SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    x35kg; 12x35kg; 12x35kg 6. Rozpiętki na bramie "na dół” klatki - 12x35kg; 12x35kg; 12x35kg 7. Wspięcia siedząc - 4x MAX 8. Wspięcia stojąc z kettlem - 4x MAX Wieczorem 45 min cardio. W zasadzie o treningu i ciężarach nie ma co za dużo się rozpisywać. Siadło bardzo fajnie, pompa mimo że na wypłukaniu naprawdę spora. AAKG i Beta z FitWhey robią robot

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-11 22:51:40 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    roki chodzone - 15x10kg; 15x10kg; 15x10kg obciążenie na stronę, kroków na nogę 7. Brzuch ze sztangą (a’la kółko) - 4x MAX 8. Spięcia na hammerze - 4x MAX Po treningu 45 min cardio. Wieczorem 40 min kolarzówka. https://youtu.be/5It1DKCOb1w https://youtu.be/m0gI1GJv0bM Cały trening siłowo bardzo dobrze i prawie wszędzie dorzucone. Podpatrzyłem gdz

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-12 22:28:19 Liczba szacunów: 3
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    i ściągania, hammery, przenoszenia. Lekkie celowanie z ciężarami, ale całkiem nieźle mi się trenowało. Na koniec interwał, bo uważam, że lepiej na nie reaguje, niż na zwykłe cardio. Póki co będzie ok. 4x interwał w tygodniu i 3x 40 min cardio. Dieta - HC: TRENING 1. Kleik ryżowy FitWhey Whey Protein 100 Concentrate z owcami. 2. Indyk z ryżem, o

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-05 19:05:12 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    mie na sztandze - 3x MAX z ciężarem ciała 7. Szrugsy - 4x MAX 32-34 8. Spięcia na hammerze - 4x MAX 9. Kołyska - 4x MAX Rano „na czczo” 1:20h kolarzówka. Po treningu 30 min cardio. https://youtu.be/6M2ngspWcik Nowy trening, więc nie wstrzeliłem się z ciężarem i w większości przypadków był luz i na następnym treningu będzie trzeba dołożyć. Ale og

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-08 23:37:33 Liczba szacunów: 3
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    23.07.18 Dziś rekordowo wysoka waga od kilku tygodni - 76,9kg. Czyli dalej piórkowa %-). Ale póki co raczej nie będziemy podnosić kcal. Prędzej trochę obetnie się cardio, bo już zaczyna mi się powoli nudzić :-P Trening Nogi + łydka: 1. Odwodzenie na maszynie z przytrzymaniem - 20x30kg; 17x35kg; 15x35kg; 15x35kg 2. Uginanie nóg siedząc - 20x45kg; 15

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-23 20:54:44 Liczba szacunów: 4
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    zie w górę czy coraz mniej technicznie robię hehe. Ale raczej to pierwsze. W dalszym ciągu w niektórych ćwiczeniach jest luz, więc będę dokładał. Z nowoście od jutro obcinam cardio. Teraz będzie dodatkowa aktywność 5x w tygodniu. W jeden DNT 60 min kolarzówka, a w 4 dni treningowe 30 min cardio lub interwał. Dieta - HC: TRENING 1. Kleik ryżowy/mąc

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-25 20:13:46 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    kg; 12x50kg 6. Podciąganie w poziomie na sztandze - 3x MAX z ciężarem ciała 7. Szrugsy - 4x MAX 34-40kg 8. Allachy - 4x MAX 9. Spięcia na maszynie - 4x MAX Po treningu 30 min cardio. https://youtu.be/hp2AfYpNvog Bałem się tego treningu, bo poprzednie plecy lekko robiłem 2 dni temu. Ale jak się okazało niepotrzebnie. W każdym ćwiczeniu siła w górę.

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-27 19:37:59 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    szerokim nachwytem za głowę - 12x46,5kg; 12x46,5kg; 12x46,5kg 7. Spięcia na hammerze - 4x MAX 8. Spięcia na ławce bez obciążenia - 4x MAX 9. Kołyska - 4x MAX Na koniec 30 min cardio. Siłowo dalej do przodu i to całkiem nieźle, bo na kolejnym treningu oczywiście dokładamy dalej! Najbardziej cieszy podciąganie, bo w piątek serii poszło 8 razy bez pla

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-31 19:21:29 Liczba szacunów: 4
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    den był podobnego gabarytu jak Luki, tylko trochę mniejszy, no i BF oczywiście nie ten. Na finał ściągnął koszulkę i zaczął się przypinać, po czym skwitował kolegom, że dawno cardio nie robił :-D. Natomiast później jeden z kolegów pytał mnie czy ćwiczę splitem, czyli 12, 10, 8, 6 powtórzeń %-). Ogólnie ubawiłem się :-D Sam trening super, szczególni

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-04 19:47:02 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    kg; 12x53kg 6. Podciąganie w poziomie na sztandze - 3x MAX z ciężarem ciała 7. Szrugsy - 4x MAX 38-40kg 8. Allachy - 4x MAX 9. Spięcia na maszynie - 4x MAX Po treningu 30 min cardio. Na ostatnim treningu wydawało mi się, że to już max, ale jednak dzisiaj udało się dołożyć w wiosłowaniu półsztangą oraz na hammerze. Ale za tydzień chyba już się nie b

