SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Trening na klatke, barki i brzuch w domu przy użuciu ławeczki

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie stary Ty dalej nie rozumiesz, nie chce wyglądać jak mutant który ma wycwiczone te własnie mięśnie, bardzo łatwo jest je wycwiczyć i nie mieć później szyi;) nie wiem czy to tak ciężko zrozumieć że nie chce sobie zaburzać wyglądu sylwetki właśnie przez te jedną partię, jestem na prawdę aktywny i pozostałe grupy mięśni cwiczę poprzez uprawianie s

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1155 Data: 2009-04-18 23:11:54 Liczba szacunów: 0
  • 37 lat, początki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    ja mam 37 lat wzrost 158 , waga 53 kg ,zaczelam ćwiczyc od czerwca w domu z Mel B i dieta schudłam 8 kg , teraz dołączyłam do was żeby zbudować jakieś mięśnie żeby poprawić kondycje i sylwetkę ... Nie chodzę na siłownie wszystko wykonuje sama w domu jest cieżko ale jakoś daje radę , ma pare ciężarków ,orbiterem , skakankę , drążek do podnoszenia si

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 593 Data: 2015-09-11 21:19:27 Liczba szacunów: 0
  • FBW dla początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    Ułożyłem taki plan, który znalazłem w wątku: http://www.sfd.pl/FBW_do_oceny-t380753.html Sądzisz że ten plan będzie lepszy od tego który podałeś? 1) przysiad 2) żuraw 3) wyciskanie na plaskiej 4) wioslowanie w opadzie 5) wyciskanie w staniu 6) drazek podchwytem wszystkie ćwiczenia po 3 serie, 10 powtórzeń. Aha i mam pytanko co do tych serii rozgrz

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1128 Data: 2012-01-05 19:12:59 Liczba szacunów: 0
  • Do ludzi znających się na rzeczy!!!!!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie w kulturystyce powinienes doszukiwac sie przyczyn dolegliwosci psychicznych trenujacych nastolatkow, chyba ze po kilku miesiach brali sie za wspomaganie... odzywki po ok.2 latach aby pobudzic miesnie do wzrostu, gdy stana sie bardziej oporne;) ale białka sa wskazana i dieta !!! "Grozą napawa widok nieba, które spowija obłok krwawy"

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 712 Data: 2003-12-11 18:03:57 Liczba szacunów: 0
  • /jak szybko przypakować w domu . [ Treningi dla 12 latka ;) ]

    Post
    Trening w domu

    Nie stosuj żadnych dopalaczy, prochów czy innych syfów. To powinna być Twoja złota zasada. Nie chcesz tego robić sezonowo prawda?? (w sensie krótko-trwały trening, byle się wyrobić do lata ze względu na coś itd...) Najpierw, żeby "robić rzeźbę" trzeba mieć mięśnie, z tego co widzę masz nikłe proporcje tych właśnie o to tkanek. Zacznijmy od trening

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1117 Data: 2014-03-11 16:42:27 Liczba szacunów: 0
  • Robienie masy a zrzucanie tłuszczu?

    Post
    Trening dla początkujących

    Cześć! Niby można robić i jedno i drugie ale zwykle bywa że się nie udaję. Sam nieraz stawałem przed takim dylematem i z doświadczenia powiem Ci, że najlepiej zawsze wychodziło w moim wypadku - najpierw redukcja, potem masowanie. Dlatego właśnie, że zrzucając fat, obliczasz zapotrzebowanie, wydatek kaloryczny, następnie odejmujesz ok 10% swojego za

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2091 Data: 2010-10-13 13:54:50 Liczba szacunów: 0
  • Problem z wystającą górą brzucha....

    Post
    Trening dla początkujących

    Możliwe, że masz słabe mięśnie brzucha i nie trzymają w ryzach narządów wewnętrznych. Trening mieśni głębokich i vacuum może trochę pomóc. Ale nie wykluczałbym również jakiejś nietolerancji pokarmowej i wydęcia.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3926 Data: 2016-04-06 14:21:06 Liczba szacunów: 2
  • Jak schudnąć i jak sie odzywiac

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bułki z pomidorem to na pewno nie schudniesz:/ zajrzyj do postu poniżej,tam jest dieta i trening - schudniesz a przy okazji mięśnie zaznaczysz ładnie:P

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2856 Data: 2004-09-19 23:17:39 Liczba szacunów: 0
  • Dziwny nie rosnacy Bic

    Post
    Trening dla początkujących

    Moment-- zakwasy nie są wyznacznikiem dobrego treningu ani przyrostów-- jak by to przeanalizować to z twojej wypowiedzi można wywnioskować że nie miałeś zakwasów od samego początku treningu?? A przecież przyrosty były-- nie można winić za to zakwasów że nie masz przyrostów. Teraz trzeba przeanalizować całą sytuacje. Tutaj samo napisanie nie wystarc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 646 Data: 2009-09-21 16:31:54 Liczba szacunów: 0
  • Ile muszę spalić? Zdjęcia

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Masz za dużo tłuszczu i za słabe mięśnie.

