SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • kerad37- gruba czysta masa

    Post
    Po 35 roku życia

    no to dajesz, 6 DT w tygodniu to super sprawa, powinno pójść gładko, bo nie ma tragedii cardio jakieś robisz? Zmieniony przez - kabo9 w dniu 2018-06-25 17:13:46

    Odpowiedzi: 4389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-25 17:12:30 Liczba szacunów: 0
  • kerad37- gruba czysta masa

    Post
    Po 35 roku życia

    Cardio jedynie jazda na rowerze lub rolki.Biegać niestety nie mogę.

    Odpowiedzi: 4389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-25 17:28:29 Liczba szacunów: 0
  • kerad37- gruba czysta masa

    Post
    Po 35 roku życia

    2500 wiem, że mało ale praktycznie bez cardio (dzisiaj były rolki).Nie ma czasu na długie redukowanie a dodatkowo zawsze się coś dorzuci np.loda.Dodatkowo moje treningi ze względu na trenowanie w garażu też nie są mocno energetyczne.Brak sprzętu itd.Już w lipcu otwierają nową siłownię więc będzie ogień. Nogi: Najgorsze jest to , że nie mam gdzie ro

    Odpowiedzi: 4389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-28 19:58:42 Liczba szacunów: 0
  • kerad37- gruba czysta masa

    Post
    Po 35 roku życia

    cardio kręci (widziałem na instastory :-D)

    Odpowiedzi: 4389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-22 08:42:22 Liczba szacunów: 0
  • Dieta i trening na budowę masy mięśniowej - pomoc

    Post
    Ladies SFD

    Najważniejsza tak na prawdę jest przyjemność. Bo to, co serio daje efekty, to regularność i konsekwencja. Przez lata. Jak lubisz, to zostaw, ale traktuj to raczej jako cardio. No ja bym się bała po takim treningu brać się za ciężary, bo ciało już jednak jest zmęczone, nie to skupienie, łatwiej o kontuzję i ciężej o obciążenia, które będą stymulować

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1760 Data: 2015-10-06 18:27:56 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    kg 2 seria 15 x 10 kg 3 seria 15 x 10 kg brzuch wznosy nóg do świecy i dołu 1 seria 15 x 1 kg 2 seria 15 x 2 kg 3 seria 15 x 2 kg 4 seria 13 x 2 kg Rozciąganie HIM i HAM 20 x cardio bieżnia 300 cal/ 4,06 km/ 20:00/ od 9,6 do 17 km/h tętno maksymalne złapane 176 po minucie 154 Miska Suplementy: bez Warzywa: marchew surowa,sałata, fasolka szparagowa,

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-14 12:59:53 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    litra wody, kawa, herbata Suplementy: kolagen /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c4358f4b4c354979bf61680856ce73b1.jpg TRENING: Miało być dziś na luzie koleżanka Gosia wyciągła mnie na cardio na bieżni%-)/interwałowo co minutę do góry po pięciu w dół i znowu do góry, na koniec na maksa 18 km/h minutę bieg 360 cal / 4,200 km / 20 minut/ szybkość 8-18 km/h/ 1

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-28 17:52:26 Liczba szacunów: 0
  • UFC 153 wyniki i dyskusja po gali

    Post
    Scena MMA i K-1

    ja p******e Fitch zj**ał mi kupon i to w takim stylu ,że po prostu zmiażdżył Ericka. IMO ftih dzisiaj nie był taki nudny...Zobaczyłbym go chętnie z Maią lub Nickiem Diazem, tutaj myślę ,że nick by go poddał Erick miał duszenie i ciasną gilotynę gdzie myślę ,że Nick ze swoim cardio dałby radę

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 7678 Data: 2012-10-14 09:58:31 Liczba szacunów: 0
  • UFC 153 wyniki i dyskusja po gali

    Post
    Scena MMA i K-1

    hna to za malo i jego czas dopiero przyjdzie. choc bylo blisko z 2-3 razy i mogl rownie dobrze te walke wygrac,ale to jednak Fitch byl lepszy,jak dla mnie od samego poczatku,i lepsze cardio tylko ten obraz poglebilo. a na tego Maldonado to,az przykro bylo patrzec,naprawde...choc brawa za wytrwalosc i ducha walki,to jednak bylo to niesmaczne az ;-)

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 7678 Data: 2012-10-14 13:18:57 Liczba szacunów: 0
  • Solidny problem w treningu - zdrowie czy coś innego ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zyciorysu. Nie wspominam nawet ze przez te pol roku kazdy lekarz bral mnie za kretyna. Jak juz sie dowiedzialem co mi jest, podregulowalem diete, rozsadne dawkowanie cwiczen, cardio i miodzio. Na dzis dzien nie biore tabletek na cisnienie bo mam wzorcowe (treningi mi reguluja). No ale szansa ze twoja przypadlsoc to taka sama jak moja to jak jeden d

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1224 Data: 2009-01-23 17:56:05 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy raz - dziennik by tochna ;)

    Post
    Ladies SFD

    13.06.2013 DNT Wrzucam dzisiejszą miskę do oceny dla Obliques. Modziłam, modziłam, aż wymodziłam. Proporcjonalnie prawie idealnie. Nie wiem jak z zawartością :) Ta grahamka mnie tylko nie przekonuje. Ale w sklepie pod pracą nie mieli już chleba (o 9!), więc brałam, co było. Dzisiaj dzień nietreningowy pod znakiem ogromnego stresu. Do soboty po połu

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 6331 Data: 2013-06-13 10:49:37 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy raz - dziennik by tochna ;)

