SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    np 1iu gh? bo w sumie nic to nie da? połączcie to w całośc. Te wrzuty gh nie mają podjazdu to wyrzutu po głupim ghrp6 100mcg i to róznica jest naprawdę spora ;-) I aeroby(nie cardio w sesnie interwał czy hit) sprzyspieszają metabolizm to największa bujda jaka jest. Na zdrowy rozsądek, jeśli metabolizm przyspiesza to na tej samej kaloryczności diety

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-15 23:32:27 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    po jakims posilku nie ma zbytnio znaczenia :> a co z interwalami Adam uwazasz ze bzdura jest robienie np. w dni treningowe po treningu interwalu a w dni nieterningowe samego cardio nadczo ? :> a co do ghrp6 to w jakim celu wielu z ludkow bierze bo rano przed 1wszym posilkiem i przed treningiem ? slyszalem od pewnego typa ze przed treningiem lepsza

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-15 23:52:53 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    strasznie w dol przez aeroby na czczo. Dlatego wykonywali je po pierwszym posilku, weglowodanowo- białkowym. Pozwolilo im to na zachowanie większej masy mięśniowej. Natomiast jeśli chodzi o mnie w robieniu formy, cardio na czczo sprawdziło sie idealnie tak mi sie wydaje ;) natomiast, to ze raz tak sie udało nie oznacza ze zawsze tak moze pojsc ;)

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-15 23:57:55 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Seba - wyczuwam jakieś kpiny! :D Ja nie dam rady? Zobaczysz ;) ! Mariusz - dziękuję :) nigdy nie robiłam pompek na max, zawsze w ok 4 seriach po 10-15 powtórzeń :D tak jak pisałam, mogłabym trosze więcej pocisnąć ale trzeba było do pożądku później klatke zrobić DZISIAJ KLATA, TRICEPS 1. 35 pompek (rozgrzewkowo, na konkurs :D) 2. wyciskanie na ławc

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-17 21:41:02 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    iem trichola - tak jak Mariusz mówisz - trzeba ciut poprawić technikę;) Laura - ja nie twierdzę, że Ci się nie uda uzyskać tej idealnej formy i utrzymać ją bez jakiegokolwiek cardio/ interwałów itd itp tylko wiem że będzie to ciężkie. Ktoś wspomniał o tym, że apetyt w pewnym momencie rooooośnie niewyobrażalnie - aczkolwiek liczę, że Tobie się to ud

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-18 11:30:14 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    siedząc x4 5. Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki szeroko x3 6. Uginanie w bramie x4 7. Uginanie na modlitewniku 3x12 8. Uginanie przedramion hantlem siedząc x4 30 min cardio MISKA: 1. 120g białko jaja, 40g żółtko jaja, 50g owsa, 10g whey, marchewka /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/06d554f9073f47999163289fd0655221.jpg 2. 120g łosoś wędzony, 5

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-21 21:00:01 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Koszulka po cardio rozwala wszystko :D A tego kółeczka to muszę kiedyś spróbować, szkoda tylko że u mnie nie ma :(

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-23 19:56:39 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    POLAKO - jesteś niemożliwy! u mnie studnióweczka nie była tak szalona jak u Ciebie ;D MARIUSZ - wcale nie była jakaś długa, była przed kolana :-@ gdybym miała krótszą to przy tych tańcach tyłek miałabym na wierzchu :-@ AMBER - teraz zdażają się laseczki, które ubierają kiecki do ziemi - z pewnością się wyróżniają, ale jak widzę, ile zachodu miały

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-26 16:19:22 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    -%% rozwaliłeś system ;d na drugim zdj rozumiem napinka musi być :d polako tylko jedna z nich ogarnia treningi siłowe :< DORIS - haha może ;-% dziś za to wpadły nogi + 30min cardio także chyba nadwyżka kcal została spalona już na pewno :D no trochę zmian na dniach wprowadzę na pewno :) haha Mody to pewnie na każdej imprezie co jest musi zatańczy

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-26 20:31:20 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    100kg) 4. Przysiad na maszynie smitha zadem do ziemi :P 4x12 (20kg + gryf) 5. Przysiad z kettlem na podestach 3x12 (20kg) 6. Odwodzenie nogi w tył na podeście, wyciąg dolny 3x12 (na każdą nogę) 30 min cardio Wczoraj zjadłam 4 posiłki.. Taj to jest jak się wstaje o 12 a zasypia po 22 :)) Teraz jestem po treningu klatki i tricepsów, kręcę kardio :)

