SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Maciej Kazmierski Cf athelete dziennik treningowy

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ening środowy : 1-1-1-1-1- press 3-3-3-3-3 Push press 5-5-5-5-5- Push jerk emom 21 10 cal air bike 12 ghd situps 14 hspu 4 rft 20 t2b 15 box jumps 10 sto 60 kg czwartek : cardio day troche wiosle aiur bike skakanki wszystko na luzie na szlifowanie techniki i trzymnanie tetna . piatek : 3 ki na overhead squats tu po tak duzej przerwie ponad 3

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 13245 Data: 2016-05-23 08:37:30 Liczba szacunów: 0
  • Waga nie spada - duża redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    2916 kcal 15% białka: 437 kcal = 109 g 55% węglowodanów: 1604 kcal = 401 g 30% tłuszczu: 875 kcal = 97 g tak jak napisałeś odejmij 200-300 kcal. Poza tym spróbuj zwiększyć ilość cardio, spróbuj rowerkiem pośmigać 45-50min. Na wieczór nie jedz karkówki, spróbuj coś lżejszego...rybkę? No i nie wiemy jak stoisz z cukrem. Ogranicz napoje słodkie itp.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2029 Data: 2016-01-29 17:35:55 Liczba szacunów: 0
  • Koniec z tym...

    Post
    Trening dla początkujących

    chłopie napisz swoje cele, konkretne. Skorzystaj z tematów podwieszonych w dziale trening dla początkujących, trzymaj się podstaw diety, kręc cardio dla lepszej kondycji i samopoczucia. To Ci na początek wystarczy. Trzymaj się podstaw

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 6037 Data: 2013-09-24 14:12:05 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy redukcji

    Post
    Trec

    niej przed siłownią intensywnie pływasz pamiętaj że nie ma nic gorszego niż brak regeneracji , co innego jeśli pływanie byłoby rano i po 3-4 posiłkach siłownia wtedy ewentualnie mogłbyś pobiegać ale w tym wypadku za krótki odstęp czasu! uważam też ,że lepiej wprowadzać manipulacje składnikami odżywczymi diety niż katować się dużą liczbą cardio!

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1377 Data: 2012-05-10 21:05:20 Liczba szacunów: 0
  • Bardzo prosze o pomoc !! Poczatkujaca !!

    Post
    Ladies SFD

    rozpisalam sobie tak: 3x w tyogdniu silownia W tym : podnoszenie sztangi lezac, iginanie ramion ze sztanga, martwy ciag, przysiady ze sztanga, uginanie nog w lezeniu przodem do tego seria na brzuch.. to wszystko oczywiscie po 10 minutowej rozgrzewce cardio i rozciagnieciu.. na koniec areoby intensywne 30 minut Co o tym myslicie panie ??

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1411 Data: 2013-09-13 22:14:32 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny i poprawy.

    Post
    Trening dla początkujących

    Hej. Primo zacznij redu bez cardio/interwałów jak stanie dopiero dokladaj. Oszczędzi Ci to drastycznych obcinek kalorii. Co do treningu. Masz w podwieszonych pierwszy rok treningu. Możesz zacząć od punktu 3/4. Jeżeli koniecznie chcesz zostać przy swoim to ogólnie nie jest zle bo to podstawy. Daj ściąganie drążka na triceps stojąc, na nogi Bułgary c

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 878 Data: 2018-08-31 22:49:24 Liczba szacunów: 1
  • Mutate + Slice - test prohormonów od X-POMP'a foto. str.6

    Post
    Doping

    Polako,ty dopiero szola zjechales pewnie ale mom pytanie, kiedy robisz te interwaly lub cardio, po treningu? Bo widze ze na pierwszej stronie zes napisol -po treningu carbo - po interwałach gainer/białko, jak to rozumiec? Konczysz silowy trening,dajesz carbo, wskakujesz na bieznie i po cardiu dajesz znow gainer/bialko?

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-06 07:54:16 Liczba szacunów: 0
  • Słabe efekty redukcji - Pomocy ;P

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dieta do całkowitej wymiany! Po pierwsze za dużo obcinasz kalorii, zacznij od 2200 i obcinaj co tydzień o kolejne 100 dokładając kilka minut (5-10) cardio. Wywal śmieciowe jedzenie jak podpowiadają Ci koledzy wyżej i pamiętaj, że jesteś tym co jesz, więc zasada wszystko byle kcal się zgadzały jest najgorszym co można sobie zrobić. Wiele osób co pra

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1558 Data: 2014-03-16 17:44:03 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja 120 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przeżuć te 40 min cardio na koniec treningu, na początek możesz się np 5-7 minut rozgrzać na nim. MC i przysiady spróbuj robić ze sztangą. Sądzę że pierwszy posiłek to posiłek potreningowy więc dorzuć tam jakieś konkretne źródło białka a wyeliminuj tłuszcz.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 929 Data: 2015-08-17 16:46:56 Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań odnośnie metody Lafay'a

    Post
    Trening w domu

    zacznij od diety zbilansowanej, najprostsza, poprawnie skonstruowana daje efekty; mysle ze sie nie bedziesz zalewal wcale bo przciez masz 6 treningow cardio tyg!, bardziej bedziesz mial problem z lapaniem masy

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1767 Data: 2013-05-03 10:43:00 Liczba szacunów: 0
  • Koniec Redukcji -> Cel Masa , dieta + trening do oceny

    Post
    Trec

    To sluchaj kolegow i niech tez ci doradzaja z odzywkami, bo skoro z nich tacy eksperci (nie rob za duzo cardio bo miesnie spalisz) to takie bzdury jak suplementy,ba tym bardziej odzywianie maja w 1 paluszku.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3816 Data: 2014-09-13 12:26:40 Liczba szacunów: 0
  • Koniec Redukcji -> Cel Masa , dieta + trening do oceny

    Post
    Trec

    To sluchaj kolegow i niech tez ci doradzaja z odzywkami, bo skoro z nich tacy eksperci (nie rob za duzo cardio bo miesnie spalisz) to takie bzdury jak suplementy,ba tym bardziej odzywianie maja w 1 paluszku. Ja poprostu pytam i narazie nikogo nie slucham , po to zalozylem ten temat...

