SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Sevenload92 - siłowa podróż do przyszłości

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Bardzo udany trening - hektolitry potu i satysfakcja z ogółu :) Trening zakończyłam 25minutowym cardio i dorzuciłam w gratisie rozciąganie :-) TRENING NOGI 1. Przysiad klasyczny 12x35kg/10x37,5kg/8x40kg/6x42,5kg 2. Spięcia pośladków ze sztangą 15x40kg/12x50kg/10x60kg + przysiad sumo z hantlą 15x20kg/12x23kg/10x25kg 3. MCNPN 20x6kg/15x7kg/10x9k

    Odpowiedzi: 805 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-02 21:35:49 Liczba szacunów: 0
  • Sevenload92 - siłowa podróż do przyszłości

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Kolejna zaległa wypiska, no, ale nie miałam kiedy jej wrzucić, ciągle coś.. tak więc w niedzilę robiłam nogi i cardio, a po nich strzeliłam sobie fotkę :) W treningu nic nie szperałam i jechałam tak jak poprzednio. 30.08.2015 TRENING NOGI 1. Przysiad klasyczny 12x20kg/10x25kg/8x30kg/6x35kg/ +6x40kg (dodatkowo) 2. Spięcia pośladków ze sztangą 15x4

    Odpowiedzi: 805 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-01 00:56:59 Liczba szacunów: 1
  • Sevenload92 - siłowa podróż do przyszłości

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Laura - w sumie, to nie jest takie typowe cardio... %-) /-) Nie no, a tak poważnie, to rzeczywiście nie jest to cardio... robię taki jakby interwał tempowy - 10min/10min (szybki chód/bieg) Nie mam możliwości sprawdzenia tętna, a korzystam tylko i wyłącznie z bieżni :-p Pop - %-)

    Odpowiedzi: 805 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-29 23:10:00 Liczba szacunów: 0
  • Droga do FORMY 2012 :)

    Post
    Doping

    Jesli o cardio chodzi to ja zrobilbym cos mniej typowego co sie na pewno tez sprawdzi a nie chcac robic typowej redukcji. Tylko nie kazdy ma na to czas i mozliwosc. Ja akurat mam i dobrze to na mnie dziala. 2x dzinnie. raz rano i raz po treningu po 15 min na poziomie 80% tetna maxymalnego. Poprawi to przemiane materi a nie bedzie dzialalo typow

    Odpowiedzi: 148 Ilość wyświetleń: 19702 Data: 2012-01-25 19:53:10 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYŃCZE PYTANIA vol. 6

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jesli na masie chce krecic aero dla utrzymania low bf i lepszego wykorzystania pokarmu a np. mam trening : bcaa/trening max 1 godz + 25-30 min cardio . dostalem info ze trzeb przyjac vitargo PRZED CARDIO co lekko nie miesci mi sie w glowie , nie lepiej zrobic : bcaa/trening/bcaa+glutamina/cardio/vitargo/izolat ?

    Odpowiedzi: 2994 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-18 21:49:24 Liczba szacunów: 0
  • BroStyle - silny fizjo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    0ml soku własnoręcznie tłoczonego z jabłek 2) 30g WPI, 20g WPC, 1 jajko, 80g jaglanych, 105g banana trening 3) 210g kury, 5ml lnianego, 63g kleiku kukurydzianego, 140g banana cardio 4) 225g kury, 5ml lnianego, 100g ryżu 5) 50b/80ww/25t - coś wpadnie na mieście :-} /SFD/2017/4/7/c159531ffa614222b5954b37fcd22157.jpg Omlety to coś, czego mi brakowało,

    Odpowiedzi: 648 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-07 18:54:57 Liczba szacunów: 0
  • BroStyle - silny fizjo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    orzechowego, 10g oleju kokosowego trening 2) 140g polędwicy wędzonej, 30g WPC, 63 kleiku ryżowego, 140g banana, 9g majonezu light 3) 250g kury, 450g ziemniaków, 5ml lnianego cardio 4) 100g ryżu, 205g kury 5) 2 jajka, 40g WPI, 120g jaglanych, 21ml lnianego /SFD/2017/4/9/178ec43a5d3a4c1781658206728d48a2.jpg A tutaj wczorajszy ostatni posiłek, wyszło

