SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Ale miałam powera dzisiaj Papu było takie: I. owsiane + tuńczyk + kefir + oliwa; II. owsiane + kurak + kefir + oliwa; III. makaron + ryba + oliwa; IV. makaron + kefir + 2 białka; TRENING V. makaron + tuńczyk; B=156 T=40 W=190 kc=1760 TRENING: 2x20 minut rozgrzewka 1.wspięcia na palce stojąc-maszyna(4 klocek) 2.prostowanie nóg na maszynie siedząc-

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-13 20:39:10 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    dziś: I. owsiane, kefir, tuńczyk, oliwa; II. owsiane, kurak, oliwa; III. j.w.; IV. makaron, ryba; PŁYWANIE: 60 min. V. makaron, tuńczyk; TRENING VI. makaron + tuńczyk; B=151 T=40 W=190 kc=1732 TRENING: 10 min. rozgrzewka 1.wspięcia na palce stojąc-maszyna(6 klocek) 2.prostowanie nóg na maszynie siedząc-m.czworogłowe ud(35kg) 3.zginanie nóg na maszy

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-20 21:16:32 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie lubie poniedziałków, bo: * na siłowni jest dużo ludzi, * do pracy się jest ciężko zebrać, leń poweekendowy, * spodziewasz się, ze zrobisz dużo, a tak nie jest No nic, podsumowanie jest: I. owsiane, jajko, kefir, tuńczyk; II. żółty groch, jajko, kefir; AEROBY: rower, w sumie 60 minut, (musiałam załatwić pewne formalności) III. żółty groch, ryba

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-23 21:37:36 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    A moze oni nam poprostu zazdroszczą Ja dziś chora: katar i gardło, ale nie mam gorączki ... myślałam, ze nie dam rady dzisiaj, ale podsumowanie łądne będzie : I. owsiane, kefir, tuna, oliwa; II. j.w.; III. groch, żółty ser, trochę oliwy; IV. groch, mięsko, oliwa. PŁYWANIE: 40 minut; V. groch, miesko, biały ser, oliwa; TRENING VI. makaron, mięsko,

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-27 20:56:28 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Poszłam dziś na siłownie godzine później i o dziwo nie było tak dużo ludzi. Kaszel mam nadal. Trochę bałam się, że zacznie mnie dusić ... ale było OK JEDZONKO: I. owsiane, kefir, jajko; II. j.w.; III. zielona soczewica, jajko, tuńczyk, trochę oliwy; IV. z. soczewica, tuńczyk, oliwa. V. ryż, biały ser, tuńczyk; TRENING VI. z. soczewica, tuńczyk, bi

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-02 21:56:59 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Poszłam dziś na trening po południu, bo zrobiła mi sie luka w planie. Podsumowanie nizej. Dzień: 2000 kc. JEDZENIE: I. owsiane,kefir, tuńczyk,oliwa; II. j.w.; III. soczewica, ryba; TRENING: 2 obwody po 3 serie; PŁYWANIE: ok. 60 minut; IV. ryż, ryba; V. soczewica, biały ser, tuńczyk; VI. j.w; B=160 T=40 W=250 kc=ponad 2000 (+ warzywa) TRENING: rozgr

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-06 18:38:33 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    na zmiane x5 na strone (suma wagi sztangielek 50% tego co wyciskalas) 3.sprint 400m odpocznij pare minut obwod 3x 1.wznosy nog w zwisie x5 2.russian Twist na skosnej x 5 na strone 3.wznosy z opadu x10 A wiec cwicz ciezko i dawaj z siebie wszystko. O miesnie sie nie martw to sie szybciej traci niz zyskuje, a to sprzymierzeniec w walce z tluszczem

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-10 22:56:37 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Narazie pytania i komenarze do tego treningu (w 'pogrubieniu'): Trening ten będę robić wieczorem we wtorki i w czwartki , czyli w ten sam dzień co mam aeroby rano. A1. skok z kolanami do klatki 1min A2. wejscie na stopien 1min Może być na podest o wysokości 20cm ? 1min przerwy A3. krotkie sprinty przez pokoj (biegniesz, hamujesz dotykasz podlogi

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-22 21:22:24 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś: ******************************************************** 1. BTW: 131/ 33 / 131; kc: 1501 (bez warzyw: 500gr) - do tego: magnez, wapń, omega3; 3. TRANING*: tydzień 3, dzień 1 gigantserii; ******************************************************** *TRENING: - rozgrzewka: rower 5 minut, - przy aerobach tętno w przedziale osiągnełam po 3 minuach; -

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-11 21:20:03 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    t ten moment ze trzeba pupe pchnac do przodu (na youtube jest taka dluzsza instrukcja), mozesz sobie podkladki pod piety dac, to nie bedziesz miala wrazenia ze sie przewrocisz na suwnicy czlowiek bierze duzo wieksze ciezary niz w przysiadzie, tak ze spokojnie bedziesz szybko dochodzila do 100kg No i fajnie ci idzie, wazne bys dobrze czyla miesnie

