SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Trening i diena na redukcję OTTO

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie czytałem wszystkich postów. U Ciebie nie ma nadmiaru tk tłuszczowej, tylko najpewniej słabe miesnie brzucha i pewnie troche wody pod skóra. Przecież Ty mało warzysz. Mi teraz wlasnie na kreatynie brzuch wywaliło. pewnie woda sie zatrzymała. Wg mnie nie powinienes rozkminiac masa rzezba tylko cwiczyc, jesc dobrze ale bez obrzerania sie ww i obse

    Odpowiedzi: 300 Ilość wyświetleń: 10936 Data: 2016-12-12 22:22:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening i diena na redukcję OTTO

    Post
    Trening dla początkujących

    prawnosc, zdrowie, estetyczny wyglad. Ja tez znam podobnych ludzi, zreguły konczy sie na zerwanym piersiowym albo czyms podobnym:) Co do kreatyny-ja teraz biore treca. Tak to miesnie lepiej napompowane, wiec działa. ale dziwi mnie tez wydecie brzucha, wiec nastepnym razem kupie wlasnie cos z niemiec. Jednak niemcy to niemcy. Kiedys piłem białka z i

    Odpowiedzi: 300 Ilość wyświetleń: 10936 Data: 2016-12-13 16:19:11 Liczba szacunów: 0
  • Trening i diena na redukcję OTTO

    Post
    Trening dla początkujących

    Wez z 300 g . 500 g 8-) Pół roku ? @@-) Dzisiejszy trening: Wykroki , bez obciążenia, bo ostatnio coś naciągnąłem. 4x10 każda noga Wiosłowanie nachwytem: 8x 10 kg 8x 20 kg 8x 30 kg 8x 30 kg Ponownie próbuję włączyć to ćwiczenie, najbardziej czułem mięśnie między łopatkami, zobaczy czy jutro będą jakieś zakwasy, wtedy będę wiedział czy ćwiczenie

    Odpowiedzi: 300 Ilość wyświetleń: 10936 Data: 2016-12-29 18:34:03 Liczba szacunów: 0
  • Trening i diena na redukcję OTTO

    Post
    Trening dla początkujących

    Nic nie zaproponował , to nie jest tak że mam rozpiskę jak Ty mi zrobiłeś. Przychodzę i on się pyta co ostatnio ćwiczyłem , ile było serii , wtedy mówi dziś będzie to, pokazuje mi jak ćwiczyć, a nawet prowadzi mi ręce swoimi gdy wykonuję coś źle. Na chwilę obecną mam nie skupiać się na przednim ankonie barku, bo mam je dobrze rozbudowana, a poza ty

    Odpowiedzi: 300 Ilość wyświetleń: 10936 Data: 2017-01-07 13:34:02 Liczba szacunów: 0
  • Plan dla 16latka

    Post
    Trening dla początkujących

    narazie skup sie na zdobyciu masy, potem spalisz tluszcz zeby uwidocznic bedoce pod nim miesnie, zacznij od treningu regeneracyjnego lub FBW (poszukaj na forum) potem ułoż pozadny plan i zacznij cwiczyc ;p http://www.sfd.pl/ABS_2_%2B_Drążek_%2B_ławeczka_i_sztanga-t556798.html w tym temacie masz plan regeneracyjny (na dole strony)mojego autorstwa po

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3460 Data: 2010-01-03 16:54:44 Liczba szacunów: 0
  • Brak Efektow z treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Kolega wyzej ma racje zwieksze obciazenie i przy dobrym planie podskoczy ale CO Z TYM TLUSZCZEM CO ZROBIC JEST GO NAPRAWDE SPORO ;/ Mozliwe jest ze przez niego miesnie sie nie rozwijaja poprawnie ? Poradzcie co mam robic , biegac ? plywac ?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1130 Data: 2010-11-28 16:25:11 Liczba szacunów: 0
  • Dużo wody w organizmie, woda podskórna - POMOCY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pomiar był dokonany za pomocą takiego oto sprzętu: http://www.tanitapolska.pl/tanita-bc-420-p-ma-waga-analizator-z-kolumna-tkanki-tluszczowej-wody-miesni-kosci.html Myślę że pomiar na takim urządzeniu jest w miarę wiarygodny. Mam przed sobą wydruk składu mojego ciała i jest tam tak: Waga: 60.7kg FAT%: 4.2% FAT MASS: 2,5kg FFM: 58.2kg MUSCLE MASS 55

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 8568 Data: 2011-04-16 15:09:36 Liczba szacunów: 0
  • Problem z zakwasami...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam! Jeżeli chodzi o ból mięśni to jest on standardem u osób początkujących.Czy jest to niepokojące?Negatywne?Ból który odczuwamy w mięśniach jest spowodowany uszkodzeniami włókien mięśniowych na skutek ciężkiego treningu.Przy tym powstają mikrouszkodzenia które szybko poddają się regeneracji.I tutaj pozytywny aspekt tego zjawiska-nie tylko podle

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1382 Data: 2009-11-19 17:48:05 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o weryfikacje diety i pomoc !!!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    cz BTW ze swojej diety. Zaraz coś pozmieniamy, bo dieta wydaje mi się w porzadku. A propos utraty kilogramów, 2 kg to dobrze, wiec nie ma sie czym przejmowac, pewnie zdobyłas miesnie, które spaliły tłuszcz. Nie patrz na wage tylk ona obwody, bo one wiecej ci powiedzą. Dodatkowo mozesz meirzyc sobie fałdy tłuszczowe. Dobrze jak bedziesz zmieniać sob

