SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Gainer lub bulk po treningu

    Post
    Odżywki i suplementy

    TomQ-MAG chciałbym stosować Carbo w dwóch przypadkach: - 2x w tygodniu bezpośrednio po treningu aerobowym. Mam posiłek o 16-30, od 18-30 do 19-20 mam aeroby, o 20 godzinie ostatni posiłek. - 2x w tygodniu bezpośrednio po zakończeniu treningu siłowego lub jeszcze w jego trakcie. Posiłek jem o 17-00, od 18-00 do 19-20 mam trening siłowy, o 20 mam ost

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2203 Data: 2011-05-17 11:36:23 Liczba szacunów: 0
  • Trening z małym obciążeniem

    Post
    Trening dla początkujących

    Aby mięśnie rosły musi być bodziec. A 5 kg hantelka tego nie zrobi jak będziemy nawet machac 100 razy to się zmeczymy i tyle. Poszukaj talerzy w targowisku czy płd, mogą być nawet toczone stalowe.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1823 Data: 2016-07-16 22:08:16 Liczba szacunów: 0
  • halluksy a kickboxing

    Post
    Zdrowie i Uroda

    szyny , a oprocz tego wybierz sie do teraputy , troche mobilizacji i cwiczenia rozciagajace typu pir na odpowiednie miesnie daja dosc dobre efekty

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 582 Data: 2009-11-04 23:17:29 Liczba szacunów: 0
  • n.o.k.o

    Post
    Odżywki i suplementy

    wybacz eliasz, nie spoglądnąłem w profil :) TomQ na wzrost pozostanie Saa, ale to jest zło;p wolalbym byc mniejszy i robic miesnie bez Saa, niz byc bykiem po sterydach

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 3242 Data: 2010-08-08 21:15:35 Liczba szacunów: 0
  • Problem ;)

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Nic nie zrobisz,to wszystko minie z czasem,owłosienie dostałeś w spadku po przodkach mimo że dużo nie ćwiczę(...)to jestem dosyć przykosowany i mięśnie mi rosną dosyć szybko. tym to mnie trochę rozbawiłeś hahah 15 lat dosyć przykoksowany,nie myśl sobie za wiele i pooglądaj na forum jak wyglądają "przykoksowani".

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 851 Data: 2008-08-26 16:33:47 Liczba szacunów: 0
  • Efekty w domu ? - niemożliwe

    Post
    Trening w domu

    Takie szybkie rady, na pierwszy rzut oka... 1. chleb zwykł zamień na chleb razowy 2. na śniadanie musisz dostarczyć organizmowi dużo węglowodanów 3. zimeniaki na obiad zamień na ryż 4. posiłek przed treningiem (ok. 1h przed)- owoc + jogurt + kanapka z chleba razowego, czy coś co ma sporo węgli 5. na kolacje musisz dostarczyć organizmowi sporo białk

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2011 Data: 2009-05-16 11:18:32 Liczba szacunów: 0
  • Unoszenie tulowia z z opadu na maszynie i Brzuszki na maszynie jak to cwiczyc ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Unoszenia z opadu nie robi się na wysokich ciężarach bo to nie ta bajka ćwiczeń. To ćwiczenie stosuj jako dodatek do ciągów czy przysiadów. Ćwicz brzuch jak inne mięśnie 1-2 razy w tygodniu i nie trzeba robić po 50 powtórzeń wystarczy ok 15 z obciążeniem bezpiecznym

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1416 Data: 2014-02-14 13:34:30 Liczba szacunów: 0
  • Unoszenie tulowia z z opadu na maszynie i Brzuszki na maszynie jak to cwiczyc ?

    Post
    Trening dla początkujących

    "Unoszenia z opadu nie robi się na wysokich ciężarach bo to nie ta bajka ćwiczeń. To ćwiczenie stosuj jako dodatek do ciągów czy przysiadów. Ćwicz brzuch jak inne mięśnie 1-2 razy w tygodniu i nie trzeba robić po 50 powtórzeń wystarczy ok 15 z obciążeniem bezpiecznym" Ja to robie jako jedno z cwiczen na plecy i robie to na maszynie gdzie sie daje

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1416 Data: 2014-02-14 21:14:27 Liczba szacunów: 0
  • ocencie mnie cieniasa :P

    Post
    Galeria Zdjęć

    jak na 4 miechy to spoko ... ale miesnie to nie drozdze wiec tutaj potrzeba LAT :) a tez wspomne o tym ze wku*** mnie pacjenci ktorzy wypisuja wlasnie "smieszne" wymiary w profilach (a co nie ktorzy to juz chyba mozgow nie maja piszac np. ze maja ponad 1,9 m wzrostu waga tam np. 86 kg i ku*** wlasnie ze niby po 42 i wiecej w lapie ..

