SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzien 16/75 Trening Cardio steady state 30 minut rower Gora (Siła) WL 102.5x5 102.5x5 102.5x5 102.5x5 102.5x5 T-bar 67.5x6 67.5x6 67.5x6 67.5x6 WL siedzac 32.5x6 30x5 30x5 30x5 WL waski 90x6 90x6 Chin-ups x8 x8 Uginanie ramion z sztanga 40x8 40x8 Pushdownsy 73x10 73x10 Komentarz: Juz troche wiecej niz dwa tygodnie mineło. Idzie

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-02 18:43:36 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzien 17/75 Trening 45 minut cardio steady state rower + crosstrainer Doł (Siła) Squaty 105x5 105x5 105x5 105x5 105x1 (Tutaj zaczałem czuc bol doł plecy :/ ) Prostownie nog 91x9 91x8 91x8 91x8 91x8 Uginanie nog 91x9 91x8 91x8 91x8 91x8 Łydki 60x10 60x10 60x10 60x10 60x10 Brzuch 7 serii Dieta 30 gram wpc 55 gram wpc 300 gram wołowiny 25

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-03 15:29:47 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzien 22/75 Trening Nogi + Brzuch 30 min cardio steady state Squaty 75x12 75x12 75x12 75x12 75x12 Rumunski ciag 85x12 85x12 85x10 85x10 Prostowanie nog 71x12 71x12 71x12 71x12 Uginanie nog 71x12 71x12 71x12 71x11 Łydki 55x12 55x12 55x12 55x12 55x11 55x11 Brzuch 4 super serii Dieta 30 gram wpc 55 gram wpc 80 gram owsianki

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-08 18:31:43 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zaden trening w weekendu. Dziewczyna miała urodzinowo impreze. Dieta tez nie trzymana, ale było warto %-) Dzisaj juz z powrotem do rutyny. O wiele mniej kcal zjedzone dzis bo jak mowiłem to dieta nie była trzymana i duzo alkoholu wpłyneło do systemu @-) Trening Cardio 1,5 h rower Gora (siła) WL 100x5 100x5 100x5 100x5 100x5 T-bar 80x6 80x6 80x6 80x

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-05 22:39:25 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzien 9/30 Trening Nogi + Brzuch + Przedramion 2 h Cardio na rowerze Prostowanie nog 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 Uginanie nog siedzac 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 Przedramion 5 super serii Komentarz: Tak ostatnie treningi nog wygladaja bo jak mowiłem to noga mi pekła i nie moge duze cie

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-06 23:05:50 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzien 12/30 Trening Cardio 2,5 h rower Plecy + Biceps + Przedramion T-bar 45x10 45x10 45x10 45x10 45x10 Pullupsy x10 x10 x10 Podciaganie na drazku (nachwyt) x10 x9 x8 Wiosłowanie (bez odpoczynku) 25x12 25x10 25x8 Uginanie ramion sztangielkami 10x12 10x10 10x10 Uginanie na modlitewniku 20x10 20x9 20x10 Hammer curlsy 15x12 12.5x12 12.5

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-09 23:39:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    DNT dzisaj, tylko 2h rower zrobiony Wczorajszy trening: Dzien 13/30 Trening Nogi + Brzuch Cardio 2,5 h rower Prostowanie nog 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 Uginanie nog siedzac 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 Brzuch 7 serii w maszynie Dieta 30 gram wpc 100 gram kasza 60

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-11 17:55:34 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    DNT dzisaj Wczorajszy trening: Dzien 15/30 Trening Cardio 1 h rower Gora (Siła) WL 100x5 100x5 100x5 100x5 100x5 T-bar 80x6 80x6 80x6 80x6 80x6 Wyciskanie sztangielkami siedzac 25x8 25x8 25x8 25x8 25x8 Pullupsy x10 x10 x10 Dipsy x15 x15 x15 Wyciskanie francuskie lezac 45x6 45x6 45x6 45x6 Uginanie ramion stojac 50x5 50x5

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-13 21:59:43 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wczorajszy dzien: Dzien 16/30 Trening Cardio 2 h rower + 45 min powerwalk Nogi + Przedramion + Brzuch Prostowanie nog (2 drop sety) 91x10 84x10 77x8 71x7 64x7 - 84x10 77x9 71x8 64x8 56x10 Uginanie nog siedzac (2 drop sety) 77x10 71x10 64x10 56x10 48x10 - 71x10 64x10 56x10 48x10 42x10 Przedramion 4 super serii Brzuch 8 serii rozne

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-15 10:55:16 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzien 17/30 Trening Cardio 2 h rower + 30 min power walk Klatka + Barki + Triceps Wyciskanie sztangielek lezac 30x12 30x10 30x10 Wyciskanie sztangielek pod skos 20x12 20x12 20x11 Cable Cross 20x14 20x14 20x12 Wyciskanie sztangielek siedzac 20x12 20x11 20x10 Unoszenie bokem 8x12 8x12 8x12 Maszyna tylny bark 89x12 89x12 89x12 Wycisk