    Odpowiedzi: 648 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-08 23:37:50 Liczba szacunów: 0
  • BroStyle - silny fizjo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ęcznie tłoczonego z jabłek, 10ml lnianego trening 2) 63g kleiku ryżowego, 140g banana, 225g kury 3) 100g schabu chudego, 125g kury, 250g ziemniaków, 350g pomelo, 6ml lnianego cardio 4) 100g ryżu, 190g kury, 5ml lnianego 5) 3 jajka, 120g jaglanych, 40g WPC, 20g masła orzechowego /SFD/2017/4/9/240dc490fccf41169eaebb9508ba2969.jpg Jutro lustro i pomia

    Odpowiedzi: 648 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-09 22:14:37 Liczba szacunów: 0
  • BroStyle - silny fizjo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    965-rw 3) 100g ryżu, 210g indyka, 6ml lnianego https://lh5.googleusercontent.com/r96684jxQxBPSyRAuGxLZJApmL0ZuXTMG0zYwBK24I3GkR2LtqbzgLdebXCVvrD_kcA7ze6zf1TptBw=w1591-h965-rw cardio 4) 100g kaszy jaglanej, 115g indyka, 105g polędwicy wędzonej, 10g majonezu light, 1 jabłko https://lh4.googleusercontent.com/Te1suHGYm-xIQAb869T4yw5U9PdrqokfOp-GcLbuMBn

    Odpowiedzi: 648 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-11 23:19:01 Liczba szacunów: 0
  • BroStyle - silny fizjo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dziennie. Poza tym cały dzień po posiłkach jeszcze brzuch mocniej wydęty niż zazwyczaj, więc żarcie zalega jeszcze ze wczoraj, ale myślę, że jutro już będzie spoko, bo teraz pisząc posta jestem jakieś 2,5h po posiłku + po cardio i ssie mnie mocno, brzuch nie wydęty :-) Jutro pull, najpierw badania, trzeba sprawdzić jak tam się organizm regeneruje.

    Odpowiedzi: 648 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-18 20:16:52 Liczba szacunów: 0
  • BroStyle - silny fizjo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ś jeszcze wjechał błękitny Johny :-)) Kolejny raz piłem i nie ma dla mnie póki co lepszego trunku (a już troszkę spróbowałem takich "rarytasów") ;-) Po tym żarciu jak robiłem cardio to głowy przyśrodkowe czwórek dosłownie mnie piekły od pompowania się 8-) Jutro nogi to wrzucę wszędzie serie więcej, doyebie ciężaru i wykorzystam to wszystko z dziś,

    Odpowiedzi: 648 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-07 22:32:46 Liczba szacunów: 0
  • BroStyle - silny fizjo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    fekt - trening w 45min, dwa litry potu, przy brzuchu/łydkach miałem ochotę zasnąć na stojąco, na koniec poszła farba z nosa - więc kupił dobrą wersję }:-( Jeszcze jak robiłem cardio, łącznie 4,5h po zażyciu to przy takiej samej prędkości jak zawsze tętno o 20bpm większe :-P I dalej brak zmęczenia mimo fatalnego snu z dzisiaj i nie lepszego samopoc

    Odpowiedzi: 648 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-19 23:42:59 Liczba szacunów: 1
  • BroStyle - silny fizjo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    łem założonych 8 powtórzeń w ost. serii :-? Barki dziś super weszły, a HP zabił mnie kondycyjnie %-) Ogólnie cały dzień po treningu byłem senny, ospały, bez sił, dopiero przy cardio się trochę rozbudziłem, ale zaraz i tak kładę się spać. Miska: 1) Tosty z serem gouda light i polędwicą wędzoną + banan trening 2) Kleik ryżowy z owsianymi, otrębami, k