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 4030 Data: 2013-02-27 22:15:28 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy pod mase

    Post
    Trening dla początkujących

    dodaj do plecow. ale pmietaj jakie bys nie robil cwiczenie to miesnie przedramion i tak Ci pracuja

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 649 Data: 2013-10-03 13:43:11 Liczba szacunów: 0
  • Czy taki rozkład moze być??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ,,przy cwiczeniu klatki tricepsy niepracuja tak intensywnie jak przy cwiczeniu barków!!!"- nie zgodze sie z tym wcale! przy treningu klatki miesnie najbardziej wspolpracujace to triceps i barki(glowy przednie). polaczenie barkow z tricepsami to bardzo dobre rozwiazanie

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 6109 Data: 2006-08-30 00:01:25 Liczba szacunów: 0
  • Pytania do Karola Małeckiego-do dziewiątego odcinka TV SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    dyspozycji podstawowy sprzed problem polega na tym iż zewnetrzna strona ud rozwija sie slabo i wiekszosc pracy w wiekszosci cwiczen przejmuje miesien obszerny przysrodkowy i miesnie proste zas obszerny boczny pozostaje w tyle ,spotkalem sie z ustawianiem nog wasko i rownolegle lecz nie zmienia to duzo w moim wypadku czy jest jakis sposob zeby uda

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 4234 Data: 2012-12-17 23:35:57 Liczba szacunów: 0
  • dziewczyna a kreatyna...

    Post
    Odżywki i suplementy

    chcesz podkreslic swoje miesnie to kup sobie jakis spalacz tluszczyku zamiast kreatyny. dzieki kreatynie miesien ci urosnie i zwiekszy swoja sile. Kretka cie nie wyrzezbi... Spalacze tez dodaja sily Zmieniony przez - monio90 w dniu 2008-08-19 22:46:05

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 3493 Data: 2008-08-19 22:45:17 Liczba szacunów: 0
  • dziewczyna a kreatyna...

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja bym wyprobowal inne spalacze. ja po prostu widze tutaj kreatyne++spalacz i przy tym bede sie upieral... przy zle zbilansowanej diecie sama kreatyna nie spelni twoich zalozen a moze pogorszyc stosunek miesnie/tluszcz Zmieniony przez - kupidyn40 w dniu 2008-08-19 23:30:08

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 3493 Data: 2008-08-19 23:29:30 Liczba szacunów: 0
  • Legalny 'Metanabol'

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Dobry temat by cos powiedzieć Kilka dni temu widziałem anty-reklamę środków odchudzających Rozchodziło się o apteczne super produkty po których możesz jeść tony jedzenia obojętnie jakiego a i tak będziesz chudnąć Pierwszy raz przyznałem rację sławnym naukowcom z ameryki dowiedli ze takie "polepszacze chudnięcia" nie daja nic. porównywal

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 5772 Data: 2010-08-10 20:23:34 Liczba szacunów: 0
  • Trening Arnolda Schwarzeneggera

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No to spróbuj. Zacznij od połowy jego objętości i dodawaj po serii co tydzień, dwa. Poćwicz kwartał i sam zobacz, czy dajesz radę. Ja bym wziął ten trening z partią 2xweek, 3x week ostro za ciężki Mam zamiar :) Dzięki za rade. Nie jesteś Arnoldem więc nie trenuj tak jak on;) coś się tak uparł na ten jego trening?Jak najbardziej możesz ćwiczyć syste

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2212 Data: 2016-04-20 11:44:20 Liczba szacunów: 0
  • Leg master - magic

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, Kolejność dni treningowych jest ważna, bo jeśli przesuniesz 5 na 2 to wyjdzie, że po tricepsach będziesz ćwiczyć klatkę - a to nie wskazane. Kolejność ćwiczeń na daną partię mięśniową nie jest tak ważna. Tylko żeby nie wyszło, że zrobisz trochę na plecy trochę na biceps a później znów trochę na plecy - bo to zupełnie bez sensu.- - wyciskanie

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 6341 Data: 2010-02-08 10:21:44 Liczba szacunów: 0
  • Dobry BRZUCH !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja robir na mase ale poprostu podczas durzej ilosci powturzen na brzuch bardzo sie pocisz i niszczysz tłuszcz a nie mięsnie czy białko ktore buduje miesnie.Warzna jest tez dieta definitywnie zmniejszyc tłuszcz

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 8725 Data: 2001-02-27 20:26:28 Liczba szacunów: 0
  • Dobry BRZUCH !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wiem ale to treba robic z głowa i nieodchylac sie zamocno(az do podłogi) sprytnie wykonywanie tego cwiczenia moze ci równierz wzmocniec miesnie pleców ale to tylko przy okazji jak przytszymiesz sie troche w pozycje rozłozonej (jakies 2sec.) Po miechu tego cwiczenia fajnie mi sie brzuch wyrzażbił

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 8725 Data: 2001-02-27 21:20:26 Liczba szacunów: 0