SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • *** TWOJA CHWILA PRAWDY 20 ***

    Post
    Doping

    Amg jest bardzo dobrze. Sylwetka plażowa jak się patrzy. Talia trochę szeroka co? Czy tylko tak się wydaje? Ogolnie mam wąską talie , moze przez te spodenki (bokserki) lub , ze troche brzuch zalało z racji braków michy i treningów. Wejde teraz na redu , duzo cardio i zobaczymy za 4-6 tyg. Paweł forma kozak, mega sucho , tak trzymac 88-O

    Odpowiedzi: 4334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-06 10:25:10 Liczba szacunów: 1
  • *** TWOJA CHWILA PRAWDY 20 ***

    Post
    Doping

    Forma 3 tygodnie po zakończeniu redu. Kontynuowane odbicie przy już dużej ilości jedzenia,cardio i trening siłowy 5 razy w tygodniu. Plus 4kg na wadze. /SFD/2018/10/4/62b043f7dbd7410e985493047989af9d.jpg

    Odpowiedzi: 4334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-04 11:30:03 Liczba szacunów: 17
  • TU ZADAJEMY POJEDYNCZE PYTANIA!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    czesc Mam pytanie które nurtuje mnie od dłuższego czasu! Co to jest trening "Cardio" i jakim celu jest on przeznaczony?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-15 17:51:48 Liczba szacunów: 0
  • TU ZADAJEMY POJEDYNCZE PYTANIA!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    polen Cardio = wysiłek aerobowy.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-15 20:45:42 Liczba szacunów: 0
  • KETTLE W ROLI GŁÓWNEJ by PANTEON (dziennik)

    Post
    Trening w domu

    Pytałem o czyste wyciśnięcia - military press! 10 snatchy na maxa - nie jest źle, a na początek jest to dobrze! Ja trochę zwlekałem zanim w ogóle rwania zacząłem robić.. :) PTTP - jest mi znane, ale nie praktykuję tego typu rzeczy, to się nie wypowiem.. Chcesz się wyżyć - rób zestawy Keitha Webera - Extreme KB Cardio Workout!! Mieszaj liczbą powtór

    Odpowiedzi: 231 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-27 18:06:01 Liczba szacunów: 0
  • KETTLE W ROLI GŁÓWNEJ by PANTEON (dziennik)

    Post
    Trening w domu

    Mogłeś jakieś cardio z kettlami zrobić w stylu 15:15

    Odpowiedzi: 231 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-07 15:38:53 Liczba szacunów: 0
  • KETTLE W ROLI GŁÓWNEJ by PANTEON (dziennik)

    Post
    Trening w domu

    MARSZOBIEG: (5min BIEG + 1min MARSZ)x5 = 30min Wszyło 25min biegu + 5min marszu DYSTANS = 4760m/30min 158m/min 6:20/km Z ciekawostek: tętno 140 (raz mierzyłem w połowie) kadencja w biegu - 82kroki/min :) tzn. "dwukroki"! Zagęściłem nieco, bo poprzednio szedłem całe okrążenie (prawie 3min), i 3-4kółka biegłem, a teraz interwały wg stopera. W 5min ro

    Odpowiedzi: 231 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-13 21:20:11 Liczba szacunów: 0
  • KETTLE W ROLI GŁÓWNEJ by PANTEON (dziennik)

    Post
    Trening w domu

    Dawno tak bardzo nie zasłużyłem na porcję potreningowego bulka :) WESZŁO (każdy zestaw 2x z rzędu!): - A VULGAR DISPLAY - luz, na rozgrzewkę - COFFE - wykroki z jednym KB zamiast z dwoma - 5 STEP - przysiady 4rep zamiast 10.. oj.. - HIGH VOLTAGE - szybsza zmiana rąk, bo nie dawałem rady (1. pod koniec 2. w połowie) - SEQUENTIAL DISMAY - ok - bardzo

    Odpowiedzi: 231 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-19 20:06:52 Liczba szacunów: 0
  • *** PIERWSZY CYKL TYLKO TU ALBO BAN !!! ***

    Post
    Doping

    masz dużo w pasie by startować z ssa, lepiej jakies cardio wrzuć by zgubić fat a potem 1 cykl soolo metka lub teść prop na start, gdy masz duży poziom BF i bierzesz ssa to tylko bardziej sie zalejesz,więc im niższy poziom bf tym lepsza masa ci wejdzie, w twoim przypadku powinieneś najmniej zejść do 90 w pasie Zmieniony przez - Shaki27 w dniu 201

    Odpowiedzi: 556 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-15 23:00:05 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Popuri / Bez masy nie ma kołaczy / pods. redu .41

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzisiaj dosyć lekko. Zrobiłem tylko areoby o niskiej intesywności 40 minut + 55 minut Jazda na rowerku w terenie około 30 km Myślę, że zostanę przy tym rodzaju cardio o niebo lepiej się robi niż na stacjonarnych urządzeniach, lecz ciężko o stałe natężenie wysiłku dlatego musi być dłuzsze. Dzisiejsza micha /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/89fa70332de443658

    Odpowiedzi: 1068 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-18 22:39:20 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Popuri / Bez masy nie ma kołaczy / pods. redu .41