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3390 Data: 2003-04-10 11:44:22 Liczba szacunów: 0
  • Co jeść, aby przytyć? Dieta dla kobiety potrzebna.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    aby przytyła w miesnie a nie tłuszcz niech je zarodki przenne popijajac mlekiem lub zagryzajac wedlina(10duzych łyżek i szklanke mleka).mają one duzo bialka ale lepiej sa przysfajane jak sa mieszane z białkami zwierzecymi(chodzi tu o aminokwasy) albo 25g białka i 1g/kg ciała cukrów czyli w tym przypadku 45g(po cwiczeniu, nie musi byc to siłownia, w

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 4095 Data: 2004-11-16 18:25:29 Liczba szacunów: 0
  • Z 78kg na...

    Post
    Odżywki i suplementy

    TSE to mocniejsza kawa, więc jeśli dieta jest ok, to nie masz co się obawiać o mięśnie. Dodatkowo jak masz kasę, to możesz dorzuć BCAA przed i po treningu 1g na 10kg masy ciała.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1520 Data: 2010-02-27 00:40:53 Liczba szacunów: 0
  • pomoc potrzebna

    Post
    Trening dla początkujących

    nie wiem czy dobrze napisze ale pilka nozna i duze miesnie niezabardzo ida w parze

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1194 Data: 2010-02-04 19:43:21 Liczba szacunów: 0
  • krearyna+hm+bcaa

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jeszcze chcialem sie zapytac ,no moje rozumowanie kreatyna wspólpracuje z bcaa.Mysle tak poniewaz kreatyna pompuje ,bcaa pobudza miesnie do przyrostu i przy dostaqrczeniu odpowiednije ilosci białka zyskuje mase miesniowa bez tkanki tłuszczowej.Jak zle m,owie prosz emnie poprawic

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 639 Data: 2009-07-03 23:59:33 Liczba szacunów: 0
  • Brzych- ile powtorzen, serii itd. ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    „Atlas już znam na pamięć %- ale nie wiem ile robić serii i powtórzeń ! ” – to zależy od ćwiczącego jego celów i ostatnio stosowanego planu. Na masę 2-3 razy w tygodniu. Dla większości wystarczy 2 razy. Przy redukcji i rzeźbie częściej. Na treningu 2-3 ćwiczenia po 3-4 serie, a powtórzenia do palenia mięśni. Na masi

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2013 Data: 2005-01-24 00:51:17 Liczba szacunów: 0
  • Pytanko odnosnie A6W

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Archdevil - nie kazdy jest dobrze rozciagniety i moze podniesc nogi do kata 90 stopni. Wiec w tym 4 cwiczeniu podnies jak najwyzej mozesz, zebys czul ze miesnie sa calyc zas napiete. Pozdro

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 5768 Data: 2005-03-19 18:06:01 Liczba szacunów: 0
  • a6w a melanzyk :P

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    W to, że cały tłuszcz zejdzie, to ja osobiście nie wierzę. Mam nadzieję, że po prostu mięśnie się wzmocną, uelastycznią i trochę urosną, a tłuszczyk zniknie częściowo. Mam w planie do tego trening siłowy i aeroby.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3973 Data: 2006-03-20 21:13:32 Liczba szacunów: 0
  • jaki mam typ budowy ciała wiki

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    1) TYP EKTOMORFICZNY O ludziach reprezentujących ten typ budowy mówi się, że są "drobnej kości". Ich szkielet jest stosunkowo delikatny, lekki, kości zaś mają mniejsze obwody ( obwód nadgarstka nie przekracza zwykle 20cm. ). Klatka piersiowa jest na ogół płaska i wąska, krótkie są obojczyki, przez co szerokość barków jest niewielka. Stawy

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1393 Data: 2011-03-16 09:08:00 Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobic gruba krate?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja akurat tlusczu nie ma na brzuchu krate rowniez mam ale te miesnie na brzuchu sa marne! male i waskie i takie pytanko czy ten trening ABS jest dobry wlasnie na powiekszenie masy m.brzucha? a szostka weidera na rzezbie?

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 7203 Data: 2005-05-12 20:50:20 Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobic gruba krate?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No wiesz ja tam tam ABS2 robie i jest nalepszym cwiczeniem jakie robilem dotychczas na miesnie brzucha Dla jednego bedzie lepsze 6 weidera, a dla drugiegi cos innego. JA ROBIE ABS2 i mam naprawde rewlacyjne efekty wiec polecam

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 7203 Data: 2005-05-13 14:35:37 Liczba szacunów: 0
  • siła statyczna w sportach walki i na ulicy

    Post
    Sztuki Walki

    ypadku to raczej nie ma mowy. Wielu z nich mowi ale jak raz trafie to po zawodach. Najpierw trzeba ten raz trafic. Te ich ciosy sa nieporadne i widoczne :) A po kilku probach miesnie zaczynaja koksa dusic i po zawodach. W pn byl sparing u nas na tajskim akurat. Raz trafil mi sie gosc 102 kg pond 190cm. Tak twierdzi. Pierwsze sekundy byly intensywne

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4118 Data: 2017-05-31 13:41:08 Liczba szacunów: 1