SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • trening na masę(mój zestaw ćwiczeń)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    hmmm jesli dopiero zacznasz nie radze zaczynac od treningu dzielonego masz sciegna i miesnie słabe , a chyba szybko odpasc nie chcesz ... proponuje : http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=18564&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 6133 Data: 2004-05-12 13:23:43 Liczba szacunów: 0
  • Problem z bokami ud

    Post
    Ladies SFD

    Zmierz obwód obu ud (w najszerszym miejscu). Prawa noga - 58cm Lewa noga - 57cm Przed rozpoczęciem treningu i przez pierwsze 2 miesiące ćwiczeń mierzyłam uda (tylko prawe) - na początku ćwiczeń miało 57cm, następnie 56,5 i 56 cm, a teraz 58... Co mogę zrobić, aby zarysować mięśnie ud pozbywając się tego boku w prawym udzie i wyszczuplając go? Przes

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1642 Data: 2014-05-14 13:51:03 Liczba szacunów: 0
  • CYKL na redukccje, Czy da rade bez HCG?

    Post
    Doping

    ja nie będę robił na tym redukcji:). Jeżeli chcesz tylko ochronić mięśnie to sam prop wystarczy. Reszta to dieta i aeroby. po moim cyklu clom i hcg. Niektórzy i na takich cyklach jak mój robią redukcję. Zmieniony przez - samara w dniu 2011-02-07 19:25:06

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1127 Data: 2011-02-07 19:22:57 Liczba szacunów: 0
  • Rozbudowa mięśni, 21 lat ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    Oook, z fizjoterapeutą czekam do końca sesji, to mama mi zasponsoruje wizytę albo 2. Póki co trenuję trójbój 3 razy w tygodniu, mam już rozpisany plan, w którym nie ma martwego ciągu, są za to inne ćwiczenia wzmacniające plecy - efekt - ból całkowicie ustąpił. Zdjęcia sprzed paru dni: http://images49.fotosik.pl/1796/ec703c254d431b96m.jpg http://im

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 4087 Data: 2013-02-16 13:53:05 Liczba szacunów: 0
  • Rozbudowa mięśni, 21 lat ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    dontknow: niestety mam tendencje do szybkiego chudnięcia, w miesiąc poleciało 6 kg, wystarczylo wywalić zle rzeczy z jedzenia i systematycznie trenować i nie było to dla mnie ciężkie do zrobienia (63->57 kg). Takiej wagi, jaką mam teraz nie miałam chyba od podstawówki. A przykład diety, którą tu wstawiłam dzisiaj ułożyłam sama na podstawie obserwac

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 4087 Data: 2013-02-16 14:50:46 Liczba szacunów: 0
  • Hernal | DZIENNIK | Zaczynamy powoli, aby do przodu

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 12 - DT - przy lżejszym obciążeniu jest znacznie trudniej dostarczono 3217 kcal w tym b: 119 g Rozgrzewka w postaci biegu na maszynie. Przez 6 minut w tempie od 9km/h do 16km/h. Jednak nawet 40 sekund biegu przy 16km/h przyprawiło mnie o zawroty głowy, więc zanim przeszedłem do przysiadów pospacerowałem kilka minut i rozgrzałem stawy. 1. Przy

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 5426 Data: 2013-10-11 22:11:53 Liczba szacunów: 0
  • Markus Ruhl aktualna forma

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Zawsze go ceniłem ale tez podejrzewałem o synthol. Na ostatnim zdjęciu jego ręce wyglądaja strasznie nienaturalnie. Bardzo słabe mięśnie przedramion i nienaturalny biceps. Strasznie dziwnie to wygląda.

    Odpowiedzi: 704 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-29 09:00:03 Liczba szacunów: 0
  • Markus Ruhl aktualna forma

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Ale jego mięśnie miały olbrzymią gęstość i w ogóle były olbrzymie :D

    Odpowiedzi: 704 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-29 13:40:05 Liczba szacunów: 0
  • 3DNIOWY FBW DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    Więc wklejam przerobiony plan, upewniam sie czy wszystko poprawnie ułożyłem Poniedziałek: schemat A 1. Przysiady ze sztangą na barkach *Seria rozgrzewkowa – 8x sama sztanga *5x5 (stałe obciążenie) 2. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej * Seria rozgrzewkowa – 8x sama sztanga* *5x5 (stałe obciążenie) 3. Wiosłowanie sztangą * Seria rozgrz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 640 Data: 2012-05-17 12:44:59 Liczba szacunów: 0
  • FBW - brak efektow, przyrostu sily.

    Post
    Trening dla początkujących

    dlatego RDL jest tym wyjsciem bo bardziej to cwiczenie na dwugłowy, i uczy ich to pozniejszych treningów. Skupiajac sie na rdzeniu wiekrzosc młodych jako tako ma wypracowane miesnie brzucha ( bo to modne itd) jednak prostownik lezy całkowice, a wniektorzych przypadkach jest tak słabiutki że czuja ból przy unoszeniu tułowia z opadu, jak wiadomo po

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4258 Data: 2011-07-10 12:09:28 Liczba szacunów: 0
  • Daniel Borzyszkowski - przygotowania do debiutów 2015