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Środa Redukcja to nie muszą być tylko nudne areoby, póki jest progres staram się ich wręcz unikać, bo po męczyć się 60 minut jak można w 10 zrobić trening i jeszcze z lepszymi rezultatami Wczoraj zrobiłem ALFA-CARDIO Wróciłem trochę do starych sportów, Kalisteniki i Parkour'u i wyszło coś takiego ( Niestety terminologia jest specyficzn, a nie ma za

    Odpowiedzi: 1068 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-03 19:27:57 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Popuri / Bez masy nie ma kołaczy / pods. redu .41

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Roztrenowanie zacząłem od zajazdu %-) Cardio 2 x 30 minut + 1 godzina JUMP AND FIT Ledwo żywy skończyłem zajęcia, hektolitry potu i tak ma być Link do filmu jakby ktoś chciał zobaczyć, akurat to była końcówka bez skoków. https://www.facebook.com/pages/BLU/1501087016795780 /SFD/Images/2015/3/29/dc0a4d56545c4999a2636d54392beff2.jpg

    Odpowiedzi: 1068 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-29 23:13:51 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor Gryboś -- Przygotowania na sezon 2016

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ki na poreczach 2s 4. -wyciskanie leżąc na maszynie 3s 5. -butterfly / rozpiętki na skosie 3s 6. -unoszenie hantli w przód 2s 7. -unoszenie linki wyc. dolnego w bok 3s +20min cardio Kilka fotek: http://iv.pl/images/67411330237602987921.jpg http://iv.pl/images/51281949211106959948.jpg http://iv.pl/images/73314620362124658139.jpg Zmieniony przez -

    Odpowiedzi: 1434 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-17 23:06:04 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor Gryboś -- Przygotowania na sezon 2016

    Post
    Dzienniki Treningowe

    30g masla orzechowego TRENING: 1. -uginanie nóg leżąc 3s 2. -uginanie nóg stojąc 2s 3. -uginanie nóg siedząc 2s 4. -odwodzenie nóg na maszynie 4s 5. -wspięcia na palce stoją 4s 6. -wspięcia na palce siedząc 4s 7. -allahy 5s +20min cardio http://iv.pl/images/24591609498923548191.jpg Zmieniony przez - wiktor.grybos w dniu 2014-12-22 17:48:49

    Odpowiedzi: 1434 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-22 17:47:08 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor Gryboś -- Przygotowania na sezon 2016

    Post
    Dzienniki Treningowe

    A: ok 1200g ryżu TRENING: nogi 1. -przysiady 5s 2. -wypychanie nóg na suwnicy 4s 3. -uginanie nóg leżąc 4s 4. -uginanie jednonóż stojąc 3s 5. -wspięcia na łydki 6s +20min cardio Wrzucam jeszcze fotke jedzenia: http://iv.pl/images/38822225053008340293.jpg Jako, że jest duże zainteresowanie to jeszcze podziele się przepisem. Nalewamy ok 4-5L wo

    Odpowiedzi: 1434 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-12 23:14:14 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor Gryboś -- Przygotowania na sezon 2016

    Post
    Dzienniki Treningowe

    i zza głową na wyciągu 3s 2. -prostowanie ramion nachwytem 3s 3. -pompki na poreczach 2s 4. -wyciskanie sztangi na skosie 3s 5. -wyciskanie hantli lezac 3s 6. -rozpietki na skosie 2s 7. -allahy 3s +20min cardio Dzis dodaje troche mintaja. Po jajkach było, bez rewolucji %) Już nie moge się doczekać końca sesji, wtedy rusze na 120% ze wszystkim :D

    Odpowiedzi: 1434 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-20 15:15:06 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor Gryboś -- Przygotowania na sezon 2016

    Post
    Dzienniki Treningowe

    %-) Odbiegając od tematu to zjadłem wczoraj pizze i 5 czy 7 pączków, cięzko powiedziec ile %) Lece na trening i dzis jakies cardio zrobie wkoncu :D

    Odpowiedzi: 1434 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-13 19:16:08 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor Gryboś -- Przygotowania na sezon 2016

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Cardio musi byc zeby sie nie zalać :))

    Odpowiedzi: 1434 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-15 01:11:23 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor Gryboś -- Przygotowania na sezon 2016

    Post
    Dzienniki Treningowe

    nacją 3. uginanie ramion ze sztangą w pochyleniu fst7 4. przyciąganie uchwytu /\ do klatki 5. przyciaganie drazka wyc. górnego nachwytem 6. szrugsy hantlami 7. allahy +20 min cardio :-D Fotki po siłce: http://iv.pl/images/44907004640443443317.jpg http://iv.pl/images/36861772294190375180.jpg Jeszcze pare zdjec posilkow: http://iv.pl/images/271194249

    Odpowiedzi: 1434 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-16 22:08:47 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor Gryboś -- Przygotowania na sezon 2016

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Zin Mag B6 wieczorem 2x Tri Cret 3g 1x Flavo Vit C Whey Pure, Mass Shocker w ciągu dnia Trening: Plecy+biceps Triceps+barki - Nogi Klatka +triceps - 7 dzien znowu plecy,biceps itd. Ćwiczenia raczej beda sie zmienialy wiec wypiski na bieżaco. Postaram się robic cardio po kazdym treningu %) Zmieniony przez - wiktor.grybos w dniu 2015-02-25 17:17:38

    Odpowiedzi: 1434 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-25 17:17:25 Liczba szacunów: 0