SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

boldeon

  • Primobolan, Boldeon, Oxandrolon

    Temat
    Doping

    Planowałem kuracje deką/superka i winkiem, ale dzisiaj kolega powiedział mi ze na jesieńbędzie miał kuracje tymi trzema środkami. Szczerze mówiąc pierwszy raz o nich słyszę. Możecie mi cos napisać na temat tych środków tzn czy taka kombinacja będzie dobra na suchy mięsień i jak ze skutkami ubocznymi bo z tego co czytałem mają je małe. Z góry dzięki

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 3094 Data: 2011-07-15 21:28:38 Liczba szacunów: 0
  • Odblok testosteron cypionat testosteron fenylopropionian Boldeon

    Temat
    Doping

    Testosteron fenylopropionian 50 mg / ml Undecylenian testosteronu, 200 mg / ml Boldenone undecylenian 200 mg / ml Planuje brac raz w tygodniu po 2,5ml jeden szczal bo takie mam szczykawki wszystko razem jako mix nie zamierzam nic zmieniac tylko tak jak podalem loncznie wyjdzie 500mg 1 raz w tyg czy tak bedzie oki raz w tyg?? cykl albo 16 tyg lub 20

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1148 Data: 2015-06-11 11:55:08 Liczba szacunów: 0
  • Boldeon Dawki :)

    Temat
    Doping

    Witam. Nie bede po raz setny wypelniał ankiety tylko pytanie ??Dieta jakas jest napewno nie super imo staram sie jesc 300-400g Białka ale za to odpuszczam duzo wegli Endo typowe :) tendencja do tycia :D no trudno jakos trzeba zyc :D W sumie mialem bic bolda rok temu ale nie bilem jestem 1,5 roku ON obecnie Test Enan 500mg/E4d kupiłem Bolda Alchemi

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1287 Data: 2013-02-23 09:00:02 Liczba szacunów: 0
  • boldeon i prop w jednej strzykawce? o jakiej porze dnia

    Temat
    Doping

    bede brac boldeon z propem, po 3 injekcje tygodniowo ale zeby sie za duzo nie kluc moze byc to w jednej strzykawce (200ml) strzaly beda w poniedzialek, środe i piątek czyli dni treningowe o jakiej porze dnia najlepiej robić?

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 5167 Data: 2006-06-25 20:57:11 Liczba szacunów: 1
  • boldeon mix+masteron

    Temat
    Doping

    ualnie 1 wiecej 10ml? Drostanolone Propionate 100 mg/ml Drostanolone Enanthate 200 mg/ml Co sadzicie o połączeniu tych srodkow razem?? lub ewentualnie po zakonczonym cyklu z boldeonem i wejsciu na masteron co na odblok i ile lepszy bedzie mix masterona taki jak podalem czy kupic odzielnie master i testosteron chodz bedzie to droższe bo nie wiem j

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1102 Data: 2015-06-28 23:16:52 Liczba szacunów: 3
  • ANAPOLON, BOLDEON,CLOMID....foty ...FAKE/REAL???

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Witajcie panowie .. .mam w rekach w/w siuwarek i jak ktos ma wiedze i oko to prosił bym o pomoc w weliminowaniu fake :) z góry dzieki ...co do podpisów na zdieciach prosze sie nie sugerowac ze kopia. . . na innym forum operuje takim Nickiem..pzdr

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3885 Data: 2008-03-29 00:36:20 Liczba szacunów: 1
  • boldeon+meta+propionate+wino

    Temat
    Doping

    Witam mam 24 lata.to jest 4 cykl z kolei.moja waga 85kg staz treningowy 4lata. prosilbym o spojzenie na cykl czy dobrze to rozpisalem 1-10 tydz boldeon (600mg w tygodniu dzielone na 2 strzaly po 300mg) 1-6 tydz meta (5szt dziennie) 11-20 tydz tesc propionate (100mg co drogi dzien) 10-18 tydz wino (1tab10mg 3tab dziennie) czy to jest dobrej jakosc

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1462 Data: 2007-10-18 14:38:13 Liczba szacunów: 0
  • TestEnan + Boldeon + Odblok

    Temat
    Doping

    Czesc . Jestem zainteresowany lekkim wsparciem , ktore juz wczesniej otrzymalem z waszej strony ! . Obecnie jest przy koncu mojego cyklu ktory trwal ponad 20tyg w skrocie. Na samym Enan i Boldeon , mysle juz oczywiscie o odbloku , ktory mam ze soba , robilem ostatnio badania ( morfologia, EKG , prolaktyna, progesteron, testosteron, estradiol ) Po

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 599 Data: 2016-12-09 16:45:50 Liczba szacunów: 1
  • Boldeon i test a stawy

    Temat
    Doping

    Witam! Rok temu stwierdzono u mnie zwyrodnienie stawów, jakieś 5ms nic mnie nie bolało, a ostatnio zaczęły bolec mnie znowu, coś z tricepsem mam bo przy wykonywaniu ćwiczeń na triceps to się objawia i przy przyczepie tricepsa zaczyna bolec, miałem w planach dać bać boldka i testa enan tak na 12-16tyg. Czytałem ze boldek jakoś może pomoc na stawy, z

