz miała potężną oponę z tłuszczu i mięśnie jeszcze ją podkreślą. Mięsnie brzucha pracują przy każdym ćwiczeniu, nie ma sensu ich dodatkowo katować.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1555 Data: 2013-07-23 19:54:15 Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA MASE DO OCENY!!

    Post
    Trening dla początkujących

    na takich kółkach mam więcej możliwości ćwiczeń, chyba :D? btw. Viren co myślisz o tym treningu na mięśnie brzucha? http://wdziek.info/abs-trening_miesni_brzucha.html Zmieniony przez - Kasta91 w dniu 2010-03-03 20:15:40

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 5888 Data: 2010-03-03 20:11:44 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc "WZORKA" i nie tylko

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    jesli myslisz o zmianie to pare dni temu ktos wkleil tu trening, rozpisany podobno przez romana szymkowiaka... I trening 1. Wyciskanie klasyczne: x/10; x/8; x/6; x/5; x/4 x3 2. Wyciskanie wąsko: x/8; x/6; x/4 x2 3. Rozpiętki na ławka pozioma: x/10; x/8; x/6 x2 4. Tricepsy wyciskanie francuskie: x/10 x4 5. Tricepsy wyciąg uchwyt wąsko: x/10 x4 6. Mi

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 846 Data: 2006-11-12 21:41:27 Liczba szacunów: 0
  • Masa przy jednoczesnym spalaniu tłuszczu??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie nauczycie sie nigdy ze jak nie bedzie nadwyzki kcal to nic nie 'zyskacie'? a tluszczu zamienic w miesnie sie nie da, zeby na zerowym/ujemnym bilansie budowac miesnie mozna kombinowac ewentualnie z LC do treningu, a po treningu tylko ww w 2 posilkach np. ale i tak przyrosty tutaj beda watpliwe dla kogos bez doswiadczenia

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1509 Data: 2006-08-10 16:27:50 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do oceny, pytania dot. ćwiczeń i rozłożenia dni treningowych

    Post
    Trening dla początkujących

    Siłownia- muszę zwiększyć masę mięśniową i wzmocnić mięśnie.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 830 Data: 2014-01-27 18:02:40 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do oceny, pytania dot. ćwiczeń i rozłożenia dni treningowych

    Post
    Trening dla początkujących

    w sumie dostępne są 4 :P tyle, że po sobie. Przyznam szczerze, że trochę obawiam się całościowego robić np. w niedzielę bo wtedy na poniedziałkowy trening nie będę miał siły, a i mięśnie będą miały problem z regeneracją w następujące po sobie dni (Chyba, że się mylę bo specjalistą nie jestem) a czy ogólnie ten trening, który wrzuciłem jest napisa

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 830 Data: 2014-01-27 18:42:52 Liczba szacunów: 0