SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    W środę poszły barki. 6 ćwiczeń po 3-4 serie. Forum nie działało dlatego nie dodałem wypiski, a już nie pamiętam co robiłem %-) Cardio cały czas leci 45 min ed. Od tygodnia też trochę więcej pozuje. Muszę tylko muzykę do dowolnego jeszcze wybrać. Waga cały czas podobna Wczoraj był dnt, a dzisiaj lecą ostatnie nogi, jutro w planie biceps+triceps, a

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-29 13:26:05 Liczba szacunów: 2
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    napisze w dużym skrócie jak to wszystko wyglądało. Od FIWE do MPJ moim zdaniem bardzo mocno udało się poprawić formę, z 111kg zjechało do 105. Jedzenia było znacznie więcej, cardio mniej i organizm wskoczył na obroty. Bardzo dziękuje Łukaszowi Modzelewskiemu za pomoc, bo bez niego na pewno nie udałoby mi się tego zrobić. Zabrakło trochę czasu, bo

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-18 16:44:58 Liczba szacunów: 4
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Tak. Dieta, cardio, suple - w tych kwestiach słucham w 100% Jeśli chodzi o trening to zarys treningu, ogólne założenia, sposób progresji itp. mi podpowiada jak to dostosować, cześć ćwiczeń dopasuje sobie wg swojego uznania i własnych odczuć treningowych. Jak czegoś nie wiem/nie jestem pewien to pytam :-)

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-27 17:15:34 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    2.11.2017 MASA Tydzień 1: dzień 4 Dieta - medium carb Omlet z twarogiem i truskawkami Kurczak, ryż, olej lniany Kurczak, ryż TRENING - carbo, bcaa, glutamina, kreatyna, tauryna Kasza manna, jabłka, izolat, ufo chrups i mlekołaki Mix mielonego indyka i szynki, makaron, ryż, olej lniany Naleśniki z mąki koko z twarogiem i masłem orzechowym Cardio

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-02 19:49:22 Liczba szacunów: 2
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    5.11.2017 MASA Tydzień 1: dzień 7 - niedziela Dieta - moderate carb Omlet jaglano-ryżowy z jabłkiem Kurczak, ryż, olej lniany Kurczak, ryż, sos bbq TRENING Kasza manna, jabłka, izolat, cynamonki i mlekołaki Kurczak, makaron, ryż, olej lniany, omlet z jabłkiem Ptasie mleczko z twarogu, serka, masła orzechowego i wiórek Cardio 25 min na czczo PUSH 2

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-05 20:52:49 Liczba szacunów: 2
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    6.11.2017 MASA Tydzień 2: dzień 8 - poniedziałek Dieta - moderate carb Omlet z truskawkami Kurczak, ryż, olej lniany Kurczak, ryż TRENING Kasza manna, jabłka, whey pudding, płatki śniadaniowe Kurczak, ziemniaki, ryż, olej lniany Ptasie mleczko z twarogu, masła orzechowego i wiórek Cardio 25 min na czczo PULL 2 Wiosło nachwytem w mocnym opadzie 12

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-06 20:51:37 Liczba szacunów: 4
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    zgrzewkowych seriach sie juz lekko dojezdzałem, a jednak ten system gdzie sie oszczedzamy na rozgrzewkowych sprawdził dobrze bo mozna był wiecej dowalićc klamotu ;-) teraz znowu ciut inaczej cwicze i zobacyzmy jak organizm zareguje p.s Wiciu co to za obronny pies? specjalnie do cardio? %-) Zmieniony przez - MARIAN 17 w dniu 2017-11-07 09:30:57

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-07 09:29:57 Liczba szacunów: 1
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    7.11.2017 MASA Tydzień 2: dzień 9 - wtorek Dieta - low carb Zapiekanka z jajek i kurczaka Twaróg, masło orzechowe Kotlet drobiowy Kotlet drobiowy Kurczak, makaron, olej lniany Naleśniki z twarogiem i truskawkami Cardio 25 min na czczo Znowu mnie coś złapało, podobnie jak tydzień temu i zatoki zatkane, gardło i nos %-) Jak już mi przechodzi to treni

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-08 10:53:52 Liczba szacunów: 2
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    8.11.2017 MASA Tydzień 2: dzień 10 - środa Dieta - high carb Omlet jaglano-ryżowy z truskawkami Kurczak, ryż, olej lniany Kurczak, ryż, tosty, dżem TRENING - carbo, bcaa, gluta, kreatyna, tauryna Kasza manna, jabłka, whey pudding, izolat, cynamonki i mlekołaki Kurczak, makaron, kopytka, ryż, olej lniany Serek wiejski, wpc, masło orzechowe, wiórki

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-08 22:13:21 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    9.11.2017 MASA Tydzień 2: dzień 11 - czwartek Dieta - low carb Omlet Kurczak, indyk, olej lniany Kurczak, indyk, olej lniany Izolat, masło orzechowe Kurczak, indyk, wafle Naleśniki z serkiem i truskawkami Cardio 25 min na czczo Zatoki cd. %-) /SFD/2017/11/10/9aa6c7429fbc42b18dad5c0d506f85dc.jpg