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1028 Data: 2017-10-28 02:20:46 Liczba szacunów: 3
  • Boldeon + Test Enan + Wino 10mg + Odblok

    Temat
    Doping

    Witam Obecnie jestem w 21 tygodniu brania : Alchemia Pharma PRO - ENABOL - 250 E5D Alchemia Pharma PRO - EQUIBOL - 250 E5D STANABOL - Stanazol 10mg - ED Boldka I tescia mieszam w jednym strzale po cencie i kluje e5d . Teraz bede bral ostatnie butle boldka i tescia plus konczyc bede cykl winkiem . Chcialbym zapytac o odblok . Czy powinienem ju

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 735 Data: 2016-10-24 15:45:53 Liczba szacunów: 4
  • Cykl PROLONGATUM 8 tyg, Nastepnie BOLDEON + WINSTROL

    Temat
    Doping

    Witam! Mam prośbe o rozpisanie mi cyklu i ilosci srodkow potrzebnych na cykl. Planuje przez pierwsze 8 tyg robic mase + siłe na prolongatum, a następnie poprawic definicje na winstrolu + boledonie. Porsze takze o rozpisanie odblokowania. Z góry dziekuje Waga 70kg Staz 2 lata

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1693 Data: 2009-03-08 23:41:52 Liczba szacunów: 0
  • Boldeon dla kolarza

    Temat
    Doping

    Witam, kolega kolarz planuje cykl na boldeone. Czy 200mg ew będzie dobrą dawką? I jakiej firmy byście tego bolda polecili? WIEK:19 2. WAGA:koło 80kg 3. WZROST:190 4. WYMIARY: szczupły bardzo 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE:clen podjada 9. CEL CYKLU: wytrzymałość 11. POZIOM BF%:nie wiem. 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):do chud

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 886 Data: 2012-03-27 21:08:02 Liczba szacunów: 0
  • Deka,boldeon,naposim,tesc ???

    Temat
    Doping

    Moze mi ktos to rozpisac mam 20 strzalow deki zolty kapsel,25 boldeonu zielona etykieta,20 polskiego tescia,200 naposimu moze mi ktos to rozpisac z glowa.z gory Dzieki.Pozdro

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2802 Data: 2006-09-02 22:45:29 Liczba szacunów: 0
  • boldeon-problem

    Temat
    Doping

    Mam pewien problem. zakuipłem sobie boldeon jeszcze w tamte wakacje. Przetrzymywałem go na polu i raz mi zamrzł. Pozniej wzialem go do domu i niedawno zaczalem go brac wzialem juz 5 strzaalow i nic mi nie poszło. czy mogło to miec wplyw na własciwosci tego specyfiku ?? Czy ten boldeon to była wy***ka ??

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1428 Data: 2005-04-15 13:46:53 Liczba szacunów: 0
  • prop boldeon jak przedłużyć cykl

    Temat
    Doping

    Witam , miało być tylko 1-12 prop 100e2d, 1-12 provi no a zdobyłem bolda 250 i teraz wygląda to tak 1-12 prop 100e2d 1-12 provi 6-16 bold 250 e4d ...wiem ze bolda conajmniej 10 tyg brac,ale nie wiem jak to teraz ogarnąć. Czy po 12 tyg propa wejsc mogę na enan i leciec dalej z boldem do 16-18 tyg??? na odblok mam 20 cloma i 5000hcg.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 555 Data: 2016-06-28 21:38:10 Liczba szacunów: 5
  • BOLDEON widzieliscie takie??

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Witam posiadam Undery Boldka z Egiptu :D Ciekawe czy kopia wzielem z czystej ciekawosci razem z 400amp Cido :D.Jutro zrobie lepsze foto:D Ciekawe czy kopie!! /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/13058ed7396e424bbbc08e515c70e495.JPG

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1348 Data: 2012-09-13 22:45:08 Liczba szacunów: 0
  • boldeon 50ml

    Temat
    Doping

    hej kumpel mi wlasnei anpisal esmsa ze a boldenon w fiolce 50 ml za 300 zl czy to drogo czy tanio?? i jeszcze nei wiem jakiej to jest firmy

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1806 Data: 2005-09-18 16:05:55 Liczba szacunów: 0
  • boldeon

    Temat
    Doping

    witam panowie jaki boldek jest teraz godny uwagi ? prosze o pomoc .

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1999 Data: 2010-10-07 11:27:31 Liczba szacunów: 0
  • meta + sustanon + boldeon

    Temat
    Doping

    czesc mam pytanie. myslalem zeby zrobic taki cykl meta 6 tyg potem sustanol 10 tyg i do tego ciagnac boldenon 16 tyg. co o tym myslicie? i jakie byscie stosowali dawki ?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 596 Data: 2016-01-10 19:58:14 Liczba szacunów: 2
  • Boldeon

    Temat
    Doping

    Panowie boldeon z eurochemu warto zakupic?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1581 Data: 2008-12-11 17:28:59 Liczba szacunów: 0