    Odpowiedzi: 648 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-21 22:22:11 Liczba szacunów: 0
  • BroStyle - silny fizjo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzień 51/56 Legs: 0) Biodra, stawy skokowe a) MC Sumo R8 20kg/60kg/100kg/120kg/140kg/160kg/170kg b) Hack SQ 4x12 c1) Wyciskanie na suwnicy wąsko 4x10x220kg c2) Wyciskanie na suwnicy szeroko 4x10x220kg d1) Uginanie leżąc 3x12 d2) Prostowanie siedząc 3x20 e) MCNPN 3x12x65kg f) Łydki horyzontalnie 4x15 *) Cardio wieczorem, 20min rowerek ~65% Poszło 8

    Odpowiedzi: 648 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-23 22:22:21 Liczba szacunów: 0
  • BroStyle - silny fizjo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja ściągała skośnie }:-( ) No i przez dobrą godzinę (byłem pierwszy przed drzwiami jak było jeszcze zamknięte) ćwiczyłem sam na strefie ciężarów, a tak z 10-15 osób okupowało cardio, poyeby 8-) @@-) Po drugie - wyciskanie na skosie ostatniej nie zrobiłem, bo właśnie sztanga mi się dziwnie wyślizgnęła z rąk i się rozkojarzyłem, więc wolałem odłożyć;

    Odpowiedzi: 648 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-17 23:02:07 Liczba szacunów: 3
  • BroStyle - silny fizjo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    o nocy grill u znajomych, ale za dużo nie pojadłem bo ogólnie cały dzień jakoś mnie czyściło dziwnym trafem nie wiedząc czemu, choć wieczorem było juz spoko. Poza tym później cardio wleciało na parkiecie w klubie :-P Miska: 1) Omlet (jajka, WPC, mąka jaglana, len mielony + dodatki) + owoc https://zapodaj.net/images/938310f2d918f.jpg 2) Pierś z kurc

    Odpowiedzi: 648 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-16 16:27:21 Liczba szacunów: 0
  • BroStyle - silny fizjo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jelitowe były, ale wszystko już ogarnięte na szczęście ;-) Od dziś przez 4 tygodnie mała redukcja. Trening zostaje 6x w tygodni z małymi/większymi zmianami, do tego dochodzi cardio potreningowo (jestem za leniwy żeby robić rano u siebie na rowerku %-) ) + 2x interwał. Makro podzielone na 3 dni: Wysokie: 240b/500ww/40t (z tym, że dziś on wypada i j

    Odpowiedzi: 648 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-31 20:26:05 Liczba szacunów: 0
  • BroStyle - silny fizjo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witamy w dziale ;-) Ale ja nigdzie nie uciekłem przecież %-) 01.08.2017 Dół: a) SQ R6 + regres 100kg / 120kg / 150kg / 170kg + 8x140kg b) MCNPN R8 + regres 60kg / 80kg / 100kg / 120kg + 10x90kg c) Fronty R10 60kg / 70kg / 80kg / 90kg d) Uginanie leżąc 3x12 Cardio bieżnia 30min skos 10* 3,9km/h dało 140bpm %-) Dziś same podstawy, większa intenstywno

    Odpowiedzi: 648 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-01 21:25:54 Liczba szacunów: 0
  • BroStyle - silny fizjo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nąć, dopiero jak zjadłem pre-wo to mnie wzięło i przysnąłem na 20min - co mi dało mega kopa %-) Gdyby nie to, że dziś lajtowy trening to nie wiem czy bym się skusił. Ale po cardio już się poczułem dobrze jak wypociłem wszystko. Sam trening w sobie w porządku, pierwsze ćwiczenia siłowe, dalej pompka. Przy francuzie nie mogłem poszaleć bo czułem tą

    Odpowiedzi: 648 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-06 20:40:41 Liczba szacunów: 0
  • BroStyle - silny fizjo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    07.08.2017 Nietreningowy. Wyspane, poleżone, odpocznięte - choć gdzieś do 15 łapało mnie ku*estwo po dosłownie wszystkim, ale przeszło %-) Miska: 250b/50w/40t https://zapodaj.net/images/f610bac044a24.jpg 08.08.2017 Góra: a) WL - odpuściłem, klatka dalej boli b) MC R6 140kg/160kg/180kg/195kg + 8x170kg c) Push Press R6 50kg/60kg/70kg/80kg + 12x55kg d

    Odpowiedzi: 648 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-08 20:08:39 Liczba szacunów: 0