SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • co robic z cialem

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ale niestety bede musial zaniedbac cross treningi co nieco spowolni mnie i zabierze wydolnosci, chyba ze pomozecie cos zdzialac zebym mogl zachowac kondycje a rosnac troche w miesnie - bo wiadomo ze sylwetka ktora jest po takiej ilosci zgubionych kg potrzebuje mase zeby nabrac elastycznosci, tylko jak to ugryzc? Ogolnie jem zdrowo, czasem tam zjem

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2101 Data: 2018-05-24 17:45:30 Liczba szacunów: 0
  • Wziołem Kreatyne ...co dalej?

    Post
    Odżywki i suplementy

    jeśli już nic nie tyjesz - to może być wina diety własnie jesli cwiczysz ciezko i waga i kompozycja ciala nie zmienia sie ani w kierunku miesnie ani tluszczu to DIETA JEST BLEDNA kanr juz omowil reszte

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 13100 Data: 2005-06-11 10:31:58 Liczba szacunów: 0
  • Wiem że nie musze ale CHCĘ!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Różnie bywa, niektóre osoby mają trochę mięśni i dzięki temu wyglądają (i są) na szczupejsze od tych, które mają tyle samo kilogramów, ale tłuszcz zamiast mięśni. Co do brzucha to niejedna osoba ma problem ze względu na słabe mięśnie - niby mało tłuszczu, a brzuch wystaje. tak czy inaczej: ubieranie długich spodni na WF przy takiej wadze to już spo

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 754 Data: 2008-08-23 19:06:41 Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska Masa spr

    Post
    Trening dla początkujących

    sztanga lamana po prostu :) hehe. wystarczy wlasnie to jakies mlotki i modlitewnik wszystko po 3-4 serie. 12 serii na biceps i triceps to wystarczy w zupelnosci. zobacz ile masz serii na duzo wieksze miesnie ktore potrzebuja wiecej :) 16 serii to na plecki mozesz robic klatke i nogi :)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 718 Data: 2010-06-08 18:02:42 Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy na 3 miesiące

    Post
    Trening dla początkujących

    Lepiej bendzie dwa razy w tygodniu kazda partia. Jak plan jest budowac mase i o wielie mniej serii. Na poczatek to tak duzo serii nie potrzeba zeby miesnie maksymalnie sie stymulowaly na wzrost.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 671 Data: 2016-10-18 10:39:25 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - proszę o sprawdzenie

    Post
    Trening w domu

    wcie) Poniedzialek Wyciskanie sztangi płasko - 5 serii x 7 powtorzen Wyciskanie sztangi na lawce podwyzszonej - 5 serii x 7 powtorzen Rozpiętki - 4 serie (hmm nie wiem ile te miesnie moga potrzebowac) Uginanie ramion ze sztangą - 5 serii x 8 powtorzen Uginanie ramienia ze sztangielką w siadzie (w podporze o kolano) - 5 serii x 7 powtorzen Pompki w

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1310 Data: 2009-01-26 13:25:58 Liczba szacunów: 0
  • Rzeźbienie brzucha.

    Post
    Trening w domu

    Mój kolega jest dużo niższy ode mnie ma z 160cm wzrostu i jest bardzo chudy a mimo wszystko ma takie ekstra mięśnie brzucha i bic, że każdy się dziwi.. No własnie, bo jest chudy. Jak ty byś zrzucił resztki tłuszczu to też miałbyś kaloryfer na brzuchu (bo na tym polega własnei rzeźba-redukcja). Ale w Twoim wypadku redukcja nie ma racji bytu. Najważn

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 9312 Data: 2011-11-05 23:08:44 Liczba szacunów: 0
  • Prawda o zawieszeniu Pawła Brzózki

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    kesieo : zaczynasz mnie rozśmieszać.Nigdzie nie użyłeś słowa "oszust"? Szkoda ,że prawie wszystkie twoje posty są poprawiane i zmieniane przez ciebie,więc może sie opamiętałeś i zmieniłeś to-nie chce mi się szukać.Na szczęście wydrukowałem sobie wtedy twoją wypowiedź.A twoje zachowanie przypomina mi mojego 7-letniego sąsiada.A jak już zmi

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 17340 Data: 2005-05-31 09:03:58 Liczba szacunów: 0
  • Oporne łapska

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeśli chodzi o bicepsy to moja metoda jest taka; zrezygnuj z izolowanych ćwiczeń i skup się tylko na sztandze. Kilka serii rozgrzewkowych po czym stałym ciężarem zrób 5 serii tak, abyś mógł wykonać technicznie te 8 powtórzeń + 2 ostatnie oszukane. 6-tą serią będzie 100 powtórzeń z 50% obciążenia z kilkunastu sekundowymi przerwami które robisz dopie

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2075 Data: 2016-03-31 09:54:22 Liczba szacunów: 0
  • Oporne łapska

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeśli chodzi o bicepsy to moja metoda jest taka; zrezygnuj z izolowanych ćwiczeń i skup się tylko na sztandze. Kilka serii rozgrzewkowych po czym stałym ciężarem zrób 5 serii tak, abyś mógł wykonać technicznie te 8 powtórzeń + 2 ostatnie oszukane. 6-tą serią będzie 100 powtórzeń z 50% obciążenia z kilkunastu sekundowymi przerwami które robisz dopie