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-10 18:32:48 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    cówki pod górę na najlżejszej przerzutce i była mega walka %-), po czym zaczęło lać! 40km od domu %-). Musiałem godzinę czekać aż ziomek po mnie przyjedzie buehehe. Ale 1:40h cardio zaliczone :-P. Jak widać 230m w pionie w górę, a 20 w dół %-). A dojeżdżałem już do zjazdu i pewnie 60km/h by pękło, bo tak przynajmniej udało mi się rok temu, tylko wt

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-24 19:43:54 Liczba szacunów: 3
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    5x45kg; 12x61,5kg; 12x61,5kg 6. Podciąganie w poziomie na sztandze - 3x MAX z ciężarem ciała 7. Szrugsy - 4x MAX 40kg 8. Allachy - 4x MAX 9. Plank - 4x MAX Po treningu 20 min cardio. Popołudniu 2h kolarzówka. Bardzo fajny trening pleców. Jestem bardzo zadowolony, bo w pierwszym wiosłowaniu udało się zrobić założoną liczbę powtórzeń przeskakując z 4

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-28 20:50:24 Liczba szacunów: 4
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ze sztangielką zza głowy siedząc - 15x26kg; 8x36kg; 10x34kg 8. Prostowanie ramion ze sznurem wyciągu górnego z przytrzymaniem - 12x100kg; 12x100kg; 12x100kg Na koniec 25 min cardio. Ostatni trening i ostatnia jakakolwiek aktywność przed urlopem. Poszło całkiem nieźle. Przy wyciskaniu sztangi dorzuciłem 2,5kg. Pierwsza seria ok, a potem już po jedn

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-08 19:01:52 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    leżąc - 15x40kg; 12x45kg; 8x75kg; 8x75kg; 8x76,5kg 7. Odwodziciele - 15x38kg; 15x38kg; 15x38kg 8. Wspięcia na suwnicy - 4x MAX 9. Wspięcia siedząc - 4x MAX Po treningu 20 min cardio. W sumie jestem pozytywnie zaskoczony. W każdym ćwiczeniu odrzucony ciężar i dalej wszędzie raczej jest luz. Na suwnicy co tydzień dokładam póki co po 10kg. Nawet bułga

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-11-06 16:18:45 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    12x75kg; 12x80kg 6. Przyciąganie drążka wyciągu górnego nachwytem zza głowę - 15x45kg; 15x45kg; 15x45kg 7. Spięcia na hammerze - 4x MAX 8. Allachy - 4x MAX Po treningu 20 min cardio. Wieczorem 1h trening kolarski. Trening siłowy ok. Trening kolarski również. Ten tydzień regeneracyjny i jakoś ok. 4h jazdy tylko. Dorzucam cardio 20 min po siłowym,

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2019-01-02 21:21:57 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    rancuskie ze sztangą leżąc - 15x25kg; 12x30kg; 8x45kg; 8x45kg; 8x47,5kg 7. Wyprosty ramienia z linką wyciągu górnego podchwytem - 15x30kg; 12x30kg; 12x30kg Po treningu 20 min cardio. Siłowo powoli w górę, ale to bardziej normowanie jeszcze ciężarów, bo to dopiero drugi trening barków. Ale ogólnie całkiem ok. Po treningu 20 min cardio. Dziś bez row

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2019-01-03 19:06:37 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    elkami z supinacją - 15x14kg; 12x16kg; 10x18kg; 8x20kg 7. Uginanie ramion z linkami wyciągu dolnego chwytem neutralnym - 15x85kg; 15x85kg; 15x85kg; 15x85kg Po treningu 20 min cardio. Szybki trening z kosmetycznym wzrostem ciężarów. Po treningu krótkie cardio i to dzisiaj tyle z aktywności. Dieta: TRENING 1. Omlet z polewą z FitWhey Whey Protein 1

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2019-01-21 18:11:57 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Jak zmniejszysz trening siłowy na nogi i zwiększysz cardio, powinno delikatnie zejść. W Twoim wypadku zwiększ cardio o 10 minut na każdej sesji rowerowej i starczy :)

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2019-02-02 12:55:07 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ciskanie sztangi leżąc - 15x50kg; 12x60kg; 8x87,5kg; 8x87,5kg; 8x87,5kg 7. Wyprosty ramienia z linką wyciągu górnego podchwytem - 15x30kg; 13x30kg; 12x30kg Po treningu 30 min cardio. Popołudniu 2h mocno trenażer. Siłowo porównywalnie jak ostatnio, ale już generalnie siły dużo nie ma i jestem zmęczony. Dlatego od dzisiaj robię przerwę od redukcji na

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2019-02-21 15:36:44 Liczba szacunów: 3
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    iskanie na hamerze na „płasko” - 12x50kg; 10x75kg; 10x75kg 8A. Uginanie ramion ze sztangielkami z supinacją - 12x18kg; 12x18kg 8B. Dipsy - 12x20kg; 12x20kg Po treningu 30 min cardio. Dołożone w każdym ćwiczeniu o średnio 5% i zazwyczaj jeszcze był zapas. Spoko, bo z treningu na trening lekko mogę progresować. Po treningu samo cardio i dzisiaj bez

    Odpowiedzi: 8228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2019-03-05 17:02:06 Liczba szacunów: 5