SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    rzeorane niemiłosiernie, fronty w zakresie 25-15 z dropem, ten Przemek chce nas pozabijać }:-( Na filmiku z frontów fajnie dwójeczkę widać 8-) Ciągi też konkret weszły, za to cardio to jakaś masakra |-) 1. Front SQ 25x40kg 20x50kg 15x60kg 15x65kg 15x70kg + 2x drop 10x50kg 15x30kg https://youtu.be/46Q-T1EoJm0 2a. Wykroki chodzone sztanga 25kg 3x30 k

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-03 22:59:28 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    a. Wyciskanie na suwnicy jednonóż 4x10 4b. SQ na smithcie stopy wąsko 4x10 5a. Uginanie jednonóż siedząc 4x15+15 5b. MCNPN z hantlami 4x15 26kg 5c. Uginanie siedząc 4x15 5min cardio stepper 10min interwał 30/30 10min cardio DIETA - DT I 250g całych jaj 150g białek jaj Kapusta kiszona Szczypior http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/922/wBIkxZ.jpg II

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-09 07:49:57 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    nanie hantlami oburącz z supinacją: 12x10kg 10x12kg 8x14kg 8x16kg 8x16kg 5a. Uginanie sztangą łamaną stojąc 3x8 35kg 5b. Uginanie młotkowo siedząc na ławce 3x10+10 12kg 5min cardio orbitrek 10min interwał 20/40 10min cardio DIETA - DT I 250g całych jaj 150g białek jaj Pomidor Kapusta kiszona http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/923/PWU8M3.jpg II

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-09 22:23:42 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    95fOZ5kvW94 4a. WL 3x10 60kg 4b. Wyciskanie hammer dolny 3x15 5a. Francuz sztangą łamaną leżąc 4x15 5b. Prostowanie z linami 4x15 5c. Kickback z rączką na wyciągu 4x15 5min cardio orbitrek 10min interwał 20/40 10min cardio DIETA I 250g całych jaj 150g białek jaj Szczypior Pomidor Kapusta kiszona http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/924/mkzopf.jp

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-11 20:21:29 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ki na butterfly 3x15 5a. Uginanie na modlitewniku sztanga łamana wąsko 3x15 5b. Uginanie ramion ze sztangą łamaną stojąc szeroko 3x15 5c. Uginanie hantlami młotkowo 3x16 5min cardio orbitrek 10min interwał 20/40 10min cardio DIETA - DT I - SZAKSZUKA wg. Bzyka 250g całych jaj 150g białek jaj Przetarte pomiodry Mieszanka węgierska http://imagizer.ima

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-14 19:29:46 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    0kg 10x80kg 9x80kg 8x80kg 8x80kg https://youtu.be/kiShfI5mz-g 4a. Wiosłowanie sztangą nachwytem szeroko: 4x8 70kg 4b. Narciarz linką 4x15-12 https://youtu.be/b7mGM_-QH3I 5min cardio orbitrek 10min interwał 20/40 5min cardio DIETA - DT http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/922/B9yW1i.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/921/zYIvy4.jpg I - 5ww 2

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-15 22:41:45 Liczba szacunów: 1
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    mo 3x15 5b. Rozpiętki skos 3x15 6. Rozpiętki w bramie 2x15 7. Wyciskanie wąsko: 12x50kg 10x60kg 8x70kg 8x70kg 8a. Francuz sztangą siedząc 4x7 8b. Prostowanie linką 4x10 5min cardio orbitrek 10min interwał 20/40 10min cardio DIETA - DT http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/922/NWFeuC.jpg I - 0ww 25t 50b 250g całych jaj 100g piersi z kurczaka 300g

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-17 07:53:07 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Odwrotne rozpiętki na maszynie 4x15 4. Uginanie hantlami z supinacją 12/10/8/8 https://youtu.be/ah62GjQAH8I 5a. Spider Curls 3x12 5b. Uginanie młotkowo 3x12 PO TRENINGU 5min cardio orbitrek 10min interwał 20/40 10min cardio DIETA - DT - 540ww 40t 300b~ http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/922/l32zwx.jpg I - 0ww 25t 50b 250g całych jaj 100g piers

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-18 19:29:31 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    nsywnie ! Żadnego cięcia kalorii w diecie nie przewidujemy, bo po co tracić energię jak sylwetka się wyostrza? Zamiast obcinki dodałem 5min interwału i obecnie wychodzi 15min cardio/15min interwału. 1. Ściąganie do klatki nachwyt 25/20/15/15/15 + podwójny drop w ost. serii https://youtu.be/l6p_MmqTxjs 2. Wiosłowanie sztangą łamaną podchwytem: 12x60

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-19 16:13:26 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    REDUKCJA DZIEŃ 23 Siemanko - 21.03.2017 Waga na czczo po DNT wyniosła dzisiaj 102kg, zobaczymy co będzie jutro bo dzisiaj poszedł fajny trening, na mixie cardio/interwału dużo wypacam, chodzę często do łazienki, więc chyba wszystko idzie w dobrym kierunku ;-D Chociaż pewnie jutro będę mówił że lipa.. TRENING KLATA CIĘŻKO + TRICEPS LEKKO Sztanga sko

