SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • golenie (nóg)

    Post
    Sztuki Walki

    Tenshin: To jest mięsień, który musisz mieć Na rysunku u góry przedstawiłem schemat umięśnienia piszczela. Omawiany mięsień, czyli ten podkreślony kolorem zielonym jest właśnie tym, o którym mówię. Nazywa się mięśniem piszczela przednim. Znajduje się w środkowo-zewnętrznej części golenia. Nigdy ja nie kopię lowkicka powieszchnią haisoku, czyli obc

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 8243 Data: 2002-10-20 01:21:23 Liczba szacunów: 0
  • Wyciskanie izometryczne w "martwym punkcie"

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Chcesz zastosować podobny sposób pokonania "martwego punktu", jaki bezwiednie stosują zawodnicy na zawodach. Gdy sztanga zatrzymuje się, co nie jest powodem do spalenia, większość zawodników obniża jeden łokieć, a co za tym idzie, jedną stronę sztangi (przeważnie w kierunku słabszej kończyny), w tym czasie drugi łokieć minimalnei prostuje

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 4653 Data: 2003-08-29 10:42:22 Liczba szacunów: 0
  • Bieganie na czczo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    s 5 km nie wiecej wiec chyba raczej miens i bym nie palil , dodatkowo chcialem dodac ze KB to priorytet i na silownie chcialbym chodzic dodatkowo by;lby to zwykly dodatek ktory mialby na celu podniesc troche sile etc. nie zalezaloby mi na masie ale zawsze lekki wysilek na silowni tez dawal by swoje ze te miesnie byly by bardziej podkreslone itp.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1458 Data: 2009-04-09 14:54:40 Liczba szacunów: 0
  • Ból mięsni karku z lewej strony

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Przede wszystkim radzę odpuścić treningi aż ból całkiem minie. Kołnierz odradzam, bo tylko osłabi mięśnie, natomiast dobrze byłoby je trochę porozciągać. Przykładowe ćwiczenia znajdziesz tutaj: http://www.probalans.pl/blog.html Zmieniony przez - fizjo w dniu 2013-03-05 16:55:06

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 988 Data: 2013-03-05 16:54:03 Liczba szacunów: 0
  • jakie odzywki proponujecie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mylisz podstawowe pojęcia- Redukcja = Rzeźba, no w twoim przypadku masz mały staż na siłce i nie masz za wiele mięśni do odsłony :-) Mięśnie budujesz na masie, okres rzeźby to czas zrzucenia nadmiaru tkanki tłuszczowej, wody i odsłonięcie nabranego mięśnia :-) Redukuj aż ładnie zejdziesz z %BF-em, na razie nie wrzucaj żadnych supli bo sam widzis

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 678 Data: 2014-10-07 13:58:26 Liczba szacunów: 0
  • skutecznosc treningu podanego w poscie "cos na sile...."

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Może poprostu spina Ci mięśnie.Czasami pomagają lekkie ćwiczenia rozlużniające typu wymach rąk do przodu i tyłu. I jeszcze jedno czy jest to ból czy raczej coś w rodzaju skurczu? Bo przyczyna może być także w braku np.magnezu lub ogólnie płynów spożywanych podczas treningu. Zmieniony przez - W Z O R EK w dniu 2005-05-08 00:27:42

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2408 Data: 2005-05-08 00:27:00 Liczba szacunów: 0
  • 5kg w miesiąc?

    Post
    Trening dla początkujących

    Mnie w tej diecie zdrowych tłuszczy brakuje ale daj ją do działu odżiwnia, niech sprawdzą. 5kg w miesiąc to ty może przytyłeś ale nie były to same mięsnie. Pzdro Zmieniony przez - Viren w dniu 2010-08-12 17:31:07

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 672 Data: 2010-08-12 17:22:35 Liczba szacunów: 0
  • jak w pare tygodni wyrzeżbić sobie kaloryfer

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    W parę tygodni nie jest to możliwe niestety . Do tego potrzeba odpowiedniego odżywiania się , regeneracji i czasu nawet jeśli bierze się pod uwagę tylko i wyłącznie mięśnie brzucha . Mimo wszystko znajdziesz wszystkie informację na naszym forum . Zmieniony przez - Makaveli01 w dniu 2011-01-28 10:27:50

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2487 Data: 2011-01-28 10:27:03 Liczba szacunów: 0
  • Jak to jest z tymi przyrostami!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    też tak miałem jak zaczynałem- trenowałem bardziej po to- by wszyscy mówili "łał ależ on ma mięsnie" a nie dla siebie. ale chyba każdy tak ma na początku. albo dołowanie, że coś nie rośnie- to było kretyństwo- jak coś nie rośnie - to ma jakis powód- więc szukać przyczyn a nie plakać. teraz mam wszystkich w dupie i robie to dla siebie bo t

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1316 Data: 2007-01-26 11:32:57 Liczba szacunów: 0
  • nadmierna lordoza ledzwiowa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1)lezenie tylem, nogi skulnie oparte o podloge, ramiona wzdluz tulowia, rece wsuniete pod ledzwie. Wydychasz i napisznasz posladki, miesnie brzucha ustawiasz miednice w tylopochyleniu. 2)podobnie jak wyzej, ale z proba oderwania stop od podloza (najpierw kat 80 stopni (miedzy udami a podlozem) potem zmniejszany stopniowo). 3)siad skulny, plecy pr

