SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Ka ostatnio z braku czasu i chęci na cardio zjechałem z kcal i uważam że lipa. Lepiej jednak zakręcić te 30-40 min. Nawet jak rozbije na 2x20 to korzyści przynosi i można coś więcej zjeść

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-08 08:20:38 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    12x12,5kg 6. Odpychanie od platformy jednonóż - 12x75kg; 12x75kg; 11x75kg; 10x75kg 7. Wyprosty nóg - 12x12,5kg; 12x12,5kg; 15x12,5kg; 15x12,5kg tempo 3011 Na koniec 15 min cardio. Popołudni 60 min kolarzówka w terenie. Co dzisiaj trening masakra. Jakby kondycha całkiem padła. Po każdej serii zero powietrza i jakby miał mieć cofkę. To nie po jedz

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-11 20:40:28 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    się nabił, to wyglądałoby to lepiej. Ogólnie u mnie mało widać wszelkie zmiany wagi zauważyłem. Weekend pewnie wyjdzie jak zawsze, a potem podbijam węgle o 60-80g i podkręcam cardio. W sumie to tylko na 3 dni, bo w czwartek i piątek wyjeżdżam. Ogólna taka refleksja, trzeba najpierw dorzucić coś mięsa, żeby potem było z czego redukować. Ale wiadomo

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-17 07:35:26 Liczba szacunów: 3
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    No w tygodniu czasem jest średnio, ale weekendy jakie rozkoszne %-) Teraz te ostatnie 2 tygodnie do świąt jednak spróbuję podbić o te ok. 400kcal i kręcić 5x30 min cardio. Z tym, że fat uwalę do 20-25g, a podbiję węgli o te ok. 150g.

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-17 10:23:43 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ykroki - 15x15kg; 12x15kg; 12x15kg 6. Odpychanie od platformy jednonóż - 12x75kg; 10x75kg; 10x75kg; 10x75kg 7. Wyprosty nóg - 16x12,5kg; 15x17,5kg; 12x22,5kg Na koniec 30 min cardio. https://youtu.be/mgvkfVVzDYk Obawiałem się treningu ze względu na wspomnianą wcześniej ciężkość na żołądku, ale popołudniu była już igła i nie pamiętam kiedy ostatnio

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-18 20:46:00 Liczba szacunów: 3
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Jeszcze do domu zabrałem jedną pakę i już nie chce patrzeć na żarcie przez rok %-). Jutro z ranca cardio w opór :-D

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-23 20:39:29 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    24.03.18 Ostatnie 2 dni bez treningu. Dzisiaj dalej kontynuuje luz aż do 2 kwietnia. W tym czasie będą ok. 4 lekkie treningu FBW i trochę cardio. Micha bardziej na luzie. Trening FBW: 1. Wypychaine suwnicy nogi szeroko nisko - 5 serii po 12 powt. 2. Uginanie nóg leżąc - 4 serie po 12 powt. 3. Wiosłowanie na hammerze jednorącz chwytem neutralnym -

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-24 22:28:13 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    5. Prostowanie ramion z drążkiem wyciągu górnego - 3 serie po 12 powt. 6. Uginanie ramion ze szntagą - 3 serie po 12 powt. 7. Spięcia na hammerze - 4 serie Po treningu 20 min cardio. Przedostatni trening na roztrenowaniu. Dieta - HF: TRENING 1. FitWhey Whey Protein 100 Concentrate z kaszą perłową, płatkami kukurydzianymi i bananem. 2. Indyk z ryż

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-29 19:06:24 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    uwnicy Smitha sprzed brody - 4 serie po 12 powt. 5. Triceps press - 3 serie po 12 powt. 6. Uginanie ramion ze sztangielkami z supinacją - 3 serie po 12 powt. Na koniec 20 min cardio. Dieta - HC: TRENING 1. Makaron, płatki kukurydziane, jabłko, pomarańcza, FitWhey Whey Protein 100 Concentrate . 2. Indyk z makaronem i warzywami. 3. Naleśnik z peperon

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-31 22:57:57 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Nie byłbym sobą, gdyby nie zakończył takiego okresu lodami %-). https://farm1.staticflickr.com/817/26292515697_cd70f70fc8_z.jpg Od jutra ruszam z tematem. Makro i trening już rozpisane. Na start: DT - 250/50/400 DNT - 250/110/80 Trening siłowy 5x tydzień split. Cardio 5x30 min.

