SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • DT Sniezka, mama w walce o figure

    Post
    Ladies SFD

    Jestem juz po treningu Wyciskanke sztangi lezac : sztanga +5kg 12/10/8 Wyciskanie hantli na lawce skosnej 8kg /15powt, 10kg/12/12 powt Rozpietki lezac na lawce poziomej : 8kg /12/12/10 Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc naprzemiennie po 4kg w rece /30 Po 5kg w rece / 30/ 25 Uginanie przedramion ze sztanga 10kg /15/13/13 Spiecia brzucha s

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 19623 Data: 2018-08-22 11:10:21 Liczba szacunów: 0
  • DT Sniezka, mama w walce o figure

    Post
    Ladies SFD

    Niby tak? Alw w formie cardio czy interwalow ? No i ciekawe co na to sasiedzi ;)

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 19623 Data: 2018-09-20 14:26:59 Liczba szacunów: 2
  • DT Sniezka, mama w walce o figure

    Post
    Ladies SFD

    6kg/15 8kg/13 8kg/13 uginanie ramion z hantlami : 15 na strone x 3 serie obciazenie po 4 kg 31-07 : 15 na strone x3 serie z hantlami po 4kg uginanie ramion ze sztnga : pusty gryf po 3x15 powt. 31-07 : j.w unoszenie nog w lezeniu : 3 x 15 powt . 31-07 bez zmian unoszenie nog w zwisie : 3x 15 powt. 31-07 bez zmian na koniec cardio 40 minut .

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 19622 Data: 2018-07-31 19:48:23 Liczba szacunów: 2
  • DT Sniezka, mama w walce o figure

    Post
    Ladies SFD

    pusty gryf po 3x15 powt. wzięłam taka sztangę 10 kg / 15 powt/12powt/10powt unoszenie nog w lezeniu : 3 x 15 powt . j.w unoszenie nog w zwisie : 3x 15 powt. j.w na koniec cardio 40 minut . wpadły wafle ryżowa, nie mialam sily juz nic kombinować z gotowaniem ryzu itp :p jutro sie poprawie. białko przekroczone, ale wiem juz zeby po treningu ni

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 19622 Data: 2018-08-07 20:37:26 Liczba szacunów: 0
  • Aga_921/ Walka z tluszczem

    Post
    Trening dla początkujących

    po HIIT ujdzie, jednak takiej ilosci blonnika to nie mozna traktowac jako potreningowego W ogole po cardio nie rob sobie potreningowego, jezli juz to tylko po silowym, ale takim klasycznym, a nie tym co mialas. PS Wierze ze sie nim zmeczylas

    Odpowiedzi: 1081 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-27 19:45:29 Liczba szacunów: 0
  • Aga_921/ Walka z tluszczem

    Post
    Trening dla początkujących

    lko 27 ja w pon się zwymiaruję wiem, wiem że trzeba czasu ja wlasnie jestem na 2000 i nie wiem czy uciac .. ja jem wegle okolotren. i na sniadaniae(te zamierza, skreslic) a cardio mniej ww niz przy silowym czyli okolo 80-120ww dziennie ja tez dopieor te treningi zaczynam poprawnie wykonywac bo teraz to już czuję mięśnie ze hej a napady na słodycz

    Odpowiedzi: 1081 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-30 10:43:16 Liczba szacunów: 0
  • Aga_921/ Walka z tluszczem

    Post
    Trening dla początkujących

    ja mam to samo, wstałam rano, tak mnie łamie że ledwie sie podnoszę z tego cieplutkiego łóżeczka.. ferie a coo niedziela pełen rest taak, od jutra ja jutro w planie siłowy & cardio Zmieniony przez - monikapx w dniu 2010-02-14 16:31:38

    Odpowiedzi: 1081 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-14 16:31:30 Liczba szacunów: 0
  • Aga_921/ Walka z tluszczem

    Post
    Trening dla początkujących

    albo upadek rządu albo Aga zrobi 70min cardio zgadłem?

    Odpowiedzi: 1081 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-27 19:01:23 Liczba szacunów: 0
  • Aga_921/ Walka z tluszczem

    Post
    Trening dla początkujących

    interwały z siłowym nie, to prawda ale długie aeroby to kosa na tłuszcz i tyle. Zdecydowanie lepsze od wysokointensywnego cardio bo tylko nakręca metabolizm a tłuszczu nie rusza. Tylko Burdzy robi redukcję bez aerobów

    Odpowiedzi: 1081 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-28 18:38:02 Liczba szacunów: 0
  • Aga_921/ Walka z tluszczem

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja jak zwykle jako laik: co sie dzieje zatem w organizmie jak sie nakreci metabolizm cardio czy interwalami a zje ponizej zapotrzebowania? splona miesnie czy fat?