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-21 22:40:07 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 4!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Od wczoraj redukuje i zastanawiam się co zrobić z cardio. Trenuje siłowo 4x w tygodniu, po każdym treningu robię 30 minut cardio, pomijam oczywiscie cardio po treningu nóg - wiadomo :D Powinienem na czczo robić HIIT, zwykłe cadio, czy może odpuścić wszelki wysiłek rano i po prostu zrobić dodatkowe cardio po południu w dni nietreningowe?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-17 14:12:24 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - mass and strenght

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Buum poniedziałkowo klata,biceps,brzuch i cardio.. Klatka : Rozgrzewka 2 serie 60kg wyciskania gilotynowego x10 Wyciskanie sztangi skos dodatni 95kg x 10 95kg x 10 100kg x8 100kg x 7 (kurde zmiękłem :o) + 60kg x 8 Wycisk sztangi wąsko 80kg x 4 serie x 8 Wycisk hantli skos dodatni (kobinowałem %-) a co tam.) 28kg x 12 28kg x 12 28kg x 12 40kg x

    Odpowiedzi: 2668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-21 16:41:35 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - mass and strenght

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    hołk Dzisiaj poleciałem z barkami i tricepsem + brzuch (w domu) + cardio 30 minut Barki : Wyciskanie hantli na barki siedząc 32 kg x 12 36 kg x 12 38 kg x 10 40 kg x 8 unoszenie hantli na boki (jednorącz ) 18kg + 8kg na obie ręce każda seria x10 + x 8 <4 serie Przyciąganie sztangi do klatki 40kg x 10 4 serie Triceps : Wyciskanie sztangi wąsko

    Odpowiedzi: 2668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-07 21:54:48 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - mass and strenght

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    , nie wychodzę. Leżę i tylko fotki może porobie jak to się ma na start redukcji. Cardio brak z ww powodów, na oko to ponad 1000-1500kalorii spaliłem w pracy, wiec olewam dziś cardio Film : wyprosty , nogi blade noi film rozświetlony ale może ktoś tam coś tam dojrzy 8-) . Dziewczyna mówi że w porównaniu do tego co jest naprawdę to na filmiku nie wid

    Odpowiedzi: 2668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-06 22:35:06 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - mass and strenght

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Powitać. wczoraj porobilem trochę nogi , kaptury i cardio Czwórki suwnica (film) nie wiem ile krążków ale bylo sporo x10 x10 x10 i potężny dropset bo chyba 5 albo 6 serii aż zszedłem do zera wszystko x10.. nogi pękały wykroki z hantlami 10kg 3 serie po max powtórzeń Wyprosty szeroko 39kg x 15 jw jw jw + dropset ile sie dało Wyprosty wąsko 34kg

    Odpowiedzi: 2668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-01 06:07:50 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - mass and strenght

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    9 i 11 km/h i 25minut na 6,5-7km/h Dieta Szykuje sie prawdopodobnie podładowanie kalorii bo czuje się tragicznie po tym tygodniu 4 dni po 11h pracy praktycznie i treningi i cardio mnie wycieńczyły.. Suplementacja to samo co zwykle , żadnych zmian Podsumowanie : trneing fajny, mimo braku sił jakoś dałem rade , jutro rano zrobie cardio na skakanc

    Odpowiedzi: 2668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-03 23:35:55 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - mass and strenght

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    óż x10 + x10 druga noga i odrazu x10 poprzednia i x 10 druga odpoczynek do minuty i tak 4 sety I na koniec 2 serie obunóż z przytrzymaniem u góry 15 powt. Potem wszedłem na cardio na bieznie , pod górkę 40 minut na 5 stopniu , czyli tam 200pare kcal przepalone przed treningiem poszła kawa, clen, hellfire , po nogach wrzuciłem białko a po cardio

    Odpowiedzi: 2668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-02 12:19:12 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - mass and strenght

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No Marian, przeterminowany był to i w żołądku swoje zrobił. Ja juz po treningu i 20minut lekkiego cardio , dzisiaj potreningowo wrzuciłem węgle bo w pracy + na treningu + cardio przepał konkretny więc uważam bo forma jest już jak na 2 miesiące przed naprawdę super , spojrzałem w lustrze na siłowni gdzie światło jest normalne i sucho się zrobiło. N

    Odpowiedzi: 2668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-15 18:14:51 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - mass and strenght

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Siemka. Dzisiaj jak pisałem dzien wolny od pracy, wypocząłem, trening pleców + lekko klatka + 40minut cardio zrobione. Długi bo 2h razem trening , krótko piszać , op*****lałem się, tu jedna osoba podeszła pogadac, tam druga o i tak wyszło a dziś swobodnie gadałem nie jak zwykle "sorry nie mam czasu" 8-). Dziś żadnego zdjęcia, znajomy zrobił mi fil

    Odpowiedzi: 2668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-18 21:24:10 Liczba szacunów: 4
  • gienus12 - mass and strenght

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no , późno wypiska ale daje. Dzisiaj poszedl czit , bo przyssało aż za bardzo i trzeba kontrolować . Na treningu zrobiłem nogi i 30minut cardio i mialem isc na saune ale tyle starych chooyów było że dałem sobie spokój i wziąłem długi gorący prysznic Nie opisuje treningu nóg, dlatego że poszed dokładnie taki sam jak zawsze, tylko dodałem mcnpn z h

    Odpowiedzi: 2668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-03 23:52:28 Liczba szacunów: 0