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3816 Data: 2014-09-13 12:58:15 Liczba szacunów: 0
  • Krata na lata remcyk

    Post
    Po 35 roku życia

    ś wypracować. Weekend potraktowałem jako odpoczynek, od jakiś większych aktywności. Micha jednak nie odpuszczona, stała się ona moją naturą. Znalazłem fajne przepisy na desery low carb, więc trzymanie michy to żaden problem. Dzisiaj rano cardio, 80% 23 min 275 kal. Może nie dużo ale, po południu planuje trening siłowy. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 9529 Data: 2016-05-30 12:48:32 Liczba szacunów: 0
  • Krata na lata remcyk

    Post
    Po 35 roku życia

    Poranne cardio zaliczone 4km 20min. Może nie dużo, ale rano i na pustym baku nie mam ochoty więcej biegać. Po południu zmodyfikowany FBW 15-10-5.

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 9529 Data: 2016-07-11 09:40:18 Liczba szacunów: 0
  • Krata na lata remcyk

    Post
    Po 35 roku życia

    W związku z tym iż mój dziennik nie cieszy się dużą popularnością, ograniczyłem swoje wpisy do minimum. Chciałbym zrobić małe podsumowanie, przed cyklem masowym. Waga na dziś to 66,6 number of the beast ;-) Dieta którą będę testował to CBL, ale w czystej wersji bez pizzy itp. W dni treningowe czyli do około 18.00 zero lub bardzo mało węgli. U mnie

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 9529 Data: 2016-08-17 20:25:51 Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Król - Przygotowania do sezonu 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Stosujesz PPL caly czas czy tylko na redukcji?? jesli mozna zapytac "super forma w takim tempie to juz w tym roku mozesz startowac :) pozdrawiam. Stosuję cały czas ten system Treningowy , Zmieniłem Tylko Kolejnosć Treningową w moim Wykonaniu wygląda to tak: 1)Pull : Plecy + Tył Barku + Dodatkowo Bok + Czworoboczny + Biceps 2)Legs : Tu mam rozbicie

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 7628 Data: 2017-11-18 18:48:11 Liczba szacunów: 1
  • Mariusz Król - Przygotowania do sezonu 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Witam! Dziś Trening Klatka/Bok+Przód Barków + Triceps 1.Wyciskanie Leżąc płasko sztangą 5x5 2.Wyciskanie leżąc skos+ sztangą 4x8 3.Pompki na poręczach z pochyłem 4x10 4.Rozpiętki na skosie dodatnim linki 3x12 5.Wznosy boczne z linką wyciągu 5x15-20 6.Wznosy przednie hantlami 5x12-15 7.Prostowanie ramion w bramie z drążkiem prostym 5x10 +

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 7628 Data: 2017-11-20 23:20:31 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Szymek417, forma lato2018

    Post
    Trening dla początkujących

    aniu RR na prostej sztandze stojąc - ból przedramienia w okolicach dawnego złamania ręki lewej. Zastąpiłem to ćwiczenie na uginanie RR hantlami 10kg. Ból był znacznie mniejszy. Jutro jedziemy dalej z tematem plus cardio na basenie 30 minut. /SFD/2017/10/30/e85ce52cd53849f5bdde16301db24dfb.jpg Zmieniony przez - Szymek417 w dniu 2017-10-30 15:08:04

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 537 Data: 2017-10-30 15:07:08 Liczba szacunów: 0
  • CJC-1295, GHRP-6, Bac Water

    Post
    Doping - zdjęcia

    edy trzeba zrobic mala przerwe, wiec jesli chcesz mozesz walic 7 dni w tygodniu, ale jesli nie jestes pewien to zrob sobie ten jeden dzien przerwy od wbijania i wal w 6dni w tygodniu. Niema szans zebys po treningu wbil te peptydy z 15min przed wypiciem vitargo? Napewno by to zatrzymalo czesciowo katabolizm i pomoglo w spalaniu fatu podczas cardio.

    Odpowiedzi: 352 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-11 21:26:33 Liczba szacunów: 0
  • Drugi (pierwszy z głową) cykl czterdziestolatka

    Post
    Doping

    dziesz sie na tych 1500 kcal. ja osobiscie robiłem ostro 1000 kcal a średnio bywało 800-1200 w rozbiciu dziennym w tygodniu, dojdziesz do ściany i nic nie będzie szło w dół tylko mięsnie zaczna spadać. musisz wbić na poziom przynajmniej 2000 kcal i wtedy obserwować swoje ciało, przy dorzuceniu treningów cardio zaczniej wtedy palić realnie tłuszcz.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3955 Data: 2018-10-29 19:30:10 Liczba szacunów: 1