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-27 17:15:33 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Doris W dzien nóg nie dałabym rady kręcić kardio po treningu %-). Przeważnie w dzien nóg kręcę na czczo, ale ze wstalam późno to po śniadaniu pojechalam zrobić nogi a wieczorem aero ;) mialam czas, w końcu nie bylo mnie w szkole %-) Nie no w dzień nóg to ja całkowicie rezygnuję z cardio - bez przessssssady ;)

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-27 20:19:36 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    2x na siłownię w jeden dzień noo mi to by się pewno nie chciało %-) Laura dziś co masz w planie? Mi też aczkolwiek są momenty kiedy trzeba zawitać drugi raz- w większości wypadków rozwiązaniem jest sprzęt do cardio w domu ;)

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-28 16:01:06 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Brak miejsca w chacie na sprzet cardio to faktycznie juz spooory problem - o ile mozba kupic jakas tansza maszyne o tyle zmiana mieszkania juz nie jest taka banalna ;) Skoro masz w miare blisko na silownie to po problemie- kolejny plus jest taki ze nie masz problemu z porannym wstawaniem ;) Idealny material na zawodnika - zadne utrudnienie mu nie s

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-29 10:04:13 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ROLI - ja jestem ciekawa max %) ok, to już można coś napisać. w poniedziałek zrobiłam cardio na czczo, węgle średnie; wszystko by było okej, gdyby nie ból brzucha po wypiciu oleju lnianego. ból identyczny do tego który towarzyszył mi wtedy kiedy spożywałam tłuszcz tylko w ostatnim posiłku. mój błąd bo zrobiłam to w sumie na pusty żołądek (4 posiłe

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-04 22:34:19 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ompki na poręczach z pomocą 3s 10 5. Unoszenie hantli bokiem 4s 12-14-16-20 6. Uginianie przedramion sztangą na maszynie smitha 3s 15 7. Francuz oburącz siedząc 3s 12 35 min cardio orbitrek DZIŚ PIERWSZY DZIEŃ NOWEJ DIETY! 1. 20g białka, 35g owsa, 100g ananasa, 18g migdały 2. 70g kury, 30g ryż bassmati, kapucha kiszona, 9g olej kokosowy 3. 20g i

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-07 20:46:46 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Sebastian zobaczysz niebawem po co az Tyle jakbyo twierdzi wielu za duzo ale lepiej za duzo niz za malo :-) po drugie slow trenera sie nie podwaza hehe a swoja droga to 3g na porcje to moge chyba dac mojemu uorkowi :% Najlepiej to optymalnie. Tak twierdzą badania, większe dawki nie mają sensu bo i tak wszystko wydalisz. ja tam się nie znam więc s

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-08 20:13:41 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    MARIUSZ, ROLI - no proszę, czyli nie tylko ja mam takie smaki %-) SYLWIA - staram się :-D ! na razie, nie ma mnie co chwalić, to dopiero początek ;-) ile to było zapaleńców, fajnie zaczynali i równie szybko kończyli ;-) ja mogę Cię zapewnić, że na pewno nie dam du*y %-) z resztą, zobaczysz za jakiś czas ! wcześniej cokolwiek zaczynałam nie byłam pe

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-10 20:50:19 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    nego tłuszczu %-) pewnie jak być teraz zaczęła robić - zakwasy murowane %-) SYLWIA - odstająca jest ok, tłusta oczywiście, że nie!! :-)) 11.03.2015 DT Dzień zaczęłam od 35min cardio na czczo. Na siłkę wpadłam ok 17.30 - NIGDY WIĘCEJ. za dużo osób, denerwuje mnie taka frekwencja ludzików! Nigdy dotąd nie było u mnie takich jazd.. czyżby lato się zbl

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-11 21:13:01 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    WIKTOR, HEKADE - Panowie, przekonaliście mnie ! %-) ale i tak ich nie będę jeść! SYLWIA - jutro mija tydzień :-) zawsze przez pół dnia przeciągam czas jak najdłużej do zjedzenia posiłku, dosłownie do głodu a później jem częściej i jest mi dobrze }:-( chyba coś się dzieje i rusza ze mną - kolejny pomiar pokaże }:-( DORIS - w Twoim lidlu możesz ich

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-13 21:25:47 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    u, a dziś musiałam zrobić brzunio, chciałam się konkretnie porozciągać z użyciem rollera, zaliczyć saunę i relaksującą kąpiel z scrubem do mycia ciała ;-) także dziś: 35 min cardio orbitrek, brzuch, 20min rozciągania + SAUNA DIETA: 1. 20g białka, 35g owsa, 14g wiórki kokosowe, 100g ananasa 2. 90g dorsza, 30g ryżu bassmati, warzywa, 10ml olej MCT

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-14 21:58:12 Liczba szacunów: 0