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 5756 Data: 2008-08-21 23:46:36 Liczba szacunów: 0
  • CO I ILE MAM ŁYKNĄĆ

    Post
    Doping

    110kg i jesteś szczupły ? chyba masz 220cm wzrostu - bo jak sam piszesz chcesz żeby mięśnie były bardziej widoczne/odtłuszczone - to zalanie jest, tylko ciekawe w jakim stopniu, daj ankietę coś się poradzi. Zmieniony przez - inkognitoo w dniu 2010-03-11 12:21:35

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 826 Data: 2010-03-11 12:20:49 Liczba szacunów: 0
  • CO I ILE MAM ŁYKNĄĆ

    Post
    Doping

    wiem raczej mało 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: wcale 8. TRENING: w tym momencie robie wytrzymałościowy 9. CEL CYKLU: chce wyrzeżbic sylwetke i bardziej miec zbite miesnie 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): słaba 13. STAN ZDROWIA: bardzo dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENI

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 826 Data: 2010-03-11 12:29:23 Liczba szacunów: 0
  • chcę spróbować HST

    Post
    Trening w domu

    enie szczegolnie przy fazie 5tek i 5neg "i jeszcze jedno czy mogę od razu zacząć ćwiczyć max.15?" * maksem nie - musisz dochodzic do tego maksu przez 2tygodnie zeby miesnie mialy czas zareagowac na narastające obciazenie wprowadzajac cialo w stan anaboliczny "bo przecież w nastepnym mikrocyklu są 10-tki czyli jest progresja?? później

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 831 Data: 2006-01-02 16:55:21 Liczba szacunów: 0
  • Jak ćwiczyć w ten upał?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No siema najlepiej w ogoole nie cwicz ,miesnie przyjda same ja nie cwicze ,tylko jezdze z baryla do piecek i jest cool 6pack bez zadnych wyrzeczen... PAMIETAJ JEDZ DUZO OGORKOW KISZONYCH ...

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6441 Data: 2006-07-27 13:25:27 Liczba szacunów: 0
  • Czy istnieje jakis plan łaczacy rzeżbe i siłe???

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jesli biegajac tracisz mase to albo masz mase na podstawie tkanki tluszczowej, albo tak sie katujesz, ze palisz miesnie Poprostu poprobuj dodac do swojego treningu elementy z treningu aerobowego i takze wykonuj cwiczenia na boczne partie miesni brzucha, co wyszczupli ci tali i spali nadmiar tkanki tluszczowej w tej okolicy Zakochany w usmiechu Sm

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1585 Data: 2003-12-14 15:17:14 Liczba szacunów: 0
  • ile powturzen przy trenigu na amse?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie ma jasno powiedziane ile powtórzeń no chyba ,że przedział 6-50 :) Musisz spróbować jeden cykl robiąc np. 8-12 a inny z 15-25 i wtedy będzie wiedział co jest dobre dla ciebie. Ja np. robię aż 18-30 nie licząc łydek po tym jestem nieźle zmęczony mięśnie w środku się palą i są porządnie spompowane a co najważniejsze rosną :) Ale większość robi 8-1

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1110 Data: 2007-07-20 22:23:13 Liczba szacunów: 0
  • 15 lat - problem z brzuchem

    Post
    Trening dla początkujących

    dobrym treningiem kondycyjnym może być skakanka nie musisz wychodzić z domu żeby potrenować kosztuje ok 5zł. zacznij się też rozciągać gibkość ciała też jest ważna pompki wykonuj seriami np 8 serii po 10 powtórzeń w miarę zdobywania doświadczenia próbuj coaz trudniejszych ćwiczeń np pompki w wąskim i szerokim rozstawie rąk pomki z nogami na krześ

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 745 Data: 2009-02-23 16:09:47 Liczba szacunów: 0
  • Co dalej?

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    No on się boi masy mięśniowej nabierać, bo uważa, że zatłuści się przy okazji. Prawda do końca to nie jest. Możesz co każde 2/4tygodnie dodawać sobie 100kcal i spokojnie. Nie zalejesz się ale przy serio dopiętej diecie. Ale tak czy tak zapisz się na jakiś sport. Przez pierwszy miesiąc lub dwa mięśnie powinny stać się większe nawet na złej diecie. P

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 435 Data: 2013-12-11 12:10:34 Liczba szacunów: 0
  • Plan po 4 miesiach cwiczen

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jako początkujący nie powinnienneś stosować metod ktore wykorzystywane są przez kulturystów zaawansowanych, tak jak ci radzi michail, poczytaj o podstawach treningu, niech bedzie on prosty i łatwy w wykonaniu, pamiętaj o tym że mięśnie trzeba stymulować a nie doprowadzać do skrajnego wyczerpania takimi intensywnymi metodami które je tylko wyniszczą

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 3430 Data: 2002-12-06 22:44:46 Liczba szacunów: 0
  • Plan po 4 miesiach cwiczen

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No już jestem, strasznie jesteś niecierpliwy. Proponuje Ci taki plan , który jest modyfikacją planu Kilopa (Kilop wybacz !!! ) na masę na trzy dni dostosowanym dla Ciebie. Ale pamietaj o obciążeniach , o których pisałem wczesniej, nie szalej bo się uszkodzisz. Z tego co pisałeś na treningu wspinaczkowym nie robisz żadnych aerobów . W dni bez treni

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 3430 Data: 2002-12-08 22:59:41 Liczba szacunów: 0