    Odpowiedzi: 1081 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-28 18:40:22 Liczba szacunów: 0
  • Aga_921/ Walka z tluszczem

    Post
    Trening dla początkujących

    i dodawanie ich zostawił bym na zastój Ja bym zaczynał od 20 -30 minut ale jak latasz 40 to już nie ma sensu zmniejszać, możesz powoli wydłużać ale Tobie odradził bym długie cardio, jeśli chcesz poprawiać górę. A jak dalej wycinasz to spoko możesz biegać. Aga, żadna strata czasu, tłuszczyk poleci i kondycja się poprawi. I właśnie takie powinny b

    Odpowiedzi: 1081 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-28 20:25:01 Liczba szacunów: 0
  • Aga_921/ Walka z tluszczem

    Post
    Trening dla początkujących

    Jem rano pelnowartosciowy posilek, potem 2h przerwy i interwaly. Minus mam na oko 500 kcal dziennie. Glikogen tez sie zuzywa w koncu, hm? Ale ja rozumiem to tak, ze interwaly/cardio podniosa metabolizm i w ciagu dnia cos sie bedzie spalalo? Trudno zrobic aero na orbitreku, bo tetno od razu podnosi sie do 130-140 (nie umiem inaczej, a inne maszyny z

    Odpowiedzi: 1081 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-28 20:28:59 Liczba szacunów: 0
  • Aga_921/ Walka z tluszczem

    Post
    Trening dla początkujących

    u mnie też pełno słodkości i też się skusiłem i też pokuta była - 60min cardio

    Odpowiedzi: 1081 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-01 18:30:42 Liczba szacunów: 0
  • Aga_921/ Walka z tluszczem

    Post
    Trening dla początkujących

    Lena, protokół to mix hiit/inny metaboliczny+cardio Aga, nie ma się co poddawać. Trzymaj michę i do roboty! To miało być dopingujące

    Odpowiedzi: 1081 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-22 15:47:27 Liczba szacunów: 0
  • Aga_921/ Walka z tluszczem

    Post
    Trening dla początkujących

    y od 10x 15/45 do 5x 1/1 , każdy interwał w tym przedziale robiony na maks będzie odpowiedni ( może być także tabata ) - 5 minut kompletnego odpoczynku - 20-40 minut treningu cardio o niskiej intensywności ( 65-70% hr max ) interwały od 10x 15/45 do 5x 1/1 , każdy interwał w tym przedziale robiony na maks będzie odpowiedni Czyli jak to sie robi?

    Odpowiedzi: 1081 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-23 14:16:42 Liczba szacunów: 0
  • Aga_921/ Walka z tluszczem

    Post
    Trening dla początkujących

    No to ok. Na taki reset dajesz zerowy bilans, 30min cardio utrzymanie obecnego poziomu zatłuszczenia jest też ok. Trening do tego i jedziesz

    Odpowiedzi: 1081 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-09 22:47:58 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Mysi

    Post
    Trening dla początkujących

    ułka z ziarenkami z masełkiem 9.30 - przedtreningówka i aminokwasy, od dzisiaj odstawiam przedtreningówkę, bo w sumie energia i tak mnie rozpiera, będę jej używać tylko w dni cardio żeby mi się sprawniej biegało ;) 10.00 - trening 12.00 - białko serwatkowe 30g z wodą 14.00 - filet z indyka po parysku z frytkami, kompot 17.00 - bułka z ziarenkami z

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 10018 Data: 2014-03-28 07:52:57 Liczba szacunów: 0
  • LARISSA REIS-IFBB Figure Professional

    Post
    Galeria Sportsmenek i Fitnessek

    Cardio on the Beach Hardcoreis in Santa Monica - California /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a5ba1dc218424616b11ee2fe7f6b354a.jpg

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-22 10:49:46 Liczba szacunów: 0
  • LARISSA REIS-IFBB Figure Professional

    Post
    Galeria Sportsmenek i Fitnessek

    Po cardio: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/e108256359fd4316a0585f296edb736f.jpg

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-31 15:35:32 Liczba szacunów: 0
  • Zestawy suplementacyjne w rozsądnej cenie

    Post
    ActivLab

    Axel zasade dzialania carnityny zna kazdy:) a co do biegow dlugodystansowych to widzisz oprocz wysilku silowego wiele czasu poswiecam treningowi cardio badz wytrzymalosciowego. Rower stacjonarny 40 min po treningu 3-4 razy w tygodniu. I nie wiem czy kojarzysz co to sa zajecia magic bar ( pewnie wiesz bo Ty wszysko wiesz to jest dopelnieniem mojego

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 7070 Data: 2009-12-03 12:59:41 Liczba szacunów: 0