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-10 10:39:15 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    16.11.2017 MASA Tydzień 3: dzień 18 - czwartek Dieta - moderate carb Jajecznica z szynką Kurczak, ryż, olej lniany Kurczak, ryż TRENING - carbo, bcaa, glutamina, kreatyna, tauryna Kasza jaglana, jabłka, whey pudding, izolat, cookie crisp Kurczak, wafle Omlet z truskawkami Cardio 25 min na czczo PULL 1 Wiosło nachwytem w mocnym opadzie 140 x9, 110

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-16 22:14:12 Liczba szacunów: 2
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    17.11.2017 MASA Tydzień 3: dzień 19 - piątek Dieta - low carb Jaja na boczku, jogurt grecki, wpc Szynka wieprzowa, awokado, olej lniany Indyk mielony Indyk mielony Kurczak, kasza jaglana, olej lniany Naleśniki z nadzieniem z kaszy jaglanej, twarogu i malin Cardio 25 min na czczo /SFD/2017/11/18/54dfaa88f84f431d900cf250c129298d.jpg Zmieniony przez -

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-18 17:19:25 Liczba szacunów: 2
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    20.11.2017 MASA Tydzień 4: dzień 22 - poniedziałek Dieta - low carb Jajecznica z szynką Kurczak, jaja sadzone, olej lniany Szynka wieprzowa, olej lniany Szynka wieprzowa, olej lniany Kurczak, ryż, olej lniany Naleśniki z twarogiem i truskawkami Cardio 25 min na czczo /SFD/2017/11/21/1c45280d25e14513911620315ee3fd8e.jpg Zmieniony przez - wiktor.gry

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-21 21:59:35 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    22.11.2017 MASA Tydzień 4: dzień 24 - środa Dieta - high carb Omlet z truskawkami Kurczak, ryż, wafle, dżem TRENING - carbo, bcaa, gluta, kreatyna, tauryna Makaron, jabłka, whey pudding, izolat, płatki Kurczak, ryż, tosty, szynka, olej lniany Kurczak, ryż, olej lniany Serek wiejski, whey, masło orzechowe Cardio brak LEGS 2 Martwy ciąg na prostych

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-22 22:07:56 Liczba szacunów: 2
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    2.12.2017 MASA Tydzień 5: dzień 34 - sobota Dieta - moderate carb Omlet Kurczak, ryż TRENING - carbo, bcaa, gluta, kreatyna, tauryna Kasza jaglana, jabłka, whey pudding, izolat, płatki Kurczak, ryż Kurczak, ryż, olej lniany Serek wiejski, whey pudding, masło orzechowe Cardio 25 min na czczo PUSH 1 Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 100 x8, 115

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-03 14:32:31 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Dieta - moderate carb Owsiane, izolat, jabłko, siemię lniane Kurczak, ryż, olej lniany Kurczak, ryż TRENING - carbo, bcaa, gluta, kreatyna, tauryna Kasza jaglana, jabłka, whey pudding, izolat, płatki Kurczak, makaron, wafle, olej lniany Serek wiejski, whey pudding, masło orzechowe Cardio 25 min na czczo Klatka + bok barków + brzuch Wyciskanie szt

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-05 20:26:03 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    11.12.2017 MASA Tydzień 7: dzień 43 - poniedziałek Dieta - high carb Omlet Kurczak, ryż, olej lniany Kurczak, ryż TRENING - carbo, bcaa, glutamina, kreatyna, tauryna Ryż, jabłka, banan, wpc, cornflakes Kurczak, ryż, wafle, olej lniany Serek wiejski, whey pudding, masło orzechowe Cardio 25 min na czczo Plecy + dwójki + łydki Martwy ciąg 150 x6, 180

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-12 21:41:34 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    4.1.2018 MINICUT Tydzień 1: dzień 3 - czwartek Dieta: Jajecznica, siemię lniane Serek, wpc, masło Schab, olej lniany Schab, olej lniany Kurczak, ryż, olej lniany Wafle, truskawki, wpc, serek Cardio brak Dzień nietreningowy Zmieniony przez - wiktor.grybos w dniu 1/7/2018 12:47:59 PM

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-07 12:47:19 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    5.1.2018 MINICUT Tydzień 1: dzień 4 - piątek Dieta: Jajecznica, siemię lniane Kurczak, ryż, olej lniany Kurczak, ryż, olej lniany Mintaj, ryż TRENING Ryż, jabłka, banan, wpc Dorsz, ziemniaki, masło klarowane Cardio 40 min po treningu PUSH 1 Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 100 x8, 120 x8 Rozpiętki leżąc poziomo 16 x15, 18 x12, 20 x10, 22x 1

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-07 13:04:23 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor - droga do 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    6.1.2018 MINICUT Tydzień 1: dzień 5 - sobota Dieta: Jajecznica, siemię lniane Kurczak, ryż TRENING Ryż, jabłka, banan, wpc Kurczak, ryż, olej lniany Kurczak, ryż, olej lniany Kurczak, ryż, olej lniany Cardio 25 min na czczo i 15 min po treningu PULL 1 Martwy ciąg 140 x6, 180 x6 Wiosłowanie hantlą 35 x10, 40 x10 Ściąganie trójkąta przed siebie 50

    Odpowiedzi: 1156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-07 13:16:11 Liczba szacunów: 1