SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Elitarny spam Juniora SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dezorientacja mięśniowa to zasłonił sobie oczy, ustał przed stojakiem z hantlami, zakręcił się 3 razy złapał byle jaki hantle i mówi że tak się mięśnie oszukuje haha Dobry jest !

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-20 22:05:19 Liczba szacunów: 0
  • Najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ćwiczenia bezpostrednio ukierunkowane na mięśnie brzucha- czyli te najbardziej wydajne; -allahy -spinanie -unoszenie nóg na drążku lub w podporze -opad ze sztangielką na boki- trzymana oczywiście jednorącz -russian twist -niezłe są także spinania ze skrętem to chyba wszystko z najefektywniejszych i najbardziej podstawowych... choc jest jeszcze jed

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3369 Data: 2010-04-17 19:26:18 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny, 76kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a uczucie pełności/sytości?? może jadłem zbyt dużo. Boję się tych kalorii bo ostatnia masówka skończyła się po miesiącu z kilkoma kiologramami nadwyżki i 5 cm plus w pasie:/ wolę dmuchać na zimne, chyba lepiej zjeść mniej i nie zbudować niż się zalać a póżniej przy kiepskiej redukcji spalić i tłuszcz i mięśnie

    Odpowiedzi: 304 Ilość wyświetleń: 18333 Data: 2017-12-28 12:49:13 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc...

    Post
    Sztuki Walki

    em 65 kilo zaczynajac swoja przygode z silownia,wtedy to wlasnie magiczny mega mass 4000<Weider>,mleko,kreatyna itd.przytylem a tluszczyk po okresie zimowym zamienilem na "twarde miesnie":D.Dzisiaj juz nie pije mleka<od 3 lat>,nie masuje<kiedys 108 kilo na wadze>,dbam raczej o kondycje<starosc nie radosc:D>,pozdro

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 648 Data: 2010-06-15 02:39:16 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    Gnys w jakims stopniu napewno ale licz sie z tym ze bez dobrego odzywiania miesnie takze starca na jakosci i wielkosci

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-09 23:43:17 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    Davidooo - rozumiem, że bilans normalnie na + i to nie przeszkodzi w spalaniu tłuszczu z brzucha? Poza tym aeroby jakieś dodawać (chodzi mi głównie o ćwiczeniu typu skręty bioder na kole <tym wmontowanym w ziemie żelastwie>, które pozwolą mi się nie tylko zmęczyć ale i pobudzą mięśnie brzucha do pracy) do masy. Ma to jakikolwiek sens?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-09 23:50:56 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    estety ale raczej u mnie sie to nie uda... Nie mam dopracowanej diety na maxa... po prostu jem sporo co prawda i tak wolno tyje jakis kilgram na miesiac ale wierze ze to same miesnie ;D Duzo jem tunczyka, sera zoltego, wiejskiego, ryzu itp. Zrezygnowalem z syfiastego jedzenia. + do tego biore krete z bialkiem do uzupelnienia bo akurat bialka to wie

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-16 22:45:12 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    wojtas_jdm - MICHA TRENING wtedy zrobisz miesnie Zmieniony przez - davidooo w dniu 2010-02-06 10:39:02

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-06 10:38:45 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dlaczego w dni Nie treingowe? a PO samej silowni taki oblaly to wskazane nie jest isc sobie odpoczac wygrzac sie rozluznic miesnie? NIE Cwicze samego Bicepsu chodze do dobrze wyosazonych silowni i tam jest powiedzmy 30 urzadzen i sobie kazde po 3 serie robie male obciazenie/

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-07 16:30:42 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    moj progres stoi, nie moge zwiekszyc ciezaru zwlaszcza na plaskiej, ostatnio bylo nawet gorzej, zauwazylem ze nie robie postepu na tym planie. masa taka sama juz od 2-3 tygodni. Czy moje miesnie jakos sie do tego przyzwyczaily? Powinienem zmienac trening? Jesli tak to co? split, 15-10-5? Doradzcie mi co to za przypadek i do jakiej lektury siegnac.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-13 00:21:15 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    i step) -Uginanie nóg na maszynie leżąc 2s Plecy: -Martwy Ciąg 3s Klatka: -Wyciskanie Sztangielek ławka skos 3s Barki: -Wznosy ramion w bok z sztangielkami lub wznosy w opadzie 3s Triceps: Pompki na poreczach 2s Biceps: -Uginanie ramion z sztangielkami na przemian stojąc (suspinacja) 2s Moze przejsc na split,ale skoro na pozostałe miesnie działa?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-19 07:44:00 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    to zależy co chcesz osiągnąć. Ja ćwiczę nogi 4 razy w tygodniu bo tak mam trening jj i przy rzutach naprawdę ostro pracują. Są umięśnione ale nie jakoś potężnie, za to są zaje... silne i wytrzymałe. Wydaje mi się, że jak chciałbyś zbudować mięśnie na nogach to powinieneś dać im trochę odpoczynku, żeby miały kiedy rosnąć. A jak chcesz postawić na wy