    Post
    Ladies SFD

    Jak zobaczyłam tę talię to myślałam, że wyleję wszystkie łzy szczęścia. Zawsze sobie wmawiałam, że jej nie mam. A ona tam była! Ukryta! I czekała! :)) A pracować będę! Zobaczymy, co będzie po 2 tygodniach pedałowania :D No i może następnym razem spróbuję się 'odwodnić', bo wczoraj, na dzień przed foceniem, które wymyśliłam w biegu rano, wychlałam

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 6331 Data: 2013-07-03 00:02:43 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy raz - dziennik by tochna ;)

    Post
    Ladies SFD

    ie. Nie mam co prawda czasu, żeby ostatni trening wrzucić w tabeli, ale jakiegoś super progresu nie było. Na poziomie. Dzisiaj znowu BodyCombat. Chyba znalazłam nowe ulubione cardio :D A jutro wyjazd. Postaram się trzymać miskę, ale też nie dajmy się zwariować. Pewnie będę chciała spróbować lokalnych rarytasów. No i przy takim dziennym wysiłku jak

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 6331 Data: 2013-07-04 23:52:05 Liczba szacunów: 0
  • Cien_lasu /Kroczkami pomału aż do ideału

    Post
    Trening dla początkujących

    ś były interwały, 5x(15+45) Później niestety byłem zmuszony do 10-minutowego powrotu rowerem do domu, odpocząłem kilka minut tylko, brak czasu. (i tak mam pewność, że trening cardio musi być masakrycznie ciężki). Jutro teoretycznie odpoczynek. Czuję się jednak wypoczęty i naładowany energią - muszę dawać regeneracje, nie mogę sobie wprowadzić 40-mi

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10132 Data: 2009-04-04 19:05:10 Liczba szacunów: 0
  • AZreel - zamienie kluseczki na figure laseczki

    Post
    Ladies SFD

    ING Rozgrzewka: skakanka + pajacyki (8 min.) Trening: siłownia + aeroby /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/dbe7d1b85eec4fa8925b7d6b12193eae.png *3,5kg na barki w I serii. Aeroby Trening cardio (20 min): 20s sprint w miejscu – 10s przerwy 20s burpees (z pompką) – 10s przerwy 20s mount.climbers – 10s przerwy 20s przeskoki przez hantel – 10s przerwy 20s przysiad

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 8594 Data: 2013-05-22 19:35:56 Liczba szacunów: 0
  • AZreel - zamienie kluseczki na figure laseczki

    Post
    Ladies SFD

    27.05 Poniedziałek TRENING Rozgrzewka: skakanka + pajacyki (10 min.) Trening: siłka + aeroby /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b462ddba386846d383503c805f80e085.png Trening cardio (20 min): 20s sprint w miejscu – 10s przerwy 20s burpees (z pompką) – 10s przerwy 20s mount.climbers – 10s przerwy 20s przeskoki przez hantel – 10s przerwy 20s przysiad sumo (7,5kg)

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 8594 Data: 2013-05-28 16:31:40 Liczba szacunów: 0
  • AZreel - zamienie kluseczki na figure laseczki

    Post
    Ladies SFD

    01.06.2013 TRENING Trening cardio (20 min): 20s sprint w miejscu – 10s przerwy 20s burpees (z pompką) – 10s przerwy 20s mount.climbers – 10s przerwy 20s przeskoki przez hantel – 10s przerwy 20s przysiad sumo (7,5kg) – 10s przerwy Wszystko powtórzone 8 razy. DIETA Warzywa:ogórki, ogórki kiszone, pomidory, papryczki chili, szpinak mrożony Napoje: kaw

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 8594 Data: 2013-06-02 09:36:22 Liczba szacunów: 0
  • AZreel - zamienie kluseczki na figure laseczki

    Post
    Ladies SFD

    08.06.2013 Sobota TRENING Rozgrzewka: pajacyki + skakanka (7 min.) Aeroby Trening cardio (20 min): 20s sprint w miejscu – 10s przerwy 20s burpees (z pompką) – 10s przerwy 20s mount.climbers – 10s przerwy 20s przeskoki przez hantel – 10s przerwy 20s przysiad sumo (7,5kg) – 10s przerwy Wszystko powtórzone 8 razy. Po tych kilku dniach na wyjeździe n

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 8594 Data: 2013-06-09 19:17:54 Liczba szacunów: 0
  • AZreel - zamienie kluseczki na figure laseczki

    Post
    Ladies SFD

    12.06.2013 Środa TRENING Aeroby Trening cardio(20 min): 20s sprint w miejscu – 10s przerwy 20s burpees (z pompką) – 10s przerwy 20s mount.climbers – 10s przerwy 20s przeskoki przez hantel – 10s przerwy 20s przysiad sumo (7,5kg) – 10s przerwy Powtórzyć 8 razy. DIETA Warzywa: kapusta kiszona, buraki czerwone, marchew, pomidory, rzodkiewki Napoje: kaw

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 8594 Data: 2013-06-14 15:59:03 Liczba szacunów: 0
  • AZreel - zamienie kluseczki na figure laseczki

    Post
    Ladies SFD

    m wznosy tułowia w leżeniu przodem, nogi podparte o kaloryfer :) za bardzo nie miałam na czym wznosów z opadu zrobić, muszę chyba piłkę sobie sprawić Aeroby po siłce: Trening cardio (20 min): 20s sprint w miejscu – 10s przerwy 20s burpees (z pompką) – 10s przerwy 20s mount.climbers – 10s przerwy 20s przeskoki przez hantel – 10s przerwy 20s przysiad

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 8594 Data: 2013-06-15 11:21:25 Liczba szacunów: 0