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    02.06.2014 A więc dziś poszły w ruch nogi: 1.Dwugłowy w staniu jednonóż 7,5/10/12,5 kg x12 15kg x10 2.Dwugłowy w leżeniu 20/25kg x12 30/35kg x10 3.Wyprosty nóg w siedzeniu 80/85kg x 12 90/95kg x10 4.Przysiady na suwnicy 70/80/90/100kg x12 5.Przysiady ze sztangą z tyłu 100kg x8 90kg x10 80kg x10 70kg x12 Dodatkowo po ćwiczeniu na odwodziciele i przy

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 7223 Data: 2014-06-02 14:50:21 Liczba szacunów: 0
  • Daniel Borzyszkowski - przygotowania do debiutów 2015

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    07.06.2014. Uda + Brzuch 1.Dwugłowy w leżeniu na ławce 20/25/30/35kg 12/12/12/10 2.Dwugłowy w staniu jednonóż dropset 12,5/10/7,5kg 8/8/8 4 serie 3.Martwy Ciąg na prostych nogach 40kg 12/12/12/10 4.Przysiady ze sztangą na barkach 60/70/80/90kg 12/12/10/10 5.Wyprosty na maszynie 80/80/85/85kg 12/10/10/8 i 3 ćwiczenia na mięśnie brzucha po 3 serie ma

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 7223 Data: 2014-06-07 14:45:20 Liczba szacunów: 0
  • Jaki wspólczynnik aktywności?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W ten sposob bedziesz uzupelniala tkanka miesniowa nieproporcjonalne rozlozenie tluszczu, przestana ci wychodzic zebra i rece nie beda tak chudziutkie, a jednoczesnie zdobyte miesnie beda spalaly tluszcz w dolnej czesci ciala. Druga sprawa w ACT na pewno nogi wykonywalas na urzadzeniach, proponuje przerzucic sie juz na wolne ciezary i nie wzgardzac

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3081 Data: 2008-02-21 16:19:51 Liczba szacunów: 0
  • Jaki wspólczynnik aktywności?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Droga Olbiques! Dziękuję pięknie za cenne wskazówki. To jak to powinno wyglądać: obliczam: waga*24*0,9= 59(60) razy 24 razy 0,9 daje 1274,tyle żeby organizm się utzymał przy życiu i jaki teraz współczynnik aktywności? Powiedzmy,że będę chciała poświęcić na sport od 1-2 godzinek dziennie,postaram się robić 3 trening siłowe a reszta to aero,hiit i za

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3081 Data: 2008-02-23 18:12:51 Liczba szacunów: 0
  • 16 lat - Plan Treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    "ano moge zrobic 5x15 ale na nastepny dzien mnie bola mniesnie. " no to naprawde jest nieciekawie z takim podejściem nie osiągniesz zbyt dużo a co do odżywek to na sam początek wystarczy dieta i sam fakt że "porsuszysz" swoje mięśnie

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2916 Data: 2006-06-17 17:13:21 Liczba szacunów: 0
  • Mam zbyt szerokie biodra;/ jestem facetem

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kuro dobrze pisze, powinieneś pomyśleć nad rozbudową mięśnie naramiennych i najszerszych grzbietu. To powinno stanowić priorytet. Natomiast druga sprawa to utrata tkankiu tłuszczowej, szczególnie tej w okolicach bioder i brzucha. To zapewni zmianę proporcji a więc i wyglądu. To wszystko sztuka iluzji, poszerzysz tam, to wydawać się będzie że gdzie

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-06-17 22:42:16 Liczba szacunów: 1
  • Trening na mase - bardzo prosze o pomoc!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Może rzeczywiście czas zmienic trening, mieśnie mogły zdążyć sie przyzwyczaić do dytychczasowego, musisz zwiększyc ciezar, może liczbe powtórzeń, trudno na razie mi cokolwiek powiedzieć, daj coś więcej o sobie-pełne wymiary, przede wszystkim swój staż i jak długo jedziesz na tym konkretnym planie.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1450 Data: 2004-12-23 11:04:02 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja początkujący do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kriksos - piszesz o kwestiach finansowych - a wiesz ile łosoś kosztuje? Jest niemal 2 razy droższy od kurczaka. :) Po drugie - ryby muszą być kupowane w formie surowej - jest więc drugi problem bo łososia trzeba jakoś przyrządzać - a mam wrażenie, że chłopak kupuje np. brzuszki smażone, lub mięso w formie sałatki - a ryby powinno się spożywać np. p

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 834 Data: 2010-06-06 22:32:03 Liczba szacunów: 0
  • A6W - pytanie o metody.

    Post
    Trening dla początkujących

    mi dzięki wykonaniu całego a6w pokazały sie zarysy górnych kostek i mięśnie były o wiele twardsze i wytrzymalsze a było to na początku mojej przygody z siłownią więc mi się podobały efekty i według mnie opłaca się wykonać ten trening skoro nie mamy nic do stracenia a możemy zyskać

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2629 Data: 2009-06-18 08:54:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Taka odpowiedź jest satysfakcjonująca. Nie trenuję sam, uzupełniamy się w sprawach technicznych. Czy zakwasy mogą być w pewnym sensie wyznacznikiem efektywności treningu? Przy treningu każdej parii raz w tygodniu bardzo często towarzyszą mi zakwaszone mięśnie utrzymujące się 2-3, a w wypadku klatki nawet 4 dni. Zmieniony przez - Konopian w dniu 201

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1199 Data: 2011-05-12 23:26:27 Liczba szacunów: 0