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-23 16:34:28 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    Triceps mocno pracuje przy wyciskaniu na ławce, przez co wstępnie go męczymy i mozna go pozniej cwiczyc np. bez rozgrzewki. po prostu dobrze laczyc miesnie wspolpracujace na treningu.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-07 22:12:57 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    Zaczynajac cwiczyc wiedziałem ze nie bedzie łatwo i czeka mnie ciezka praca wiec wiesz.. Pytam bo jak zobiłem pierwszy raz 200 brzuchow to "bola" mnie raczej dolne miesnie brzucha i zastanawiam sie co z z gornymi? Gorne tez cwicza tylko ja tego nie czuje czy mam wymyslac jakies inne cwiczenia?? Pzdr

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-14 21:03:52 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    za 3 tyg koncze cykl 15-10-5 i chce juz ułozyc plan. git będzie ten? przsiad 4s 12-10-10-8 MC 4s 12-10-10-8 (tutaj ostrożnie z ciężarami bo nauka dopiero) wyciskanie leżąc 3s 12-10-8 wyciskanie żołnierskie 3s 12-10-8 francuskie w leżeniu 3s 12-10-8 uginanie stojąc sz.łamaną 3s 12-10-8 i mam pytanie czy można stosować zamienniki niektórych ćwiczen a

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-14 21:42:29 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, ćwiczę FBW na masę, mam 2 pytanka: 1. Na mięśnie klatki piersiowej wykonuję 3s Wyciskania leżąc na ławce poziomej, jednak czuję, że nie daje mi to zbyt dużo, słabo mi wychodzi to ćwiczenie. Czy mógłbym po nim dodać 2s wyciskania sztangielek lub rozpiętek? 2. Jestem za słaby na podciąganie nachwytem, i dotychczas robiłem negatywy z pomocą krz

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-29 13:04:50 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za pomoc :) Kiedyś ktoś mi powiedział że to trochę za ostro codziennie wykonywać te ćwiczenia, ponieważ mięśnie potrzebują czasu na regenerację, i jako osoba początkująca mógłbym się trochę "zajechać". Ale czuję że fizycznie nic mnie nie ogranicza żeby trenować tak każdego dnia. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-12 23:40:36 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    mam problem ;/ otoz ostatnio po treningach strasznie mnie bola piszczele, nie same miesnie ale wewnetrzna strona piszczela nad kostkami, doszlo do tego ze jak po treningu mam wejsc po schodach to z bolu nie da sie wytrzymac 23lat 186cm FBW 3xtydzien taniec towarzyski 3xtydzien bieganie miedzy fbw dieta jest, rozgrzewka i rozciaganie tez. jakies

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-20 13:15:56 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam. PRZEPRASZAM LECZ NIE MAM POLSKICH ZNAKOW. Na siłownię chodzę 3x w tygodniu - pon środa piątek. Lecz wczoraj (środa) złe się czołem i nie poszlem na siłownię. Rano zauważyłem drastyczne spadki. Czytałem ze jak się robi mięśnie to dzien lub 2 po treningu mogą one się zmniejszyć. dziś poszlem na siłkę ale nadal są mniejsze (chodzi mi w szczegol

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-22 20:38:36 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    PYTANIE NA DZIŚ m. posladkowe + brzuch czy m podudzi + brzuch (i do czego mozna dorzucic jeszcze druga partie, bo wyb opcje np. 1 i zostaja mi miesnie podudzi, do czego mozna je dorzucic.) co lepiej wybrać? chyba ze wszystkie 3 na raz xD

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-06 16:47:08 Liczba szacunów: 0