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-15 20:03:14 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Kaca cały dzien wczoraj miałem to nie zrobiłem trening nog + brzuch co był planowany. Ale dzisaj go zrobie pozniej. Z piatku: Dzien 18/30 Trening Cardio 75 min rower + 60 min power walk Plecy + Biceps + Przedramion T-bar 45x10 45x10 45x10 45x10 45x10 Pullupsy x10 x10 x10 Podciaganie na drazku (nachwyt) x10 x10 x10 Wiosłowanie (bez odpoc

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-18 11:07:17 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening gory dzisiaj miał byc ale z bol gardłem sie obudziłem. Odpoczywam az zniknie bol :/ Wczorajszy trening: Dzien 20/30 Trening Cardio 1 h rower + 1 h power walk Nogi + Brzuch Prostowanie nog 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 Uginanie nog siedzac 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x1

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-19 20:10:23 Liczba szacunów: 2
  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wreszcie z powrotem po przeziebieniu! Myslałem ze juz bede trenował w sobote / niedziele ale tutaj w Szwecji obchodzilismy ''połowa lata''. Nie wiem moze w Polsce tez sie to swietoje ale wydaje mi sie ze nie? Mniejsza z tym, troche gorzej sie zrobiło po imprezce ale było warto :-)) 22/30 Trening Cardio 60 min rower + 55 min crosstrainer Gora (Siła)

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-26 21:45:33 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wczorajszy dzien: 24/30 Waga: 90.4 Trening Cardio 1 h rower + 15 min HIIT (15 sekund max 45 sekund spoko) + 45 min crosstrainer Klatka + Barki + Triceps Wyciskanie sztangielek pod skos 20x15 20x14 20x14 Wyciskanie sztangielek lezac 25x12 25x12 25x12 Cable Cross 18x15 18x15 18x14 Wyciskanie sztangielek siedzac 20x12 20x11 20x11 Unoszenie boke

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-29 11:07:17 Liczba szacunów: 2
  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wczorajszy dzien: 28/30 Trening Cardio 1 h rower + 1 h crosstrainer + 15 min HIIT Nogi + Brzuch Prostowanie nog 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 77x10 Uginanie nog siedzac 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 71x10 Brzuch 9 serii Dieta 30 gram wpc 55 gram białkowy bar 200 gram kaszy 350 gr

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-04 13:11:25 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Stefanski - Szwed próbuje budować estetyczną masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzien 30/30 Trening Cardio 1 h rower + 30 min crosstrainer Klatka + Barki + Triceps WL 70x15 70x14 70x14 WL pod skos 50x12 50x12 50x12 Cable Cross 23x12 23x12 23x11 Wyciskanie sztangielek siedzac 20x12 20x12 20x11 Unoszenie bokem 7x15 7x14 7x12 Maszyna tylny bark 89x12 89x12 89x12 Wyciskanie francuskie w siadzie 22.5x14 22.5x12 2

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-05 15:37:18 Liczba szacunów: 0
  • MuczakosMłody zdj 34,46,78,90,102,109,116,140,143

    Post
    Galeria Zdjęć

    http://imageshack.us/f/826/dsc00029cx.jpg/ Seba - dieta na mase / trening na rzeźbę i kręcę cardio pierwszy raz w mojej krótkiej historii z siłownią :) + do tego sporo treningów :)

    Odpowiedzi: 1876 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-04 17:22:55 Liczba szacunów: 0
  • MuczakosMłody zdj 34,46,78,90,102,109,116,140,143

    Post
    Galeria Zdjęć

    a więc po zawodach był 1 dzień przerwy od diety i odrazu na 100%. Teraz będe sie starał robić suchą mase a do tego redukcje zacznę dużoooo wcześniej jak i dodam dużo więcej cardio/interwałów dodam tu zdj by za pare miesięcy było dla porównania ;) a co do formy na zawodach w czw ważyłem mniej niż w piątek więc coś musiałem zj**ać, ale nie ma co gd

    Odpowiedzi: 1876 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-26 09:25:59 Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA - czyli co warto brać, vol.3

    Post
    Doping

    jak masz dostep do wszytskiego to wez trena i propa osobno, bo rapid moze Cie bolec masteron niekoniecznie, tren ace jest kozak i na redukcje sprawdza sie znakomicie ja osobiscie winko tez bym odpuscil, bo sam tren zrobi bardzo duzo, prop na podkladke i reszta to dieta i cardio

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-03 18:45:03 Liczba szacunów: 0
  • Moja praca nad sylwetką

    Post
    Ladies SFD

    Czyli jednak redu, dodać cardio?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1380 Data: 2014-02-13 21:24:38 Liczba szacunów: 0