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2075 Data: 2016-03-31 14:01:53 Liczba szacunów: 0
  • Oporne łapska

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    edy chcesz. Potraktuj brzuch tak samo jak inne partie, brzuszki nic Ci nie dadza. Musisz zastosowac ciezar, czyli allachy i unoszenie nog ze sztangielka pomiedzy. Dzieki temu miesnie te nabiora szybciej masy. Jesli chodzi o biceps i triceps. Hantel zza glowy to nienajlepsze cwiczenie. Robiac ramiona skup sie na izolacji i wykonywaniu ich jedna rek

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2075 Data: 2016-04-09 19:21:42 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik puzy Pracujemy nad sobą.

    Post
    Trening w domu

    16-05-16 Wyciskanie zolnierskie 5s po 6p 20-25-27,5-30-32,5kg Przysiad 5s po 8 powtórzeń 40/45/50/55/60 Wyciskanie plaska sztanga 5s 6p 25/30/35/40/45 Uginanie gryfu stojąc 3s 10p 20kg Pompki tyłęm na trica 5s 10p wspięcia na palce 3s 15p 20kg 18-05-16 Podciąganie nachwytem 5s 8/8/6/3/8 ostatnia seria zrobiona podchwytem Wycisk lezac skos 5

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3670 Data: 2016-05-21 18:58:45 Liczba szacunów: 0
  • Naciągnięcie/Zerwanie Dwugłowego - sportowe samobójstwo?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Dzięki Bączas, naprawdę bardzo cenne są dla mnie twoje uwagi. 2 ostatnie urazy to były już inne mięśnie? No i możesz jeszcze powiedzieć jak możesz oceniać sprawność twojego mięśnia dwugłowego przed i po kontuzji? Czy łatwo znowu wyjść na prostą? Zmieniony przez - Giaur w dniu 2007-10-15 22:48:29

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 15539 Data: 2007-10-15 22:45:34 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia.

    Post
    Trening dla początkujących

    Jezu, nie napisałem tematu abyście mnie wyzywali :( chce się coś naprawdę dowiedzieć.. Czyli tego methanabolu mam nie brac? kurde.. a co mogę wziąć, żeby mi mięśnie było widac i tak jakby wyszly ze skury :D Bo oglądałem niektóre zdjęcie tutaj na forum i jestem pod wrazeniem niektorych osob i tez chce być taki byk.

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 3684 Data: 2010-07-02 09:46:16 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia.

    Post
    Trening dla początkujących

    Weż ****a zastanów się co piszesz? Czy ciebie konkretnie po***ało myslisz że zrobisz sobie świetna sylwetkę w tydzień? Myslisz że wspomagacze i suplementy kończąc na sterydach zrobią z ciebie kulturyste? Zmień sobie towarzystwo. Sport to zajęcie dla wytrwałych, a ty jeśli na tym etapie myślisz o takich środkach możesz zapisać się na jakiś basen mię

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 3684 Data: 2010-07-02 10:35:24 Liczba szacunów: 0
  • Nowy trening +jakie suple?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Może i wyjdzie na to samo, ale szybciej ulegniesz znużeniu. Wyobraz sobie wykonywać taki sam trening przez kilka miesięcy- dla mnie nie wykonalne, a tak każdy trening jest inny przez to na każdym masz większą motywację do ćwiczeń. Po drugie jeżeli wszystko wykonasz na jednym treningu mięśnie szybko się zadaptują i nie będą miały nowych bodzców, j

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3843 Data: 2004-12-29 15:16:17 Liczba szacunów: 0
  • kłopoty zastuj!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    chce poeksperymentować a co do aerobów staram się trzymać odpowiednie tempo i mam odpowiedniom ilość kalorii wykonuje głównie obciążające mięśnie nóg a znimi akurat niemam problemu siła i mas idzie a cwicze na rowerze stacjonarnym lub orbiterze

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 6577 Data: 2005-03-14 15:44:21 Liczba szacunów: 0
  • kłopoty zastuj!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    musze powiedzieć że rewelacja traning schodzi nawet niewiem kiedy (a bic i tric to już wogule ) czuje że mięśnie pracują, dobry rozstaw dzisaj nogi zobacze jak one mi pujdą i jakie ćwiczenia polecasz na brzuch i przedramiona i czy te partie można 2 razy w tygodniu

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 6577 Data: 2005-03-18 16:52:30 Liczba szacunów: 0
  • GREG KOVACS NA DZIEN PRZED ZAWODAMI ARNOLDA!!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Kovac ma zmutowane i nienaturalne mięśnie, pozatym sie rozpada - popatrzcie na jego skórę.

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-03-07 17:25:23 Liczba szacunów: 0
  • GREG KOVACS NA DZIEN PRZED ZAWODAMI ARNOLDA!!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    bez jaj kevin jest prawdziwym kulturysta,a colman to pajac.Najlepsze pozowanie,super tricepsy ,piekne barki i rewelacyjne miesnie brzucha

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-08-26 17:42:25 Liczba szacunów: 0