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-08 22:13:11 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś: ............................................................ Aeroby na czczo: BIEG - 25minut + streching 3min; - tętno: 140 - 150; Trening wytrzymałościowy (str.49) - 2 obwody; - chyba poprawiła mi się 'skoczność' w przysiadach z wyskokiem, burpee, a takze przy skokach z kolanami do klatki; nogi nie sa już takie ciężkie i łatwiej je podnosze

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-09 18:37:30 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Ciężko było zrobić dwie ostatnie serie. Starałam się napinać te mięśnie, które własnie 'pomagają' mi sie podciągać . Te ostatnie podciagnięcia to były chyba tylko żeby napiąc je. Jutro jak starczy mi czasu, to zrobie sobie podciągniecia na koniec. I zrobie ile dam rade z gumą, pochwytem i bez przerwy. To fajnie, ze wracasz do normalnego jedzenia -

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-14 12:31:10 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś: ........................................................................ TRENING: tydzień 2, dzień 1: - rozgrzewka: ROWER - 5min, WIOŚLARZ - 3min, rozciąganie całego ciała; 1. Przysiad 5x 6-8 (2min): -2 serie rozgrzewkowe: 7x 30kg / 6x 35kg -serie właściwe: 11x 42.5kg / 8x 47.5kg / 6x 52.5kg / 4x 55kg / 2x 57.5kg 2. Hack przysiad clusters 5x

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-15 12:48:35 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś: ........................................................................ TRENING: tydzień 2, dzień 2: - rozgrzewka: ROWER - 4min, WIOŚLARZ - 3min, rozciąganie całego ciała; 1.Ściąganie drążka szeroko do klatki 5x 5 (2min/5sek-opuszcz.): - 2 serie rozgrzewkowe: 8x 20kg / 7x 25kg // pompki męskie: 7x / 5x, - serie właściwe: 5x 30/35/40kg / 4x 4

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-17 21:04:10 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś: ..................................................................... TRENING: - rozgrzewka: WIOŚLARZ 5min, ROWER 4min, rozciąganie całego ciała; 1. Wyciskanie stojąc 5x 6-8 (2min) - serie rozgrzewkowe: 8x 15kg / 7x 17.5kg + pompki m. 7/6, - serie właściwe: 11x 20kg / 9x 22.5kg / 7x 25kg / 5x 26kg / 2x 27.5kg 2. pullups clusters 5x 5 (2min /

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-20 20:35:46 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś:- to znaczy wczorajszy trening. Nie wpisałam , bo odcięli mi prąd i interent. Ale już jestem .................................................................. TRENING: tydzień 4, dzień 1; - rozgrzewka: WIOŚLARZ 3min, ROWER 4min, rozciąganie całego ciała; 1. Przysiad 5x 6-8 (2min): - serie rozgrzwkowe: 10x 35kg / 8x 40kg, - serie właściwe: 11

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-30 06:36:55 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś: ................................................................ TRENING: tydzień 4, dzień 2, Rozgrzekwa: - WIOŚLARZ 5min, - ROWER 3min, - rozciąganie całego ciała; 1. Ściąganie drązka szeroko do klatki 5x 5opuszczen (2min/5sek): - serie rozgrzewkowe: 8x 20kg / 7x 25kg + pompki m. 6/6, - serie właściwe: 5x 35/40/40/45/ 2x50kg, 2. Wiosłowa

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-01 21:12:43 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś: ................................................................ TRENING: tydzień 5, dzień 2, Rozgrzekwa: - WIOŚLARZ 5min, - rozciąganie całego ciała; 1. Ściąganie drązka szeroko do klatki 5x 5opuszczen (2min/5sek): - serie rozgrzewkowe: 8x 20kg / 7x 25kg + pompki m. 6/6, - serie właściwe: 5x 35/40/45/45kg 4x50kg, 2. Wiosłowanie sztangą w opa

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-08 19:24:57 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś: ................................................................ TRENING: tydzień 6(ostatni), dzień 2, Rozgrzekwa: - WIOŚLARZ 4min, - rozciąganie całego ciała; 1. Ściąganie drązka szeroko do klatki 5x 5opuszczen (2min/5sek): - serie rozgrzewkowe: 8x 20kg / 8x 25kg + pompki m. 8/6, - serie właściwe: 5x 40/40/45/45/50kg, 2. Wiosłowanie sztangą

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-15 21:02:21 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    wlasnie ogladalam poczatek bloga, jak na mc na prostych podnosilas 20kg - a teraz.... ho ho. dzieki temu ze sie nie balas miesni stalo sie to o czym zawsze mowie, dodatkowe miesnie "sciaganely" tluszcz z nog (bo w innych miejscach juz nie ma), dzieki czemu (mimo, ze na pewno i tam dorobilas sie miesni) to masz nogi chudsze. No i wyrzez

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-19 12:50:24 Liczba szacunów: 0