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 637 Data: 2010-03-02 07:18:57 Liczba szacunów: 0
  • Oxavar (oxandrolone) 10 mg 50 tab Unigen Orginał

    Post
    Doping - zdjęcia

    artii i jestem po 4 tygodniach narazie...zaczalem od 20 mg...potem 30 a teraz jem 40 i musze przyznac, ze jak na oxe mocno klepie bo wymiary poszly troche do przodu...do tego miesnie bardziej sie zaokraglily...wyszly zylki i kostka sie odslonikla a miche tylko trzymam tak, ze jem o rownych porach i staram sie duzo bialka i malo tlustego jesc ale ef

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 16232 Data: 2011-12-19 19:31:27 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o poprawke mojego planu

    Post
    Trening dla początkujących

    "mam 172, 55 kg" i "CEL: MASA SYLWETKA(wyrzeźbione mięśnie) " Sorry boss ale chyba przy wzroście 172 i wadze 55 kg nie ma co rzeźbić na razie. Ćwicz FBW nabierz masy i dopiero rzeźbę rób. Powodzenia

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 621 Data: 2008-10-08 21:40:43 Liczba szacunów: 0
  • Milos Sarcev

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    jakich znowu mięśni brzucha co wy ****a dziećmi jesteście zeby wierzyć w power rangers i w to, że to są mięśnie?

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-06 15:44:31 Liczba szacunów: 0
  • Trening do poprawki??

    Post
    Trening dla początkujących

    Moje skromne zdania po przeczytaniu ze nie ma postepow byloby takie ze zaproponowalbym FBW. Calkiem inny bodziec powinine zmusic do dzialania miesnie przyzwyczajone do ciaglego splita. Ale poczekaj jeszcze na opinie specjalistow. Wtedy ewentualnei zmien trening na FBW (podwieszony w dziale) i wlep do poprawy. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 725 Data: 2008-01-04 21:46:48 Liczba szacunów: 0
  • alechandro / wiara czyni cuda / małymi krokami do celu

    Post
    Trening dla początkujących

    "*bajceps uginanie ramion ze sztangą STOJĄC 2s 34kg x 6 pow " bez jaj, rób tutaj np 15powtórzeń z małym obciążeniem, łokcie przy ciele, bez ruszania ciałem, i wolniej opuszczaj, poczujesz, możesz robić też w kolejności nogi klata plecy barki bic tric bebzon dlaczego tak? bo jak się podciągasz, robisz mc, obciążasz już te łapy i męczysz si

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1710 Data: 2011-05-04 21:09:42 Liczba szacunów: 0
  • Ocena Diety/Treningu

    Post
    Trec

    Zapomniałem dopisać: mięśnie dwugłowe uda: -zginanie podudzi leżąc na maszynie 4x15 -martwy ciąg na prostych nogach 4x12(kolana minimalnie zgięte) Możesz to dorzucić do treningu pleców. Generalnie wolałbym żebyś wrzucił swoją fotkę,żeby można było Ci coś doradzać w zakresie treningu. Zmieniony przez - MrPapaj w dniu 2010-06-25 16:00:54

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 7278 Data: 2010-06-25 15:57:59 Liczba szacunów: 0
  • Ocena Diety/Treningu

    Post
    Trec

    No i mamy odpowiedź. Mięsnie "spalają" tłuszcz. Im ich mniej tym trudniej jest uzyskać dobrą definicję. Radziłbym przymasować przez rok, a potem rozpocząć redukcję z myślą o sezonie letnim 2011.

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 7278 Data: 2010-07-21 10:09:44 Liczba szacunów: 0
  • Mój trening do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Ale aeroby chyba w niczym nie przeszkodzą, raczej wręcz przeciwnie? A mam pytanie co złego jest w codziennym trenowaniu, niby się mięśnie nie regenerują, ale ja nie czuje się źle kiedy trenuje codziennie, a znam kilku ludzi którzy przy codziennym trenowaniu przez 3-4 miesiące zrobili sobie całkiem fajną sylwetke, własnie na jakiej mi zależy, czyli

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1033 Data: 2011-06-27 22:11:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla ektomorfika

    Post
    Indywidualne Treningi i Diety pod okiem Trenera i Dietetyka

    Witam, masz zdecydowanie za duzo cwiczen na male partie jak biceps/triceps, tym bardziej, ze biceps trenujesz po grzbiecie, a triceps po klatce, gdzie juz miesnie sa zmeczone i nie potrzeba az tylu serii. Na barki takze zdecydowanie za duzo. Az 3 wyciskania, wystarczy 1 wyciskanie + cwiczenie na boczny i tylny akton barkow. Na nogi brak cwiczen n

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2007 Data: 2013-06-04 10:31:33 Liczba szacunów: 0
  • Ektomorfik-Plan treningowy na masę mięśniową - DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan jest przeładowany i to solidnie. Jeżeli chcesz zamęczyć swoje mięśnie, to jesteś na dobrej drodze. Jaki masz staż?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 507 Data: 2016-04-22 10:55:20 Liczba szacunów: 0
  • wiosłowanie & biceps

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    6 serii ma mi wystarczyc to wlasnie w takiej formie planuje je wykonywac. Lżejszy trening slabo 'czuje' wiec ten calkowicie mi odpowiada. mysle ze bedzie odpowiedni. pobudzi miesnie wystarczająco, ale nie dam rady sie na nim przetrenowac. Jesli bez ruchow negatywnych to mysle aby dodac jeszcze jedno cwiczenie i zmiescic sie w 10 seriach. co o ty

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2092 Data: 2007-03-08 17:44:00 Liczba szacunów: 0