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-01 20:42:04 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    2x75kg; 12x75kg; 12x75kg; 12x75kg 6. Uginanie ramion ze sztangą - 12x30kg; 12x35kg; 10x35kg; 10x30kg 7. Wspięcia siedząc - 4x MAX 8. Wspięcia stojąc - 4x MAX Na koniec 30 min cardio. Nogi jak widać rozdzielam dwójkę od czwórki. Dużo bardziej objętościowo nogi wyjdą w ten sposób, więc większy przepał kcal. Tak samo krótkie przerwy 30-60s prócz pierw

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-03 21:10:29 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    kg; 12x22,5kg; 12x22,5kg 4B. 12x12,5kg; 6x12,5kg; 12x10kg; 12x10kg 5. Dipsy - 3x MAX ciężar ciała 6. Spięcia na hammerze - 4x MAX 7. Unoszenie nóg - 4x MAX Na koniec 30 min cardio. https://youtu.be/u0d_vj4pMqo Nowy trening klatki. Spora objętość, ale całość wraz z rozgrzewką zajęła mi 1:10h. Trochę celowania z ciężarami, ale ogólnie jestem bardzo

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-04 20:43:50 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    12,5kg - 3x MAX 7. Wyprosty ramion ze sznurem - 15x11szt.; 6x11szt.; 10x9szt.; 10x9szt. 8. Czachołapacze ze sztangą - 12x25kg; 12x30kg; 12x35kg tempo 41X0 Na koniec 30 min cardio. Pierwszy raz od 2 tygodni mocno zrobione czwórki i jakaś masakra. Trochę celowania z ciężarami, ale nie przeszkodziło to, żeby mocno się przeorać. Szczególnie 3x wykro

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-06 23:11:22 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    FitWhey 1 Trec 0 I cardio w terenie! Nie oszukuj :D widziałem %-) Zmieniony przez - lasican1 w dniu 2018-04-08 11:21:30

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-08 11:21:02 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    cardio na trenie ?

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-08 11:38:21 Liczba szacunów: 3
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Spięcia na hammerze - 4x MAX 7. Plank - 4x MAX Drugi trening pleców tym planem. Ciężary delikatnie do góry, ale bez większych rewelacji. Dzisiaj mało czasu miałem, więc bez cardio. Nadrobię w któryś dzień nietreningowy. Dieta - HC: TRENING 1. Makaron z płatkami śniadaniowymi, pomarańczą i FitWhey Whey Protein 100 Concentrate . 2. Indyk z makaron

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-09 21:17:07 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    2x75kg; 12x75kg; 12x75kg; 12x75kg 6. Uginanie ramion ze sztangą - 12x30kg; 12x35kg; 10x35kg; 11x30kg 7. Wspięcia siedząc - 4x MAX 8. Wspięcia stojąc - 4x MAX Na koniec 30 min cardio. https://youtu.be/yF_Jb3_S5no https://youtu.be/vFlciNcNuhY Kolejny trening dwójek. W pierwszym ćwiczeniu sztabka do góry, w pozostałych albo tak samo albo delikatnie w

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-10 22:02:15 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    0kg 4B. Rozpiętki na ławce poziomej - 12x10kg; 12x10kg; 12x10kg; 12x10kg 5. Dipsy - 3x MAX ciężar ciała 6. Allachy - 4x MAX 7. Spięcia na hammerze - 4x MAX Na koniec 30 min cardio. https://youtu.be/xZioIj84jUM Szybki trening, z całością wyrobiłem się w ok. 1h. Ciężary podobne jak ostatnio, gdzieniegdzie na plus, gdzie indziej na minus. To był dru

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-11 20:18:30 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    12,5kg - 3x MAX 7. Wyprosty ramion ze sznurem - 15x11szt.; 10x11szt.; 8x10szt.; 10x9szt. 8. Czachołapacze ze sztangą - 12x35kg; 12x30kg; 12x30kg tempo 41X0 Na koniec 30 min cardio. https://youtu.be/eGvBG1hC7Sw Trening niby prosty, ale daję w kość mocno. Na całym treningu średnie tętno koło 120 heh. Przez cały dzień wywalony z trampek. Siła jeszc

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-13 20:07:29 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    2x75kg; 12x75kg; 12x75kg; 12x75kg 6. Uginanie ramion ze sztangą - 12x35kg; 12x35kg; 10x35kg; 10x35kg 7. Wspięcia siedząc - 4x MAX 8. Wspięcia stojąc - 4x MAX Na koniec 30 min cardio. Uginanie leżąc zmniejszona ilość powtórzeń na 8 od tego tygodnia, więc automatycznie ciężar w górę. Również w górę praktycznie we wszystkich pozostałych ćwiczeniach, a

    Odpowiedzi: 8226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-17 21:38:12 Liczba szacunów: 2